Noh noh, mikäs helsinkiläisissä nyt noin kiukuttaa? Tokihan helsinkiläinen on Suomen mittakaavassa suurkaupunkilainen asukas, eikös tämä ole faktaa? Siis jos Helsinki määritellään suurkaupungiksi? Sitä en kyllä ymmärrä, miksi suurkaupungin asukas ei voisi olla juntti. Lienee selvää, että vaikkapa puolen miljoonan ihmisen joukossa on helvetin monta junttia, toki juntin määritelmä vaikuttaa asiaan. Mutta mutta, tuskin kukaan kuvittelee olevansa ei-juntti sillä perusteella, että asuu suurkaupungissa, siis paikassa jossa on paljon taloja, katuja, autoja ja muita ihmisiä. Tai jos kuvittelee, niin sitten varmaan on juntti.Pk-seutu.
Eihän tähän kysymykseen ole muuta vaihtoehtoa, muka niin suurkaupunkilaisia asukkaita, vaikka suurin osa onkin alunperin savolaisia juntteja. Syö vähän uskottavuutta "paljasjalkaisilta stadilaisilta". Hankkisivat edes sukat.
Vähän epäilyttää omaatko viestisi jälkeen kompetenssia arvioida muiden idioottimaisuutta ja varsinkaan muiden kykyä tajuta idioottimaisuuttaan.Ja kaupunkina Helsinki on paska siitä syystä, että asukkaat ovat idiootteja, eivätkä edes itse tajua sitä. Höhhöö.
Pk-seutu. .... ... ...
Ja kaupunkina Helsinki on paska siitä syystä, että asukkaat ovat idiootteja, eivätkä edes itse tajua sitä. Höhhöö.
No joo, ei täällä kovin paljon hurrattavaa ole. Ruma 70-lukulainen keskusta, vieläkin hiukan perässä laahaavat palvelut väkiluvun kasvuun nähden ja joukkueurheilun lippulaiva puuttuu. Mutta parannusta on tapahtunut meikäläisen jo meikäläisen aikana jonkin verran: moottoritie avattiin vastikään ja tänne on avattu tajuttoman hyvä kahvipaahtimo. Keskustaan on visioitu kävelykatua, mikä olisi todella jees. Lisäksi täällä on pari loistavaa konditoriota ja hieno keskiaikainen kivikirkko. Mutta kuten sanoin, keskusta on niin perinteisen harmaa 70-luvulla raiskattu laatikkoviritys, että satunnainen matkailija tuskin erityisemmin paikkakunnalle syttyy.Lohja.
Jokainen joka on siellä vähintään vuosia asunnut, tietää kyllä, että miksi.
Hyvinkäällä on sentään Sveitsin alue. Komeaa mäkimaisemaa, jonkinmoinen laskettelurinne ja hyvät lenkkimaastot. Muutaman kerran olen käynyt ja tykännyt. Keskustasta sanoitkin jo kaiken oleellisen.Hyvinkää: ei vesistöä, ankea ja mitäänsanomaton keskusta.
Kouvola: ympärillä on upea kymenlaakso, mutta itse kaupungista ei oikein ole lapsille kerrottavaa.
Toivokaamme kaikki, ettei Graingerin tarvitse koskaan, missään tilanteessa, astua jalallaan Helsingin tai edes pk-seudun maaperälle. Silloin kaikki lienevät tyytyväisiä.Ja kaupunkina Helsinki on paska siitä syystä, että asukkaat ovat idiootteja, eivätkä edes itse tajua sitä. Höhhöö.
Pk-seutu.
Eihän tähän kysymykseen ole muuta vaihtoehtoa, muka niin suurkaupunkilaisia asukkaita, vaikka suurin osa onkin alunperin savolaisia juntteja. Syö vähän uskottavuutta "paljasjalkaisilta stadilaisilta". Hankkisivat edes sukat.
Ja kaupunkina Helsinki on paska siitä syystä, että asukkaat ovat idiootteja, eivätkä edes itse tajua sitä. Höhhöö.
Huomaa, että kirjoittaja on turkulainen
Huittinen, Forssa, Laitila. Jos noita paskempi kaupunki löytyy, niin sen täytyy olla todella paska.
Listalla olevista ei ääntä kenellekkään. Oulu ja Espoo ovat jääneet itselleni aika vieraiksi. Helsinki ei ole paska kaupunki. Turku vielä vähemmän.
Mitäs vikaa Huittisissa on? Kiva pikkukaupunki Tampere-Turku -tien varressa. Ei Forssastakaan valittamista. Säkylä sen sijaan...
Huittinen on yksi hirveimpiä asuinpaikkoja Suomessa. Jokainen sinne asumaan jäävä ihminen on mielestäni luovuttanut elämästään. Ainoastaan Harjavalta on omista asumiskokemuksista huonompi paikka.Mitäs vikaa Huittisissa on? Kiva pikkukaupunki Tampere-Turku -tien varressa. Ei Forssastakaan valittamista. Säkylä sen sijaan...
Huomaa, että kirjoittaja on turkulainen
Mutta ei kai Säkylä sentään kaupunki olekaan?
Kouvola, ihan ehdottomasti.
Perustele tämä, idiootti niin yritetään uskoa. Jos heität kotikaupungistani tuollaista settiä niin se loukkaa meikäläistä.
Tähän liittyen, jos kunnat ja taajamatkin hyväksytään, Kiukainen, eli joku vitun Eurakoski on paikoista masentavin. Ei sillä paikalla ole edes kunnon nimeä, Kiukainen-nimi tulee hiidenkiukaasta, joka on naapurikylässä. Rumaa, autiota maisemaa ja tympeää porukkaa.