Ok. Nyt on aika olla tuokion verran suuren monikansallisen levy-yhtiön führer, antaa tuomio pelkästään markkinavoimien perusteella:
Kalle - Tiätsä, susta vois ehkä olla johonkin jos sä oisit jonkun bändin laulaja-kitaristi. Mutku siitä ei tässä skabassa oo kyse, niin lainatakseni erään ex-toimitusjohtajan sanoja, lähe meneen sinne treenikämpälle ku vielä ehdit.
Saana - Okei, naapurilafkalla on kiini jo Anita Hirvonen ja niillä menee ihan jees. Rupeetsä vetään iskelmää? Maki Kolehmaisella vois olla sulle pari stygee. Ai et vai? No lähe sitte menee.
Jaana - Kuule, muistatko Ilkka Jääskeläisen? Ei se mitään, ei kukaan muukaan, mutta sen piti tehdä se lastenlevy ja niitä biisejä ei oo vielä levytetty. Kiinnostaisko? No voi, mee sitten himaas venaileen, ota toi faxi tosta mukaan. Se unohtu siltä mun tj frendiltä. Mä faxaan sulle sitten ku sopiva sauma tulee. Moi.
Koop - No niin Koop. Sulla vois olla jotain saumaa, yx tuttu Poriin duunin perässä muuttanut johtotason henkilö kertoi, että torilla Ässien pelaajien vaimot oli sanonu sua tosi symppikses. Siis varsinkin se U2:sen biisi oli ollu magee. Tehdään sun kaa yks levy, pannaan siihen jotain rauhallisempia covereita ja silleen. Ja pari uutta biisiä kans. Mä soitankin heti Knipille, sillä vois olla jotain mitä ei Egotripin uudelle platalle mahtunut. Vedetään siihen vaan englanniksi sanat. Sun aksentti, tiätsä, eieiei. Paa nimi tohon, saat 0,01 prosenttia radiosoitosta.
Anna-Kaisa - Susson kyllä jotain. Sun kanssa me tehdään ehdottomasti levy. Tai ainakin sinkku. Yx Masa, se on kans johtohommissa, se sano että autokaupassa asiakkaat oli kehunu sun savuista ääntä. Vedetään ens alkuun markkinoille se versio siitä Oasiksesta. Se oli ihan jees. Vähän niinku se Egotripin vanha biisi, tiätsä, Se on tosi jee-ee-ees. Täytyy Kurjen Lassea kysyä tuottamaan sun levy. Ja Hanhiniemi tekee varmaan hyvät sanat. Paa vaan nimi tohon, saat bonuksena liput Jokerit-Saipa-peliin. Masa, se mun frendi lupas hoitaa.
Anna - Anna hei, ootsä ikinä kuullu Indicasta. Okei, on ne vähän semmosta höttöä, mutta sulle sopis tosi kivasti semmonen keijukaismeininki. Oisit niinku Suomen Björk, muttet ihan niin paska. Susson semmonen veikee svedumeininki, oot niinku söpö ja mukavaarallinen. Vähän niinku yks mun urheilijatuttu. Pelaa lätkää ihan huipputasolla Hjalliksen tiimissä. Et vaan sitten oo seiskassa ihan niin useasti kuin se. Paitsi jos vilauttelet, Höh höh. Älä ny suutu. Nimi paperiin ja naama lehteen, niinku Jutila sanois.
Pete - Pete, Pete. Siis sähän voitat saletisti tän skaban. Mä tunnen aika paljon vaikutusvaltaista porukkaa Suomesta, ja Oulusta just soitti yks kamu. Se sanoi että puoli Suomea ostaa heti sun levyn kun se tulee. Se on kova juttu hei. Mä näin ku se joras sen sen Danko Jones- tykityksen tahtiin, se veti jopa kusenvärisen kravatin otsapannaksi. Toivoi vielä että joku sen kaljupäinen alainen menisi sen valkoisen Cadillacin takakonttiin ja jäisi sinne. Siis sä oot niin voittaja! Kunhan saadaan potkittua se viime kerran voittajahippi helvettiin tästä lafkasta niin saat sen taustabändin. Rock on!