Vai lähti Teppo näin nopeasti pois
Olisin varmaan lähtenyt minäkin siinä vaiheessa kun S.Keto/Sievinen/Ingrettilä ja N.Saarinen astelee ovesta sisään.
Vai lähti Teppo näin nopeasti pois
Mukava häiskä tuo Jori Kopponen:
BB-Jorin makaaberit tappopuheet järkyttävät: Minun on pakko lyödä teräaseella! – Hymy
"Jos näen teräaseen niin minun on pakko lyödä sillä ihmistä. Onneksi syön kolmea lääkettä"
"Jori kertoi edelleen vakavalla naamalla kuinka hänellä on kolme diagnoosia: hän on narsisti, psykopaatti ja sosiopaatti."
Kiitos vaan vittuilustasi mutta en ryhdy seuraamaan. En itse asiassa seuraa tätä otsikon tv-sarjaa katsomalla varsinaisia lähetyksiä. Joitakin kirjoituksia sattuu eteeni ja joitakuita niistä luen. Yhden sukulaiseni luona oli 24/7 auki, siis samaan aikaan kun vierailin siellä, ja siellä BB-talossa oli imurointi kesken. Kyllä teki mieleni sanoa serkulleni, että etkö ennemmin katsoisi jääkiekkoa toiselta kanavalta kuin tuota imurointia.Tässä sinulle uusi kohde seurattavasti Tukiaisen lisäksi, diagnoositkin näyttää menevän kohdilleen.
Kiitos vaan vittuilustasi mutta en ryhdy seuraamaan. En itse asiassa seuraa tätä otsikon tv-sarjaa katsomalla varsinaisia lähetyksiä. Joitakin kirjoituksia sattuu eteeni ja joitakuita niistä luen. Yhden sukulaiseni luona oli 24/7 auki, siis samaan aikaan kun vierailin siellä, ja siellä BB-talossa oli imurointi kesken. Kyllä teki mieleni sanoa serkulleni, että etkö ennemmin katsoisi jääkiekkoa toiselta kanavalta kuin tuota imurointia.
Se on muuten perinteisen jännä asia, että yksi kertoo Johanna Tukiaisen ketjussa, että ei kiinnosta ja toinen kertoo tässä ketjussa, että ei kiinnosta. Melkoisia valheita, eivät he tätä ketjua - tai sitä toista - lukisi jos ei oikeasti yhtään kiinnostaisi. Mutta saahan sitä kaksinaamainen olla, se on ihmisyyttä semmoinen. Sitten kun sanoo kaksinaamaiseksi, niin sitäkin aletaan puolustaa, että muttamutta. Ei se enää mitään auta, käry on jo käynyt ja kaikki selittely vaan pahentaa tilannetta.
Kyllä minä tiedän mitä minä kirjoitin. Jori Kopposelle ei tapahdu juuri mitään, hän elää nykyisin hyvin tavallista elämää, kiitos varmaan kuuluu lääkitykselle. Eikä se entinenkään elämä niin kovin ihmeellistä ollut, pientä hässäkkää. Hänessä ei siis ole mitään seuraamista, kun mitään ei tapahdu. Sen sijaan Tukiaisen tarinat ovat kuin Tuhannen ja yhden yön tarinat ja Paroni von Münchhausenin tarinat yhdistettynä ja kerrottuna tuhannella. Tätä asiaa ei tietenkään voi mitenkään tietää jos ei ole seurannut Tukiaisen elämää kuin hiukan, joten siinä mielessä ymmärrän pöljän vertauksesi, koska et tiedä mistä kirjoitit.Kuvittelin tämän olleen läpän, olen pahoillani, kuvittelin jatkaneeni läppää.
Ingerttilän päätoimittaman verkkolehden (jonka nimeä kukaan ei tiedä tai muista) mukaan Andy sai 25t ja Reetu +10t omista reissuistaan taloon. Kuullostaa kyllä uskottavammalta kuin nämä "en saanut mitään" puheet.
Sara oli ilmeisesty antanut itselleen sorminamia? Ainakin yksi giffi tuli vastaan siitä tapauksesta, ja joku oli ladannut sen koko tapauksen jopa tubeen mutta sieltä se oli kadonnut vilkkaasti.
Kai siltä yöltä olisi joku pidempikin ja parempi laatuinen videoklippi Saran toimista tarjolla jos sormet todella on olleet kivan äärellä ja ollaan menty päätyyn asti. Tämä tästä omalta osaltani, varaan tässä mahdollisuuden muuttaa kantaani jos näen jonkun kunnollisen videoklipin tapahtumasta, tällä hetkellä en usko sormetukseen.
e.Sara masturboi lähes tunnin keskiviikko aamuna, käden liike ei jättänyt arvailujen mitään. Neiti jaksoi nylkyttää lähes tunnin, ihme että tätä ei .. pienellä salapoliisigooglailulla löyty tälläisilla sanoilla aloitettu
No sormetti tai ei, niin onhan tuo yksi bb-historian turhimmista asukeista. Voiko noin paljon olla tekemättä yhtään mitään? Joku viisaampi kertonee miksi tuolla antaumuksella haluaa edes lähteä kyseiseen formaattiin.
...
Miksei? Hän on varmasti saanut jonkinlaisen palkkion ohjelmaan suostumisesta ja talossa on ilmainen ylläpito. Siihen päälle julkisuutta ja kaiketi tässäkin versiossa on voittajalle luvassa merkittävä rahapalkinto?
Joo no siis Andy veti sen 25 donaa ja reetu reilun kympin, nuo muut kai ei mitään? Voittaja saa kai sen 25 donaa, mutta ei sitäkään kai ihan nojaimella saa.
Jotenkin tuntuu että tuolla talossa on/oli "paskan diilin" tehneitä ihmisiä ja tajusivat sen sitten talossa itsekin.