Jaahas, 24/7 alkoi Suvin kilahtaminen Tanjalle :D
Nyt on sellainen catfight menossa, että oksat pois.
Uskiksen tippuminen kelpaa.
Jaahas, 24/7 alkoi Suvin kilahtaminen Tanjalle :D
Mun mielestä parempi kysymys olis, että kuka helvetti äänestään ketäänjossain BB:ssä?Itseäni ihmetyttää enemmän tuo että kuka helvetti tota tanjaa äänestää? :D
Itseäni ihmetyttää enemmän tuo että kuka helvetti tota tanjaa äänestää? :D
Suvin kilahtelut ja valittelut pelkkää kultaa! Ihana nainen ja ansaitsee voiton.Ps. Huutonaurua Suvi the minä minä ja mun vaivat-ämmälle. Hajoa siihen että Tanja pysyy jälleen talossa ja suosikkiasukkaasi lähti. Enpä juuri enempää voisi vahingoniloinen olla. Pääasia ettei Suvi tai Ben voita.
Suvin kilahtelut ja valittelut pelkkää kultaa! Ihana nainen ja ansaitsee voiton.
Ps. Huutonaurua Suvi the minä minä ja mun vaivat-ämmälle. Hajoa siihen että Tanja pysyy jälleen talossa ja suosikkiasukkaasi lähti. Enpä juuri enempää voisi vahingoniloinen olla. Pääasia ettei Suvi tai Ben voita.
Ei sillä että Suvia puolustelisin, mutta kyllä itseänikin vituttaisi vielä viikko Tanjan pärstää katsella.
Suvi on kuitenkin ihan hyväntahtoinen, toisin kuin tämä toinen suunnilleen samanmuotoinen "nainen", joka rääkyy ensin muille ja sitten sanoo, etten jaksa tästä keskustella ja lähtee ovet paukkuen peiton alle.
En nyt oikein ymmärrä näitä kusetuspuheita. Joo Sebu putosi todennäköisesti siksi, kun faninsa luulivat finaalipaikan olevan selviö. Eipä ollut, voi voi.
Nimenomaan, ei se kusetusta ole se on vedätystä johon sillä äänestystilanteiden näyttämisellä pyritään.
Toivon Mikaelin voittoa.
Kiinnostais kovasti tietää että kuinka moni tota oikeasti äänestää. En ole koskaan uskonut että äänestäjiä voi kovin montaa olla, tuskin yli nelinumeroista määrää vaikka katsojia onkin runsaasti.
Plazalla joku on noita joskus laskeskellut siis millä äänimäärällä minimissään on kerrotut erot saatu aikaiseksi, en muista lukuja mutta on siellä yllättävän isojakin lukuja nähty. Ihan tuottoisa bisnes tuo lienee, näkeehän sen mm päätuottaja Räi$käleen verotettavista tuloista.
Flintin linkki ei toimi, eli tuotanto on niin kova että pistää jo voicen nurin!