Dee kirjoitti:
Johan sä vitsikäs kaveri olet. Eihän Olympialaisia suurempaa turnausta olekaan, ehkä varauksella futiksen MM-kisat. Luettele vaan ihan reippaasti ne isommat kissan ristiäisesi, mutta älä aloita Stanley Cupilla. Se ei ole turnaus.
Sähän se vasta vitsikäs oletkin, kun tartut täkyyn ja nielaiset sen koukkuineen päivineen.
Dee kirjoitti:
Menisin kirkuen, jos valittaisiin. Jos sä kuulut siihen porukkaan, joka nostaa persettään vaan rahasta, niin ymmärtäisit edes hävetä. Mä peräänkuulutan sydäntä, asennetta ja periaatteita. Mitäs luulet olisiko J.Ruutu tai V.Nieminen (jos olisi valittu) jäänyt pois kisoista, jos joukkue olisi sellaista ehdotellut? Tuskin.
Vielä Kipperistä sen verran, että vaikka kieltäytymisen ymmärtäisikin, niin sen verran pitäisi olla tyyliä, että olisi ilmoittanut asenteensa ennen valintoja, eikä tehnyt asiasta farssia.
Ei minua hävetä myöntää, että en tekisi alani töitä ilman palkkaa. No itse en olekkaan jääkiekkoilija, tai urheilija ylinpäänsä. Alallani ei ole mitään mm-kisoja tai vastaavia, niin eipähän tarvitse edes miettiä lähtisikö edustamaan.
Tosin voisin sanoa suoraan, että en lähtisi, koska olen mielummin senkin ajan perheeni kanssa.
Sano vaan suoraan, jos sinä tekisit oman alasi töitä ilmaiseksi, esim keuhkoputkentulehduksessa, niin en jankuta asiasta enempää.
Ja sinä olet näköjään myös näitä, jotka eivät joko ymmärrä lukemaansa, tai eivät sitä halua ymmärtää.
Ennen valintoja Kipperin kanssa oli sovittu, että katsotaan lähempänä tilannetta(Kipper todennäköisesti oletti vammojen olevan olettua lievempiä). No heti valintojen jälkeen, tai ehkä jopa päivää sitä ennen Kipper oli käynyt lääkärin juttusilla, joka oli sitä mieltä, jotta sinun pitäisi pitää taukoa peleistä jo nyt.
No Kipper sitten ilmoittaa valintojen jälkeen, että ei lähde kisoihin, koska ei halua riskeerata kauden tärkeintä tavoitettaan, joka on nhl:n pudotuspelit.