No niin... Ryhdistäydyn itsekin kyyneliltäni.
Nyt on semmonen juttu, että jos tuossa äänestyssysteemissä ei tapahdu jotain muutosta järkevämpään suuntaan ensi kaudeksi, niin yritän aktiivisesti päästä eroon tämän ohjelman seuraamisesta. Toissa kaudella 24/7:n sai ilmaiseksi kaapelioperaattorin tarjouksena, viime vuonna maksoin puolesta kaudesta, tänä vuonna olen seurannut melko aktiivisesti ilmaislähetyksiä. Surullisinta tässä kuitenkin on se, miten aidosti harmittaa jonkun vieraan ihmisen tippuminen tv-ohjelmasta. Sehän on väärin, joten tämä harrastus on huono.
Mutta nyt kun on seurattu, niin sanotaan vaikka näin kauniisti, että tämä Stephania on melko kärkäs ämmä soittamaan suutaan. Tuija taas on aivan loistava hahmo Stephaniaan verrattuna. Itse repeilin Tuijan epärealistisille hajoamisille hänen ollessaan aiemmin talossa. Vieläkin hymyilyttää kun niitä muistelee, tosin 24/7:aa en seurannut. Aiempien kausien perusteella sillä voi olla jotain merkitystä.
Sami ei minusta tehnyt mitään sellaista talossa, mistä pitäisi äänestäjien vetää erityisesti hernekeittopurkkia keuhkoon. Itse käännyin lieväksi Samin kannattajaksi hiljalleen, jopa pienenä vastareaktiona hänen suhteettoman suurelle epäsuosiolleen mm. BB-Plazalla. Mutta kai se paneminen sitten on niin paha juttu. Varsinkin kun petti siinä samalla Kätliniä ja kaikkia muita suomalaisia BB:tä seuraavia naisia, varsinkin niitä äänestäviä. Veikkaan, että ainakin Ilta-Jutun Sauli ja se joku Katri on pistäny miinusta Samille, päätellen aiemmista omituisista kommenteistaan Esa J:n ja Minnan paneskelusta. Sen jälkeen meikäläisellä meni niihin kahteen usko. Vai onko BB-kisaajien vika jos nuo kaks ei harrasta seksiä? Niiden mielestähän seksi oli suurin synti mitä maa päällään kantaa, mutta jännä juttu kun eivät itse juuri muusta puhuneetkaan. Wonder why?
Vastaus kysymyksistä suurimpaan kuitenkin vielä puuttuu: Ketkä todellisuudessa ovat syyllisiä Samin putoamiseen ja tähän koko kansakuntaa kohdanneeseen epäoikeudenmukaisuuteen? Uskovaiset BB-mummot? Kateelliset peräkämmarin pojat? Jatkoajan kommenttiotannasta päätellen eivät toki jälkimmäiset. =) Vai halusivatko Kokkolan karaokepuumat Samin todellakin jopa näin kiihkeästi takaisin ulottuvilleen...?
Varmaan tuo threesome Ason ja Tonin kanssakin teki tehtävänsä. Voipa se toki olla niinkin, että pienistä puroista tuli iso joki. Enkä mä sitä illan BB-talkkishöytäkään oo vielä tässä kiireiltäni ehtiny kattomaan, joten en sano vielä mitään, vai sanoinko jo?