Suomen Idols 2008

  • 236 391
  • 1 271

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Omaa silmää ja korvaa miellytti joku pitkähiuksinen blondi, joka lauloi todella hyvin tällä kertaa. Nimestä ei tietysti aavistustakaan.
Jannike taisi olla tämä, joka viimeksi säväytti. Ja semeihin paukkasi.

Eihän tuossa oikeastaan yllätyksiä tullut. Daniel nyt roikkuu mukana ja sitten tuo "isompi" nainen, lauloi kyllä aika pubiruusun elkein tuon Hyvää yötä ja huomenta, mutta menköön nyt sitten.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Omasta mielestäni tähän meneessä selvästi paras eli Anna-Kaisa putosi sitten jo ennen semejä. Gimman tulkinta Oasiksen wonderwallista oli parasta Idolsissa pitkään aikaan. Muuten valinnat ihan ok, tosin tämä anna taisi päästä pääosin ulkonäkönsä ja iloisen olemuksensa perusteella. ei siinä mitään, kyllähän sitä tökkis ja jaksaa kai sitä tv:stäkin katella.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Suosikit, eli Wellu, Pete ja Linda semeissä, joten tyytyväinen pitää olla. Muuten naisten joukko mielestäni hieman yllätyksellinen. Olisin ainakin Kiiaa ja Annaa (Paatero) odottanut semeihin bassotytön ja tumman kikkarapään tilalle, mutta enpä jaksa pikkuasioista valittaa.

Kilpailu alkakoon!
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Pakko kyllä sanoa, että on helvetin tiukka skapa voittajasta tänä vuonna. Yksikään semeihin päässeistä ei omasta mielestäni ole noussut selvästi muiden edelle Ari Koivusen tyyliin. Oma voittajasuosikkini löytyy joukosta Pete, Wellu, Koop ja Anna. Vaikea vielä tässä vaiheessa sanoa, kenen haluaisi voittavan. Aika näyttää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omasta mielestäni tähän meneessä selvästi paras eli Anna-Kaisa putosi sitten jo ennen semejä.
Tämä harmitti minua ehdottomasti kaikkein eniten. Tuossa tytössä on jotain vetovoimaa ja se sellainen rauhallinen ja sopivan salaperäinen olemus toimii. Muutenkin vaikuttaa aika fiksulta ja on tosiaan miellyttävä ääni.

Täytyy toivoa, että tämä yksi tuomari nostaa juuri hänet sieltä jokerikortilla. Naisista ehdottomasti suosikkini kyllä. On siellä toki jatkossa muutama muukin hyvä.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jaana, Jannike, Wellu ja Pete on oma suosikkinelikko. Varsinkin Jaana oli tänään loistava.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä pidin myös Anna-Kaisasta. Hieman synkistelevä ja arka, mutta silti flirttiä kameralle ja hyvä pokka. Fiksun oloinen mimmi.

Mikäs tämä jokerikorttijuttu oli? Sarin vilahti lopussa, mutta en enää keskittynyt siinä vaiheessa kuvaruutuun. Onko siellä joku säälipleijarimeininki?
 
Mutta missä on kaikki Kallefanit? Itselle on kyllä selvä suosikkikolmikko, Kalle, Pete ja Wellu, sitten muita hyviä on Daniel ja se nuori likka (Jaana?). Mikäs tää Anna-Kaisan putoaminen nyt oli? Nainen, joka uskalsi tehdä biiseistä omiaan, vaikka aikaa ei aina ollut järin paljoa. Ville takas!

Edit: Sampio, Sarin on nähnyt jossain potentiaalia ja haluaa nostaa tämän henkilön vielä takaisin kisaan semifinaalivaiheeseen, eli joku vielä tulee takaisin.

Edit2: Jaana, ei Jonna.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Minä olen jo alkukarsinnoista asti liputtanut Koop Arposen puolesta. TV-aikaa hän ei ole jostain syystä teatteriviikonlopun aikana saanut juuri yhtään, mutta netti-tv:stä olen esityksiä kelaillut ja aika tasaisen hyvin on vetänyt. Ääni kuulostaa ainakin mun ei-niin-musikaalisen korvaan tosi hyvältä. Vaikuttaa nöyrältä ja hiljaiselta kaverilta, mutta jonkinlaista jäyhää karismaa löytyy.

Naisia näköjään karsittiin aika kovalla kädellä kuten täällä ennustettiinkin, aika hyviä tyyppejä sieltä niin laulullisesti kuin ulkonäöllisestikin lähti lauluun.
Tätä isoa tyttöä on tuomarit kovasti kehuneet ja hänellä tuntuu olevan melko kova itseluottamus, mutta en millään usko että tuollaista täti-tyyppistä leveää naista kansa idoliksi äänestäisi. Eikä kyllä tämän päivän esityksetkään vakuuttaneet.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä olen jo alkukarsinnoista asti liputtanut Koop Arposen puolesta.

Täälläkin ollaan liputettu Koopin puolesta jo alkukarsinnoista lähtien. Todella sympaattisen oloinen kaveri ja toivottavasti pääsisi finaaliin asti ja voittaisi koko roskan.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Naisia näköjään karsittiin aika kovalla kädellä kuten täällä ennustettiinkin, aika hyviä tyyppejä sieltä niin laulullisesti kuin ulkonäöllisestikin lähti lauluun.
Tiiätkö miten jatkoon päässeet oikeasti valittiin...?

...Koop Arpone

Jep, itselle ainakin oli yllätys-niin kuin nähtävästi monelle muullekin-tämä Anna-Kaisan putoaminen. Noh saa nähdä joskopa Sarlin hänet vielä mukaan semeihin nostaa villillä kortilla.
 

osteri2

Jäsen
Tota sori, mutta nyt en ymmärtäny mitä tolla viestillä halusit kysyä tai viestittää.

lue ääneen se mitä et ymmärtänyt. ehkä auttaa.
Täällä avautui tuo juttu. heh.

Koop Arponen ja Anna Puustjärvi ovat minun suosikkeja. Myös tämä mokka ruuhkatukka on loistava tyyppi. Linda Herranen on naisista mun listoilla toisena. Noita kahta mummoa mä dissaan vaikka laulaa osaavatkin.
Ärsyttääkö ketään muuta toi kajalivellun olemus? Kaverilla hiukan liian suuret luulot itsestään ja nestettä yläkerrassa hiukan liikaa. Korpee ihan suunnattomasti toi jäbä! Mutta luulenpa että hän on kuitenkin yksi finalisteista.
 
Viimeksi muokattu:

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Minkäs takia tuomari on vaihdettu? Tämä kaljupää ensimmäisestä tuotantokaudesta tuttu on tullut Sarinin paikalle. Anna-Kaisa olisi päässyt mielestäni jatkoon, siinä oli jotain räväkkyyttä. Toivottavasti pääsee villilläkortilla mukaan.

Edit. Jaa, Sarinilla oli häät. No eipäs se mitään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Myös tämä mokka ruuhkatukka on loistava tyyppi.
Muistaakseni hän mainitsi jossain vaiheessa, että sukujuuret ovat täysin suomalaiset, jos sillä nyt mitään erityistä merkitystä jollekin on.
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ärsyttääkö ketään muuta toi kajalivellun olemus? Kaverilla hiukan liian suuret luulot itsestään ja nestettä yläkerrassa hiukan liikaa. Korpee ihan suunnattomasti toi jäbä! Mutta luulenpa että hän on kuitenkin yksi finalisteista.

Täysin samaa mieltä. Tietää olevansa hyvä ja se myös näkyy. Eiköhän kuitenkin finaaliin mene. Voi päästä finaalissa pitkällekkin mikäli tuo "ville valomaisuus" vetoaa teineihin. Toinen jonka toivoisi tippuvan mahdollisimman pian on Pete Parkkonen. Jotenkin lipevä ja liian pop.

Kuten täälläkin jo monesti on todettu, Koop Arponen saisi voittaa koko paskan. Nöyrä asenne sekä miellyttävä ääni + aksentti tekee miehestä suosikkini. Pahaa kuitenkin pelkään että Koop laitetaan samaan semifinaaliin näiden pissisihqujen kanssa ja heikosti käy.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo Anna-Kaisa on systerin kaveri ja sen takia olisin mielelläni nähnyt hänet jatkossa. Oikeastaan muuten kisa onkin sen verran HMV:tä, ettei ainakaan vielä ole ihmeemmin sytyttänyt. Ehkä sitten jossain vaiheessa, kun kilpailijoiden asuihin ja esityksiin panostetaan vähän enemmän. Jotenkin silti tuntuu, ettei Suomessa näitä kisoja kannattaisi järjestää ihan joka vuosi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ihmetyttää vähän tuo Taikapeilin rakkaus tähän Anna Puustjärveen. Siis onhan kyseessä todella söpö tyttö jossa on sellaista söpöä karismaa, ja on hän ihan hyvä laulajakin mutta ei siinä äänessä ole mitään sellaista joka oikein todella erottuisi joukosta. Ei tarjoa oikein mitään muuta. Siksi olisin mieluummin nähnyt jatkossa esim. tämän Anna-Kaisa Riitjoen jonka saundi ja olemus oli huomattavasti persoonallisempi.

Muutenkin minua on alkanut tällä kaudella oikein todella ärsyttää tuo Taikapeili. Valitsee suosikkinsa heti koelauluissa ja menee sitten ihan laput silmillä loppuun asti ja fanittaa näitä omia suosikkejaan ilman mitään kritiikkiä. Ja muutenkin tuon naisen koko olemuksesta huokuu sellainen ärsyttävä ylimielisyys ja "kaikkitietävyys". Vaikuttaa että katsoo kaikkia kilpailijoita vähän nenänvartaan pitkin. Jotenkin puistattava nainen.

Mieskuusikko on juuri se jonka olisin itsekin valinnut. Koop Arposesta olen pitänyt alusta asti, samoin Wellu Rowaltzista, Pete Parkkosesta ja Daniel Diagosta. Teatteriviikonloppuna myös Vesa ja Kalle vetivät hyvin ja pidän oikeastaan kaikista noista kuudesta.

Naisten puolella karsinta oli tiukempi ja monta hyvää jäi pois, vaikka tämäkään kuusikko ei missään nimessä ole huono. Suosikkini tässä vaiheessa on Linda Herranen joka on ehkä paras laulaja noista, ja jonka hymy on täysin vastustamaton. Myös Marika Tyyvistä ja Saana Liikasesta pidän koska molempien äänessä on jotain uutta ja erilaista. Nuori Jaana Leiniäinen yllätti teatterissa todella kypsällä äänellään ja tulee olemaan mielenkiintoista nähdä mitä hän saa aikaan. Anna Puustjärvestä kirjoitin jo tuohon ylemmäs ja tästä Jannikesta minulla ei ole paljoa sanottavaa.

Mutta kaiken kaikkiaan hyvätasoinen porukka on semifinaaleissa ja odotan kyllä kovatasoisia semejä ja tiukkaa taistelua finaalipaikoista.

Kukahan muuten lienee tämä Patric Sarinin "villi kortti" semifinaaleihin? Minä veikkaisin (ja toivon) että se olisi Anna-Kaisa Riitjoki, koska hän kyllä minusta ansaitsisi ehdottomasti semipaikan.
 
Kukahan muuten lienee tämä Patric Sarinin "villi kortti" semifinaaleihin? Minä veikkaisin (ja toivon) että se olisi Anna-Kaisa Riitjoki, koska hän kyllä minusta ansaitsisi ehdottomasti semipaikan.

Itse veikkaan tätä Ruotsin toivoa, Villekö sen nimi oli? Perusteluina lehtijutut viime viikkojen ajalta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse veikkaan tätä Ruotsin toivoa, Villekö sen nimi oli? Perusteluina lehtijutut viime viikkojen ajalta.

Toivottavasti ei. Persoonana jotenkin ärsyttävä (ja ennen kuin joku tulee taas kuittailemaan Jatkoajan ÄIJJJISTä niin kyse ei ole siitä että tämä Ville ilmeisesti on poikiin päin kallellaan), erityisesti ärsytti se jatkuva valitus siitä kuinka raskas tuo teatteriviikonloppu on ja kuinka hän ei jaksa enää, eikä jaksa välittää enää jne. jne. Ääni on kyllä ihan OK ja hyvin erilainen tuossa poikien joukossa mutta jotenkin jäi sellainen kuva että yritti enemmän kuin osasi. Eli yritti näitä "koristeluja" kunnon soul/R&B-tyyliin mutta oikein yksikään niistä ei onnistunut kunnolla. Luulee varmaan olevansa parempi kuin onkaan.
 

rpeez

Jäsen
Jaa-a, täällähän on muutkin sitä mieltä, että tämä Anna-Kaisa oli persoonallinen tapaus. Itse sanoisin jopa s-ksikäs, mutta kun olen vanha äijä niin parempi olla hiljaa. Harmi, että putosi, samoin kun se Janitakin.

Koop huvittaa meikäläistä. Olen ymmärtänyt, että kaveri on suomalainen, vaikka on asunut pitkään Englannissa, mutta voiko olla britimmän näköistä kaveria, ei voi!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jaa-a, täällähän on muutkin sitä mieltä, että tämä Anna-Kaisa oli persoonallinen tapaus. Itse sanoisin jopa s-ksikäs, mutta kun olen vanha äijä niin parempi olla hiljaa. Harmi, että putosi, samoin kun se Janitakin.

Koop huvittaa meikäläistä. Olen ymmärtänyt, että kaveri on suomalainen, vaikka on asunut pitkään Englannissa, mutta voiko olla britimmän näköistä kaveria, ei voi!

Täytyy kyllä kompata vahvasti. A-K pisti tämänkin vanhan äijän ajattelemaan ties mitä sensuaalipuolen juttuja, mutta kuten sanoit parempi olla hiljaa vaan. Jotain tuossa inkerissä viehättää, eikä laulutaidoissakaan mitään vikaa ole.

Koop on tosiaan niin brittladin näköinen, että Wayne Rooneykin näyttää venäläiseltä Arposeen verrattuna:)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koop huvittaa meikäläistä. Olen ymmärtänyt, että kaveri on suomalainen, vaikka on asunut pitkään Englannissa, mutta voiko olla britimmän näköistä kaveria, ei voi!

Mikäli oikein muistan niin äiti on hollantilainen, isä oli suomalainen ja kaveri on asunut Lontoossa 20 vuotta. Mutta on tosiaan kyllä aika britin näköinen, ja myös kuulostaa siltä. Ilo on kyllä kuunnella välissä Suomen Idolsissakin noin täydellistä englannin lausumista.

Muutenkin häiskä vaikuttaa varsin mukavalta hepulta, ja aika jalat maassa asenteella vaikuttaisi olevan mukana. Esiintyminen on aika ujon ja vaikean näköistä mutta lauluääni todella hyvä. Toivottavasti valitsee heti ensimmäiseen semiin hyvän biisin joka sopii hänen hienolle äänelleen, koska jäi teatterissa TV-ajan suhteen vähän muiden poikien varjoon.
 
Omat suosikkini Idolsissa tällä hetkellä (ja varmaan myös jatkossa) ovat mielenkiintoisen äänen omaana Marika Tyvi. Ei ehkä ulkoiselta olemukseltaan se ''idoli'' mutta kyllähän viime (vaiko sitä edellisenä) kisassa pärjäsi se iso kokoinen tyttö. Saana Liikanen on myös suosikkini, tommonen jännittävän olonen ilopilleri, eläytyy hyvin. Äijiät kaikki on kyllä tällä kaudella tosi tasasia kaikki! Kyllä kaikki tuolta akselilta uppoo. Pete on ehkä semmonen pikkutyttöjen suosikki, Vesa Suvanto uppoo perusäijään, Wellu on muuten vaan kiehtova, Diego vai mikän Daniel onkaan on jotenkin kiehtova kuten Kooppikin sen ulkomaalais taustan takia. Kalle on menny multa jotenkin vähän ohi, muutaman esityksen olen nähnyt, ja kyllä se ihan hyvin vetää. Ehkä vähän sais olla lupsakampi olemus mun makuun.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Meikäläisen suosikki tipahti jo tuossa teatteriviikonlopussa, harmittaa. Olisi ollut kiva nähdä tämä Sanna Hovi jatkossa, todella huikea laulaja, mielestäni. Myös Anna-Kaisan olisin suonut pääsevän jatkoon. Jatkossa olevista suosikkejani ovat Saana, Jaana ja Vesa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös