Suomen Big Brother 2020

  • 313 637
  • 1 821

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Haaveilee sugardaddysta, joka hemmottelisi tätä, maksaisi silikonitissit ja antaisi rahaa, jotta pääsisi napsaisemaan kyrpä sä po

Hauskaa, että joku haaveilee prostituoidun urasta. Kummalliseksi on mennyt elo.

Ella saisi jäädä taloon, haluan hänen "voittavan" hopeaa tässä kisassa. Epämiellyttävän oloinen ihminen, toivottavasti vuodet tekevät hänelle hyvää.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Paula ja Ella kahdestaan häädössä, tämähän on oikea ilon ja onnen päivä!

Huomenna hauska nähdä jengin reaktio jos Ella poistuu. Ja miten käy kun skandaalitv näyttää nimeämiset että pelastuuko Vili sen ansiosta ens viikolla.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Paulan suuri pistepotti kyllä yllätti, vaikka viime perjantaina käyttäytyikin kuin mikäkin hullu kusipää. En silti osannut odottaa, että Julian lisäksi muut antaisivat kahta pistettä. Marko ei lopulta saanut täysiä pisteitä kuin Ellalta ja Artulta. Paula lienee ensi viikolla häätöäänestyksessä melko varmasti uudelleen, enkä pitäisi mahdottomana vaikka häviäisi Vilille/Julialle äänestyksessä. Vähintään toinen uusista on kyllä melko varmasti äänestyksessä ensi viikolla Paulan seurana.

Paula suunnilleen juhlii tuloksen kuultuaan, Ella taas romahti täysin vaikka on koko viikon puhunut haluavansa ulos talosta. Taitaa olla melko heikko itsetunto, kun huomaa, että jotkut talosta haluaa tämän ulos. Omassa käytöksessään toki ei näe mitään osuutta asiaan. Artun sanoin: "Vitun kyrvät!" syyttäen muita asukkaita Ellan joutumisesta äänestykseen ja Ellahan komppasi tätä. Huomenna on kyllä hauska nähdä Artun reaktio, kun Ella häädetään, varmaan jossain vaiheessa alkaa myötähävettävästi kiukuttelemaan kuinka katsojat ovat kyrpiä kusipäitä. Sängyssä selvisi, että Ella harmitteli vain mahdollista 30k rahapotin (miinus verot) menetystä, siis tämä sama Ella jolla kuulemma rahaa on ja joka on joka välissä laittamassa köyhiä kyykkyyn. Arttu lohdutti Ellaa sanomalla: "No, jos sä et voita niin mä voitan ja sitten mennään nipsnaps -reissulle". No Arttu, et voita.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Nyt näyttää siltä että Ella on varma häädettävä. Tosin, kohta asukkaille näytetään nimeämiset ja Paula on aika humalassa. Saapa nähdä käynnistyykö Paula-show. :D
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Nyt näyttää siltä että Ella on varma häädettävä. Tosin, kohta asukkaille näytetään nimeämiset ja Paula on aika humalassa. Saapa nähdä käynnistyykö Paula-show. :D
Etenkin kun myös Paulan kanssa kahdestaan sviitissä oleva O-P äänesti myös Paulaa :D Kuin myös Marko, vieläpä kahden pisteen arvoisesti.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Näyttäisivät jo ne nimeämiset, alkaa itsellänikin jo nukuttaa. Olli-Pekka tunki juuri kielensä syvälle Paulan hanuriosastoon. Tekisi oikein hyvää kun Paula näkisi miten O-P äänesti. Sen jälkeen en haluaisi olla OP.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Näyttäisivät jo ne nimeämiset, alkaa itsellänikin jo nukuttaa. Olli-Pekka tunki juuri kielensä syvälle Paulan hanuriosastoon. Tekisi oikein hyvää kun Paula näkisi miten O-P äänesti. Sen jälkeen en haluaisi olla OP.
Ja toiveesi on toteutettu - avasin lähetyksen ja 5 sekuntia sen jälkeen telkkari aukesi noille kahdelle.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Nyt on kyllä kaikkien aikojen uhriutuminen käynnissä makuuhuoneessa a´la Ella ja Arttu. Ella on ensimmäistä kertaa nimettynä häätöäänestykseen koko kaudella ja pahasti tunteisiinhan se kolahti. Muut asukkaat on nyt haukuttu, kun ovat kehdanneet antaa ääniä Ellalle, koska eivät ymmärrä tämän hauskaa huumoria. Eivät keksi vieläkään mitään muuta syytä Ellan joutumiselle häätöön kuin sen etteivät muut asukkaat ymmärrä tämän vitsejä.

Ella sanoi muita asukkaita pinnallisiksi, vaikka itse on talon pinnallisin asukas. Suuttui myös siitä, kun kukaan ei sano tälle mitään suoraan, vaikka on itse talon kovin selän takana puhuja. Artun myötäloukkaantumisesta tuli kyllä kauden pahimmat myötähäpeän tunteet, ei jumalauta. Toki myös jatkavat edelleen muista paskanpuhumista, vaikka juuri haukkuivat muita siitä, kun eivät uskalla sanoa päin naamaa. Vittu on tyhmä kaksikko.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Känni-Paula haukkumassa OP:lle muut asukkaat. Kaksikko on keskenään "hotellihuoneessa" tarjoilujen keskellä. Krisse ja Marko saanut nyt alkuun kyytiä.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Känni-Paula haukkumassa OP:lle muut asukkaat. Kaksikko on keskenään "hotellihuoneessa" tarjoilujen keskellä. Krisse ja Marko saanut nyt alkuun kyytiä.
Ja etenkin Timo. Markolle tuo ei varmaan ensi viikolla uskalla kiukutella, todennäköisesti Krisseen ja Juliaan kohdistuu tuon räyhääjän uho ensi viikolla. Saa nähdä saavatko ensi viikolla alkoholia, voi olla hieman tunteet pinnassa :D.

Artulle ei tällä menolla jää taloon ketään muuta kuin Paula, sama päinvastoin. Siinä olisi sopiva kaksikkö häätöön ensi viikolle. Arttu ainakin pilaa hyvää vauhtia oman pelinsä ritaroimalla ja myötäloukkaantumalla Ellan puolesta, ihan kuin tulisi yllätyksenä, että joku on pakko nimetä. Alkuperäisillä asukkailla oli 7 vaihtoehtoa, joista 5 ei saa pisteitä. Millähän perusteella kukaan olisi ollut antamatta Ellalle pisteitä, kun tuo ei ole talossa tekemisissä muiden kuin Paulan ja Artun kanssa?
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ai vittu mikä onnen päivä! Ihan win-win tilanne häätöäänestyksessä. Sinänsä ihan sama kumpi lähtee, mutta mieluummin Ella, koska Paula on kuitenkin paikoittain viihdyttävämpi. Ihanaa saatana!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tässä vaiheessa mulla ei ole muuta toivetta tämän kauden suhteen kuin se, että Krisse ja Joel kävelee viimeisinä finalisteina ulos talosta. Ainoat kaksi asukasta jotka ovat mielestäni olleet täysin omia itsejään peittelemättä yhtään mitään itsestään. Lisäksi heidän ystävyys on todella hellyyttävä ja vilpitön. Ymmärtävät toisiaan ja molemminpuolinen kunnioitus toista kohtaan huokuu kauas. Olen aina hyvyyden puolella, ja tässä on kyllä kaksi talon kilteintä asukasta, jotka mielestäni ovat omalla käytöksellään ansainneet eniten voittaa 30 000 euroa.

Krisse tai Joppe voittoon!
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Tässä vaiheessa mulla ei ole muuta toivetta tämän kauden suhteen kuin se, että Krisse ja Joel kävelee viimeisinä finalisteina ulos talosta. Ainoat kaksi asukasta jotka ovat mielestäni olleet täysin omia itsejään peittelemättä yhtään mitään itsestään. Lisäksi heidän ystävyys on todella hellyyttävä ja vilpitön. Ymmärtävät toisiaan ja molemminpuolinen kunnioitus toista kohtaan huokuu kauas. Olen aina hyvyyden puolella, ja tässä on kyllä kaksi talon kilteintä asukasta, jotka mielestäni ovat omalla käytöksellään ansainneet eniten voittaa 30 000 euroa.

Krisse tai Joppe voittoon!
Jos lukisin tuon perustelun ja se pitäisi liittää johonkin BB asukkiin niin kertoisin että kyseessä on kuvaus Timosta.
Minä pystyn varsin vaivatta hyväksymään finaleisteiksi porukkaa tyyliin Timo, Kristiina, Marko, Joppe ja Paula, asukki jonka putoamista toivon kaikkein eniten on Olli-Pekka. Olli-Pekka edustaa minulle eniten henkilöä joka keskustelee ystävällismielisesti asukin kanssa jopa kieltä takapuoleen ulottaen mutta kun kyseinen asukki poistuu ja OP jatkaa keskustelua toisen asukin kanssa, hän saattaa haukkua asukin jonka kanssa juuri lopetti keskustelun. Lienee paikallaan myöntää että Malminniityn läyhäävä roskakuski osaa pelata tätä peliä oikein hyvin.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Jos lukisin tuon perustelun ja se pitäisi liittää johonkin BB asukkiin niin kertoisin että kyseessä on kuvaus Timosta.
Minä pystyn varsin vaivatta hyväksymään finaleisteiksi porukkaa tyyliin Timo, Kristiina, Marko, Joppe ja Paula, asukki jonka putoamista toivon kaikkein eniten on Olli-Pekka. Olli-Pekka edustaa minulle eniten henkilöä joka keskustelee ystävällismielisesti asukin kanssa jopa kieltä takapuoleen ulottaen mutta kun kyseinen asukki poistuu ja OP jatkaa keskustelua toisen asukin kanssa, hän saattaa haukkua asukin jonka kanssa juuri lopetti keskustelun. Lienee paikallaan myöntää että Malminniityn läyhäävä roskakuski osaa pelata tätä peliä oikein hyvin.
No jaa, tuolla kieroilullaan välttää kyllä häätöäänestykset, mutta se tuntuu eilisten puheidenkin perusteella olevan näille (OP, Paula, Arttu) vaikeaa ymmärtää, ettei tuo ole tie voittoon. Ihan kun eivät ymmärtäisi, että katsojat ratkaisevat voiton. Näillä ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta äänestyksessä Joelia, Krisseä, eikä Timoa vastaan. Eilisten juttujen perusteella eivät myöskään pidä näitä minkäänlaisina uhkina, koska ovat heidän mielestään tylsiä tapetteja.

Kai tuo sitten jotenkin vääristää tuolla talossa. Nämä eivät pidä Joelia, Timoa ja Kristiinaa minään muuna kuin tylsinä tapetteina, kun taas itse ovat omasta mielestään huikean räväköitä persoonia, jotka saavat aikaan tunteita. Eivät vain tajua, että saamalla katsojissa aikaan lähinnä negatiivisia tunteita, ei ole tie voittoon. Heidän on myöskään vaikea tajuta, että usein rehtiys, kiltteys ja inhimillisyys ovat paria poikkeusta lukuun ottamatta tapa voittaa tuo peli.

Joelin, Timon ja Krissen jutut ovat menneet näiltä myös ohi, kun ovat sillä välin olleet molottamassa kovaan ääneen jotain omia huisin hauskoja: "KÖYHÄT KYYKKYYN, RAHAA ON!!" -juttujaan tai olleet puhumassa muista paskaa selän takana. Lisäksi vielä hauskaa, että talon suurin tapetti on ehkäpä Ella, joka ei ole tehnyt viime viikkoina mitään muuta kuin makoillut Artun kanssa sillä välin kun muut ovat olleet tekemässä jotain muuta. Mutta hei, mulla on niin räväkät ja suorat mielipiteet niin en mä voi olla mikään tapetti. Harmi vain, kun ne mielipiteet ja niiden esittäminen muiden selän takana tekevät susta vain paskan ja ilkeän ihmisen, eikä mitään ihanan räväkkää hassuttelijaa, kuten itse luulet. Mahtaa olla hänelle yllätys, kun illalla hotellissa avaa netin.

Lisäksi tuo suoraan puhuminen muiden selän takana. Ei Jeesus, nämä eivät ole koko kauden aikana sanoneet mitään kenellekään suoraan, toisilleen vänisseet vuorotellen muista asukkaista paskaa näiden selkien takana. Sitten jostain nimeämisperusteluista pahoittavat mielensä, ihan kuin eivät itse olisi yhtä lailla antaneet muille nimeämispisteitä perusteella X. Heidän harmikseen muut asukkaat omaavat edes jonkinlaisen itsetunnon ja tilannetajun.

Arttu paljastui ehkäpä talon yksinkertaisimmaksi asukkaaksi ja se on jo saavutus tällä kaudella se. Koomistahan tuo on, kun se Ellalle molottaa rasittavalla Arttu-äänellä: "Voooi viittu, nämä kaikki muut asukkaat on niin saatanan idiootteja vooi juma vitun laauta, minä ainakin sanon asioista suoraan perkele, mutta nämä kyrvät eivät uskalla sanoa mittään suorraan ei saatana". Itse pitää suorapuheisuutena sitä, että uskaltaa selän takana kertoa Ellalle noita juttujaan ja esittää maailman suoraselkäisintä jätkää, mutta muiden edessä pitää aina turpansa kiinni. Arttu myös hoki koko viikon kuinka muut asukkaat ovat idiootteja, kun eivät tajua että koko BB on vain leikkiä jota on jäljellä enää muutama viikko. Itse toki sitten eilen vetää kaikkien aikojen uhriutumiset Eetunsa puolesta leikkimielisessä hassuttelussa.

Melkoista komediakultaa jo itsessään on Olli-Pekka haukkumassa vuoron perään kaikkia muita asukkaita tylsiksi tapeteiksi, paitsi toki itseään. Marko on hänen mielestään pelkkä mielistelijä (missä on toki pitkälti oikeassa), vaikka itse on jatkuvasti kieli kiinni jonkun perseessä. Paitsi Joelin, Timon ja Krissen, joita ei pidä pelin kannalta uhkina. Melkoinen mastermind, käytti tuota termiä itsestään useaan kertaan eilen. Vaikka todennäköisesti on itse koko talon tolloin asukas. Mies, jolla ei koko kauden aikana ole ollut ensimmäistäkään omaa mielipidettä ja joka ei yhden tiedottomassa tilassa suorittamansa lehmäpsykoosin jälkeen ole tuonut taloon yhtään mitään. Juuri O-P on se asukas, jonka poissaoloa ei edes huomaisi jos hänet otettaisiin talosta pois. Siinä Ella osui oikeaan, kun aiemmin tällä viikolla paskaa puhuessaan sanoi Artulle, että O-P voisi hankkia oman persoonallisuuden.

Vitutti myös tuo eilinen puhe, jossa röökipaikalla oikeineläjät puhuivat taas asioista suoraan, harmi vain kun puheiden kohteet ehtivät juuri lähteä sisälle. Arttu sanoo, ettei 30k ole hänelle raha eikä mikään koska tienaa (Paulan mukaan) 10k€ kuukaudessa, mutta on BB-talossa ainoastaan rahan takia. Kuulostaa loogiselta. Muita sanottiin tekopyhiksi näiden toimesta, koska sanovat etteivät halua voittaa. No eivät ole sanoneet, vittuilivat vain Artulle, että muualta 30k€ saa helpommalla kuin BB:stä. Lopulta vielä nauroivat köyhille asukkaille, joille 30000€ on olevinaan joku iso raha. t: Paula, joka ei omien sanojensa nimeämispisteistä uhriutuessaan mukaan ole heittänyt tuota köyhyys-läppää enää aikoihin.

Illan päätteeksi Paula naureskeli taas vaihteeksi köyhille, kuinka heille merkkaa 30k jotain, kun taas hänelle se ei kuulemma ole raha eikä mikään. 40-vuotias Personal Trainer kuitenkin huomasi korjata, että 20-vuotiaana se olisi kuitenkin ollut ihan hyvä raha. Roskakuski-OP myhäili vieressä ja naureskeli "herra ravintolayrittäjälle" (Vili), jolla on pelkkää lainaa ja 30k€ varmasti kelpaisi.

Jännä nähdä ensi viikolla Seiskan kaivamat miljonääri-Artun tulotiedot, hieman veikkaisin, että ollaan kaukana noista 60k€ vuosipalkoista, josta tällä viikolla puhui. Äsken toki tuo 60k€/vuosi oli pyöristynyt jo 10k€/kk. Silti sama janari on lähtenyt BB-taloon pelkästään raha mielessä, käyttäytyy noin ja luulee sen olevan avain voittoon. On se saatana tyhmä.
 
Viimeksi muokattu:

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
No jaa, tuolla kieroilullaan välttää kyllä häätöäänestykset, mutta se tuntuu eilisten puheidenkin perusteella olevan näille (OP, Paula, Arttu) vaikeaa ymmärtää, ettei tuo ole tie voittoon. Ihan kun eivät ymmärtäisi, että katsojat ratkaisevat voiton. Näillä ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta äänestyksessä Joelia, Krisseä, eikä Timoa vastaan. Eilisten juttujen perusteella eivät myöskään pidä näitä minkäänlaisina uhkina, koska ovat heidän mielestään tylsiä tapetteja.

Kai tuo sitten jotenkin vääristää tuolla talossa. Nämä eivät pidä Joelia, Timoa ja Kristiinaa minään muuna kuin tylsinä tapetteina, kun taas itse ovat omasta mielestään huikean räväköitä persoonia, jotka saavat aikaan tunteita. Eivät vain tajua, että saamalla katsojissa aikaan lähinnä negatiivisia tunteita, ei ole tie voittoon. Heidän on myöskään vaikea tajuta, että usein rehtiys, kiltteys ja inhimillisyys ovat paria poikkeusta lukuun ottamatta tapa voittaa tuo peli.

Joelin, Timon ja Krissen jutut ovat menneet näiltä myös ohi, kun ovat sillä välin olleet molottamassa kovaan ääneen jotain omia huisin hauskoja: "KÖYHÄT KYYKKYYN, RAHAA ON!!" -juttujaan tai olleet puhumassa muista paskaa selän takana. Lisäksi vielä hauskaa, että talon suurin tapetti on ehkäpä Ella, joka ei ole tehnyt viime viikkoina mitään muuta kuin makoillut Artun kanssa sillä välin kun muut ovat olleet tekemässä jotain muuta. Mutta hei, mulla on niin räväkät ja suorat mielipiteet niin en mä voi olla mikään tapetti. Harmi vain, kun ne mielipiteet ja niiden esittäminen muiden selän takana tekevät susta vain paskan ja ilkeän ihmisen, eikä mitään ihanan räväkkää hassuttelijaa, kuten itse luulet. Mahtaa olla hänelle yllätys, kun illalla hotellissa avaa netin.

Lisäksi tuo suoraan puhuminen muiden selän takana. Ei Jeesus, nämä eivät ole koko kauden aikana sanoneet mitään kenellekään suoraan, toisilleen vänisseet vuorotellen muista asukkaista paskaa näiden selkien takana. Sitten jostain nimeämisperusteluista pahoittavat mielensä, ihan kuin eivät itse olisi yhtä lailla antaneet muille nimeämispisteitä perusteella X. Heidän harmikseen muut asukkaat omaavat edes jonkinlaisen itsetunnon ja tilannetajun.

Arttu paljastui ehkäpä talon yksinkertaisimmaksi asukkaaksi ja se on jo saavutus tällä kaudella se. Koomistahan tuo on, kun se Ellalle molottaa rasittavalla Arttu-äänellä: "Voooi viittu, nämä kaikki muut asukkaat on niin saatanan idiootteja vooi juma vitun laauta, minä ainakin sanon asioista suoraan perkele, mutta nämä kyrvät eivät uskalla sanoa mittään suorraan ei saatana". Itse pitää suorapuheisuutena sitä, että uskaltaa selän takana kertoa Ellalle noita juttujaan ja esittää maailman suoraselkäisintä jätkää, mutta muiden edessä pitää aina turpansa kiinni. Arttu myös hoki koko viikon kuinka muut asukkaat ovat idiootteja, kun eivät tajua että koko BB on vain leikkiä jota on jäljellä enää muutama viikko. Itse toki sitten eilen vetää kaikkien aikojen uhriutumiset Eetunsa puolesta leikkimielisessä hassuttelussa.

Melkoista komediakultaa jo itsessään on Olli-Pekka haukkumassa vuoron perään kaikkia muita asukkaita tylsiksi tapeteiksi, paitsi toki itseään. Marko on hänen mielestään pelkkä mielistelijä (missä on toki pitkälti oikeassa), vaikka itse on jatkuvasti kieli kiinni jonkun perseessä. Paitsi Joelin, Timon ja Krissen, joita ei pidä pelin kannalta uhkina. Melkoinen mastermind, käytti tuota termiä itsestään useaan kertaan eilen. Vaikka todennäköisesti on itse koko talon tolloin asukas. Mies, jolla ei koko kauden aikana ole ollut ensimmäistäkään omaa mielipidettä ja joka ei yhden tiedottomassa tilassa suorittamansa lehmäpsykoosin jälkeen ole tuonut taloon yhtään mitään. Juuri O-P on se asukas, jonka poissaoloa ei edes huomaisi jos hänet otettaisiin talosta pois. Siinä Ella osui oikeaan, kun aiemmin tällä viikolla paskaa puhuessaan sanoi Artulle, että O-P voisi hankkia oman persoonallisuuden.

Vitutti myös tuo eilinen puhe, jossa röökipaikalla oikeineläjät puhuivat taas asioista suoraan, harmi vain kun puheiden kohteet ehtivät juuri lähteä sisälle. Arttu sanoo, ettei 30k ole hänelle raha eikä mikään koska tienaa (Paulan mukaan) 10k€ kuukaudessa, mutta on BB-talossa ainoastaan rahan takia. Kuulostaa loogiselta. Muita sanottiin tekopyhiksi näiden toimesta, koska sanovat etteivät halua voittaa. No eivät ole sanoneet, vittuilivat vain Artulle, että muualta 30k€ saa helpommalla kuin BB:stä. Lopulta vielä nauroivat köyhille asukkaille, joille 30000€ on olevinaan joku iso raha. t: Paula, joka ei omien sanojensa nimeämispisteistä uhriutuessaan mukaan ole heittänyt tuota köyhyys-läppää enää aikoihin.

Illan päätteeksi Paula naureskeli taas vaihteeksi köyhille, kuinka heille merkkaa 30k jotain, kun taas hänelle se ei kuulemma ole raha eikä mikään. 40-vuotias Personal Trainer kuitenkin huomasi korjata, että 20-vuotiaana se olisi kuitenkin ollut ihan hyvä raha. Roskakuski-OP myhäili vieressä ja naureskeli "herra ravintolayrittäjälle" (Vili), jolla on pelkkää lainaa ja 30k€ varmasti kelpaisi.

Jännä nähdä ensi viikolla Seiskan kaivamat miljonääri-Artun tulotiedot, hieman veikkaisin, että ollaan kaukana noista 60k€ vuosipalkoista, josta tällä viikolla puhui. Äsken toki tuo 60k€/vuosi oli pyöristynyt jo 10k€/kk. Silti sama janari on lähtenyt BB-taloon pelkästään raha mielessä, käyttäytyy noin ja luulee sen olevan avain voittoon. On se saatana tyhmä.

Muutama huomio:

Totta kai Arttu jauhaa tuollaista mitä jauhaa Ellan seurassa. Arttu sanoo Ellalle juuri sitä mitä hän haluaa kuulla. Ei varmasti juttelisi noin jos ei saisi toiselta käsi- ja poskihoitoja peiton alla.

Arttu lähti taloon tekemään tietyt asiat, jotka hän on jo tehnyt. Oli ihan valmis kotiin silloin pari viikkoa sitten kun kaikki olivat häädössä. Sen jälkeen, kun ei yllätyksekseen pudonnutkaan, päätti että haluaa sitten yrittää voittaa. Ei siis ole alusta asti puhunut olevansa talossa voittamassa rahat vaan sen jälkeen kun ne muut asiat (ainakin: seksiä talossa, kännit talossa) oli hoidettu pois alta.

On ihan hyvä pelitaktiikka, jos sellaista kaikilla edes on, olla sellainen joka "ei tipu muttei voita". Vain yksi tuon roskan voittaa ja jos haluaa maksimoida talossa vietetyn ajan niin voi olla parempi taktiikka vältellä putoamista. Voittajakandidaatit usein jakavat katsojien mielipiteitä ja ovat siksi matkan varrella alttiimpia putoamaan. Täytyy muistaa että talossa ollessa et koskaan tiedä äänestetäänkö ulkopuolella suosikkia vai inhokkia.

Ella on kyllä todella paljastunut todella ilkeäksi ihmiseksi. Toisaalta en paljoa odottanutkaan ihmiseltä joka ilmoitti haaveensa olevan glamour elämä ja sugardaddyn löytäminen. Jos viimekauden Kevin oli erilaisuudessaan todella itsevarma, avoin ja valovoimainen niin Ella on toinen ääripää. Vaikuttaa että sielä meikin takana on (vielä) todella epävarma ja henkisesti epätasapainossa oleva ihminen. Sitä kuvaa on vahvistaneet myös nuo alkoholitoilailut, mm. kova kiire on saada nuppi jumiin kun mahdollisuus tulee. Kaiken lisäksi Ella suolaa ja heittää paskaa selän takana jatkuvasti. Ei ota yleensä ollenkaan hyvällä itseensä kohdistuvia heittoja vaan uhriutuminen on voimakasta, yleensä toki sekin sielä selän takana. Läyhäyskaverinsa Roope vaikutti olevan todella sinut itsensä kanssa ja pystyi katsomaan tekemisiään kriittisesti talosta poistumisen jälkeen, mutta en jotenkin usko Ellan kykenevän samaan. Vähän jopa pelottaa että miten hänen psyyke kestää kun huomaa mitä hänestä ollaan mieltä ulkomaailmassa. Todellakin se mainostamansa "bad bitch", muttei hyvässä mielessä.

Paula on ärsyttävä ja jutut toistaa vähän liikaa samaa, mutta on silti ollut viihdyttävä ja hyvä asukas. Ei mahdollisuuksia voittoon kuitenkaan. Timo on huikea tyyppi, mutta enimmäkseen hänenkin jutut on tässä vaiheessa "sitä samaa". Lisäksi kontaktit muihin asukkaisiin melko pinnallisia kun hän ei ole hyvä keskustelija. Aina välillä kuitenkin tulee edelleen jotain uutta huikeaa. Muutenkin on vaan helposti tykättävä. Joel ja Krisse, saavat ehdottomasti synergiaetua toisistaan. Hyviä tyyppejä molemmat, tapettius ollut ongelmana. Avautuneet toistensa seurassa pikkuhiljaa enemmän ja se on ollut aikalailla parasta mitä tällä kaudella on ollut tarjolla. Uusista asukkaista Julia on istunut hyvin porukkaan, VIli taas ei.

Oma veikkaus että tänään lähtee Ella. Ensi viikolla häädössä on Paula ja Vili, jos on normaalit nimeämiset eikä Paula saa jotain radikaalia tehtyä mikä parantaisi asemaa muiden silmissä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Äänestystilanne Paula 75%, Ella 25%. Siis tällä hetkellä. Lopputulos on, että Paula lähtee kotiin alle prosentin erolla.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki merkit viittaa siihen, että Ella lähtee
 

Liitteet

  • Screenshot_20201101-214232__01.jpg
    Screenshot_20201101-214232__01.jpg
    118,9 KB · kertaa luettu: 320
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös