Suomen Big Brother 2011

  • 855 206
  • 2 522

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Toivottavasti tämän kusetuksen takia nämä sankarit, jotka tonne rahojaan laittavat äänestäisivät jaloillaan ja lopettaisivat rahan laittamisen tonne. Loppuisi koko roska.
 

PuTi

Jäsen
Balsamia haavoille Salarin skandaalimaisen tippumisen jälkeen, pirullisen hyvä lopputulos tänään! Kyllä Sebastianista paistoi esittäminen niin selkeästi läpi että olisi ollut todella ikävä juttu jos S ois voittanu koko kilpailun.

Nyt sitten Suvi tai Janica voittoon! Janican kannalla ollu tässä jo pitemmän aikaa, mutta melkeen yhtä kauan on Suvi kirinyt suosiossani kärkikamppailuun. Mutta nyt peli on periaatteessa selvä, aivan sama kuka voittaa. Mahtavaa ettei se ollut ykkösinhokin kärkipaikan itelleen pedannut Sebastian.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En nyt oikein ymmärrä näitä kusetuspuheita. Joo Sebu putosi todennäköisesti siksi, kun faninsa luulivat finaalipaikan olevan selviö. Eipä ollut, voi voi.

Hieno yllätys kauden loppuun, vaikka talosta paljon Sebastianin mukana putosikin. Mikael voittoon nyt vaan.

Ps. Huutonaurua Suvi the minä minä ja mun vaivat-ämmälle. Hajoa siihen että Tanja pysyy jälleen talossa ja suosikkiasukkaasi lähti. Enpä juuri enempää voisi vahingoniloinen olla. Pääasia ettei Suvi tai Ben voita ja ovat kaksi seuraavaa talosta poistuvaa henkilöä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pitkälle samaa mieltä PuTin kanssa. Seuraavaksi Tanja ulos ja sitten Ben. Kolme viimeistä jäljellä ja melkein sama kuka niistä voittaa. Voittajaksi toivon kuitenkin Mikaelia ja 5000e voisin suoda vaikka Suville, mutta ei Janicakaan huono olisi sille sijoitukselle.
 

PuTi

Jäsen
Ps. Huutonaurua Suvi the minä minä ja mun vaivat-ämmälle. Hajoa siihen että Tanja pysyy jälleen talossa ja suosikkiasukkaasi lähti. Enpä juuri enempää voisi vahingoniloinen olla. Pääasia ettei Suvi tai Ben voita.
Suvin kilahtelut ja valittelut pelkkää kultaa! Ihana nainen ja ansaitsee voiton.
 

ace

Jäsen
Jep, Sebun putoaminen oli taivaanlahja. Ei siitä enää sen enempää.

Nyt odotellaan niitä Susannan ja Elinan lupaamia bileitä, jotka pitäisi pikapuoliin alkaa. Talossa kipinät sinkoilee siihen malliin, että kun sekaan heitetään vähän viinaksia, voi luvassa olla huikeata draamaa.

Edelleen olen sitä mieltä, että Tanjalla on ihan hyvällä tavalla kieroutunut huumorintaju, mutta Sebun häädön jälkeen tilannetaju petti pahasti. Toivottavasti asukkaat tulee vielä tänään olemaan niin nakit ja muusi, että kaikilla nousee pakonomainen tarve selvittää välejään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suvin kilahtelut ja valittelut pelkkää kultaa! Ihana nainen ja ansaitsee voiton.

Moni tuntuu pitävän hyvänä viihteenä. Itse pidän Suvia yhtenä kaikkien aikojen ärsyttävimmistä asukkaista Suomen BB-historiassa. Rasittava ja teinitasolla oleva ämmä, ei mitään muuta.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Ps. Huutonaurua Suvi the minä minä ja mun vaivat-ämmälle. Hajoa siihen että Tanja pysyy jälleen talossa ja suosikkiasukkaasi lähti. Enpä juuri enempää voisi vahingoniloinen olla. Pääasia ettei Suvi tai Ben voita.

Ei sillä että Suvia puolustelisin, mutta kyllä itseänikin vituttaisi vielä viikko Tanjan pärstää katsella.

Mikael tai Janica voittoon, mieluummin ehkä Janica.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suvi on kuitenkin ihan hyväntahtoinen, toisin kuin tämä toinen suunnilleen samanmuotoinen "nainen", joka rääkyy ensin muille ja sitten sanoo, etten jaksa tästä keskustella ja lähtee ovet paukkuen peiton alle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei sillä että Suvia puolustelisin, mutta kyllä itseänikin vituttaisi vielä viikko Tanjan pärstää katsella.

Varmasti vituttaakin, hyvä niin. Toivon että Tanjan kilahtelut olivat nyt tässä ja nainen on oma itsensä, mitä aiemmin kaudella oli. Eli varsin viihdyttävä persoona omalla tavallaan. Voi olla tosin jäädä vain toiveeksi tämä.

Edit:

Suvi on kuitenkin ihan hyväntahtoinen, toisin kuin tämä toinen suunnilleen samanmuotoinen "nainen", joka rääkyy ensin muille ja sitten sanoo, etten jaksa tästä keskustella ja lähtee ovet paukkuen peiton alle.

Kyllä, Suvi osaa olla huomaavainen ja hyvätahtoinen ihminen ja hyvä niin. Kaikki tuo peittyy vaan pääosin itserakkautensa alle ja noiden helvetin vaivojensa alle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En nyt oikein ymmärrä näitä kusetuspuheita. Joo Sebu putosi todennäköisesti siksi, kun faninsa luulivat finaalipaikan olevan selviö. Eipä ollut, voi voi.

Nimenomaan, ei se kusetusta ole se on vedätystä johon sillä äänestystilanteiden näyttämisellä pyritään. Siitä olen samaa mieltä ettei nykyiselläkään käytännöllä välttämättä suosituin voita, koska vedättämällä tehdään tilanteesta (oletetusti) tasainen jolloin lopulta putoaja ja voittaja on arpapeliä.

Olen tyytyväinen ettei Sebastian voittanut, nyt kun saataisiin vielä Janica ulos kärkikaksikosta. Toivon Mikaelin voittoa.
 

trap

Jäsen
Kiinnostais kovasti tietää että kuinka moni tota oikeasti äänestää. En ole koskaan uskonut että äänestäjiä voi kovin montaa olla, tuskin yli nelinumeroista määrää vaikka katsojia onkin runsaasti.

Perustuu oletukseen, mutta kuitenkin. Kun tuskin noilla äänestyksillä nyt kuitenkaan niin hirveästi tehdään rahaa, niin muuttaisivat sitten koko äänestyksen jotenkin toisenlaiseksi. Vaikkapa niin että 247-katsojat (tai jonkun pienen summan maksaneet) voisivat äänestää koko kauden 1krt/viikko. Samalla talk show samanlaiseksi kuin se oli joskus kauan sitten (ja vielä siitä vähän alaspäin noita äänestystilanteiden näyttämisiä) ja ohjelmsta mielenkiintoinen. Itse en ainakaan jaksa sitä katsoa, kun studio-osuudet on jatkuvasti samaa paskaa. Haastatteluitakaan ei enää ole, toisin kuin aikanaan.

Vaikka toisaalta mulle ihan sama, eipä koko sarjaa ole jaksanut pahemmin tälläkään kaudella seurata alun jälkeen [Salarin poistumisen jälkeen]. Väsynyttä meininkiä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nimenomaan, ei se kusetusta ole se on vedätystä johon sillä äänestystilanteiden näyttämisellä pyritään.

Käsittääkseni nämä ovat yksi ja sama asia? Onhan tätä jatkuvaa tilanteiden tuputtamista harrastettu jo ties kuinka monta kautta, joten ei vaikuttanut tämä nyt mitenkään erikoisesti tänään äänestystulokseen. Ihan alkupään kausilta en muista millaisia häätölähetykset olivat.

Toivon Mikaelin voittoa.

Kerrankin jostain täysin samaa mieltä kanssasi, hassua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiinnostais kovasti tietää että kuinka moni tota oikeasti äänestää. En ole koskaan uskonut että äänestäjiä voi kovin montaa olla, tuskin yli nelinumeroista määrää vaikka katsojia onkin runsaasti.

Plazalla joku on noita joskus laskeskellut siis millä äänimäärällä minimissään on kerrotut erot saatu aikaiseksi, en muista lukuja mutta on siellä yllättävän isojakin lukuja nähty. Ihan tuottoisa bisnes tuo lienee, näkeehän sen mm päätuottaja Räi$käleen verotettavista tuloista.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Olihan tuo aika yllättävä tulos ja vähän homma kieltämättä haiskahtaa, vaikka voihan se olla että Sebastian-fanit vaan eivät tajunneet äänestää kun luulivat suosikkinsa olevan varmasti turvassa. Jos ajatellaan BB:n aiempia voittajia, niin eihän Sebastian tuohon ruotuun oikein istuisi. Kaveri näyttää pitävän tiukasti arvomaailmastaan kiinni, joten tuskinpa häntä olisi millekään baarikiertueillekaan mukaan saatu edellisten BB-voittajien tapaan. Eli jos tässä nyt jotain "salaliittoa" olisi taustalla, niin todennäköisesti syynä olisi se, että BB-tuotanto haluaa paremmin omiin intresseihinsä sopivan voittajan ja nyt oli kätevä tilaisuus päästä eroon "pahimmasta uhkaajasta".
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nykyaikana vaan väärinkäytöksiä ja huijaamisia kaivetaan esille vähän sieltä ja täältä, niin vaikea kuvitella tässä voitaisiin huijata. Jotain kautta tulisi melkein väkisin esiin. Ja kun ihmisten rahoista on kysymys, niin vaikea kuvitella, että sellaista riskiä otettaisiin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Eiköhän sebastianin TOSIfanit jättäneet tulevan tuloksen "in god hands". Ei mennyt ihan putkeen tai nythän ne uskovat tämän olleen jumalan tahto. Ei saatana mitä sakkia.
 

trap

Jäsen
Plazalla joku on noita joskus laskeskellut siis millä äänimäärällä minimissään on kerrotut erot saatu aikaiseksi, en muista lukuja mutta on siellä yllättävän isojakin lukuja nähty. Ihan tuottoisa bisnes tuo lienee, näkeehän sen mm päätuottaja Räi$käleen verotettavista tuloista.

Jaa niin, tarkennetaan nyt vielä tota mun alkup. viestiä että en siis usko että noi äänestysluvut tai epämääräiset palkit on millään lailla todenmukaisia. Noi laskelmatkin (olikohan niiden mukaan joskus vaadittu jotain 50k ääntä) tukee sitä että ilmoitetut prosentit on ihan fuulaa, koska hyvin harva vaivautuu äänestämään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Flintin linkki ei toimi, eli tuotanto on niin kova että pistää jo voicen nurin!

No niinpä näkyy, äsken se vielä toimi nyt palvelinta ns huolletaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös