Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Dani on itse monta kertaa puhunut talossa kuinka ihmisillä on ulkomaailmassa aina ennakkoluuloja häntä kohtaan hänen ulkonäkönsä perusteella. Kuinka häntä pidetään ylimielisenä ja itserakkaana.
On nähtävästi niin, että Danin käytös voidaan käsittää monella tavalla riippuen käsittäjästä. Voi olla, että koosteissa annetaan tarkoituksella vääränlaista kuvaa, mutta pidän tätä epätodennäköisenä. Voihan myös olla, että mä käsitän tietyt asiat Danin käytöksessä ylimielisyytenä ja itserakkautena, vaikka ne eivät sitä ole. Mietityttää vaan, että onkohan kaveri koskaan uhrannut ajatustakaan sille, että miksi häntä pidetään ulkomaailmassa itserakkaana ja ylimielisenä. En osaa miesten ulkonäköä kummemmin arvostella, mutta jos kaveri luulee sen johtuvan ulkonäöstään, niin metsään menee, jos siis olettaa olevansa jotenkin erityisen komea tai hyväkroppainen tai vastaavaa. Mun mielestä tuo on ulkonäöllisesti ihan normaalin näköinen, ei erityisen ruma, mutta ei erityisen komeakaan. Toki voin olla tässä väärässäkin, mutta jos päättelee jotenkin, että "muut pitää mua kusipäänä koska mä oon niin hyvän näköinen", niin ei ole uhrannut aikaa niiden todellisten syiden pohtimiseen, mikäli siis tuo mun mielestä aika lailla keskiverto ulkonäkö ei ole se syy. Ehkä ne pitää Dania ylimielisenä ja itserakkaana, koska tämä on ylimielinen ja itserakas. Noilla ominaisuuksilla varustettu ihminen ei kokemukseni mukaan useinkaan näe näitä ominaisuuksia itsessään.
Olihan huvittava painiskaba tytöillä ja mummoa vietiin (taas) kuin litran mittaa. Tuulikin ikärasismihöpötyksien jälkeen otan suurella nautinnolla vastaan kaikki hänelle sattuvat vastoinkäymiset. Kuka se toinen siellä muta-altaassa olikaan, niin eihän sen tarvinnut edes etsiä niitä renkaita, sen kun odotti Tuulikin sellaisen bongaavan ja kävi repimässä sen tämän käsistä. Se vaan aika usein on niin, että tuon ikäinen ihminen ei ole enää nopea, kestävä, vahva tai omaa muutenkaan fyysisiin tehtäviin vaadittavia ominaisuuksia. Joukkuepelaaja ymmärtäisi tämän ja jättäytyisi tuollaisista skaboista sivuun, mutta ei Tuulikki. Sumopainiin häntä ei ensin valittu, jonka seurauksena oli lässytykset ikärasismista ja mistä nyt olikaan. No Tuulikki sitten kuitenkin pääsi ottelemaan, eikä se kovin vakuuttavasti mennyt, eikä suorituksensa vakuuttanut tänäänkään.
Olen kyllä siinä mielessä perinteinen suomalainen, että nautin inhokkieni epäonnistumisista paljon enemmän, kuin suosikkieni onnistumisista. Toki tässä tapauksessa formaatti vaikuttaa tähän aika paljon, sama ajatusmalli ei päde esimerkiksi urheilun kohdalla. Kuitenkin inhokkeja tuolta mulla on jo useampi kappale, enkä oikein tiedä, että kenet heistä haluaisin ensimmäisenä ulos talosta. Jenna ärsyttää dramaattisuudellaan ja huutamisellaan, Dani ylimielisyydellään, Tuulikki vetoamalla kaikissa asioissa ikäänsä, Jonathan olemalla kunnon koulukiusaajan tavoin ilkeä jne. Itse asiassa Jonathan taisi tämän päivän koosteen perusteella ottaa ykkösinhokin viitan harteilleen. Niin harhaisina ja narsistisina pidän näkemyksiään siitä, kun aina vastapuolen joukkue suuttuu hänelle, eikä omat koskaan. Vielä taisi tuntikaupalla jauhaa samasta asiasta muiden kanssa, toki vain yhden kerrallaan, että pääsi samat "mä oon niin vahva kilpailija, et ne pelkää mua" -lätinät jauhamaan moneen kertaan. Ehkä ne ei pelkää, vaan niitä vituttaa Jonathanin luonne ja ennen kaikkea jatkuva nälviminen niin omille kuin vastustajillekin. Jonkunmoinen suosikkini Tuija sai multa miinusta myötäilemällä Jonathanin näkemyksiä. Jonathanin suosikkipuheenaihe vaikuttaa olevan Jonathan, tuollaisista ihmisiä en voi sietää. Tähän kun yhdistää tuon jo mainitsemani koulukiusaajamaisuuden ja läpinäkyvähkön itserakkauden, niin ei auta kuin toivoa, että hän on taas äänestyksessä ja joutuisi vihdoin jättämään talon. Itse asiassa nuo häätöuhan alla olevat taitavat olla jo tiedossa, mutta en nyt jaksa alkaa niitä selvittämään.
Jos ja kun hänet häädetään, niin studiossa hän tulee tekemään hyvin selväksi, että muut antoivat hänelle jatkuvasti ääniä kun pitivät häntä niin suurena uhkana. Sitä en osaa arvata, että mikä hänen mielestään on syy miksi ihmiset hänet kotiin äänestivät, mutta siitä olen varma, että omasta toiminnastaan hän ei löydä moitittavaa.