Itselläkin alkoholiton kossubattery tuolla jääkaapissa, että jaksaa katsella koko illan.- Alkoholittomat lonkerot kylmässä
Itselläkin alkoholiton kossubattery tuolla jääkaapissa, että jaksaa katsella koko illan.- Alkoholittomat lonkerot kylmässä
Sitte ennakkoäänet on jo sekunnissa ratkaissu koko paskan ja tyhjä olo valtaa sielun. Tässäkö tää oli. Ihailtavaa valmistautumista kuitenkin.
Miten alkoholiton lonkero eroaa esimerkiksi greippilimsasta? Joskus hekottelin alkoholittomille seltzereille, kun eikös se ole vissyä.Itsellä alkaa tunnelma nousta
- Pakastepizza ( Rustica Pepperoni ) odottaa tuunausta ja uuniin laittoa
- Alkoholittomat lonkerot kylmässä
- Click mix karkkeja löytyy
- Kämppä imuroitu
- Matot oli yli 24 h ulkona ja petivaatteet tunteja
- Pesukone pyörii
Alkais jo
Jotain giniaromia niissä on.Miten alkoholiton lonkero eroaa esimerkiksi greippilimsasta? Joskus hekottelin alkoholittomille seltzereille, kun eikös se ole vissyä.
Tarkoitukseni ei ole toki irvailla alkoholittomille juomille. Itse juon tänään alkoholittoman saunakaljan.
Kuuden vuoden päästä Suomi on valmis hyväksymään Pekan kun osa vanhoista konservatiiveista on haudassa?Millaseen nelosella alkavaan tulokseen Haaviston tiimi on tyytyväinen? Ja mitä mies tekee seuraavaksi? Tuleeko pitkän poliittisen uran loppuhavutuksille vielä nostetta?
Itse uskon edelleen, että huolimatta vilkkaasta ennakkoäänestämistä, niin alle 74:n jäädään. Harmi vaan, kun en laittanut vetoa sisään kertoimien vielä ollessa tarjolla.Eiköhän lähdetä siitä, että näillä mennään:
Äänestysprosentti 76%.
Lopputulos tulee olemaan 51,9 - 48,1 Stubbin voitto, ennakkoäänissä johtaa inan enemmän kuin marginaali lopullisissa äänissä.
Kuulostaa loogiselta. Joskus luin, että jos haluaa tehdä alkoholittoman martinin, niin sopivan aromin saisi perunoiden keittovedestä.Jotain giniaromia niissä on.
Kuuden vuoden päästä Suomi on valmis hyväksymään Pekan kun osa vanhoista konservatiiveista on haudassa?
Miten alkoholiton lonkero eroaa esimerkiksi greippilimsasta? Joskus hekottelin alkoholittomille seltzereille, kun eikös se ole vissyä.
Tarkoitukseni ei ole toki irvailla alkoholittomille juomille. Itse juon tänään alkoholittoman saunakaljan.
Itse kun en ole mitenkään kauhean perillä politiikasta, enkä oikein ole esimerkiksi viime eduskuntavaaleja seurannut eikä sitä myötä gallupien paikkansapitävyys ole tullut tutuiksi, kuinka todennäköistä Stubbin voitto siis on gallupien perusteella?
Toki askarruttaa, että ketä sitten 6 vuoden päästä on ehdokkaana? Valtiopäämiesmäisyys on katoava luonnonvara.
Tulisiko Pekasta ensimmäinen kolme kertaa hopealle jäänyt? Montako Väykällä?
Haavisto, Väyrynen ja politiikan ulkopuolelta Teemu Selänne. Mariniin en usko.Stubb, Halla-aho, Rehn, Marin?