flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tänään sitten joutuu ensimmäisen kerran tällä kaudella jännittämään häätöäänestyksen tulosta kun kaksi kolmesta (Sara, Jori ja Anne-Mari) suosikistani on häätöäänestyksessä. Jorin osalta en usko että joutuu todellisuudessa jännittämään mutta Anne-Mari voi hyvin olla se joka tippuu vaikka Anun toivoisin lähtevän kun kerran haluaa pois. Anne-Marin mukana talosta poistuisi aikalailla seksikästä silmäkarkkia, en sano etteikö Anukin keimailisi mutta kyllä Anne-Marin keikistely niukoissa bikineissä minun silmääni voittaa tämän taiston selvästi.
Tosin kun kyse on äänestyslotosta niin voihan se olla niin että myös Jori on vaarassa, vaikka pidänkin Joria tämän kauden todennäköisimpänä voittajana ja Niko valitettavasti on se kakkossuosikki. Saran asemasta en osaa sanoa mitään, voi olla vahvasti mukana tai sitten ei. Jos voitto menee tuon mainitun kolmikon ulkopuolelle olen hämmästynyt. Ai niin Eerikäisen Eskoa voi ehkä pitää vielä kilpailun mustana hevosena, jos taustalta löytyy samanlaisia tukijoukkoja kuin oli Hunksiaisella.
Tosin kun kyse on äänestyslotosta niin voihan se olla niin että myös Jori on vaarassa, vaikka pidänkin Joria tämän kauden todennäköisimpänä voittajana ja Niko valitettavasti on se kakkossuosikki. Saran asemasta en osaa sanoa mitään, voi olla vahvasti mukana tai sitten ei. Jos voitto menee tuon mainitun kolmikon ulkopuolelle olen hämmästynyt. Ai niin Eerikäisen Eskoa voi ehkä pitää vielä kilpailun mustana hevosena, jos taustalta löytyy samanlaisia tukijoukkoja kuin oli Hunksiaisella.