Ai vittu hei mikä taso tuotannolla, vau!
Kaikki ajatukset on uusissa äijissä, mutta en voi olla harmissani että hevosnaamalle saatiin kaupanpäälle vähä pahaa mieltä. Ei voi kun tykätä.
Salar on ihan sekasin, ai että mä nautin! Just höpisi pihalla ekille että "ei ne mua täällä hakkaa, täällähän ei saa käyttää väkivaltaa. Ja ei mua mikään tappeleminen kyllä kiinnostakaan, ikinä missään". Hahahaa, eli siis se on ihan sekasin. Nyt kun pähkäilee 24/7 niitä videoita/jätkiä tässä muutaman päivän niin koviksen henkinen"taso" alkaa oleen hienossa kunnossa. Tupakkia menee, heittää sarkasmista juttua videoista, eikä leikitkään näymmä kiinnosta. Jännittääköhän koulukiusaajaa sittenkin ihan pikkusen..?
Toivottavasti tulevat ukot, tai ainakin ilmeisesti korrekti poliisi, asettuu talossa Sebastianin puolelle hyvinkin näkyvästi. Saisi se osa porukasta hyvää vahvistusta ja ansaitsemalla Sebun kunnioituksen, sitä samaa tulisi samalla myös kaikilta tytöiltä (miinus pallinaama ja ehkä veera). Benis on varmasti hyvin hiljaa kun uudet asukkaat tulevat. Se neiti/hiiri ei varmasti sano mistään niille takaisin. Miksu varmaan heittää (huonolla) huumorilla niille juttujansa. Tiedä sitten mikä on lopputulema.