Vaikuttaako se Suomen maabrändiin (mikäli Haavisto nousee presidentiksi) että presidentin puoliso on rattijuoppo ja naistenhakkaaja?
Noinko koville Jussin tappio otti?
Vaikuttaako se Suomen maabrändiin (mikäli Haavisto nousee presidentiksi) että presidentin puoliso on rattijuoppo ja naistenhakkaaja?
Käsittääkseni oppilas oli tässä tapauksessa huomattavasti aloitteellisempi osapuoli. Aikamoinen sonni siis jo nuorena. Pakko arvostaa häntä panomiehenä, vaikka hän onkin presidenttinä aika ketku.Ranskan presidentin opettajapuoliso hurmasi ja groomasi oman oppilaansa, lapsen, josta tuli myöhemmin presidentti.
Hesarin seurantaketjun kuva Harkimon vaalivalvojaisista herättää kysymyksiä ja ihmettelyä https://hs.mediadelivery.fi/img/1440/063053833a5eb406510c1ce26c93989c.jpg.webp
En kyllä edelleenkään näe että tuossa mitään nöyrytyystä tapahtui Demareille. Ei siellä isot odotukset ollut.Näkyikö Antti Lindmania muuten jossain vastaanottamassa nöyryytystä?
Jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, eli 15-vuotias tyttö ihastuisi 40-vuotiaaseen opettajamieheen ja 40-vuotias mies lähtisi mukaan leikkimään 15-vuotiaan tytön kanssa, niin kyllä se silloinkin aika väärältä tuntuisi itsestäni.Käsittääkseni oppilas oli tässä tapauksessa huomattavasti aloitteellisempi osapuoli. Aikamoinen sonni siis jo nuorena. Pakko arvostaa häntä panomiehenä, vaikka hän onkin presidenttinä aika ketku.
No näkyikö Antti Lindtmania jossain vastaanottamassa olemattomien odotusten realisoitumista?En kyllä edelleenkään näe että tuossa mitään nöyrytystä tapahtui Denareille. Ei siellä isot odotukset ollut.
Aaltolalle tuo oli noloa kun niin polleana vaan dissasi muita.
Jos olisin äidinkielenopettaja, niin pyytäisin oppilaitani tekemään tästä kuvasta analyysin.Tämä on aivan mahtava kuva. Sekoittuu jollain sopivalla tavalla pörssiromahduksen, Miami Vicen ja Kaurismäkeläisyyden vibat.
Melankolia ja rakkaus. iPhone-miehestä puhumattakaan.
Harkitsen vakavasti laittavani tämän nuppineuloin työpisteen välittömään läheisyyteen.
Veikkaan, että ketään ei juuri kiinnosta. Tiedätkö yhdenkään toisen maan presidentin puolisosta mitään? Edes etunimeä? Itsellä tekisi ainakin tiukkaa, vaikka politiikkaa seuraankin.
No mitä ihmettä. Näytä itse mallia, hä! Minä kyllä nostan hattua tuollaiselle heittäytymiskyvylle, kerrankin aitoa menoa poliitikolta.Nyt vasta näin nuo Jutan tanssimuuvit. Olen sanaton.
Tästä tulee mieleen meidän lukion englanninkielenopettajan letkautus.Tiedän ainakin sen Monica Lewinskyn.
Hä itsellesi! Mähän olen sanaton ihailusta.No mitä ihmettä. Näytä itse mallia, hä! Minä kyllä nostan hattua tuollaiselle heittäytymiskyvylle, kerrankin aitoa menoa poliitikolta.
Mistä ne muuvit näkee?No mitä ihmettä. Näytä itse mallia, hä! Minä kyllä nostan hattua tuollaiselle heittäytymiskyvylle, kerrankin aitoa menoa poliitikolta.
Näkyi. Seisoi kiitospuheen aikana Jutan takana.No näkyikö Antti Lindtmania jossain vastaanottamassa olemattomien odotusten realisoitumista?
Näkyikö Antti Lindmania muuten jossain vastaanottamassa nöyryytystä?
Vaikka täältä: Sdp:n vaalivalvojaisissa vallitsi pettymys – Jutta Urpilainen tanssi murskaluvuista huolimattaMistä ne muuvit näkee?
Minä äänestin Haavistoa periaatteella Halla-ahoa vastaan, joten hyvä vaan, että moni demariäänestäjä teki saman. Nyt meillä on kaksi ennemmän tai vähemmän liberaalia ehdokasta jatkossa ja pahin konservatiivi tippui pois!Näkyi. Seisoi kiitospuheen aikana Jutan takana.
Siinä tanssilattialla se ainakin näkyi.Näkyikö Antti Lindmania muuten jossain vastaanottamassa nöyryytystä?
Jutan pisteet nousi n. 400%. Mun silmissä ollut tylsä, vakava ja liian tätimäinen.
Nyt meni mämmit väärään kurkkuun.Halla-aho voitti Kurikassa.