Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 132 381
  • 3 006

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huh. Mua ei kyllä mitenkään saisi osaksi kenenkään vaalikampanjaa tai poliittista osastoa. Vaikuttaa poliittisesti aktiiviset oikealta vasemmalle aika sekopäisiltä.

Tuli vaan mieleen kun noita ”pekka pekka” huutoja seurasi
Mä oon pari kertaa ollut jonkinlaisena rattaanpalasena vaalitouhuissa, se oli minusta ihan mukavaa hommaa. Ei meitä tosin ollut siellä valvojaisissa Ylen kamerat kuvaamassa, mutta jos ois ollu niin varmana oisin karjunu 2 sentin päästä kamerasta kurkku suorana ehdokkaan nimeä ja vetänyt sen jälkeen itteäni turpaan, eli olisin ollut ihan normaali vaalivalvojaisissa oleva ihminen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huh. Mua ei kyllä mitenkään saisi osaksi kenenkään vaalikampanjaa tai poliittista osastoa. Vaikuttaa poliittisesti aktiiviset oikealta vasemmalle aika sekopäisiltä.

Tuli vaan mieleen kun noita ”pekka pekka” huutoja seurasi

Sama, mielummin katselisi hetken meininkiä. Sitten pari olutta ja vaihto tulospalvelusta NHL-peleihin.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Jos Haavisto voittaa, niin suljen kaiken media pariksi päiväksi. Sen verran kaivertaisi kyllä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Miten joku on voinut vielä "etsiä" ehdokastaan vielä tänään? Siis noitahan on kaksi ja googlekin keksitty.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pekan valvojaisissa kaikenlaisia dillejä jotka vilkuttelee kameralle ”Äiti mä oon telkkarissa”.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
"Unohtakaa sana chat" :D

Chattailyn ainakin minä aloitin jo ysärinä. My GOD!

Se oli tosi kova juttu silloin. Prkl en muista mikä oli se suosituin silloin. Kiss FM ja tinke tjsp oli aika tunnettu. Nettiin mentiin vtu Modeemilla !!!! Jonnet voi kattoo googlesta mikä on Modeemi.

Mulla on muuten 98 vuodelta tallessa kirjeitä joita tyttöjen kanssa läheteltiin POSTISSA

Nykynuoriso varmaan kuolisi jos menisi viikko ja vähän päälle, et toinen vastaa
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arpa määrää jos tilanne tasan. Se olisikin hauska tilanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös