joo, siellä oli kommentti siitä, että haluaisi tietää ehdokkaiden suhteen uskontoon ja että rukoileeko Stubb ja Haavisto.Ylen chat: kansalaiskeskustelua "parhaimmillaan".
Aikalailla Marinin show:ta se SDP:n kannatus olikin, kun suosio/prosentit nousi ja laski hänen myötään. Jos Heinäluoma tulisi heidän keulaksi ja vetäjäksi, niin ehkä voisi olla parempi tulevaisuus. Mutta näissä pressavaaleissa meni tosiaan demariäänet Haavistolle, se on selvä.Marin vei demareiden itseluottamuksen mukanaan.
Li Andersson, sinä olet kiva ja sympaattinen ihminen. Vaihda Kokoomukseen. Siimes teki saman. Kyllä säkin voit. Pääsisit älykkäämpään seuraan, kaltaisiesi joukkoon.
Tuohan on sinänsä ihan hyvää pohdintaa. Aika vaikea olisi nähdä esimerkiksi Essayah jossain Israeliin liittyvässä tehtävässä, koska hänen maailmankatsomuksensa on niin uskonnollissävytteinen.joo, siellä oli kommentti siitä, että haluaisi tietää ehdokkaiden suhteen uskontoon ja että rukoileeko Stubb ja Haavisto.
Jutan äänisaalis on pannukakku mutta SDP:n kannattajilta kyllä fiksu taktinen veto auttaa Haavisto ohi Halla-ahon. Ei Jutta millään olisi yltänyt jatkoon.
Tervemenoa Brysseliin "karjahtamaan".Peltokangaskin kerkesi jo syytellä mediaa. Eiköhän tuosta alkuviikosta lähde joku tosi hyvä kamppania YLEä vastaan.
Kärsin samasta syndroomasta.Voi että kun toi Li on ihana. Ajattelee asioista eri tavalla kuin minä, mutta voi että kun se on ihana. Eikä tämä ollut tsoukki.
Ite sytyn enemmän Susanna Koskelle. Se voisi antaa minulle piiskaa.Voi että kun toi Li on ihana. Ajattelee asioista eri tavalla kuin minä, mutta voi että kun se on ihana. Eikä tämä ollut tsoukki.
Ei niillä kovin huonosti kuitenkaan mene, kun saavat ensi viikolla taas porukan jäämään ”laillisesti” kotiin haitaten monen normaalin ihmisen ja yrityksen elämää mahdollisimman tehokkaasti.Onhan toi SDP:n pelleily kyllä ihan helvetin noloa, nytkin kun noita tolppia katsoi tossa niin ei voi ku ihmetellä miten huonosti noilla menee. No, hyvä vain.
Peltokangaskin kerkesi jo syytellä mediaa. Eiköhän tuosta alkuviikosta lähde joku tosi hyvä kamppania YLEä vastaan.
Mitä Maukka Pensajätkä sanoi? Multa on mennyt ohi.Peltokangaskin kerkesi jo syytellä mediaa. Eiköhän tuosta alkuviikosta lähde joku tosi hyvä kamppania YLEä vastaan.
Onhan tuo aika selvää että Haavisto sai Lin ja Jutan äänestäjien ääniä, jotta Halla-aho ei pääsisi toiselle kierrokselle.Onhan tuo karua, kun vertailee äänimääriä, Li ja Jutta sai yhteensä vähemmän ääniä kuin Rehn tai vain yhteensä puolet siitä, mitä HA, puhumattakaan Stubbista tai Haavistosta.
Onko Olli siis Reenin Vuokon ja Taunon vanahin poika?Ei ole. Olli Rehnin vanhemmat olivat Vuokko (kansanedustaja, Kesk.) ja Tauno (talousneuvos).
Tämä asia on täysin yhdentekevä sivistyneissä länsimaissa, mihinkään Iraniin Suomen presidentillä ei muutenkaan ole mitään asiaa.Mutta toisaalta olisi kiva nähdä Pekka ja puoliso valtiovierailuilla esimerkiksi joissain muslimimaissa. Lose - win?
Pitäähän sitä pohtia että mitä ne ajattelee meistä.Ei jumalauta. Ylen studiossa on otettu jo kaksi kertaa esille Haaviston homoseksuaalisuus. Suomessa. Vuonna 2024.
Suomalainen paradoksi että maksetaan omasta pussista satanen jotta naapuri ei saisi viittäkymppiä.Onhan tuo aika selvää että Haavisto sai Lin ja Jutan äänestäjien ääniä, jotta Halla-aho ei pääsisi toiselle kierrokselle.
Se on moikannut mua Porin torilla. Mietin pitkään mistä oli niin tutun näköinen ja sit näin sen telkkarissa.Ite sytyn enemmän Susanna Koskelle. Se voisi antaa minulle piiskaa.