Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 131 677
  • 3 006

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ranskan presidentin opettajapuoliso hurmasi ja groomasi oman oppilaansa, lapsen, josta tuli myöhemmin presidentti.
Käsittääkseni oppilas oli tässä tapauksessa huomattavasti aloitteellisempi osapuoli. Aikamoinen sonni siis jo nuorena. Pakko arvostaa häntä panomiehenä, vaikka hän onkin presidenttinä aika ketku.
 

Tuima

Jäsen

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Käsittääkseni oppilas oli tässä tapauksessa huomattavasti aloitteellisempi osapuoli. Aikamoinen sonni siis jo nuorena. Pakko arvostaa häntä panomiehenä, vaikka hän onkin presidenttinä aika ketku.
Jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, eli 15-vuotias tyttö ihastuisi 40-vuotiaaseen opettajamieheen ja 40-vuotias mies lähtisi mukaan leikkimään 15-vuotiaan tytön kanssa, niin kyllä se silloinkin aika väärältä tuntuisi itsestäni.
 

Alejandro

Jäsen
Tämä on aivan mahtava kuva. Sekoittuu jollain sopivalla tavalla pörssiromahduksen, Miami Vicen ja Kaurismäkeläisyyden vibat.
Melankolia ja rakkaus. iPhone-miehestä puhumattakaan.

Harkitsen vakavasti laittavani tämän nuppineuloin työpisteen välittömään läheisyyteen.
Jos olisin äidinkielenopettaja, niin pyytäisin oppilaitani tekemään tästä kuvasta analyysin.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Nyt vasta näin nuo Jutan tanssimuuvit. Olen sanaton.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
No mitä ihmettä. Näytä itse mallia, hä! Minä kyllä nostan hattua tuollaiselle heittäytymiskyvylle, kerrankin aitoa menoa poliitikolta.
Hä itsellesi! Mähän olen sanaton ihailusta.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Lappilaisten presidentti olisi ollut Jussi. Näin erityisesti nuorten äänestäjien. Keski-ikäisten ja vanhempien olisi ollut Olli ja junantuomien Pekka. Aleksi kymmenellä pinnallaan ei säväyttänyt. Muista nyt puhumattakaan.

Toisella kierroksella vastakkain hesalaiaet, ts. rutto ja kolera. Jälkimmäiseen olen saanut rokotuksen, joten valinta on helppoa. Monelle ei.

Kumpi valitaankaan, niin maakuntamatkoja ei tarvitse tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös