Kyllä oli heikointa settiä miesmuistiin mitä on nähty.
Kai se pitää Kallesta aloittaa. Minua itseäni kyllä kävi naurattamaan 20 sekunnin jälkeen tuo sen esitys ja mietin jo päivällä, että meinaako se todella mennä mopolla kuuhun. Laskin myös aikaa, milloin se käy itse nauramaan tuolle humpalle. Noh, kyllä kai siinä jotain karismaa ja lavasäteilyä oli, mitä en itse tajua, mutta Mr. Browstone oli kyllä vuosisadan veto tuohon verrattuna.
Peten esitys oli jotenkin naiivi tai ainakin minulle itselleni nousi melkoinen myötähäpeän tunne, kun nuori mies pomppii pinkit housut jalassa ja svengaa kuin hirvi. Kai tässä vaiheessa vielä laulu on pohjana sinne, kuka pääsee jatkoon eikä kilpailijoiden esittää mitään spedeä siellä. Eihän siitä puuttunut kuin mikkitelineen olisi nostanut stondikseen kuin joku David Coverdale? En perusta mitään Parkkosen Pete-antifanclubia, mutta huvittavaa oli kerrassaan. Tuomarit jaksoivat nuolla suosikkiaan ja varmasti puri liisoihin kotikatsomoissa.
Vesan ja Wellun esityksessä oli jo jotain järjen häivää ja minusta Wellu veti hienosti tuntemattonkin kappaleen. Varman päälle-makua siinä oli, mutta vei pisteet himaan. Vesalla oli myös tunteikas kappale, mutta selvitti aika vaivatta kappaleen läpi ilman sen erikoisempia hienouksia. Koopille kappale oli aivan liian vaikea ja siinä mielessä Patric "helvetin makee saundi" Sarin sanoi oikein, että alku oli melkoista huithapelia.
Kalle lähtee kotiin matkimaan gunssareita.