"Mä pyydän anteeks kaikkee mitä mä oon tehny. Enkä mä ees oo tehny mitää." T: Ben
Amanda sanoi hyvin, että "eikö sulla ole silmiä päässä".
Stefan taitaa olla rikki siksi, että hän välittää Amandasta todella paljon ja ei halua nähdä toisen jannun leikkivän ja vedättävän tyttöä. Ihastunuthan tuo pappa on mutta tajuaa myös sen ettei tuosta voi tulla mitään.
On hyvin lipevä jannu tuo (en mä tehnyt mitään, en ainakaan paljoa)-Ben.
No niin, nyt siellä jo halaillaan, ilmeisesti selitykset meni läpi.
No ainakin tuli selville aika tarkkaan kuka ja missä se Jeppe on kutsuttu mukaan.
Mitäs se Oskar tarkalleen ottaen jutteli?
Eikös Amanda sanonut jossain vaiheessa, siis ennen tätä uusinta videoesitystä, että alkaa pelaamaan Benin suhteen? Eli ehkä vain esittää anteeksiantavaa tms.?
Eiköhän tuo kysymys ollut aika laskettu juttu. Kun kysyttiin miksi Oskar haki BB:iin, tiedettiin aika varmasti, mitä Oskar vastaa: Minua pyydettiin mukaan.Susanna kysyi häädön jälkeen että miksi Oskar haki mukaan, ja tämä vastasi ihan suoraan että ei hakenut vaan häntä pyydettiin. Ja kun juontajakaksikko sitten kyseli että kuka pyysi niin sanoi vaan ettei muista, mutta idea oli lähtenyt kuulemma siitä kun "eräs henkilö" oli kuullut häntä Radio Rockin haastattelussa ja ajatellut että on mielenkiintoinen tyyppi. Veikkaisin siis että tuo "eräs henkilö" jonka nimeä Oskar ei muistanut on Kim Sainio.
Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.
Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.
Lapset muistaakseni 16 ja 14-vuotiaita, niin saavat varmaan kuulla koulussa mitä äiti duunaa telkkarissa. Itsekästä toimintaa mun mielestä. Hävetköön.
Tuotanto olisi saanut Tamerin sijaan hankkia taloon kolmekymppisen gambialaisen maahanmuuttajan, joka pamputtaisi Suvia pari tuntia 32:llaan joka yö. Suvikin hymyilisi varmaan onnellisena alapääjuttujen kertomisen sijaan. Eikä katsojien tarvitsisi paheksua nuorempiin sekaantumista.Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.