Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 302 354
  • 1 513

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Panzerfaust kirjoitti:
Mika siis tippui? Silloin kun BB:tä alussa seurasin veikkasin häntä voittajaksi, mutta nyt sen täytyy olla kivakaveri Antti.


Joo Mika tippui. Tästä eteenpäin ratkaiseekin sitten katsojien äänet.
 

peikko#13

Jäsen
MÎkA^^^ kirjoitti:
Enää ei tunnu Pertun voitto yhtään varmalta

Jaa, minusta se taas nyt aikalailla varmistui. Tässä äänestyksessä Pertun vihaajilla oli mahdollisuus äänestää Perttu pois, mutta niin ei käynyt. Jatkossa äänestetään voittajaa jolloin Perttu on lähellä voittoa suurimman kannattajakuntansa avulla. Antti voi viimeisessä vaiheessa pistää hanttiin, mutta näen mahdollisuudet aika pieninä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jossain täällä on sellainen ketju, jossa meikämandoliino sanoi ekoina päivinä pomminvarmana tietona, että Antti voittaa koko paskan. Ainakin kahden viimeisen joukossa on varmasti se on selvä. Voittokamppailu on varmasti tiukka. Kaikki tytöt äänestää Anttia ja kaikki juntit Perttua. Itse äänestäisin Perttua. Sehän on kunnon sankaritarina, 5 kertaa äänestyksessä ja aina vähiten ääniä yleisöltä.
 

Sääksi

Jäsen
Kiinnitin huomiota siihen, että aika isoa roolia Mari Kakko otti ihan äänestyksen loppuvaiheessa kaivamalla esiin Mikan Perttuun kohdistuneet takanapäin puhumiset. Muutenkin Kakosta saa kuvan hölmöstä akasta, jonka kohdalla on jatkuvasti sellainen jäätymisen vaara. Tietenkin nämä Timon miehisyyden mitan arvostelut olivat luku sinänsä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Plus että Mari Kakko näyttää suht luontevalta suorassa lähetyksessä vain silloin kun lukee tekstiä lapulta. Muutenhan nuo haastattelut yleisössä alkavat totanoinniin-sepustuksella jonka jatkeeksi kysymysten taso on luokaton. Miksi kaikilta pitää aina kysyä ovatko he seuranneet sarjaa? Ja että kuka tippuu talosta?

Täällä liputetaan kyllä Pertun voitolle. Ei sitä äijää voi katsoa nauramatta. Tuo joulupukin esityskin oli loistava. Eiköhän Terhi lähde ensi sunnuntaina ja lopullinen järjestys lienee sitten Perttu, Antti, Tiina.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei hitto! Eikö ne saa sitä jämävitsien kaatopaikkaa ulos sieltä talosta. En voi käsittää mihin sen kaverin suosio perustuu.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mari Kakosta tulee kyllä joku 16v pissis mieleen, aika paljon keskittyy miesten kroppien ja slaikkojen arvioimiseen.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Kalju lähti

Eli Mika sitten lähti. Ehkä ei ollut kovin monelle yllätys, mutta mulle oli. Oisin ajatellut, että Tiina olisi kuitenkin lähtenyt. No, aika tiukkahan toi äänestys olikin. Täytyy myöntää, että oon vähän pettynyt tulokseen. Mun mielestä Mika oli just hyvä äijä. Mutta tv-ohjelmahan tää vaan on. Positiivista tässä oli Pertun äänimäärä. Äijä sai 30 prossaa äänistä. Ei Pertun voitto välttämättä ole sittenkään niin varma. Ennakkosuosikki se toki yhä on.

Eli nyt äänestellään sitten voittajaa. Tähän on nyt paha mennä laittamaan mitään ennustuksia kun on tähänkin menessä mennyt aika moni veikkaus pieleen, mutta kai se nyt olisi vihdoin Terhin vuoro lähteä. Loppuun asti talossa olisivat sitten Tiina, Antti ja Perttu. Kai sillä Tiinallakin jonkin näköset saumat voittoon on, vaikka eiköhän Perttu ja Antti voiton ratkaise. Veikkaan Pertun voittavan, Antin kuitenkin toivoisin voittavan.

PS. Oli kyllä tosiaan lievästi epäilyttävät nuo äänestysprosentit. Oisko subilla pokkaa kusettaa niissä?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Daespoo kirjoitti:
Mari Kakosta tulee kyllä joku 16v pissis mieleen, aika paljon keskittyy miesten kroppien ja slaikkojen arvioimiseen.

ehkäpä totta...mutta silti paras muija tossa formaatissa :D
 

J.Petke

Jäsen
Rupee pikkuhiljaa vituttamaan koko sarja kun tämä pinkkikännykkäinen nuoriso pitää sarjaa elämää suurempana. Jos Mika äänestää kerran Perttua niin eiköhän teinit ole jo äänestämässä kaveria pois petturina. Kukaan ei vaan voi ymmärtää sitä tilannetta mikä talossa on, kun hyvistä kavereista on pakko äänestää kahta. Jos Mika ei olisi äänestänyt Perttua niin Tiina olisi tänään lentänyt talosta Tampereelle takaisin kaupan kassalle.

No nyt ruvetaan sitten äänestämään voittajaa, minä annan ainakin ääneni Antille ihan vaan sen takia ettei Perttu voittaisi. Syy nro.1 olen jo hieman kyllästynyt Pertun junttiuteen. Syy nro.2 vaaleanpunaiset kännykät. Syy nro.3 Antti on tullut toimeen KAIKKIEN talossa olleiden kanssa.

Ensi vuonna uudestaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
-OO- kirjoitti:
Ei hitto! Eikö ne saa sitä jämävitsien kaatopaikkaa ulos sieltä talosta. En voi käsittää mihin sen kaverin suosio perustuu.
Samaa ihmettelen minäkin. Ehkä nuo Pertun puujalkavitsit vetoavat joihinkin yläasteikäisiin jamppoihin, tiedä häntä. Mutta kuten on nähty, muut talon asukkaat ovat halunneet hänet jo monta kertaa ulos, mutta yleisö on ollut aina toista mieltä. Olisi muuten kiva tietää suurinpiiirtein, että mikä on yleisöäänestykseen osallistuvien sukupuoli- ja ikäjakuama.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sääksi kirjoitti:
Kiinnitin huomiota siihen, että aika isoa roolia Mari Kakko otti ihan äänestyksen loppuvaiheessa kaivamalla esiin Mikan Perttuun kohdistuneet takanapäin puhumiset.
Varsinkin kun sellaista ei ole edes kiistattomasti tapahtunut, vaan kyse onkin enemmänkin ollut vahvasta tulkinnasta Perttu-fanien toimesta. tai sitten ihan vain tarkoituksellisesta pelailusta, jolla on haluttu hauskin äijä pois oman suosikin tieltä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Fawkes kirjoitti:
PS. Oli kyllä tosiaan lievästi epäilyttävät nuo äänestysprosentit. Oisko subilla pokkaa kusettaa niissä?

Käsittääkseni noita äänestyksiä valvoo joku instanssi. En muista yhtään mikä se oli mutta muistan lukeneeni joskus että niissä ei olisi vara kusettaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eino_Mies kirjoitti:
Olisi muuten kiva tietää suurinpiiirtein, että mikä on yleisöäänestykseen osallistuvien sukupuoli- ja ikäjakuama.

Mä veikkaan, että sukupuolijakauma mennee tasan, enkä usko että alle 16- vuotiaat juurikaan äänestävät tai ohjelmaa katsovat. Mitä noita erinäisiä keskustelupalstoja on lukenut, ja pissisten juttuja kuunnellut, niin BB:ssä on liian vanhoja kilpailijoita junnujen makuun. Kyllähän myöhäinen lähetysajankohtakin kielii siitä, että ihan nuoret eivät tuota ohjelmaa katso. Mä olen ymmärtänyt niin, että BB tavoitelee katsojikseen noin 20-30 -vuotiaita aikuisia.

Kyllä mä soisin voiton Pertulle. Perttu on aito ja vaikuttaa todella kiltiltä, vähän sellaiselta ressukalta.
 

jeke

Jäsen
Kenellä ATK-jutut on hyvin näpeissä käykööt iskemässä Jatkoajankin palstalle äänestyksen, jossa kysytään, että kuka voittaa Suomen Big Brotherin. Ja vaihtoehdothan ovat Antti, Perttu, Terhi ja Tiina.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
jeke kirjoitti:
Kenellä ATK-jutut on hyvin näpeissä käykööt iskemässä Jatkoajankin palstalle äänestyksen, jossa kysytään, että kuka voittaa Suomen Big Brotherin. Ja vaihtoehdothan ovat Antti, Perttu, Terhi ja Tiina.

Nyt kolmen ja puolen vuoden jälkeen suosittelen, että uskaltaudut esim. testialueelle testailemaan äänestyksen tekemistä. Ei muuten tarvitse olla ne ATK-jutut hirvittävän hyvin hanskassa:)
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
J.Petke kirjoitti:
Rupee pikkuhiljaa vituttamaan koko sarja kun tämä pinkkikännykkäinen nuoriso pitää sarjaa elämää suurempana. Jos Mika äänestää kerran Perttua niin eiköhän teinit ole jo äänestämässä kaveria pois petturina. Kukaan ei vaan voi ymmärtää sitä tilannetta mikä talossa on, kun hyvistä kavereista on pakko äänestää kahta. Jos Mika ei olisi äänestänyt Perttua niin Tiina olisi tänään lentänyt talosta Tampereelle takaisin kaupan kassalle.

No nyt ruvetaan sitten äänestämään voittajaa, minä annan ainakin ääneni Antille ihan vaan sen takia ettei Perttu voittaisi. Syy nro.1 olen jo hieman kyllästynyt Pertun junttiuteen. Syy nro.2 vaaleanpunaiset kännykät. Syy nro.3 Antti on tullut toimeen KAIKKIEN talossa olleiden kanssa.

Ensi vuonna uudestaan.
Näkisin kyllä enemmänkin että jos jonkun niin ne pinkkikännykät ovat Antin takana eivätkä Pertun. Anttihan on selvästi ihQmpi kuin Perttu.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vintsukka kirjoitti:
Näkisin kyllä enemmänkin että jos jonkun niin ne pinkkikännykät ovat Antin takana eivätkä Pertun. Anttihan on selvästi ihQmpi kuin Perttu.

Jotenkin mulla on ollut sellanen käsitys että Pertusta diggaa eniten ne about 15-30v. miehet jotka tajuaa Pertun huumoria, en niinkään usko että Pernoo on mikään pikkukimmojen päiväunien kohde, siksipä veikkaan Antin voittavan, siitä kun tykkää ne äitit ja tyttäret...

Hassua mutta Minna oli inhokkini alusta asti ja toivoin sen putoavan nopeasti, mutta kun Minna lähti, mun mielenkiinto on lopahtanut sarjaa kohtaan aika tavalla, lähinnä siksi ettei mulla ole siellä enää ketään jota inhota? Heh. Kuka olis muuten alussa veikannut että niistä kuudesta tytöstä Terhi ja Tiina, siis talon tylsimmät ja pahimmat itkijät, on ne kaksi viimeistä.

Mites muuten aiotte selvitä kun sarja kohta loppuu? :D Kun tästä on tullut niin rutiininomaista, klo 22-23 päiväannos realitysoopaa. Kuulostaa tyhmältä mutta aina kun Britti-BB loppui, oli pari päivää jotenkin "tylsä" olo kun olikin oltava ilman, ennen kuin muisti että... Elämää on ilman telkkariakin.
 

J.Petke

Jäsen
vintsukka kirjoitti:
Näkisin kyllä enemmänkin että jos jonkun niin ne pinkkikännykät ovat Antin takana eivätkä Pertun. Anttihan on selvästi ihQmpi kuin Perttu.

No perkule.. Taidankin itse kaivaa tämän oman pinkin puhelimeni ja äänestää Anttia.Ei vaan. En vaan millään uskoisi että 20-30v miehet ottaisivat Mikan antaman äänen näin vakavasti että Mika on heti saatava pois. Kuulostaa lähinnä teinityttöjen touhulta. Mutta yhtä kaikki, eipä auta minunkaan turhaan huolehtia koko jutusta, ei se ole elämäni tärkein asia.

Kovin helpolla yksi niistä tienaa sen 50 000, joka tosin kelpaisi minullekin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
J.Petke kirjoitti:
En vaan millään uskoisi että 20-30v miehet ottaisivat Mikan antaman äänen näin vakavasti että Mika on heti saatava pois.
Eihän kyse ollut siitä, että Mika äänesti Perttua (aika moni talosta on niin tehnyt), vaan siitä että Mika elvisteli päiväkirjahuoneessa "että hänellä niiin paljon kavereita, että talosta yksi Perttu ulos saadaan"

Mika on jossain päässään saanut sellaisen kuvan, että Tiinalla on hurjat fanijoukot, koska Tiina on niin hauska ja värikäs. Tuosta taktisesta virheestä Mika sitten (uskoakseni) maksoi eilen.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ambi kirjoitti:
Hassua mutta Minna oli inhokkini alusta asti ja toivoin sen putoavan nopeasti, mutta kun Minna lähti, mun mielenkiinto on lopahtanut sarjaa kohtaan aika tavalla, lähinnä siksi ettei mulla ole siellä enää ketään jota inhota? Heh. Kuka olis muuten alussa veikannut että niistä kuudesta tytöstä Terhi ja Tiina, siis talon tylsimmät ja pahimmat itkijät, on ne kaksi viimeistä.

Niin, nythän talossa on neljän kilpailijan joukossa kisan kolme tylsintä naamaa ja yksi perussuomalaisen sepporäty-huumorin edustaja. Mahtaa olla kiivaat puolitoista viikkoa, kun kolme ihmistä mököttää kukin omissa oloissaan ja yksi kiertelee kalu tanassa piereskelemässä eri puolilla taloa.
 

juudas

Jäsen
J.Petke kirjoitti:
Kovin helpolla yksi niistä tienaa sen 50 000, joka tosin kelpaisi minullekin.

12 kilpailijaa ja mitä... 3kk?

50000/12/3=1389 eli 1389€/kk keskimäärin tiedossa kun tuohon lähtee. Ei tuo nyt mikään bisnes sen 50 donan osalta ole. 3kk jokaiselle ajaksi kun suurin osa aikuisissa töissä olevista on sen kuitenkin etukäteen vapaaksi sopinut...
 

Ender00

Jäsen
Itse en Antista oikein pidä. Hän on jotenkin väritön persoona, joka ei ole mistään mitään mieltä. Hän myötäilee kaikkia ja menee virran mukana, mutta ei ota oikeastaan koskaan suuntaa tai kantaa.
Hän on ollut pelkkä tapetti ollut sarjan ajan (tai ainakin sen jälkeen, kun lopetti Iinan patjana olon).

Olisi tylsä voittaja.

Toisaalta Pertun jutut nyt eivät suurimmaksi osaksi ole kovin hauskoja vaan noita ulkoaopeteltuja sanontoja ja vitsejä. Juttujen spontaanius ja tilannekomiikka on minusta pahasti hakusessa.
Ja suuri yleisökin näyttää pikkuhiljaa kyllästyvän hänen juttuihinsa. Se tosin on inhimillistä 3 kuukauden jälkeen.

Tiina on kyllä vmäinen ämmä välillä ja sitten taas suloinen tyttö. Todella pitkävihainen vaikuttaa olevan ja muiden mokat on aina katastrofi, omiahan ei lasketa.

Terhin vierailut äänestämässä ovat kyllä tahatonta komiikkaa parhaimmillaan ja onhan hänellä runsaat muodot, mitä itse en sinänsä niin pahana pidä. Terhi myös menee aika mukavasti joukon mukana yhtenä jätkistä. Mutta sitten kun pääsee yksin puhelemaan BB:lle niin sitten itketään ja valitetaan ja samalla nostetaan itseään jalustalle.

Valitse näistä sitten voittaja...olisi Mika saanut minun puolestani voittaa koko homman.

Kun tämä loppuu niin en kyllä suuresti jää kaipaamaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
SergeiK kirjoitti:
Eihän kyse ollut siitä, että Mika äänesti Perttua (aika moni talosta on niin tehnyt), vaan siitä että Mika elvisteli päiväkirjahuoneessa "että hänellä niiin paljon kavereita, että talosta yksi Perttu ulos saadaan"
Todennäköisesti noin. Pertun fanilauman "vitun teinarit" (copyright Iina) julisti tästä pyhän sodan Mikaa vastaan ja saivat kilpailun särmimmän äijän talosta ulos isien ja äitien rahoilla. Mutta näinhän se tässä kilpailussa menee. Pistittekö muuten studioyleisöstä merkille jonkun pikkujätkän, joka näytti Mikalle kylttiä jossa luki "You sick f*ck"? Taisi uskaltaa näyttää sitä useamman sekunnin ajan. Kyllä, juuri tuo porukka ratkaisee kilpailun voittajan.

Perttu on siis vahvoilla, ja uskon kilpailun ratkeavan hänen ja Antin välillä. Tiina on kiukutellut itsensä ulos voittokamppailusta, ja Terhin kaksoisrooli lienee liian näkyvä. Perttu olisi kyllä paras tyyppi voittajaksi, herättää voimakkaita tunteita ja on selvinnyt viidestä(?) pudotusäänestyksestä ehjin nahoin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pistittekö muuten studioyleisöstä merkille jonkun pikkujätkän, joka näytti Mikalle kylttiä jossa luki "You sick f*ck"? Taisi uskaltaa näyttää sitä useamman sekunnin ajan.


Miten mä muistelisin että se oli Timo joka sitä kylttiä näytti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös