Meikku kirjoitti:Just tuommosta selittelyy tuolla! voi jeesus miksi olet vaan niin ärsyttävä. Ihan oikein ett lähet pois eetteristä, liian myöhään mutta kuitenkin. Hyvä loppukolmikko jäljellä, jonka voittaja on joko Antti tai Perttu. Kehtaa kattoo torstaina finaalin. Korkkaan viimeisen oluen, tää on voiton päivä.
Terhille voisi ehkä tehdä hyvää käydä juttelemassa jonkun psykiatrin kanssa. Tuollainen itsesäälissä kieriskely ja negaation kautta ajattelu on kyllä rasittavaa sekä itselle, että ympäristölle.Lakaisija kirjoitti:Nyt se rypee itsesäälissä tuolla, mee jo!
Gellner kirjoitti:Eihän siinä mitään pahaa ole.
Eino_Mies kirjoitti:Terhille voisi ehkä tehdä hyvää käydä juttelemassa jonkun psykiatrin kanssa. Tuollainen itsesäälissä kieriskely ja negaation kautta ajattelu on kyllä rasittavaa sekä itselle, että ympäristölle.
No, niiku, "mä en oo viihdyttäjä"
Nikke kirjoitti:Ei mun mielestä aikuisen ihmisen jatkuva itsensä vähättely ja naurettavuuksiin menevä itsesäälissä rypeminen ole ihan normaalia. Toisaalta, mistäs minä mitään tiedän, me espoolaisethan olemme pumpulissa kasvaneet.
Ice Hockey kirjoitti:Toi on kaukanan normaalista. Onkohan Terhi joku vammanen? Nolasi itsensä ainakin aivan täysin tolla marttyyriasenteella. Huono häviäjä!
Slite kirjoitti:Terhin kaltaisen persoonallisuuden omaavat ihmiset eivät ymmärrä sitä, että heidän käyttäytymisensä polttaa joka ikisen ihmissuhteen loppuun ennemmin tai myöhemmin. Tällaiset ihmiset kuvittelevat saavansa itsesäälillään ihmisten myötätunnon, mutta myötätunnon tuntemisellakin on rajansa. Kukaan ei jaksa kuunnella kuukausitolkulla samaa vanhaa laulua siitä, että "miksi kukaan ei ymmärrä mua", koska tällä valittamisellaan nämä ihmiset aina implisiittisesti syyllistävät myös keskustelukumppaninsa.
Gellner kirjoitti:Tuo on niin täysin totta kuin olla ja voi! Kun nyt noita Antin ja Pertun juttuja kuuntelee, niin kyllähän niistä sen käsityksen saa, että talon ilmapiiri on jo nyt paljon vapautuneempi. Antti tuossa vielä totesi, että nyt voi normaaliin tapaan laukoa vitsejä, kun Tiina on ilman Terhiä läsnäoloa paljon rennompi ja huumorintajuisempi.
Kaivetaanpas tämä. Itsekään en ymmärätänyt tuota koska-sanan käyttöä. Luuli jo lauseen loppuneen niin yhtäkkiä tulee KOSKA ja jotain epämääräistä jatkoa. Itse käytän koska-sanaa varmaan vuodessa saman verran kuin nämä naiset talossa ollessaan...#28 kirjoitti:Palaan taas tähän samaan aiheeseen; Minkä vitun takia possun ja sen kaverin tarttee laittaa joka lauseeseen, ihan luonnottomiinkin paikkoihinkin, sana KOSKA. Tunnin realityn aikana ehtii koska sanan kuulla aika helvetin monta kertaa, useahkolla niinku:lla höystettynä.