Suomen Big Brother 2011

  • 855 051
  • 2 522

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Mä pyydän anteeks kaikkee mitä mä oon tehny. Enkä mä ees oo tehny mitää." T: Ben
 

J.Petke

Jäsen
"Mä pyydän anteeks kaikkee mitä mä oon tehny. Enkä mä ees oo tehny mitää." T: Ben

Amanda sanoi hyvin, että "eikö sulla ole silmiä päässä".

Stefan taitaa olla rikki siksi, että hän välittää Amandasta todella paljon ja ei halua nähdä toisen jannun leikkivän ja vedättävän tyttöä. Ihastunuthan tuo pappa on mutta tajuaa myös sen ettei tuosta voi tulla mitään.

On hyvin lipevä jannu tuo (en mä tehnyt mitään, en ainakaan paljoa)-Ben.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Ben on ehkä koko Suomen BB-historian selkärangattomin nilkki.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Amanda sanoi hyvin, että "eikö sulla ole silmiä päässä".

Stefan taitaa olla rikki siksi, että hän välittää Amandasta todella paljon ja ei halua nähdä toisen jannun leikkivän ja vedättävän tyttöä. Ihastunuthan tuo pappa on mutta tajuaa myös sen ettei tuosta voi tulla mitään.

On hyvin lipevä jannu tuo (en mä tehnyt mitään, en ainakaan paljoa)-Ben.

Repesin kanssa kun Ama kysyi "eikö sulla ole silmiä päässä" On jätkällä hurja pokka vaikka videot näkyi ja silti keksi selitystä selityksen jälkeen..... Kovaa settiä. "En olisi laittanut sisään....." Priceless.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun ehdoton suosikkini noista Benkun selityksistä oli tuo "En olis työntäny sisään! En varmasti!". Ja vittu ihan pokalla!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko joku talon sotanorsuista antanut voimahaleja Stefanille? "Voimahali"=maailman yököttävin sana.

Onko luvassa Stefanin isälliset ojennukset Benkkua kohtaan ja kliseiset "miten naisia kohdellaan"-luentosarjat?

Karmeaa että päähäni on varmaan ikuisesti jäänyt nimen Stefan kohdalla soimaan se Jolon panttivankikriisi ja Vahanen hokemassa tuhat kertaa jotain "Stefaaan sitä ja Stefaaan tätä".

Onko mitään mahdollisuuksia, että Annika olisi vielä rikki tämän illan jälkeen. Se olisi upeaa.
 

ace

Jäsen
Vähän kieltämättä lässähti tuo yllätys, mutta Amanda vaikuttaa suht vittuuntuneelta. Ben yrittää selitellä koko ajan peiton alla, harmi kun ei kuule mitä ne puhuu. Ihme ettei BB kuuluta mikrofoneja.

Maailman ärsyttävin sana on tuo "tavallaan". Siis mitä vittua, sitä tavallaan niinku käytetään tavallaan niinku välimerkkinä. Ihan vitun ärsyttävää.

No niin, nyt siellä jo halaillaan, ilmeisesti selitykset meni läpi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
No niin, nyt siellä jo halaillaan, ilmeisesti selitykset meni läpi.

En usko että selitykset meni läpi, mutta Amanda näyttäisi olevan myös Benin tyylinen selkärangaton ja pinnallinen lortto, eikä hänelle ole noilla Benin seikkailuilla loppupeleissä mitään väliä. Muijahan on jonkunlaisessa parisuhteessa sen räppäri Junon kanssa ja tuola talossa kuolaa Benin perään, mutta joka toinen päivä pillittää ulkomaailman miehensä perään. Priceless!

Kyllä on järjetöntä teinidraamaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs se Oskar tarkalleen ottaen jutteli?

Susanna kysyi häädön jälkeen että miksi Oskar haki mukaan, ja tämä vastasi ihan suoraan että ei hakenut vaan häntä pyydettiin. Ja kun juontajakaksikko sitten kyseli että kuka pyysi niin sanoi vaan ettei muista, mutta idea oli lähtenyt kuulemma siitä kun "eräs henkilö" oli kuullut häntä Radio Rockin haastattelussa ja ajatellut että on mielenkiintoinen tyyppi. Veikkaisin siis että tuo "eräs henkilö" jonka nimeä Oskar ei muistanut on Kim Sainio.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Kuriositeettina mainittakoon että Amandan lempinimi "Ama", tarkoittaa japaniksi huoraa. Nomen est omen?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eikös Amanda sanonut jossain vaiheessa, siis ennen tätä uusinta videoesitystä, että alkaa pelaamaan Benin suhteen? Eli ehkä vain esittää anteeksiantavaa tms.?
 
Eikös Amanda sanonut jossain vaiheessa, siis ennen tätä uusinta videoesitystä, että alkaa pelaamaan Benin suhteen? Eli ehkä vain esittää anteeksiantavaa tms.?

Tässä on vain sellainen pieni ristiriita, että tuollainen juonittelu on aivan liian monimuotoista Aman aivokapasiteetille... Eri henkilön kohdalla olisin voinut uskoakin :D

Salarille peukku eilisestä koosteesta, en ole koskaan noin paljoa nauranut BB:lle xD!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tuntuu että tuo Amanda on tuollainen ihan fiksu ja järkevä tyttö noin muuten, mutta kun joku vähänkään mieleisensä mies tulee kuvioihin, niin kaikki järkevän käyttäytymisen ja ajattelun perusperiaatteet lentävät samantien roskiin.
 
En kyllä itse näe tuossa Stefanissa mitään muuta arvoa talolle kuin se, että milloin nähdään ensimmäinen raiskaus Big Brother-talossa. Ahdistelun puolellehan tuo karvan käytös välillä menee jo.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ben, huikee äijä siinä mielessä että tuo viihdyttävyyttä taloon tuollaisella vänkäämisellä. "Pelimies" joutuu välillä pahoihin tilanteisiin :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Salar on kyllä oikein malliesimerkki tällaisesta kavereista jotka on koko ajan pilkkaamassa muita, tekemässä muille kaikenlaisia kepposia ja vittuilemassa kaikille, mutta sitten kun joku tekee samaa hänelle niin heti on herne nenässä ja saatanan syvällä. Huumori on kivaa niin kauan kuin se ei vaan kohdistu itseensä.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Susanna kysyi häädön jälkeen että miksi Oskar haki mukaan, ja tämä vastasi ihan suoraan että ei hakenut vaan häntä pyydettiin. Ja kun juontajakaksikko sitten kyseli että kuka pyysi niin sanoi vaan ettei muista, mutta idea oli lähtenyt kuulemma siitä kun "eräs henkilö" oli kuullut häntä Radio Rockin haastattelussa ja ajatellut että on mielenkiintoinen tyyppi. Veikkaisin siis että tuo "eräs henkilö" jonka nimeä Oskar ei muistanut on Kim Sainio.
Eiköhän tuo kysymys ollut aika laskettu juttu. Kun kysyttiin miksi Oskar haki BB:iin, tiedettiin aika varmasti, mitä Oskar vastaa: Minua pyydettiin mukaan.
Tällä tehtiin selväksi, että kaikki eivät aina suinkaan tule karsintojen kautta. BB:lla on oikeus myös kutsua mukaan omasta mielestään mielenkiintoisia ja viihdyttäviä asukkaita. Sellainenhan Jeppekin olisi voinut olla, mutta aika loppui kesken.
Sitä paitsi eikös tämä mr. Tampere Risto pari vuotta sitten löydetty jostain Face Bookista.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja eikös myös Hevi-Ari Koivunen päässyt vähän 'jonon ohi' aikoinaan Idols-ohjelmassa. Muistaakseni Nikula ainakin tunsi/tiesi kaverin entuudestaan.

Edit. Ja off topiccina.. Salaliittoteoreetikot (minä muiden mukana)on vakuuttunut siitä että nämä iltapäivisin ruudussa pyörivät rahavisailut ovat kusetusta. Okei, voittorahat ovat varmasti olemassa, mutta kyllä tuottajat voivat käytännössä päättää kuka ne potit 'voittaa'. Eli käytännössä pottina on sama rahakasa koko ajan, mutta kansa soittaa joka viikko lisää täpäkkää tekijöiden tilille. Eihän tuollaisia oletettuja bulvaaneita voi mitenkään valvoa noissa formaateissa.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.

Lapset muistaakseni 16 ja 14-vuotiaita, niin saavat varmaan kuulla koulussa mitä äiti duunaa telkkarissa. Itsekästä toimintaa mun mielestä. Hävetköön.
 

ditrim

Jäsen
Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.

Niillä sen lapsilla on 24/7. Eli varmaan ovat saaneet nähdä puumamamin ihan livenä näpittämässä Turuniranilaista.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lapset muistaakseni 16 ja 14-vuotiaita, niin saavat varmaan kuulla koulussa mitä äiti duunaa telkkarissa. Itsekästä toimintaa mun mielestä. Hävetköön.

Varmasi koulun ATK-tunnit voivat olla mukavia nuorisolle.

Tuo Stefan on oikeasti creepy/scary noiden "tunteittensa" kanssa. Mahtaakohan muuten ruohonleikkurikaan tehota tuohon selkään.

Ja miksi eivät tekstitä tuota muminaa? Tosin ei kai siinä niin hirveästi menetä. Voi olla etteivät itsekään oikein saa selvää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistä tietää että Ben valehtelee?
Sen suu liikkuu.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suvi tumputtaa parikymppistä jätkää telkkarissa, sitä on kiva sitten katsella vaikka muksujen kanssa jostain nauhalta vuosienkin päästä. Suvilla tuskin on koskaan tarkoituksena vahtia lastensa elämää, koska haiskahtaisi hieman epäuskottavalta.
Tuotanto olisi saanut Tamerin sijaan hankkia taloon kolmekymppisen gambialaisen maahanmuuttajan, joka pamputtaisi Suvia pari tuntia 32:llaan joka yö. Suvikin hymyilisi varmaan onnellisena alapääjuttujen kertomisen sijaan. Eikä katsojien tarvitsisi paheksua nuorempiin sekaantumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös