Mitä?
6 X yv. Edit. Tätä kirjoittaessa seitsemän.
Vastaan nyt täällä kerralla kaikille. Kyllä, nuo juttuni tänään aikaisemmin ovat 100 % totta. En ole täällä palstalla aikaisemmin mitään tarinoita keksinyt, mielestäni tuon nuuska keissin kerroin jo joskus kauan sitten, ehkä löytyy tästä ketjusta.
No, ainut tarina missä oli vähän maskaraa (lisäväriä) oli tuo puhallutus juttu. Sanotaan näin, että ehkä mä neljä minuuttia puhuin mutsini kanssa siinä kun sattui juuri soittamaan. Myöhemmin hänen kanssaan nauranut, että hänellä kun tapana aina työaikana kysyä ”onko paha paikka?” niin vastasin kohteliaasti äidilleni että ”ei yhtään paha paikka :-)”. Se oli vielä sellainen mesta stadissa että vähän ajoin autoa jalkakäytävälle ettei taakse muodostu jonoa.
Kaikki noi traileri/nuuska jutut ym faktaa on. Mulla on siinä aina ollut vaimo, kaveri tms messissä koska omasta saaresta en noita tietysti autolla ylös saa vaan ne pitää ajaa vastarannalle ja sieltä nostaa, tarvitsen siis autonkuljettajan sinne vastaan jos itse ajan vettä pitkin. Todistaja näille jutuille siis tarvittaessa olisi.
Olen mä joskus vuosia takaperin meinannut myös saada sakon, sepittänyt äkkiä ihan uskottavan tarinan, prätkäpoliisi sitä hetken kuunteli, repesi nauruun ja sanoi ”tuo oli päivän paras” lupasin pistää puutteet kuntoon ja matka jatkui ilman sakkoa. Hauskoja muistoja poliisista.
Ei tosiaan ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä jos usko virkamiesten virheettömyyteen on jo äidinmaidossa saatu perusta ajatusmaailmalle.