Suomen Idols 2011

• 183 535
  • 750

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Ööh? Pohdiskelin tässä ennen lähetyksen alkua, että mikä on nelikko joka pääsee suoraan finaaliin laulutaitojensa perusteella. Noh, nyt tuo nelikko on jatkamassa laulamista ja mm. tuskin koskaan nuottiin osunut Ilpo ja varsin mukavan oloinen ja kivalta näyttävä, mutta ei niin hyvältä kuulostava Lotta ovat finaalissa.

Ei kai siinä sitten. Jerkka ja Fatima sitten ulos ja Martti Stinan kanssa finaaliin.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huhhuh, taitaa tulla kohtalaiset huonotasoiset finaalit. Tuohon vielä Jerkka ja Fatima kylkeen niin eihän siellä ole potentiaalisia tähtiä kuin tuo peukkufoorumin oma poika Ali. Täytyy nyt toivoa, että Stina ja Martti menee vielä jatkoon. Varsinkin Stina.

Onko tänä vuonna nyt sitten vain kuusi finalistia, vai valitseeko tuomaristo ns. villillä kortilla yhden mukaan?

Kaivanto

Jäsen
Mutta kaksi hyvää tippuu joka tapauksessa, minä vähän luulen että Jerkka ja Fatima on nyt aika heikoilla.

Joo kyllähän tämä nyt aika vahvasti haisee siltä, että kaksi ennakkosuosikkia menee sopivasti jatkoon ja ihmiset muistavat sitten varmasti äänestellä loppuun asti.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Olisiko äänestystuloksia tai ohjeita luettu väärinpäin? Jatkoon äänestettiin ne, joiden piti vielä karsia?

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Onpahan totaalista kusetusta tuotantotiimin puolelta. Ja tyhmä kansa tuhlaa nyt sitten rahojaan äänestykseen. No,jostain ne rahat kai pitää tuotantoon repiä.

Mutta onpahan vaan läpinäkyvää touhua.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tuossa välttämättä mitään MTV3:n kikkailua ole. Ilpo kerää ihan varmasti teinityttöjen ääniä aika massiivisesti, Lotta saattaa saada hyvin ääniä ruotsinkielisiltä alueilta ja Ali on sellainen "unelmavävy" joka saattaa saada vähän vanhemmat daamit innostumaan äänestämisestä. Hennariikka ainoa jota ihmettelen aika paljon, mutta olisiko sitten Joensuu innostunut äänestämään "omaa tyttöä".

EDIT: Niin, ja tähän lisänä vielä se että moni varmaan oletti Martin ja Stinan menevän jatkoon ihan heittämällä eikä sen takia äänestänyt.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, kieltämättä hupaisaa, että oikeastaan neljä huonointa pääsi suoraan finaaliin. No, Ali voi olla siellä ihan ansaitusti. Mutta joo. Kaikenlaista. Siirryin koneelle tekemään duunia.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Olin ihan hemmetin hämilläni, kun Stina ei päässyt suoraan jatkoon. Mutta nyt tuo tuossa keikistelee. Uuh! Kiitos suomalaiset! Tämän halusin nähdäkin!

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Olisiko äänestystuloksia tai ohjeita luettu väärinpäin? Jatkoon äänestettiin ne, joiden piti vielä karsia?

Ihan sama kävi mielessä kun tuloksia luettiin :o Ei tuota voi käsittää, kyllä mielestäni kuitenkin näistä nyt karsintaan joutuneista Stinan ja Martin olisi pitänyt olla heittämällä suorien finalistien joukosta. Nyt finaalissa on sellaisia tyyppejä, joista oikeastaan vain Ali on ansainnut suoran finaalipaikkansa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Stinalta aika perusvarma vetäisy. Laulaa kyllä koko ajan hyvin ja varmasti ja saundikin on mukavan käheä mutta biisivalintoja voisi kyllä miettiä vähän paremmin. Tuo Black Velvet on kyllä niin pirun tylsä ja kulahtanut biisi että ei oikein sytytä. Ja joku tuossa Stinan esiintymisessäkin tökkii minulla, on kyllä näyttävän näköinen nainen mutta en oikein tiedä mikä tuossa tökkii että minä en ihan täysillä syty.

Martillakaan ei ihan täysin nappiin mennyt. Tuo Candleburn on ihan jumalattoman hieno biisi mutta ihan ei Martilla ääni riittänyt vaan joutui kertosäkeessä pudottamaan vähän alemmaksi. Vaan on tuo Martin ääni kyllä komea silloin kun pääsee sopivalta korkeudelta laulamaan.

Tuomarit muuten tekee aika selväksi kenet haluavat jatkoon... Fatiman ja Jerkan pitää laulaa todella hyvin ja täydellisen virheettömästi välttääkseen kritiikin tuomareilta.

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Stina on kyllä viime esiintymisestään lähtien näyttänyt hyvältä. Joku muu pääsi meikkaamaan hänet, niin tilanne parani huomattavasti.

Martti tuntuu edelleen vetävän jotenkin käsijarru päällä. Uskoisi, että parempaakin tulkintaa häneltä lähtisi.

Eniten ihmettelen edelleen Ilpoa. Ei laulaminen ole onnistunut ja esiintyminen näyttää teennäiseltä. Ja jostain syystä ulkonäköä kehutaan kokoajan, vaikka eihän se nyt ole todellakaan mitenkään erikoinen.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Uskomatonta! Ilpo oli ainoa järkevä finalisti, Stinan ohella ainoa, kenessä on sitä idolia. Muut on vähän Radio Nova sakkia, mutta Henna-Riikka, Lotta ja Ali, mitä helvettiä? Viime lähetyksen kolme paskinta laulajaa. Ali on suoraa jatkumoa kansan Ilkka/Koop fanitukselle, complete puupökkelö! Varsinkin nuo likat, ei jumalauta, ei voi käsittää, miten Stina häviää noille? Stina menee jatkoon ja Martti tai Jerkka. Uskoisin, että Martti kumminkin. Fatimalla en usko olevan mitään palaa, varsinkaan nyt kun vastustajat noin kovia.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun tarkemmin ajattelin asiaa, niin ehkä parasta kuitenkin olisi, että Fatima ja Jerkka menisivät jatkoon. Siinä olisi sellainen antikliimaksi MTV3:lle jatkossa, ettei ketään edes kiinnostaisi kuka noista jäljelle jääneistä paskoista tulisi seuraavaksi Idoliksi.

Stina ja Martti tekevät joka tapauksessa vähintään yhden levyn sopimuksen.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Minä en usko että maikkari olisi näitä tuloksia muokkaillut, sehän olisi itsensä jalkaan ampumista mikäli laittaa kolme huonointa laulajaa suoraan jatkoon.

Stina lauloi jälleen hyvin, mutta myöskin hyvin yllätyksettömästi, kuten ennenkin. Hänen ongelmaksi saattaa muodostua se, ettei hän pysty tekemään biiseistä omannäkösiään, vaan läpilaulaa jokaisen hieman karaoke-tyyliin.

Martilta sen sijaan oikein hieno veto, menee aivan sinna Alin parin viikon takaisen esityksen rinnalle kauden parhaisiin suorituksiin tähän mennessä. Loistava biisivalinta, vaikka en ennen tuota kuullut ollutkaan. Kyllä ihmettelen suuresti mikäli ei ole finaalissa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Stina menee jatkoon ja Martti tai Jerkka. Uskoisin, että Martti kumminkin. Fatimalla en usko olevan mitään palaa, varsinkaan nyt kun vastustajat noin kovia.

Minä vähän luulen että Jerkan kompastuskiveksi tässä taitaa koitua biisivalinta, on vaikea kuvitella että Pave Maijasen biisillä innostetaan ihmiset äänestämään. Ja Martilla taitaa olla muutenkin enemmän kannatusjoukkoja joten hän vienee voiton tuossa "kaksintaistelussa".

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minä kun en tiedä musiikista juuri mitään, niin lähes kaikki nämä biisit ovat enemmän tai vähemmän tuntemattomia minulle ja kaikki kuulostaa lähes samalta, mutta Fatimalta ainakin kuultiin ihan järkyttävää rääkymistä.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nyt oli aikamoinen virhe Fatima ottaa biisiksi georgia in my mind joka on juuri idolsin katsojille iskenyt päähän american idolsin karsinnoissa, jossa löytyi jo 50 parempaa suoritusta. Tämä oli heikko.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ja joku tuossa Stinan esiintymisessäkin tökkii minulla, on kyllä näyttävän näköinen nainen mutta en oikein tiedä mikä tuossa tökkii että minä en ihan täysillä syty.

Mua ainakin ärsyttää tuo englannin kielen teennäinen ylilausuminen/vääntämällä ääntäminen, hieman samaa on myös Martilla. Rehellinen rallienglanti ei sekään niin kaunista ole, mutta tollanen määkiminen on todella ärsyttävää kuunneltavaa. Äänessä saisi olla myös Stinalla enemmän volyymia, välillä kuulostaa ihan kivalta, mutta volyymin puute tekee tosta vähän valjua.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt jommankumman sävelkörva pettää, minun tai tuomareiden. Luultavasti toki minun, mutta en mä silti tosta rääkymisestä tykännyt.

Ikävä kyllä näillä kommenteilla Fatima mänöö jatkoon.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Huomaa kyllä, että teinitytöt eniten äänestää. Ilpo? Voi jestas! Silmäripsillä tää peli voitetaan, telkku mutelle ja pissislasit päähän, niin vois jotain veikatakin...

Oli muuten yllärrävän hyvä tuo Fatima!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan täysin päinvastainen mielipide tuomari-Pitkämön kanssa Fatimasta. Kuulosti hyvältä alussa kun lauloi matalalta, mutta sitten nuo revittelyt meni aika pahasti pieleen ja meni aikamoiseksi huutamiseksi. Minusta tuo Fatiman ääni kuulostaa tosi hienolta silloin kun laulaa matalalta. Biisivalinta oli sellainen joka uppoaa kyllä American Idolissa mutta mitenkähän Suomessa?

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jerkkaa viedään, mutta yllättääkö Fatima ja tiputtaa Martin tai jopa Stinan? Olen jännittynyt kuin sateenvarjo...

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ihan täysin päinvastainen mielipide tuomari-Pitkämön kanssa Fatimasta. Kuulosti hyvältä alussa kun lauloi matalalta, mutta sitten nuo revittelyt meni aika pahasti pieleen ja meni aikamoiseksi huutamiseksi. Minusta tuo Fatiman ääni kuulostaa tosi hienolta silloin kun laulaa matalalta. Biisivalinta oli sellainen joka uppoaa kyllä American Idolissa mutta mitenkähän Suomessa?

Sama. Alussa joutu höristämään korvia, että nyt kuulostaa hyvältä. Lopussa hyvää yritystä mutta eihän se tainnut ihan napsua.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Äänessä saisi olla myös Stinalla enemmän volyymia, välillä kuulostaa ihan kivalta, mutta volyymin puute tekee tosta vähän valjua.

Tuo on totta, jää vähän valjuksi kun tuntuu että Stina ei saa itsestään ihan kaikkea irti. Mutta plussaa siitä että laulaa koko ajan oikein ja pysyy vireessä.

Jerkka taisi juuri sinetöidä kohtalonsa. Vähän epävarmasti laulettu Pave Maijasen paska biisi, en jaksa uskoa että tuolla mennään jatkoon.

Minä laittaisin noista Martin ja Stinan jatkoon, mutta veikkaan että tässäkin nähdään yllätys ja jatkoon meneekin Martti ja Fatima.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy