Suomen presidentinvaali 2018

  • 303 607
  • 2 333

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Huhtasaaresta en nyt niin itse välitä mutta YLEltä vähän epäreilua ottaa tuonne kommentoimaan pahin persuvihaaja Ervasti. Ei siinä voi olla ettei toimittajakunnasta paljon muita löydykään. Väyrystä käsiteltiin paljon pehmeämmin Jungnerin toimesta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toisaalta tentissä vastassa on eilistä huomattavasti löysempi toimittaja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Avioliitto on ulkopolitiikkaa!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toisaalta tentissä vastassa on eilistä huomattavasti löysempi toimittaja.
Vaan eipä näköjään tarvitse ollakaan tuon kärkevämpi, kun Huhtis ei vain osaa. Yllättävän köykäinen, yllättävän, siis vilpittömästi ilman antipersulaseja.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minua jaksaa aina huvittaa, kun eu-kriittinen ottaa Sveitsin ja Norjan esiin, verrattuna Suomeen: voi kuinka hyvin meillä menisi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuo puhehan oli todella tönkköä, ja todella raskasta kuunneltavaa. Onko tää hidas puhuminen verrattavissa isoon fonttiin, jotta saadaan konsepti täyteen tekstiä ?

Onpa ankea esiintyminen Huhtasaarelta, mutta eipä sikäli haittaa, että ehdokkaana on suurinpiirtein yököttävä. Tasapaksua paapatusta ja kasa pelottelua.

Populisti ei petä.

Sanoin itse jo aiemmin, että suurin ongelma Huhtasaaren esiintymisessä on ehdottomasti se, että hän "esiintyy" kuin jokin yliopiston luennoitsija. Siksi sitä on niin raskasta katsella, puhe on tooodella hidasta ja täysin monotonista samojen asioiden toistelua, ilman että mitään kuitenkaan perustellaan millään tavalla
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kuulinko oikein, että latvalaho listasi ulkopoliittiseksi kokemuksekseen rukous-aamiaiset? Ei stna. Sellaisille en toki ole ollut, mutta aamukaljalla olen käynyt useamminkin kerran ja aamupanollakin ehkä yhdesti. Voisikohan ne listata cv:hen vaikkapa kokemukseksi kansainvälisistä yritysjohtotehtävistä?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itseasiassa tää toimittaja vetää ihan hyvin. Ei niin jämäkkä olemukseltaan kuin voisi, mutta kyykyttää kokoajan Huhtista. Huhtasaari vastailee kokoajan ohitse. Ilmeisesti opetuslapsilauma ei tätä tajua aplodien perusteella.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Huhtasaari on ollut aivan surkea tässä tentissä. Hän ei halua vastata kysymyksiin ja on jäänyt pahasti toimittajan jyräämäksi. Avauspuhekin jäi todella vaisuksi.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Itseasiassa tää toimittaja vetää ihan hyvin. Ei niin jämäkkä olemukseltaan kuin voisi, mutta kyykyttää kokoajan Huhtista. Huhtasaari vastailee kokoajan ohitse. Ilmeisesti opetuslapsilauma ei tätä tajua aplodien perusteella.

Jaa, minusta aika ärsyttävä toimittaja. Ymmärtää jatkuvasti tahallaan väärin huhtasaaren
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itseasiassa tää toimittaja vetää ihan hyvin. Ei niin jämäkkä olemukseltaan kuin voisi, mutta kyykyttää kokoajan Huhtista. Huhtasaari vastailee kokoajan ohitse. Ilmeisesti opetuslapsilauma ei tätä tajua.

Heikel on nimenomaan erittäin tyly toimittaja, kyykyttää aivan täysillä Huhtista koko ajan. Ja vihdoinkin joku sanoi ääneen sen mitä olen itsekin miettinyt näissä Sveitsi-vertauksissa: missä Sveitsi sijaitsee, ja missä Suomi sijaitsee. Ymmärtääkö Huhtasaari edes tätä eroa
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Hyvänenaika sentään... mää tiän, ettei mun arvot kohtaa Lauran kanssa, mutta herranjestas sentään, voiko meillä olla eduskuntapuolueen presidenttiehdokkaana nän, mitensennytnätistisanois, tyhmä ihminen? Voi tsiisus...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Laura on ollut huono, ei ole edes tullut mieli huutaa. Ja sanoiko se ihan oikeasti että pressalla pitää olla oikeus hajottaa eduskunta?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
"Heitän totuuden siemenen, tai sitten siinä on totuuden siemen, mutta se ei tarkoita että se on täysin totta" -Laura
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yleisö vaikuttaa sivistyneemmältä kuin eilinen kattaus. Mihin ei kovin paljon vaadita.
No, nythän se alkoi sentään taputtamaan.
 
K

kiwipilot

Huono, huonompi, Huhtasaari. Hirveää sontaa, hiuskuontaloaan myöten. Luultavasti - ja kuultavasti - kaikki tuo uppoaa faneihin ilman kritiikin häivää. She-Wolf aivan kusessa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Yleisö vaikuttaa sivistyneemmältä kuin eilinen kattaus. Mihin ei kovin paljon vaadita.
No, nythän se alkoi sentään taputtamaan.

Eilinen studioyleisö oli kasattu maalaisjunteista ja tämänpäiväinen avohoitopotilaista. Minusta ei ole reilua lähteä vertaamaan näitä ryhmiä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Väyrynenkin vaikuttaa täysjärkiseltä Huhtasaareen nähden. Tosin Väykkä pärjäsi 35 minuuttia, Huhtasaari maksimissaan ehkä puolitoista minuuttia.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhe meni vielä tuosta käsittä mättömän hitaasta tauot tamisesta huolimatta paremmin kuin olisin odottanut. Sisältö oli maltillinen ja kosiskeli laajaa joukkoa. Toimittajan grilli kyllä paljastaa Huhtasaaren kokemattomuuden ja argumenttien heikkouden tai puutteen. Pakko puhua ohi aiheen kun ei keksi mitä oikein vastaisi. Silloinkin, kun toimittajan kysymyksestä olisi kohtalaisen helppo selvitä voittajana.

Myötähäpeä kyllä kasvaa kasvamistaan loppua kohti. "Minä olen lukenut Venäjän sotilasdoktriinin". Tässähän aletaan olla jo Väyrysen jalanjäljillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös