Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei Kekkosen aikaan tarvinnu jännittää
Tuli vaan mieleen kun noita ”pekka pekka” huutoja seurasi
Mä oon pari kertaa ollut jonkinlaisena rattaanpalasena vaalitouhuissa, se oli minusta ihan mukavaa hommaa. Ei meitä tosin ollut siellä valvojaisissa Ylen kamerat kuvaamassa, mutta jos ois ollu niin varmana oisin karjunu 2 sentin päästä kamerasta kurkku suorana ehdokkaan nimeä ja vetänyt sen jälkeen itteäni turpaan, eli olisin ollut ihan normaali vaalivalvojaisissa oleva ihminen.Huh. Mua ei kyllä mitenkään saisi osaksi kenenkään vaalikampanjaa tai poliittista osastoa. Vaikuttaa poliittisesti aktiiviset oikealta vasemmalle aika sekopäisiltä.
Sinänsä hassua, koska hänellä on vain voitettavaa.Haavistosta paistoi kyllä melkoinen jännitys
Missä oli?Juhani Sigmaballs siellä juhlimassa :D
Huh. Mua ei kyllä mitenkään saisi osaksi kenenkään vaalikampanjaa tai poliittista osastoa. Vaikuttaa poliittisesti aktiiviset oikealta vasemmalle aika sekopäisiltä.
Onkohan Multalalla muovipussi peräsimessä?
"Unohtakaa sana chat" :D
Chattailyn ainakin minä aloitin jo ysärinä. My GOD!
Pekka vois selittää että ilmastointi oli liian kovalla.Kunhan ei Haavisto häviä sadasosalla
"Unohtakaa sana chat" :D
Chattailyn ainakin minä aloitin jo ysärinä. My GOD!
Jos Haavisto voittaa, niin suljen kaiken media pariksi päiväksi. Sen verran kaivertaisi kyllä.
Antonio neuvoo Pekalle missä on lähin pitkäripainen niin kuin Bubi Sepolle FrankfurtissaPekka vois selittää että ilmastointi oli liian kovalla.