Piru vie, Petehän vetää ku Koiviston Miikka konsanaan.
No jaa, raja se on raittiudellakin. Merimaa oli ihan oikeassa, että olosuhteisiin nähden veti ihan hyvin, mutta toimiiko sitten tuollainen musiikki puku päällä Oopperatalossa tukka pörrötettynä viimeistä suortuvaa myöten? Jokainen edes muutaman DE:n keikan nähnyt tietänee vastauksen.
Hienosti vedety Elton Johnia. Koop taitaa pistää tänään Annan laulukuoroon. Noh, katsotaan Annan kakkonen nyt vielä ensin.
Tämän jätkän levynkin voisi ostaa ilman mitään myötähäpeää. Kaikkien aikojen Idols-voittaja Suomessa.
Uskomaton kommentti! Mua ainakin hävettäisi ihan vitusti ostaa tämän teinityttöjen idolin levy. Peteltä on tänään tullut niin kauheta materiaalia, että minä voin henkilökohtaisesti luvata että senttiääkään en tule ikinä tuhlaamaan tämän herran musiikkituotoksiin. Kiva kuitenkin huomata että joihinkin tällainen iskee, luulin tosin että tämä pete olisi teinityttöjen ilmiö, mutta ilmeisesti olen pahasti väärässä.
Uskomaton kommentti! Mua ainakin hävettäisi ihan vitusti ostaa tämän teinityttöjen idolin levy.
Koopilta todella upea esitys toiselle kierrokselle! Vähän pelkäsin etukäteen koska tämä biisi on tylsähkö mutta hienosti pystyi Koop puhaltamaan henkeä siihen. Oli ehkä jopa miehen paras esitys tässä kisassa.
Uskomaton kommentti! ...
Ainahan voit korjata tilanteen poimimalla Koopin levyn heti ilmestymisen jälkeen.
Pakko myöntää että oli Koopilta upea suoritus tämä jälkimmäinen. Annan ensimmäinen ei mennyt ihan nappiin, joten tiukaksi menee kumpi putoaa. Toinen on ainakin biisinä komea ja uskoisin sopivan Annalle, katsotaan miten menee.
Kylläpä tuomaritkin yrittävät kovasti kammeta surkeinta noista finaaliin.
Kyllä nuo juontajat häpäisevät itsensä tuolla lavalla. Kuka valopää nämä kaikki hauskat väliaika lausahdukset on meille asti nähtäväksi keksinyt. Idearikasta toimintaa. "Ellen.. epäreilua, kun Heikki saa lentää".