Suomen Big Brother 2011

  • 854 023
  • 2 522

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerroppa tästä lisää, mitä paahtopaisti sanoi?

Jotain se vaan sönkötti että tämä "poliisi" varmaan suhtautuu ulkomaalaisiin vihamielisesti ja tuo Salar-negatiivisuus johtuu siitä.


Mutta kyllähän nuo uudet ukkelit voivat olla ennakko-odotuksista huolimatta ihan lapasia.

Ei haittaa enää vaikka olisivatkin, pelkästään tämä ilta ja poikien panikointi on ollut jo niin mahtavaa viihdettä!
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, "Tupakki-Jussin" pelikirjan hajoaminen oli kyllä yksi Suomen BB-historian tyylipuhtaimmista. Mitään muuta ei jäänyt äijästä mieleen kuin se tupakin mumiseminen ja tosiaan tuo ruumisarkussa nukkuminen.

Onhan siellä pari muutakin hienoa sulamista. Johanin väsyminen viimeisinä viikkoina aivottomaksi itsensäpaljastajaksi ja sen yhden Jarkon hyytyminen, joka huipentui typeriin kännipuheisiin ja sitä kautta häätöön.

Toki tähän voi laskea myös Niko S:n ja itkuisen monologin "tänne tulee joku lesbo, ja sanoo, että mulle sopii pinkki paita" jatkoseurauksineen.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on pakko sanoa että Sainio on pelastanut BB:n, pari aikaisempaan kautta oli sellaista syöksylaskua että ajattelin jo että lopettaisivat koko ohjelman.

Salar on nyt aivan sekaisin ja huomaa että käytös on muuttunut jo nyt, ei samanlaista uhoa eikä pään aukomista. Tiedä sitten onko tämä muutos sitten hetkellinen kun uusia asukkaitakaan ei hetkeen vielä talossa näy, toivottavasti noita videoita paukuteltas kuitenkin tasaiseen tahtiin asukkaiden nähtäväksi. Tosin ei samoja pätkiä tietenkään.

Tämä uusi nukkumajärjestely on myös toinen hieno ja yksinkertainen idea tuotannolta, noi halailijat ja pussailijat ainakin hetken saavat olla erossa toisistaan. Toivottavasti uusien asukkaiden tullessa taloon kikkailevat tuolla nukkumajärjestelyllä lisää.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
No uudet äijät tietenkin naisten puolelle nukkumaan niin eiköhän se vielä lisää säpinää. Tämähän tässä on todennäköisesti ajatus.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No uudet äijät tietenkin naisten puolelle nukkumaan niin eiköhän se vielä lisää säpinää. Tämähän tässä on todennäköisesti ajatus.

Toi olisi kyllä hieno veto tuotannolta, Salarille tuo ainakin olisi rankkaa.

Tosin tänään pesässä mainitsi että Veeran mahdollinen menettäminen ei niin haittaisi, mutta oma miehisyys on koetuksella tuollaisten kommenttien jälkeen. Siis jos oikein kuulin tuon keskustelun. Eli aivan asiaahan tämä toinen uusista asukkaista puhui kun sanoi että, ei tykkää siitä miten Salar kohtelee naisia.
 

ace

Jäsen
Hemmetti kun jäi tuo videon esittäminen ja sen jälkeinen kalapaliikki näkemättä. Toivottavasti jutut jatkuu vielä illan mittaan. Sainiolta taas ihan huikea käänne juoneen. Tulisipa sunnuntai äkkiä, niin näkisi talon "neitien" alistuminen uusien asukkaiden edessä. Tietenkin sillä varauksella, että videoiden jantterit ovat sanansa mittaisia.

Suvi pistää huikeaa settiä pesässä panojutuistaan Annikalle ja Jessicalle. Jakelee kuulema Turkkia myöten ilman kumia ja on käynyt hakemassa lääkekuurin ainakin Klamydiaan ja Tippuriin.

Ihana nainen...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sänkypareissa haettu selvästi ns. häppeninkiä, kun sekä Annika & Janica (tosin tämä pari ei enää toisiaan vihaa ja menneet ovat menneitä, perustuen tyttöjen pitkään keskusteluun pesässä ja mielipiteisiin tuosta järjestelystä kun selvisi) että myös Eki & Ben ovat yhdessä. Ben tuossa jo hajoilikin, ettei halua "Ekin" viereen ja meinasi jo käydä asiaa kysymässä PK-huoneesta.

Naiset ovat myös jo aivan varmoja että uudet asukkaat tulevat ensi yönä ja nukkuvat naisten vieressä. Väärin luultu.

Saa nähdä mitä tapahtuu sunnuntaina, mielenkiinnolla odotan.

Ps. Niin ja mitä Suviin tulee, niin loppuun vielä lyhyt lainaus naisen puheesta:

Minä minä minä minäminäminäminä, minä! Minä minä minä minä minä minä minä minä, minä.

Pss. Toivottavasti Sebun miettimä "tämä nukkumajärjestely kestää koko kauden ajan (jos nyt oikein kuulin), BB on kyllästynyt näiden parien tekemiseen" pitää paikkaansa, en lukenut uutista tarkemmin, niin en ole varma kerrottiinko mitään kestosta. Eipä kai.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
myös Eki & Ben ovat yhdessä. Ben tuossa jo hajoilikin, ettei halua "Ekin" viereen ja meinasi jo käydä asiaa kysymässä PK-huoneesta.

Tuossahan ei varsinaisesti ollut siitä kyse että Ben ei olisi halunnut Ekin viereen vaan kun nuo joutuu nukkumaan vierekkäin sellaisella pienellä sängyllä johon hädin tuskin mahtuu kaksi normaalikokoista saati sitten "vähän" normaalia isompi Eki.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suvi pistää huikeaa settiä pesässä panojutuistaan Annikalle ja Jessicalle. Jakelee kuulema Turkkia myöten ilman kumia ja on käynyt hakemassa lääkekuurin ainakin Klamydiaan ja Tippuriin.

Ihana nainen...


Akka miettii asioita todella hienosti, lapsien on varmasti tosi kiva olla koulussa. V***u mikä ämmä. Hirvittää ajatella kuinka paljon lapsia kiusataan koulussa äidin takia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuollahan se Suvi talossa taas jauhaa seksijuttujaan yms. 30min. olen ollut kotona ja sen ajan striimi on mutella ollut, sillä toinenkaan kamera ei kiinnosta, kun se taas kuvaa pesässä kutevia Salaria & Veeraa.

Miten itserakas joku ihminen voi jumalauta olla. Ei kukaan vittu voi jaksaa jauhaa itsestään päivät pitkät tasaista linjaa, etenkin kun tuon saatanan kälättäjän pitää tappaa monta hyvää keskustelunalkua, alkamalla puhumaan itsestään.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytynee vissiin miettiä hoitoon menoa, koska ainoa asia mitä odottaa on, että pääsee näkemään lima Benqn ilmeen kun se joku kaunis päivä häädetään talosta. Pitänee hoidon lisäksi hommata elämä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt laukoi Sebastian totuuden Annikasta päiväkirjahuoneessa. Juurikin näin! Jokainen sana oli 100% totta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Täytyy myöntää, että vähän huvitti kun niiden videoiden jälkeen joissa Salar uhattiin pistää ruotuun, Mikael huusi että sieltä tulee Sebastianin faija.

Toi videon supermies-poliisi kuulosti kyllä ihan itse Sainiolle...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt laukoi Sebastian totuuden Annikasta päiväkirjahuoneessa. Juurikin näin! Jokainen sana oli 100% totta.

Voitko referoida? On jäänyt koosteita kattomatta nyt ja seuraaminen on tapahtunut täältä ja feisbuukin kautta. Amandan lähdöstä olin iloinen, oikea valinta talosta pois. Kaks tyyppiä vähän hajos enemmän, mutta eikö se minäminä jätkä ollut jo seuraavana päivänä kuin mitään ei ois tapahtunu?

On kyllä ollu tää kausi aika tykitystä edellisiin kausiin verrattuna. Ja on kyllä aika hyvää pelinlukua ottaa kaks äijää taloon ja varsinkin näyttää näitä videoita etukäteen. Siellähän on Salar ja Ben etunenässä hajoamispisteessä jo? Kyllä tässä sunnuntaita ja odotellaan. Omina suosikkeina on edelleen Sebastian ja Janica.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voitko referoida?

En muista tarkalleen mitä mies siinä lateli, mutta käytännössä siis kertoi Annikan olevan juurikin sellainen itsekäs lapsi, mitä täälläkin ollaan kirjoitettu. Lisäks mainitsi ainakin, että hänen mielestään Annika on kateellinen Janicalle ja sen takia mustamaalaa tätä jatkuvasti selän takana. Mielestäni tuo video tästä "talon uudesta päälliköstä" oli jossain vaiheessa kylllä Subin sivuillakin.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Siellä se "en itke koskaan- Terhi" märisee ja ryysää nenäänsä eikä tiedä jäädä vai lähteäkö tullessaan pk-huoneesta..
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Nyt on vaarana, että tosta uudesta ja mahtavasta häätösysteemistä tulee täys floppi, jos Terhi äänestetään toiseks ehdokkaaks. Toisaalta ei harmita yhtään, jos Terhi lähtee, mutta olis mielenkiintosempaa nähdä kaks talossa suuremassa suosiossa olevaa tyyppiä häätöuhan alla. Nyt, jos Terhin ja jonkun toisen väliltä joutuu valita niin tuskin tullaan sen suurempaa draamaa näkemään. Tietenkin aika paljon riippuu siitä kuinka paljon tota Terhin mökötystä näytetään päälahetyksessä jne.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terhi sai rangaistukseksi BB:ltä ohjeet, että pitää pysyä koko ajan vähintään yhden asukkaan läheisyydessä eikä saa kertoa tästä muille asukkaille. Rankku jatkuu kunnen isoveli ilmoittaa toisin.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Suvi ja Veera pääsivät hipelöimään toista sunnuntaina taloon tulevista lihaskimpuista päiväkirjahuoneessa ja ovat nyt ihan täpinöissään. Salarin ilme oli bb-plazan liveseurannan mukaan näkemisen arvoinen. Hyvin ovat saaneet hämmennettyä pakkaa uusilla asukkailla jo näin etukäteen. Mahdollisesti itse asukaat osottautuvat pettymyksiksi, mutta hyvä näinkin. Tekis melkein mieli hankkia 24/7, kun sen verran hyvää meininkiä talossa vaikuttaa tänä vuonna olevan
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nyt on vaarana, että tosta uudesta ja mahtavasta häätösysteemistä tulee täys floppi.
Niinpä. Nythän tässä äänestyssysteemissä annetaan nimenomaan niitä miinusääniä, joiden puuttuminen on toistaiseksi pitänyt mielenkiintoisimmat asukkaat talossa. Siinä mielessä sunnuntai pelottaa jo nyt.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kattokaahan peliä. Ne on nuo hemmetin NRJ:n Aamupojat ne uudet asukkaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös