Mainos

Suomen Big Brother 2009

• 1 145 246
  • 3 789

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Katsoin jo silloin kun niille nuo puikot jaettiin, että kohta ne ovat koukussa siihen. Niinhän siinä sitten kävi.
No, ehkä tämä ei ole niin haitallista kuin viimevuotinen energiajuomien kittaaminen. Eihän?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koosteessa oli nyt tuota Ason varsin hauskaa huomiota Käpän pepulle, tuo tosin meni lopulta vähän turhan pitkälle ja Kätlin joutui ojentamaan Asoa että katsoa sai mutta ilman lupaa ei saanut koskea. Tuota lääppimiseksi mennyt osaa ei enää koosteeseen saatu.

Mensan tyhjä kananmuna källi Samille oli hyvä ja Mensa piti kyllä hyvät esipuheet sille teolleen vielä pohjustukseksi.

Heh, Kätlinin kommentti pk-huoneessa siirron jälkeen oli hauska toivoessaan että pojat huomaisivat tarviivansa jossain tyttöjä, tosin epäili naureskellen ettei niin kävisi. Ja ihan hyvin tytöt jutteli ettei paratiisissa ole oikeastaan äijiä kun kaikki vaan sheivaa ja meikkaa. Aso kyseli etteikö äijät muka sheivaa, Käpän mukaan ei ainakaan jalkoja. Heh, hyvä toteamus Asolta tuohon että Tonilla on navigaattori sekaisin.

Mensa oli sitä mieltä että tämä jako olisi viimeisin jonka hän tekisi, ei sillä että tyttöjä vastaan olisi mitään mutta epäili että tyttöjen seurassa jutut on mahdollisimman kaukana hänen osaamisalueestaan. No uskoi sen olevan ihan sivistävää.

Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Yleensä olen sitä mieltä, että uusia asukkaita ei pitäisi raahata kesken kauden taloon, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että se alkaa olla viimeinen toivo, sillä muuten tämä kausi lässähtää pahasti.

Eilinen kooste oli mielestäni äärettömän tylsä ja tuo tökerö "herrasmieskeskustelu" oli kaikkea muuta kuin mielenkiintoista.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yleensä olen sitä mieltä, että uusia asukkaita ei pitäisi raahata kesken kauden taloon, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että se alkaa olla viimeinen toivo, sillä muuten tämä kausi lässähtää pahasti.

Niiden uusien asukkaiden mukaan raahaaminen tuskin mitään auttaa, sillä nekin ovat suurella todennäköisyydellä mitään sanomattomia.

Aika harva uusi asukas on mitään uutta loppuen lopuksi tuonut taloon. Oikeastaan vain Olli, Niko ja viime kauden voittaja ovat olleet tällaisia tapauksia mielestäni koko BB-historian aikana. Eli harvassa ovat olleet.

Tämänkin kauden uusista asukkaista Justiina kaiketi oli lopulta aika turha, vaikka Samin kanssa paneskelikin. Toni on jäänyt seinäruusun osaan. Marko nyt on ollut puheiden ja kirjoitusten perusteella vähän enemmän esillä.

Itse tosin en ole yhtä ainutta koostejaksoa katsellut varmaan ainakaan viimeiseen kahteen viikkoon. Ei vaan kiinnosta. En usko, että ongelma on asukkaissa. Ongelma on pikemminkin nykyformaatissa. Siitäkin olisi saanut mielenkiintoisempaakin seurattavaa, mikäli se olisi toteutettu kunnolla.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maikkarin nettisivut näkyy jälleen esittelevän vähän Kätlinin peppua. Eilen mainitsemastani tanssista Danan kanssa on siis muutama kuva. Tässä linkki siihen.

Tosin ei Kätlin kylläkään esitellyt peppuaan paratiisin miehille koska tanssivat Danan kanssa keittiön pöydän takana jonne ei paratiisin miehillä ollut näköyhteyttä (istuivat sohvaryhmän luona pelaamassa bluffia). Dana, Minna ja kameramies sen sijaan kyllä saivat katsojien ohessa varsin kivan näytöksen Kätlinin tanssimisesta.

Talossa Aso, Sami ja Toni on tehneet itselleen supermiesasut, ovat kuulemma tres hombres. En ole varma meinasivatko pukeutua asuihinsa suoraan lähetykseen, varmaan uudet naiset on näiden supermiesten edessä heti polvista heikkoina, talon nykyiset naiset eivät heikkoutta polvissa huomanneet. Tässä tuosta uutista BB-sivuilta, ja uutisen perusteella tres hombres tosiaan meinaa olla asuissaan suorassa lähetyksessä. BB kielsi naamioitumisen, joten tres hombres ei sitten esiinny asuissaan. Ei antanut BB sit äijien tehdä itseään naurettaviksi niissä mustanaamio asuissaan. Mä olisin niin halunnut nähdä äijien tänään kuultua sankariläppää uusille naikkosille. Olisiko pokka pitänyt vai olisiko ne vaatteet vaihtuneet nanosekunnissa kun uudet tulee, nyt sitä ei nähty.

Sen lisäksi Kätlinin suihkussa käynti biksut päällä slummin ulkosuihkussa keräsi jälleen miesyleisön kommentoimaan Kätlinin peppua. Marko ja Kätlin yritti hieman käskeä poikia antamaan Kätlinille suihkuttelu rauhan mutta eipä pojat sitä antaneet. Ja kun lopulta pojat lähti Kätlinin pyynnöstä pois (halusi pestä käpsyttimen rauhassa) niin silloinkin äijät muka pesi peilejä mutta todellisuudessa katseli peilin kautta Kätlin peseytymistä ja kommentoivat asiaa toisilleen.

Vähän kovapintaisena pitämäni Minnakin ilmeisesti on tänään liikuttunut kyyneliin, oli kuulemma kuitenkin itkenyt onnesta.

Uusien tulo vituttaa jälleen jo etukäteen, toivottavasti tippuvat nopeasti pois. Ei tuu ikävä.

Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ilta alkaa hämärtää, ja edelleen BBPlazan äänestyksen perusteella homma näyttää aivan selvältä: lopullinen putoamistaisto tullaan käymään Sampon ja Minnan välillä. Muut ovat kaiken järjen mukaan turvassa, Mensalla on itse asiassa niin huikeat plussat ettei tosikaan..

Tuskin maltan odottaa että talk-show alkaa, ja ensimmäinen todellisen äänestyksen tilanne lävähtää ruutuun. Niinköhän palkit ovat lähelläkään noin mitä varjoäänestyksessä..

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuskin maltan odottaa että talk-show alkaa, ja ensimmäinen todellisen äänestyksen tilanne lävähtää ruutuun. Niinköhän palkit ovat lähelläkään noin mitä varjoäänestyksessä..

Ei ole noin selvää, ei ole ollut Kätlinin kohdalla eikä ole Mensankaan. Mensa ei ole vaarassa ja tippuja löytyy varmuudella kolmikosta Minna, Sampo ja Marko. Toivon Markoa, mutta epäilen Minnaa. Mensa on sellainen jolla on vahvoin nettikannatus, todellistakin kannatusta löytyy mutta netissä se kannatus on vielä kovempaa. Ja kuka Mensaa nyt inhoaisi.

Jännä kuinka kova kannatus on miehellä joka ei juo alkoholi, ei näytä tunteitaan, on suuren osan ajasta hiljaa ja tarkkailee vain taustalla muiden tekemisiä. Jotkut voisi sanoa että vaikuttaa jopa hieman tylsältä. No minun suosikkikolmikkoon Mensa on päässyt ihan piristävänä poikkeuksena mutta Mensa on mies joka tarvitsee rinnalleen eloisan parin niin silloin Mensasta saa eniten irti, mm Kätlin ja Dana on tällaisia ihmisiä, samoin Samin kanssa Mensa juttelee hyvin.

J.Petke

Jäsen
Alkaa vituttamaan tuo Markon "sutkauttelu". Joo hassuja juttuja nuo sananmuunnokset ja kukkakaalia on tosiaan kakkakuulia, heh heh, nokkelaa. Joka helvetin hassusta sanasta on pakko vääntää sananmuunnos, munansaannos, heh heh. Ei tuo sutkauttelu pelkästään edes rajoitu noihin sananmuunnoksiin vaan yleisestikin tuntuu että joka tilanteeseen löytyy joku kiva saatanan sutkautus. Ulos jo.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jännä kuinka kova kannatus on miehellä joka ei juo alkoholi, ei näytä tunteitaan, on suuren osan ajasta hiljaa ja tarkkailee vain taustalla muiden tekemisiä. Jotkut voisi sanoa että vaikuttaa jopa hieman tylsältä.

Itse en koe Mensaa tylsänä, vaan kaverilta, jolta huumoria löytyy kun jaksaa vähän kaivaa pintaa syvemmältä. Lisäksi Mensalla ei ole juurikaan sellaisia luonteenpiirteitä, jotka ärsyttäisi suurta yleisöä. Mensa on suoraselkäinen, avulias ja sympaattinen kaveri, jota on pahasti aliarvioitu asukkaiden keskuudessa. Uskoisin, että tulee suurena yllätyksenä monelle talon asukkaalle, että menee loppuun asti. Itse toivon, että Mensa joutuisi häätöäänestykseen esim. Samin kanssa, jolloin olisi huvittavaa seurata äänestyksen lopputulosta ja ennenkaikkea reaktiota, jota tulos toisi tullessaan.

Tänään taloon saapuu siis lisää asukkaita. Jännä nähdä uusien asukkaiden suhtautuminen erityisesti Mensaan, sillä ovat varmasti seuranneet mm. BB Plazan suosikki-inhokki äänestystä ja kaikki uudet tulokkaat tietävät Mensan olevan suvereenisti talon suosituin asukas tällä hetkellä.

Henkilökohtaisesti luulen, että Minna lähtee tänään. Hyvä niin, sillä on jo antanut kaiken mitä annettavissa on.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse en koe Mensaa tylsänä, vaan kaverilta, jolta huumoria löytyy kun jaksaa vähän kaivaa pintaa syvemmältä.

Niin pitääkin kaivaa sitä ja ei minustakaan Mensa ole tylsä, Mensa on tasapainottava voima talossa. Ja tyyppinä hyvä. Minä vain hieman pohdiskelin kuinka erilaiset kriteerit asukkaille on.

Ja Markossa nuo muka hassut heitot tosiaan jo vähän ärsyttää. Tämä äijäjako laskee kyllä valitettavasti Ason pisteitä, Asosta alkaa kaivautua esiin vähän niitä piirteitä joista en pitänyt. Ason laulaminen nyt on aina ärsyttänyt, laulun sanojen unohtamisesta on sentään vähän saanut nauruja.

Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja Markossa nuo muka hassut heitot tosiaan jo vähän ärsyttää. Tämä äijäjako laskee kyllä valitettavasti Ason pisteitä, Asosta alkaa kaivautua esiin vähän niitä piirteitä joista en pitänyt. Ason laulaminen nyt on aina ärsyttänyt, laulun sanojen unohtamisesta vähän on sentään naurattanut.

Toni ja Marko ovat ainakin allekirjoittaneelle olleet valtavia pettymyksiä. Huohottava, yli 40 vuotias barbababa, jota kiinnostaa sananmuunnokset ja karpalosiideri sekä muka metroseksuaali neljäntuulenhattu, joka hiipii tutkan alla ja nuolee Samin persettä samalla intensiteetillä kuin hakkaa noita ylä- ja alaluomiaan yhteen.
Äijäjako on tosiaan ampunut jätkiä omaan jalkaan, oli alunperinkin breini idea Samilta tehdä jako tolla tavalla, ollut ehkä tylsin viikko toistaiseksi.

Toivottavasti joku uusista asukkaista on tarpeeksi häiriintynyt, että tonne saadaan jotain draamaa ja rytinää.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Henkilökohtaisesti luulen, että Minna lähtee tänään. Hyvä niin, sillä on jo antanut kaiken mitä annettavissa on.
Ja senkin lähinnä vain EsaJ:lle. Ulos vain.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja senkin lähinnä vain EsaJ:lle. Ulos vain.

Nimenomaan. Jopa näin heteromiehenä alkaa lähinnä etomaan sen tarinat kuinka reidet olivat silloin ja silloin läpimärät ja ketä, koska ja missä se on pannut ja kuinka monta kertaa. Vittu mä olin ainakin aivan helvetin epäuskoinen, kun se kertoi tarinaa kuinka sillä oli jäänyt avaimet himaan ja naapurin äijä tuli jeesaamaan, no panemiseksihan sekin sitten meni siellä rappukäytävässä. Tuntuu ettei se käy ihan kaikilla pytyillä.

Muutenkin naisen valloittamisessa pitää olla haastetta, eikä tollanen "Tuu mun naamalle" - tapaus sytytä ainakaan meikäläistä. Noh, makunsa kullakin.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun asukkaat pääsi kaikki odottamaan suoraa lähetystä paratiisin puolelle niin Kätlin ryntäsi nopeasti halaamaan Samia, molemmat halasi pitkään toisiaan. Ja nyt ovat myös istumassa vierekkäin.

Kohta alkaakin sitten kirittämisshow, onpas palkkien osalta tasaisen näköistä...

Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jumankauta, äskeisessä koostepätkässä.. veikö Mensa kädenväännön Asoa vastaan!! Ja Aso vieläpä ilmoittaa harrastavansa salilla käymistä..

Toki on tullut selväksi, että Mensakin on kovassa kunnossa mutta silti..

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jumankauta, äskeisessä koostepätkässä.. veikö Mensa kädenväännön Asoa vastaan!! Ja Aso vieläpä ilmoittaa harrastavansa salilla käymistä..

Toki on tullut selväksi, että Mensakin on kovassa kunnossa mutta silti..

Aso on aika pienikokoinen (171 cm/67 kg) ja ei paina varmaankaan enää edes noin paljoa, Mensalla on massaa enemmän. Ja onhan tuo Mensa yllättävän kova ollut kaikissa urheilutehtävissä vaikkei näytäkään niin urheilulliselta. Ja Mensa tosiaan voitti. Kädenväännössä paras oli Toni, voitti kaikki talon miehet.

J.Petke

Jäsen
Nyt rupeaa olemaan mitta aika täynnä tätä talk-showta. Vappu mukavittuilee ja kyselee tyhmiä. ohjelma kestää 1,5 tuntia joista ehkä 15min jutellaan taloon. Loppuaika kiritetään, näytetään äänestystilannetta ja näytetään jotain hassun hauskaa pätkää missä pyörii äänestysohjeet alalaidassa. Voi kun voisi vielä palata siihen ensimmäiseen kauteen ja sen aikaiseen tapaan toimia.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mikään järjen jättiläinen tuo Kätlin, jos nuo kaksi riikinkukkoa edustavat hänelle "äijää". Muutenkin kieltämättä yksi viime vuosien väsyneimmistä käsitteistä.

Jos tuonne jotain uutta jengiä tulee, niin ihan hyvä idea. Tarvitsee maustetta tuo mesta.

MACK

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mensa yllättävän kova ollut kaikissa urheilutehtävissä vaikkei näytäkään niin urheilulliselta.

Eikös tuo Mensa kuitenkin ole entinen judoka, ja oliko vielä peräti joku nuorten SM-mitalistikin ko. lajissa? Että kyllä hänellä jonkinlaista pohjaa on vaikka on sanonutkin että on ollut reilusti ylipainoinen ja monesti tuollaisesta "nörtistä" tulee mieleen että ei ole kovin urheilullinen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi kun voisi vielä palata siihen ensimmäiseen kauteen ja sen aikaiseen tapaan toimia.

Niinpä! Ei paljoa jaksa katsoa enää tätä talk-show'ta, koko ajan on mennyt vaan huonompaan suuntaan, ihan kuin muukin tuotanto. Yleensä annankin vaan telkkarin olla tuossa taustalla auki ja puuhailen muuta, sitten lopussa kun häätö lähestyy niin voi alkaa ihan katsomalla katsomaan.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aso on aika pienikokoinen (171 cm/67 kg) ja ei paina varmaankaan enää edes noin paljoa, Mensalla on massaa enemmän.

Ei kelpaa selitykseksi, ainakaan täysin: olen siis itse vielä sentin lyhyempi kuin Aso, ja voittanut itseäni selvästi isompikokoisia kädenväännössä (en nyt mitään mörssäriluokan miehiä toki, mutta kuitenkin)..

EDIT: no enpäs olekaan lyhyempi, 171cm olen siis itsekin

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kelpaa selitykseksi, ainakaan täysin: olen siis itse vielä sentin lyhyempi kuin Aso, ja voittanut itseäni selvästi isompikokoisia kädenväännössä (en nyt mitään mörssäriluokan miehiä toki, mutta kuitenkin)..

Joo, ei se massa niin hirveästi kädenväännössä vaikuta. Itse en ole ihan köykäisimmästä päästä ja en nyt ihan mikään narukäsikään ole, mutta kädenväännössä olen jostain syystä aivan paska ja olen hävinnyt paljon pienemmillekin kavereille. Tekniikkalaji, sanoisin.

Vaan itse ohjelmasta sen verran että tuota Markoa on oikeasti tuskallisen vaikeata kuunnella! Tulee oikein itsellekin vaikea olo kun katsoo tuota änkytystä ja ähkintää PK-huoneessa. Minun puolestani joutaisi pois ennemmin kuin Minna. Ja minun mielestäni myös halipusi-Ihq-turhake-Sampo joutaisi pois ennen Minnaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös tuo Mensa kuitenkin ole entinen judoka, ja oliko vielä peräti joku nuorten SM-mitalistikin ko. lajissa? Että kyllä hänellä jonkinlaista pohjaa on vaikka on sanonutkin että on ollut reilusti ylipainoinen ja monesti tuollaisesta "nörtistä" tulee mieleen että ei ole kovin urheilullinen.

Pitää paikkansa ja aina se voima ei vaadi näkyvää lihaksikkuutta. Mensa on varsin vahva ja hyvä urheilussa, judo varmasti antaa hyvän pohjan tuolle. Olisi varmaan voittanut jo jonkun urheilullisen päällikkökisan jos vain olisi ottanut ne kaikki tosissaan.

Tekniikkalaji, sanoisin.

Totta ja vaatii yläkropan voimaa, mutta ei välttämättä mitään kamalan kokoisia hauiksia.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vaikka täällä Jatkoajan alfaurosten parissa tuota Vappua pidetään ryhävalaana ja läskiperseihralaardimätisäkkinä, niin täytyy omasta puolesta sanoa, että panisin. Äänet kun ottaa pois, niin kuulostaakin hyvältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy