Monella menee tunteisiin, kun julkisella paikalla huudetaan kovaäänisen kautta rasistista paskaa.
Marco De Wit on täysi ääliö joka saa juuri mitä omalla vihapuheellan tilaa eli vihaa.
Monella menee tunteisiin, kun julkisella paikalla huudetaan kovaäänisen kautta rasistista paskaa.
Katsoin tuon toisen videon, jossa oli enemmän noita myllyjä. Toki nuo rähisijät oli suurimmaksi osaksi jonneja, mutta siltikin todella junttia lähteä hyökkäämään kimppuun jos ei tykkää toisen puheista.Marco De Wit on täysi ääliö joka saa juuri mitä omalla vihapuheellan tilaa eli vihaa.
Jos ärsyttää ihmisiä 24/7, on varmaan aika turha ihmetellä jos joku ärsyyntyy.Katsoin tuon toisen videon, jossa oli enemmän noita myllyjä. Toki nuo rähisijät oli suurimmaksi osaksi jonneja, mutta siltikin todella junttia lähteä hyökkäämään kimppuun jos ei tykkää toisen puheista.
Ihan sama mitä toinen puhuu. Todella nynnyä touhua tuollainen "ne puhuu vihapuhetta, joten me vastataan vihalla" meininki.
Sitten kun tappelu alkaa, niin siinä nyt ei käy ikinä hyvin.
Tähän on turha itkeä mitään mistään sympatioista , koska en ole varmaan mistään Marcon kanssa samaa mieltä. Ja hän on ääliö.
Maahan tulijoiksi siteerasin mutta sun agenda on näemmä hämmentää tai trollata. Ja sitten saamelaisetkin vielä tähän teemaan. Ei helvetti, koitahan jaksaa.
Jollain SKE:n patsastelijalla oli koira mukana siellä hässäköinnin keskellä ja ilmeisesti poliisi käski viedä pois. On ollut meno hurjaa, kun Marco on huutanut jo persujakin apuun. Harmi etten päässyt itse paikalle todistamaan noita kähinöitä.
Niin.Ärsyyntyä saa kyllä. Mutta kun menee kuseskelemaan päälle tai muuten vaan urpoilemaan, niin silloin nolaa vain itsensä.
Silloin olet sankari vain muiden samanlaisten hörhöjen parissa ja tämä pätee kaikkiin hörhöporukoihin. Myös SKE:n urpoihin tai anarkistijonneihin.
Ajattelin että tänään olisi rauhallisempaa, mutta mitä vielä. Tampereella torilla jo odotetaan pelonsekaisin tuntein varmaan :)Uusi show meneillään Narinkkatorilla. "Rasistit ulos!!!" huutaa nuoriso yhdessä kuorossa. Kananmunia lennellyt kohti SKE:n telttaa.
Porukka näköjään kaipaa ruskeatakkisten aikakautta, jolloin poliittisesti erimieltä olevien kimppuun oli OK käydä väkivalloin. Kannattaa olla varovainen valitsemallaan tiellä, kun toisen posken tarjolle kääntäviä Jeesuksia on nykyvuosituhannella aika vähän liikenteessä.
Säälittäviä on luuserit, jotka noin selvästä ja lapsellisesta agitoinnista provosoituvat. Kaikki sataa tämän idiootin laariin, niin tämä keskustelu kuin kintuillekusiskelijoiden tempauksetkin.No eipä se näin ole. Poliittisesti eri mieltä saa olla ihan rauhassa. Suomi on järjestään rankattu maailman kärkeen mitä tulee sanan-, lehdistön- ja poliittisen mielipiteen vapauteen. Meilläkin sattuu ylilyöntejä joita pitää pyrkiä vähentämään. Mutta aika hyvillä mielin jokainen saa kaupungilla tunnustaa omaa poliittista mielipidettä.
SKE taasen on vain ja ainostaan provosoiva mulkkukerho jota johtaa itse pääkyrpä. Se, että joku käy painamassa Marcoa turpiin ei kerro tasan mitään meidän yhteiskunnan poliittisesta vapaudesta. Kyseessä on ihminen joka agitoi kuuntelijoita äärimmäisillä keinoilla ja perustaa ison osan agendaansa uhriutumiseen. Toisin sanoen, hän hakee (ja ikävä kyllä onnistuu aina silloin tällöin) konfliktia ja mahdollisimman kovaa aggressiota.
Meillä voi ja saa olla poliittisesti todella äärilaidoilla ja silti työrauha on usein selviö. Tämä on erittäin aliarvostettu piirre suomalaisessa yhteiskunnassa. Samanlaiseen ymmärrykseen pystyy vain kourallinen kansakuntia. Se mihin me(kään) emme pysty, on rauhallisuuteen jos joku idiootti huutelee idioottimaisia ja vihamielisiä juttuja megafoniin saadakseen mahdollisimman monta ihmistä hermostumaan. Se ei ole politiikkaa tai poliittisen vakaumuksen esittämistä. Tai, se voisi olla jos yhteiskuntamme olisi perustavalla tavalla erilainen. Suomessa se ei sitä ole.
Sen verran olen aikuistunut että kenenkään kintuille en lähde kusemaan. Mutta en kyllä pidä pääkyrvän kintuille kusemista millään tasolla uhkana yhteiskunnan vakaumuksellisen vapauden saralla.
Säälittäviä on luuserit, jotka noin selvästä ja lapsellisesta agitoinnista provosoituvat. Kaikki sataa tämän idiootin laariin, niin tämä keskustelu kuin kintuillekusiskelijoiden tempauksetkin.
Yhä edelleen, tuo sekopääporukka ei luultavasti tule saamaan yhtään edustajaa läpi, mutta agendansa kyllä, kun te jaksatte moisesta vouhottaa.
Kyllä muakin on vituttanut jonkun vitun Ankkalammesta tulleen majavahampaisen rantahurrin lakooniset aivopierut, mutta kynnys Suomen kaltaisessa maassa väkivaltaiseen tekoihin tuon takia, on mulla suuri.
Mutta vassarien väkivalta on kuuluisa siitä parem...eiku siis erilaisuudestaan.
Itse en esim. ollut kiinnittänyt koko puolueeseen mitään huomiota, ennen näitä mukahassutteluja ja kintuillekusiskelijoita. Te itse nostatte tämän marginaalin esiin ja joku saatta moisesta jopa kiinnostua.Mihin laariin? Ihan aidosti haluaisin kuulla että mihin laariin se sataa?
Minä luotan suomalaisiin vielä kuitenkin sen verran, ettei Marco tule koskaan olemaan merkittävä poliittinen hahmo Suomessa, vaikka saisi kaiken mahdollisen näkyvyyden. Ehkä ennemminkin toivon kaiken tuollaisen materiaalin tulevan julki, ettei kukaan vahingossa ymmärrä kyseessä olevan joku Persutyyppinen EU-eroa ja rajoja kiinni ajava poliitikko, vaan päästään sekaisin oleva reppana. Jos kansa sen tietää ja silti äänestää miehen eduskuntaan, niin sitten se on sen ihan oma vika.Itse en esim. ollut kiinnittänyt koko puolueeseen mitään huomiota, ennen näitä mukahassutteluja ja kintuillekusiskelijoita. Te itse nostatte tämän marginaalin esiin ja joku saatta moisesta jopa kiinnostua.
Itse en esim. ollut kiinnittänyt koko puolueeseen mitään huomiota, ennen näitä mukahassutteluja ja kintuillekusiskelijoita. Te itse nostatte tämän marginaalin esiin ja joku saatta moisesta jopa kiinnostua.
En ole. Ehkä enemmän ruutu/some-näkyvyys, joka syntyy kintuillekusiskelijoiden toimesta. Omalta osaltani en tätä ketjua enempää pidennä, enkä halua kanssasi "riidellä".Te? Oletko aidosti sitä mieltä, että tämä naureskeluketju on jollain tavalla potentiaalinen alusta SKE:n nousulle?
En ole. Ehkä enemmän ruutu/some-näkyvyys, joka syntyy kintuillekusiskelijoiden toimesta. Omalta osaltani en tätä ketjua enempää pidennä, enkä halua kanssasi "riidellä"...
Ja samaan aikaan huomenna kaikilla äänioikeutetuilla on mahdollisuusuus kertoa tuo sama asia Tampereelle, vaikka äänestämällä lutusta Sanna Marinia.
Mitä sie suippokorva koitat tällä one-linerilla tällä kertaa toimittaa? Tuo vastaus ei ollut @teppana :lle, vaan ihan eri viestiin, eikä mielestäni edes kovin vihamielinen.Ja sitten...
Niin.
Tuskin kukaan on sitä mieltä, että toisten päälle kusija on sankari.
Mutta MDW sai juuri sitä, mitä tilasi.