Suomen paskin kaupunki

  • 29 577
  • 191

Suomen paskin kaupunki

  • Turku

    Ääniä: 181 35,1%
  • Helsinki

    Ääniä: 128 24,8%
  • Espoo

    Ääniä: 106 20,5%
  • Oulu

    Ääniä: 101 19,6%

  • Äänestäjiä
    516

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jumalauta 126 viestiä paskimmasta kaupungista ja kukaan ei ole vielä maininnut Forssaa???

Ja olen luullut koko Jatkoajan historian ajan täällä olevan vain ja ainoastaan asiantuntevaa porukkaa. -> Myth BUSTED!

Kyllä se tuolla edellä vilahti ihan virallisessa muodossaan. Lisäksi voi olla jotain näppäriä muunnoksia, joita ei hakukone paljasta.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vorssa. Tuskin epäselvää.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Virrat, vaikka näinkin siellä erittäin hämmentävän jutun. Juoppo kaahasi satasta vieressä olleen juopon luo ja otti t-paitansa kaula-aukosta kaksi kaljaa. Taikuri?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Turku on suomen persreikä.

Perustele tämä, idiootti niin yritetään uskoa. Jos heität kotikaupungistani tuollaista settiä niin se loukkaa meikäläistä. Laita hieman perusteluja niin koitetaan vääntää asiasta rakentavaa keskustelua.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Miksei Joensuu oo listalla? Entä Mikkeli?

Noh ääni Hesalle...Vai pitäisikö sanoa Stadille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen kyllä aivan varma, että jokainen tervejärkinen perinpohjaisesti Oulun ilmapiiriin ja oululaisiin tutustuva laittaisi Oulun aika kärkipäähän tässä keskustelussa. Niin olen tehnyt minäkin jo viime syksynä.

Steen1 on kanssani aika samoilla linjoilla.

Onneksi olen nytkin sangen kaukana Oulusta...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toimittaja, mediapersoona Ari "Paska" Peltonen teki aiheesta tv-sarjan Paskareissu. Sen mukaan Suomen paskimmat paikkakunnat ovat:

-Kouvola
-Forssa
-Pieksämäki
-Riihimäki
-Heinola
-Kajaani
-Pietarsaari
-Tornio
-Mänttä
-Vantaa
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Perustele tämä, idiootti niin yritetään uskoa. Jos heität kotikaupungistani tuollaista settiä niin se loukkaa meikäläistä. Laita hieman perusteluja niin koitetaan vääntää asiasta rakentavaa keskustelua.
Hah, jokainen kaupunki saa tuota osakseen. Äl ny viitti.

Karkkila on Suomen Turku, kuten jokunen vuosi sitten jo totesin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei Joensuu oo listalla? Entä Mikkeli?

Noh ääni Hesalle...Vai pitäisikö sanoa Stadille.

Riippuu siitä tarkoitatko Hesaa vai Stadia. Ja paskin kaupunki on tietenkin Forssa. Voiko oikeasti kaupunki olla niin ruma.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Oman osittain suppean kokemuksen sekä mielikuvien perusteella nimeän muutaman:

- Forssa (kaikki varmaan tietää kui, Autokeitaalla hyvä pysähtyä siitä plussa)
- Iisalmi (ei mitään hyvää)
- Pietarsaari (Sverige i Finland)
- Kokkola (turha)
- Kemi (tämä ehkä masentavin, tänne en varmasti muuttaisi vaikka lyötäisiin muovikassillinen satasia kouraan)
- Valkeakoski (kerran mökkeilemässä, poket poisti molemmista baareista syyttä tietenkin, ankea mesta missä paska haisee 24/7)
- Parkano, Huittinen, Kokemäki... semikaupunkeja ja paskoja sellaisia
- eikä se naapuripitäjän Harjavaltakaan paljoa parempi paikka ole kuin mitä Ylppö lauluissaan mainitsee, kaikissa Kokemäenjoenvarsikaupungeissa yleensäkin on suuri turpaansaamismahdollisuus (itse en ole vielä kunnolla saanut)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
- Forssa (kaikki varmaan tietää kui, Autokeitaalla hyvä pysähtyä siitä plussa)

Lyhensin lainausta koska tämä riittää.

Niin tietääköhän kaikki kui, kertokaa ihmeessä mullekkin. Moniko Forssaa paskaksi paikaksi mainostava on oikeasti viettänyt siellä aikaa vai onko mielipiteet läpiajon tuloksia. Se että käy Keitaalla kahvilla (se paikka taas on perseestä ja mitä ilmeisemmin umpihomeessa), ei ole vielä kommentointien arvoista.

Itse siellä kasvaneena pystyn myöntämään ettei Forssa mikään vaurauden keidas ja oleskelun paratiisi ole, mutta kyllä Suomi päällään paskempia paikkoja kantaa.

Niin ja itse ketjun kysymykseen vastaus on Helsinki. Syy ei niinkään ole kaupungissa vaan isossa osassa sitä kansoivassa väessä. Ei onneksi kaikissa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moniko Forssaa paskaksi paikaksi mainostava on oikeasti viettänyt siellä aikaa vai onko mielipiteet läpiajon tuloksia.

Niin, en minäkään osaa tehdä tuosta paikkakunnasta johtopäätöksiä kuin linja-autoaseman perusteella. Vaikka se vähän ankea laitos onkin, niin mainittakoon, että siellä R-kioskilla on ollut usein lauantai-iltapäivisin myynnissä V75-porukkalappuja vielä siinä vaiheessa kun rivi on ollut jo selvillä. Ilmaista rahaa olen pari kertaa nostanut sieltä tällä tavalla, en tosin mitään mullistavia summia.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Niin tietääköhän kaikki kui, kertokaa ihmeessä mullekkin.

Oma kokemus kaupungista on, kuten sanoin, melko suppea. Terassilla olen joskus istuskellut siinä jossain linja-autoaseman lähellä ja kerran olen joutunut palloilemaan päivän kaupungilla (kaninäyttelykuskina). Aika ankealta paikka noin yleisesti näytti ja noinkin lyhyessä ajassa tuli aika outoa populaa nähtyä. Tähän lisäksi voi kai mainita kaupungin ei-niin-hyvän maineen pahoinpitelyjen ym. taholta sekä erittäin korkean työttömyysprosentin. Yleinen mielipide saattoi myös vaikuttaa listaukseeni ja varmasti vaikuttikin. Ja Alpo.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kayaani vaikutti aika paskalta kaupungilta, jos kyseessä ylipäätään on kaupunki. Helsinki on tietysti maailman top-10 -kaupunkina Suomen paras kaupunki ja hyvänä kakkosena tulee Kuopio.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Meinasin laittaa että Viipuri, kun vuokralaiset ei ole oikein pitäneet paikasta huolta, mutta eipä ollut listassa.
No sanotaan sitten vaikka Nivala. En tajua miten muutama tuhat neliökilometriä peltoa voisi olla kaupunki. Kaunista kai sielä on, jos tasaisesta maisemasta pitää, mutta että kaupunki?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäisiköhän noita vaihtoehtoja olla hieman enemmän kuin neljä?

Mutta itse kysymykseen vastataan Kemi. Jo haju sen kertoo.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Pk-seutu.

Eihän tähän kysymykseen ole muuta vaihtoehtoa, muka niin suurkaupunkilaisia asukkaita, vaikka suurin osa onkin alunperin savolaisia juntteja. Syö vähän uskottavuutta "paljasjalkaisilta stadilaisilta". Hankkisivat edes sukat.

Ja kaupunkina Helsinki on paska siitä syystä, että asukkaat ovat idiootteja, eivätkä edes itse tajua sitä. Höhhöö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös