Suomen Big Brother 2011

  • 855 055
  • 2 522

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Hianoo, Jeppe äänestyksessä! Muut: tamer, terhi ja Janica. Ei sillä että pihalle Jepen haluan, mutta luotan kaveriin eniten siinä oljenkorressa. Sähköshokkeja kyseessä ja pitää olla nopea. Täten toivonkin että Jeppe on joko kyrpiintynyt edelleen salariin ja ottaa hänet paikalleen, tai sitten jos suvin "mä pistäisin vahvimman mun tilalle"-jutut menis Jepelle läpi niin Benis olis kuulemma hyvä vaihtoehto. Häntä kun ei kuulemma varmasti äänestettäisi pihalle, hah! Eli win win. Salaria ei ihmiset äänestäisi varmaankaan pihalle, mutta se varmasti saisi sen kilahteleen ja epävarmaksi.

Täytyy kyllä myöntää että jopa salar on parempi kuin Minna. Uskomattoman! tylsä asukas. Salar vituttaa, mutta jokin tunne sekin edes on, Minna kun ei herätä minkäänlaista.

Kaikki huusi kuorossa että "vittu tää on hei sairasta", "aivan sairas kausi meillä". Mihin prkl kesäleirille ne luuli hakeneensa? Moni rikki kun kuuli etä oljenkorren voittaessaan joutuu valitsemaan jonkun tilalleen. Kun tää kerrottiin niin kamera kuvasi Jeppeä, äijä vaan hymyili vienosti. Hieno mies!

Niin se benis vaan selvisi toilailuistaan, uskomatonta! Ama näki videoita, yms, mutta ei vaan mene perille. Benis kerännyt tuhannesti enemmän säälipisteitä kuin inhoa, nyt kun sai myytyä asukkaille ajatuksen siitä että amalle näytetyt clipit on "tehtyjä". Ihmismieli on rajattoman tyhmä ja joukossa tyhmyys tiivistyy.

Mahtavin kausi ikinä, hands down! Älkää nyt vaan antako liekin sammua!


E: Päivittelenpä tähän sähköshokki-kisan telanteita tylsyyttäni. Kun musiikki loppuu ja vihreä valo syttyy niin ohjaimen nappi painettava pohjaan. Kolme kertaa kun painat nappia porukasta kaikista hitaimmin niin lennät pihalle.

Sähköiskut:

Round 1.

1. Jeppe (prkl)
2. Tamer
3. Jeppe (wtf)
4. Tamer
5. Jeppe OUT!!! Mitä helvettiä...

Round 2.

1. Janica
2. Tamer
3. Terhi
4. Tamer
5. Terhi
6. Terhi Mutterinaama OUT!!!

Round 3.

1. Tamer
2. Janica
3. Janica
4. Tamer
5. Janica OUT!!!


Ihan ok tääkin. Toisiks paras lopputulos. Ny alkaa porukka nuoleen tamerin ahteria, aiemmin kun saanut olla aikas rauhassa. Toiv tää tajuaan sen ja pistää pienen shown pystyyn. Ihme jos ei salar ala veljeileen nyt tamerin kans ihan älyttömästi. Kenetköhän ottaa paikalleen? (Toivottavasti benin tai suvin)

E: Äääääh, tuotannolta moka. Tamer joutui heti valitsemaan korvaajansa ja näin perseennuolenta jää näkemättä. Miinus tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo Tamerin huutaminen on toistaiseksi kauden parasta antia. Ja ironista, että se on vielä noin valovuoden parempaa suomea kuin Stefanin oletettu suomen kieli.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tamer on kyllä koominen persoona. "Ala sina jumalauta suu vittu huuta mulle..." "MITA SA VITTU HUUTA MULLE!" Tämä alkoi siitä kun Terhi pyysi Tameria liikkumaan puoli metriä mahtuakseen nukkumaan...

Eikös tuo mennyt niin että Stefan valitteli ettei ole saanut moneen yöhön nukkua kun ei mahdu tuonne yhteispetiin eikä sinne oikein ole järjestynyt tilaa. Valvontavuorossa ollut Tamer lähti sitten järjestelemään sinne Stefanille tilaa ja Terhi alkoi tapansa mukaan natkuttamaan jostain ja sitten Tamer kilahti. Eli Tamer oli periaatteessa ihan hyvällä asialla mutta hänellä on "lievästi puutteelliset" kommunikointitaidot niin homma tuppaa aina menemään Suvin ja Terhin kanssa tappeluksi kun Tamer yrittää toimittaa jotain asiaa.

Tamer varmaan nyt tuon oljenkorsikisan voitettuaan laittaa Suvin äänestykseen itsensä tilalle, joten veikkaisin että lähtijä sunnuntaina on joko Terhi tai Suvi.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilmeisesti Annika valittu äänestykseen. Hyvä veto, sillä ei varmasti putoa ja näin saadaan turha Terhi ulos talosta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mielenkiintoista, että tällä kertaa vain äänestetään suosikkia, ei siis plus/miinusääniä..
Ne plus ja miinusäänet johti siihen, että tuli niitä vapaamatkustajia. Luulen, että vanhalla taktiikalla esim. Minna olis ollut jopa aika pitkällä, mutta nyt lentää pihalle heti kun joutuu äänestykseen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Ben, Salar, Jeppe ja Tamer pidettävä talossa jo pelkästään koko homman kiinnostavuuden takia, vaikka eivät suosikkeihini lukeudukkaan. Suvikin hyvä asukas, vaikka pirun ärsyttävä. Yhteenotot Tamerin ja Jepen kanssa hyvää viihdettä. Stefanista ei osaa tällä hetkellä sanoa oikeen juuta eikä jaata, katsellaan. Sebukin yllättävän viihdyttävä asukas. Ekojen joukossa ulos talosta toivoisi Terhin, Tanjan ja ennen kaikkea Minnan. Mielestäni Annikakin olisi hyvä saada talosta ulos koska tuntuu rajoittavan jotenkin Mikaelia, joka on tällä hetkellä suosikkini. Toisaalta, ei tiedä mitä hölmöilyjä Mikael sen jälkeen keksisi ja pilaisi mahdollisuutensa voittoon. Joten avaimet hänen voittoon voi piillä myös siinä kuinka kauan Annika on mukana talossa. Kahtellaa
 

ace

Jäsen
Aivan huikeeta settiä tarjoili eilinen häätöäänestys ja oljenkorsikisa. Siis aivan huikeeta! Suvi flippasi ihan täysin, vaikka hän ei missään vaiheessa ollut minkään uhan alla. Terhi flippaili myös kunnolla jouduttuaan häätöuhan alle.

Tamer siis voitti oljenkorsikisan ja vaihtoi ainakin minulle hieman yllättäen Annikan paikalleen äänestykseen. Tamer tuntui olevan tilanteessa myös aika järkyttynyt.

Viimeyönä oli ilmeisesti heiluteltu peittoakin, yllättäen Suvi antoi handjobia Salarille. Salarhan on viimepäivät ollut liimautuneena Jessican kylkeen, joten ainakin minulta tämän syrjähypyn taustat jäivät pimentoon

Toivottavasti tänään saisivat bileet, jotta ei menisi koko vkl vain huomista häätöä odotellessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Äänestys on vihdoin saatu sellaiseksi jollainen se olisi pitänyt olla aina, nyt ne tylsät tapeti lentää melkoisella todennäköisyydellä pihalle ja sellaiset asukkaat jolla oikeasti on kannatusta pysyvät talossa. 1.häädössä Annika näytti olevan turvassa, ainakin oletan että Annikalla on kannatusta. Todennäköinen tippuja on Terhi tai Oskar, jos minä saisin valita niin se olisi Terhi.

Tällä hetkellä talossa on menossa bileet jossa on singstar, joten jätän katselun suosiolla väliin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vittu tää Ben on kyllä yhenlainen turhake :D jestas mikä pässi!

Ps. En oo Juno.

e: Toivottavasti muuten Oskar ei tipu vielä. Ihmiset eivät oikein vielä tunnu tajuavan kaveria ja Oskarilla on takuuvarmasti paljon annettavaa tuolla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
"Tää on sairasta! Mää en halua voittaa tota kilpailua, mää en halua vaihtaa! Mää en pysty vaihtaan." Vittu mitä vässyköitä tuolla talossa. Mulle ei ainakaan tulis ongelmia valita itseäni kuiville äänestyksestä ja jotain muuta tilalle.

Toivottavasti toi rautanaama lähtee pihalle.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei v***u mitä p***eilyä. Mitä enemmän katson Mikaelia ja Beniä, niin sitä enemmän Mikael näyttää Pasi Nurmiselta ja Ben Ville Myllyrinteeltä.

Mä tykkään mutterinaamasta. Siitä isopäisestä panomiehestä en niinkään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nytpä koettiin oikeasti käänne Suomen BB:ssä, tosin en ole varma kuuliko kuinka moni huudon/uskoiko sitä.

Eli äsken asukkaat olivat bileitään viettämässä ulkona, kun ulkopuolelta alettiin huutamaan. Huutajat huusivat sitten että "Mikael on finaaliviikolla!", tämä kuulemma kuului selvästi toisesta livekamerasta, kun joku nauhoitettua versiota katsoi. Saas nähdä saiko noista asukkaista kukaan selvää, ainakin kuulemma Ben oli kysynyt saitteko selvää ja Mikael nyökkäsi että kyllä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nytpä koettiin oikeasti käänne Suomen BB:ssä, tosin en ole varma kuuliko kuinka moni huudon/uskoiko sitä.

Eli äsken asukkaat olivat bileitään viettämässä ulkona, kun ulkopuolelta alettiin huutamaan. Huutajat huusivat sitten että "Mikael on finaaliviikolla!", tämä kuulemma kuului selvästi toisesta livekamerasta, kun joku nauhoitettua versiota katsoi. Saas nähdä saiko noista asukkaista kukaan selvää, ainakin kuulemma Ben oli kysynyt saitteko selvää ja Mikael nyökkäsi että kyllä.

Eikös myös jotkut käyneet huutamassa Jokerit-HIFK matsin tuloksen. Ainakin Stefan tiesi 5-3 tuloksen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuotannon pitäs olla hereillä nyt ja käydä huuteleen tuolla kaikkea päätöntä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuotannon pitäs olla hereillä nyt ja käydä huuteleen tuolla kaikkea päätöntä.

Tosi salajuonittelijahan tietäisi kertoa että se oli itse tuontanto joka kävi huutelemassa, saadakseen kohua aikaan ja katsojia lisää!

Eipä tuolla asiasta pahemmin keskusteltu, joten ohi meni ja se siitä. Ovat lisäksi sen verran humalassa etteivät kuitenkaan muistaisi mitään aamulla.

Mutta olipahan silti huvittava tilanne.
 
Voisi käydä itse huutamassa, että heitä kaikkia on kusetettu ja todellisuudessa häätöäänestyksessä lähtee 3 asukkia pihalle + tietysti vielä nauraa räkäisesti päälle. Saisi taloon todellista paniikkia muutamaksi tunniksi ;)

Mutta aika jännää vartiointia, ei voi muuta sanoa. Toinen kerta jo kun tälläistä tapahtuu, olettaen siis ettei ollut suunniteltu asia. Itse oletin, että koko talo on aidattu 10m korkealla sähköaidalla joka puolelta, maa-alueet ovat täynnä liiketunnistimia jotka reagoivat kaikkeen aina muurahaisista lähtien, jonka jälkeen automaattiset konekiväärit ampuvat kaiken paskaksi, sekä tottakai kiertovartiointia vielä päälle jota hoitaa Navy Seals. Koko tämä viritys on myös titaanikuplan sisällä, mutta ei sit näköjään... Höh.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katselen näitä jälkikäteen.

Tamer?? Hehheh. Aivan käsittämätön idiootti. "Älä HUUDA, minä myös muistan olla huutamatta."

ÄLÄHUUDA, niin ei se toinenkaan ehkä huuda. Voi luoja mikä idiootti.

Onneksi en ole talossa, niin en ole ainakaan tempaissut turpaan tuota pientä vinkujaa.

Sanotaan se, että en lyö koskaan ketään edes kaukalossa, joten huhut sikseen.

ÄLÄHUUDA!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin tuntuu juttuja lukemalla, että tällä kaudella on nussittu ennennäkemättömän paljon. Tai ei välttämättä nussittu, mutta kaikenmaailman vehtaamista. Olenko oikeassa?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joo, ihan käsittämätön se "älä huuta"-kilahdus. Siis oikeesti, ne oli ulkona ja se oli menossa siihen shakkilaudalle, johon ei kai saanu astua? Kai sit tulee vähän kovemmalla äänellä sanottua, ettei sinne saa mennä. Muutenki nopeessa tilanteessa se on "reaktio" että vähän korottaa ääntään kun näkee, että joku tekee väärin jotain.

Vituttaa nuo tippujaehdokkaat, en haluis ketään noista ulos. Tai no ehkä Annikan, jotenki rasitus se.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
ÄLÄ HUUTA! MINÄ EN HUUTA KOSKAAN! ÄLÄ HUUTA!

ÄLÄ VITTU HUUTA MINULLA! ÄLÄ HUUTA!

Kova jätkä kyllä.

Edit2. Ei kyllä todellakaan ollut ainut ÄLÄ HUUTA -kilahdus. Päälähetyksissä ei näytetä kaikkea, ja silti tämä idiootti näyttää kaikki omat parhaat puolensa niissä. ÄLÄ HUUTA ENÄÄ MULLA VASTAA!

Edit. Minusta taas kaikki muut pihalle vaikka samantien, paitsi Annika. Kenessäkään muussa ei ole vastaavaa persoonallisuutta kuin Annikassa. Ei super-asukas, mutta noi muut on karmeeta kuraa.
 
Viimeksi muokattu:

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Annika vaikuttaisi minun silmääni vähän sellaiselta "esittäjältä". Aluksi hän siis oli semmoinen 10 minuuttia joka asialle kikattava ja sittemmin en ole noita naurukohtauksia enää pahemmin nähnyt. Koosteiden perusteella tästä on tullut enemmänkin naama mutrussa oleva angstaaja. Tuon kikatusvaiheen kliimaksi oli se, kun talk showssa tältä kysyttiin asiasta ja vastaukseksi tuli vain sellaista väkinäisen oloista kikatusta.

Tosin onhan noissa talk show -haastatteluissa kyllä se, että harvassa on ne hetket, kun joku saa vastattua jotain järkevää. Joko vain nauretaan, ei kuulla kysymystä, ei ymmärretä kysymystä tai sitten ei haluta puhua kysytystä asiasta ja valehdellaan vastauksessa.

Häätöäänestyksessä olevista Terhi saisi tippua. Ei tarjoa viihdettä, eikä vaikuta kauhean rakastettavalta persoonalta... Eikä tarjoa myöskään iloa silmille tai korville. Eilisessä koosteessa näkyneessä "nyt mä vihellän pelin poikki!" -tilanteessa olisi ollut kivaa nähdä, jos Suvi ja Veera eivät olisi lähteneet estelemään tätä. Veikkaan, että Terhi olisi jäänyt jonnekkin päiväkirjahuoneen eteen toitottamaan kovaan ääneen lähtösuunnitelmiaan siihen asti, että joku olisi tullut paikalle.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jokohan jotkut neropatit ovat keksineet tehdä YouTubeen oman disco mega-mix version tuosta Tamerin ÄLÄ HUUTA -kilahduksesta? Vähintään yhtä hyvä idea se olisi kuin T.Soinin Jytky -räppi ja Mertarannan Taivas varjele -hittibiisi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Salar on suosikkina tällä hetkellä omalla listallani, sopivan mulkku ja idiootti!

Muutenkin tykkään todella paljon tämän kauden meiningistä, hyvää jengiä. Erilaisia, ylilyöntejä tulee vielä ja mielenkiintoista seurattavaa.

Olenko sitten idiootti kun tykkään katsella tälläistä niin voi voi.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi helvetin vittu Oskar lähti. Fiksut ihmiset kotiin ja ärsyttävät tylsät läski paskakasat jää.

Sinne jäi Terhi killuttelemaan helyjensä kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös