Fatiman esitys jäi eniten mieleen heikkona biisivalinta. Ei oikein erottunut yhtään joukossa ja en ihmettele jos matka päättyy tässävaiheessa. En kyseistä biisiä ole koskaan missään kuulut tai ainakin luulen näin ellei sitten ollut jostain alkuperäisestä heikko tulkinta.
Ilpolta puuttui munaa ja ääni ei vain jotenkin meinannut tuohon riittää. Itse olen enemmän rockin kannalta, mutta tuosta puuttui se viimeisin syy miksi menisin Ilpoa joskus keikalle katsomaan. Ok läpi laulettu, mutta ei pystynyt ottamaan omiin nimiin eikä sitä munaa tosiaan tarpeeksi löytynyt.
Martin ja Stinan esityksiä en päässyt näkemään kun koosteen lopussa joten en sano noista mitään, mutta koosteen perusteella jatkoon kummatkin.
Lotta esintyi hyvin vaikka itse kappale ei nyt nyt ihan loistavasti tainut mennä, mutta kun esitys ja ulkonäkö on kohdillaan niin mihin sitä laulua edes aina tarvitaan? :D
Alista alan tykkäämään joka kerta enemmän vaikkakin yleensä hyvän kappaleen aloituksen jälkeen loppu menee aina jotenkin "yhteen pötköön" lauluksi ja se alun tunne katoaa ja laulusta tulee ihme hönöttämistä. Tosin kappale oli sen verran iso, että tiedä sitten haukkasiko tälläkertaa lian isoa palaa, on ehkä uhassa tippua.
Jerkka parantaa laulu laululta.
Hennariikalta ihan ok, ei ihmeelistä, mutta ei heikkoakaan suoritusta.
Yhteenveto: Seuraavaksi tippunee kaki kolmikosta Fatima, Ilpo tai Hennariikka