Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Kätlinin uusi lempisana on marttyyri. Sen voi sanoa mihin väliin tahansa, sopii se sitten tai ei.
Kätlinin uusi lempisana on marttyyri. Sen voi sanoa mihin väliin tahansa, sopii se sitten tai ei.
Flintti arveli että Käpsy joutuisi häätöäänestykseen tuotannon toimesta asukasvaihdon jälkeen. Eikös Johan kokenut tuon kohtalon viime kaudella? Mutta nyt kyllä Kätsy ansaitsi paikkansa ihan itse tuohon häätöön. Ei ihme että nimeämspisteitä sateli.
Minähän en ohjelmaa seuraa mutta eikös siellä vielä yksi umpihomo ole joka sai käsikaasua siltä mallipojalta poreammeessa? Ja loput pojat ajelee muuten vaan säärikarvojaan, kulmakarvojaan, lakkaavat kynsiään ja vetävät meikkiä naamariin, joten nekin lasken kyllä vähintään varttihomoiksi. Vai onko se hienompi sana nykyään metroseksuaali. En ymmärrä silti.
Ei herranjumala. Toi elämääkin ärsyttävämpi Tuija palaa nyt sitten tuonne taloon. Noh onneksi ei tarvi viikkoa pidempään katsella.
Olin varma, että tämä on Tonin ja raketinlentäjän välinen taisto, mutta huonostipa olin kartalla näköjään asioista. Sami on antanut talolle enemmän kuin nuo kaksi yhteensä.Ilmeisesti Tonista ei sitten päästy vieläkään vaan kyllä tuo Samin tilanne aika heikolta näyttää.
Ei tässä kannata kansaa syyttää. Iltasanomien, Iltalehden, Kuopion kaupunkilehden, Voicen, MTV3:n viihdeuutisten ja BBPlazan äänestysten mukaan Toni olisi lähdössä. Samia vastustavat erityisesti näköjään sellaiset jotka pistävät rahaa kiinni SMS-äänestyksiin.Sami lähdössä talosta. Miksi? Ei ole ensimmäinen kerta, kun ei minun mielipiteet osu yksiin kansan kanssa.
Sami lähdössä talosta. Miksi? Ei ole ensimmäinen kerta, kun ei minun mielipiteet osu yksiin kansan kanssa.
Voiko noin kuivaa naisystävää ollakaan kuin Esalla on?
Hohhoijaa. No luulisi ainakin sopivan yhteen.
Aika kova juttu.. Mensan tyttöystäväkin puhui kirjakielellä!!
Voiko noin kuivaa naisystävää ollakaan kuin Esalla on?
Hohhoijaa. No luulisi ainakin sopivan yhteen.