Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Marin vei demareiden itseluottamuksen mukanaan.
Ja puolueen kassan.
Marin vei demareiden itseluottamuksen mukanaan.
Kuin sheikki Ali Hassan.Ja puolueen kassan.
Älä pilaa paskoja vitsejä tylsillä faktoilla. En oo nimittäin ihan varma siitäkään onko Olli sittenkään Elisabethin ja Oven poika.
Ah haa haa, Sheikki Marin Hassan, ha ha haa, käänsi demarin kassanJa puolueen kassan.
On pahan näköistä meininkiä puolin ja toisin. Luulin monen kirjoittajan olevan tätä parempia, mutta niin sitä yllättyy.Tää ketju ollut melkoista vittuilua ja kuittailua ja muuta pahan mielen purkamista..
Onneksi sentään Pelkosen Jaana yhdistää ja sulostuttaa!
Älä pilaa paskoja vitsejä tylsillä faktoilla. En oo nimittäin ihan varma siitäkään onko Olli sittenkään Elisabethin ja Oven poika.
Varsinaisesti ei ole Haavistoa vastaan mitään, mutta hänen puolisonsa on aidosti paha ihminen.En tykkää tölviä, mutta olipa tyhmä kommentti.
Se mikä erottaa minut kyseisisgä herroista, että olen ollut yllämainitun listauksen lisäksi Jelena Välben kanssa sillai.Tämä käytiin jo läpi, se meni niin että Hjallis, Niinistö ja Matti Vanhanen on olleet Merikukka Forsiuksen, Tanja Karpelan, Jaana Pelkosen, Helena Karihtalan, Helena Petäistön, Paavo M. Petäjän ja Susan Ruususen kanssa sillai.
Minä olen todellisuudessa vielä nähtyä huonompi.On pahan näköistä meininkiä puolin ja toisin. Luulin monen kirjoittajan olevan tätä parempia, mutta niin sitä yllättyy.
Oletko koskaan lukenut maajoukkueen otteluseurantaketjua? Siellä se jälki vasta onkin rumaa, vaikka kaikki ollaan samalla puolella.On pahan näköistä meininkiä puolin ja toisin. Luulin monen kirjoittajan olevan tätä parempia, mutta niin sitä yllättyy.
Mitä nyt viime vaalien perusteella nähnyt, niin töiden jälkeen markettien ennakkoäänestyspaikoilla on varsin pitkät jonot. Vaalipäivänä yleensä saa ns. kävellä suoraan tiskille. Toki jos hakisi jotain hiljaista aikaa ja paikkaa, niin onnistunee ennakkoäänestyksessäkin, mutta silloin pitäisi vaivautua erikseen, niin miksi ei sitten vaalipäivänä?Minusta on hassua, että vain 60 prosenttia äänesti ennakkoon. Niin paljon helpompaa, kun voi äänestää missä tahansa.
Ihmeellistä lällättelyä tosiaan. Nämä eivät ole puoluevaalit ja taktinen äänestäminen on suuressa roolissa. Presidentinvaaleista ei voi kovin suurta päätelmää tehdä puoluekannatuksesta.On pahan näköistä meininkiä puolin ja toisin. Luulin monen kirjoittajan olevan tätä parempia, mutta niin sitä yllättyy.
Samaa mieltä. Todella karismaattisen oloinen ihminen. Varmasti hyvää ryyppyseuraa.Voi että kun toi Li on ihana. Ajattelee asioista eri tavalla kuin minä, mutta voi että kun se on ihana. Eikä tämä ollut tsoukki.
Haluaiskohan tuo Piia Pasanen chattailla mun kanssa privaatisti?
On pahan näköistä meininkiä puolin ja toisin. Luulin monen kirjoittajan olevan tätä parempia, mutta niin sitä yllättyy.
Ei ne opetuslapset Stubbia äänestä läheskään kaikki. Huomattavan suuri osa jättänee äänestämättä. Ei protestin takia kannata hyvää darrapäivää tuhlata jossain koululla pönöttämiseen. Ja henkkaritkin varmaan hukkuivat lauantai-iltana baarikierroksella.On todella vaikea nähdä, että miten Haavisto nousisi tuolta 2. kierroksella voittoon. Halla-Ahon äänistä menee käytänössä kaikki annettavat äänet Stubbille. Rehnin äänistä, erityisesti Pohjoisesta, menee suurin osa Stubbille. Pienten ehdokkaiden äänet valuvat Stubbille valtaosin. Väittäisin myös, että osa Jutan äänistä menee Stubbille. Vaikeaa on Haavistolla.
Aku Hirviniemelle ei ole ongelma, vaikkei haluaisikaan.Haluaiskohan tuo Piia Pasanen chattailla mun kanssa privaatisti?