Suomen Big Brother 2009

  • 1 140 801
  • 3 798

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
saatikka Käpsylle.

Kertoo vain helvetin huonosta ulkonäkötasosta Suomen BB:ssa. Toki sen näkee jo siinä, että täysin hetero (ainakin olen ollut siinä käsityksessä) miespuolinen tuttavani totesi osuvasti, ettei BB-talossa ole ketään pantavaa, parhaan näköiset tyypit ovat tai ovat olleet Esa J, Sami ja Aso. Ei tuo nyt niin kamalan kauas heitä, naiset ovat joko kamalia haaskoja tai sitten neuvostoliittolaisia pissaliisoja, ne nyt eivät sytytä muuta kuin äärimmäisessä puutetilassa eläviä peräkammarin poikia.

Hienoa, että Sami voitti päällikköyden. Tuskin ainakaan Asoa heittää slummiin, nämä kaksi saisivat vaikka jakaa kisan voiton.

Jaa, kyllä mä tuon 'Bilettäjän' rankkaan samantien talon kuumimmaksi kissaksi, jos pitää paikkansa, ei kahta sanaa.

Joo, ensimmäinen ns. nätti nainen talossa, jos pitää paikkansa. Aika peruskauraa silti.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ok jos noi kuvat pitää paikkansa niin sitten vedän kaikki sanani takaisin, false alarm. On vaan huhuttu niin pitkään yhtä tuttua taloon ja olisi sopinut kovasti kuvaukseen suomenruotsalaisuutta myöten. Mutta ei.


Edit. tajusin juuri että nuo bigbrother.fi-sivuston silhuettikuvat eivät kyllä ns. mätsää noiden bbplazan kuvien kanssa. Jännitellään vielä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joo, ensimmäinen ns. nätti nainen talossa, jos pitää paikkansa. Aika peruskauraa silti.

No hyvä jos teillekin joku katseltava löytyi. Minusta tuo ei ole naamaltaan kaunista nähnytkään. Nenäkin on kuin nyrkkeilijällä.
 
BB:n sivujen uutisesta lainattua:

"Uunituoreen naiskolmikon nuorin jäsen kertoo olevansa muun muassa fiksu ja filmaattinen sekä atleettinen. Lapsena hän haaveili olevansa missi, jotta saisi jääkiekkoilijapoikaystävän."

Eli lisää porukkaa Onnelan jonosta. Hmm, olenkohan nähnyt tämän ennenkin...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pienenä välihuutona on pakko ihmetellä Jatkoaikalaisten naismakua, jos tuo "bilettäjä" menee Kätlinin edelle ulkonäkönsä puolesta. Ainakaan kuvan mukaan kyseessä ei nyt mikään kaunotar ole ja vielä vähemmän nätti sanan varsinaisessa merkityksessä. =)
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ainakaan kuvan mukaan kyseessä ei nyt mikään kaunotar ole

Ei ole ei, mutta se kuten jo mainittua, se kertoo vain BB-talon heikosta tasosta. Eihän Suomen BB:ssa oikeasti kaunista ihmistä ole vielä koskaan ollut ja tuskin tulee olemaankaan.

Kätlinin kasvot ovat pikkutytön kasvot, eikä kroppa ainakaan muuta sitä käsitystä. Laudasta ei saa muodokasta muuta kuin sirkkelillä ja hiomapaperilla.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Ihmettelen miten jotkut ovat saaneet aseteltua suosikin viittaa Sampolle. Olen koko ajan tiennyt, ettei kyseisellä hinttarilla ole mitään saumoja kolmen kärkeen ja uloslähtö saattaa olla edessä näköjään nyt jo aikaisemmin. Ei yksinkertaisesti omista mitään kiinnostavaa tai sympaattista piirettä, joka saisi edes nämä kuuluisat pinkit kännykät laulamaan. Tylsä homo.

Ikävä pilata porukan jännitys, mutta Esa A. voittaa tämän kisan 100% varmuudella. Kätlin hyvänä kakkosena, Sami vahvin ehdokas kolmanneksi pyöräksi. Toki kilahtamisia voi vielä sattua, mutta näillä näkymin tämä on oma veikkaukseni loppukolmikoksi - ja aika varma veikkaus onkin.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka noista neljästä lentäisi ulos? Ei varmastikaan Esa, mutta näkisin että koko muu kolmikko on liipaisimella. Raskaasti hengittävä mies taitaa jopa selvitä. Olisiko niin, että tuo pipopäinen orava lentää pihalle.

MACK
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Olisiko niin, että tuo pipopäinen orava lentää pihalle.

Tekisi kyseiselle jyrsijälle ja koko BB-kaudelle hyvää.

Sampo on Lotan ulostautumisen jälkeen muuttunut leuhkaksi mulkuksi. Siihen asti oli tapetimpaa kuin tavallinen tapetti, mutta nyt vittuilee mukasalaa ja valittaa saamistaan rangaistuksista. Jos sääntöjä rikotaan, niin perkele sitten ei ainakaan valiteta rangaistuksista.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laudasta ei saa muodokasta muuta kuin sirkkelillä ja hiomapaperilla.
Kyllä saa, kun laittaa Flintstonen "värilasit" päähän.

Marko sieltä sunnuntaina luultavasti tippuu. Vaikka eipä hirveästi harmittaisi jos vaikka Sampolle tulisi häätö. Jompi kumpi näistä voisi lähteä.

Ilmeisesti uudet asukit menevät heti pian talkshown jälkeen taloon.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Voin kaivaa sinulle siitä videomateriaalia ja voin pistää sanatarkan lainauksen siitä mitä Kätlin sviitissä Danalle tuosta sanoo. Pystyn tekemään sen tosin vasta kotoa, joten se menee iltaan.

Ai niin lupasin tämän, kaivoin nyt netin syövereistä linkin videopätkään jossa Kätlin puhuu sviitissä Samista.

Tässä linkki Kätlinin kommenttiin sviitissä Samista.

Kätlin sanoo siis seuraavaa:
"...jotenkin tällanen shokki, koska mä en olis osannu odottaa sitä, sit mä aattelin ehkä sen takia Sami on muuttunut, ja se oli niinku siis tottakai mä en voi olla itsekäs ihminen että mä pidät Samin itsellä mut en haluu enemmän niinku kaveri mut mä en anna sitä muillekaan, niinku itte ei halua niinku sillee enemmän mut muillekaan ei voi antaa, se olis niinku itsekästä käyttäytymistä..."
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kätlin sanoo siis seuraavaa:
"...jotenkin tällanen shokki, koska mä en olis osannu odottaa sitä, sit mä aattelin ehkä sen takia Sami on muuttunut, ja se oli niinku siis tottakai mä en voi olla itsekäs ihminen että mä pidät Samin itsellä mut en haluu enemmän niinku kaveri mut mä en anna sitä muillekaan, niinku itte ei halua niinku sillee enemmän mut muillekaan ei voi antaa, se olis niinku itsekästä käyttäytymistä..."

Niin siis mitähän helvettiä se sanoi? Onko tää joku poimi verbit- tehtävä vai onko tuossa joku salakoodi.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Niin siis mitähän helvettiä se sanoi? Onko tää joku poimi verbit- tehtävä vai onko tuossa joku salakoodi.
Niinku eihän noitten naisten keskinäisestä puheesta niinku saa yleensä mitään tolkkua. Siinä pitää niinku ajatella kuten naiset ja se niinku voi olla niinku vaikeaa joskus. Ellet niinku ole nainen itse niinku.
 
Kätlin sanoo siis seuraavaa:
"...jotenkin tällanen shokki, koska mä en olis osannu odottaa sitä, sit mä aattelin ehkä sen takia Sami on muuttunut, ja se oli niinku siis tottakai mä en voi olla itsekäs ihminen että mä pidät Samin itsellä mut en haluu enemmän niinku kaveri mut mä en anna sitä muillekaan, niinku itte ei halua niinku sillee enemmän mut muillekaan ei voi antaa, se olis niinku itsekästä käyttäytymistä..."

Eli Kätlin toteaa, tosin hyvin vaikeaselkoisella kielellä, ettei ei anna sitä muillekaan, vaikka toki myöntää, että se se olis niinku itsekästä.


Eilisiltaisessa koosteessa Dana ja Kätlin pistivät pojat taas miinaan. Jättivät juomansa juomatta täysin tietoisina siitä, että nousuhumalassa olevat pojat juovat myös nämä härsyksi jätetyt juomat.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän se kuitenkin ole orava kun lähtee. Tuo bb plazan varjoäänestys on antanut tähän mennessä aivan oikean suunnan siitä kuinka äänestys tulee menemään ja tällä hetkellä Sampo olisi sen mukaan aivan selkeästi se joka lähtee.

Joo bbplaza.netin varjoäänestystä kannattaa ehdottomasti seurata, en muista onko pariin vuoteen ollut kertaakaan väärässä? Ja sen mukaan tosiaan Sampo lähdössä, Esa A sen sijaan ollut jo pitkään reippaasti plussalla, sekä ykkösenä suosikki-äänestyksessä.

Vaikka Kätlin on mielestäni ihan oikeasti todella suloinen, vilpitön ja ihana tyttö jonka kanssa tulisin varmasti mainiosti toimeen, uskon silti että hänelle voi olla kova paikka se huomion menettäminen. Kun tuon näköinen tyttö saa saman tason, tai korkeamman tason kilpailijan taloon, niin kyllä se sapettaa. Eikä siinä ole mitään pahaa, sehän on täysin inhimillinen reaktio. Kaunis tyttö on tottunut saamaan aina huomiota, pienin sanoin ja teoin, joka ikinen päivä. Siis kuka tahansa kaunis tyttö. Sen huomion jakaminen tai menettäminen tuntuu varmasti pahalta. Ja flintstone, tämä EI ole Kätlinin haukkumista millään tavalla!

Tämän asian takia olisi mielestäni mielenkiintoista ohjelman viihdearvon vuoksi nähdä talossa joku yhtä kaunis/kauniimpi nainen kuin Kätlin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Uskoisin myös että kyllä Marko taitaa olla turvassa, ja että putoamiskamppailu tullaan käymään Sampon ja Minnan välillä, eli juuri kuten varjoäänestyskin näyttää tilanteen olevan. Pidän itse jotenkin Minnaa todennäköisempänä putoajana, mutta hyvin näköjään Sampo pistää kampoihin siinä "kisassa".

Ja hienoa että Mensan kurssi on noinkin korkealla :)
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Pienenä välihuutona on pakko ihmetellä Jatkoaikalaisten naismakua, jos tuo "bilettäjä" menee Kätlinin edelle ulkonäkönsä puolesta. Ainakaan kuvan mukaan kyseessä ei nyt mikään kaunotar ole ja vielä vähemmän nätti sanan varsinaisessa merkityksessä. =)

Itse ihmettelen myös, tosin sitä, että onko jokaisella jatkoaikalaisella jenkeistä pokattu sports illustrated bikinibeibe. Siis onhan nyt tuo 'bilettäjä' nätti tyttö. Ok, ennakkokuvitelma tytöstä ei sitten olekaan niin ihana tuosta kuvasta, mutta se onkin sivuseikka.

Näin off-topicina, muutenkin ihmettelen dissausta Suomen naisten tasoon. Mielestäni varsin nättejä tulee ainakin itselle vastaan aina kun pyörii kaupungilla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaikka Kätlin on mielestäni ihan oikeasti todella suloinen, vilpitön ja ihana tyttö jonka kanssa tulisin varmasti mainiosti toimeen, uskon silti että hänelle voi olla kova paikka se huomion menettäminen. Kun tuon näköinen tyttö saa saman tason, tai korkeamman tason kilpailijan taloon, niin kyllä se sapettaa. Eikä siinä ole mitään pahaa, sehän on täysin inhimillinen reaktio. Kaunis tyttö on tottunut saamaan aina huomiota, pienin sanoin ja teoin, joka ikinen päivä. Siis kuka tahansa kaunis tyttö. Sen huomion jakaminen tai menettäminen tuntuu varmasti pahalta. Ja flintstone, tämä EI ole Kätlinin haukkumista millään tavalla!

Tämän asian takia olisi mielestäni mielenkiintoista ohjelman viihdearvon vuoksi nähdä talossa joku yhtä kaunis/kauniimpi nainen kuin Kätlin.

Ei niin girzilla, tuo sinun kommenttisi oli juurikin mielenkiintoinen varsinkin kun sen mielipiteen kirjoittaja itsekin on nainen, muistaakseni varsin kauniskin nainen. Ja tottakai Kätlin alkaa kilpailla jälleen huomiosta jos saa varteenotettavan kilpailijan sillä saralla, tällä hetkellähän Kätlin saa poikien jakamattoman huomion käytännössä halutessaan, on itseasiassa saanut sen varsin helpolla koko ajan tuolla talossa ja tämähän on kanssasisaria harmittanut. Ja tottakai olisi mielenkiintoista nähdä miten Kätlin silloin reakoi. Ja joutuuhan Kätlin näiden uusien naisten tullessa joka tapauksessa jakamaan saamaansa huomiota, vaikkei nämä uudet ulkonäöllään tarjoaisi Kätlinille varsinaista kilpailua. Uusina ihmisinä nämä saavat jo sillä vanhojen huomiota. Ainakin tähän asti Kätlin on ollut avoimimmin uusiin suhtautunut asukki, en usko sen muuttuvan nytkään jos vain nämä uudet haluaa Kätliniin tutustua. Danan sen sijaan uskon reakoivan rajummin, koska Dana on ollut aivan viime aikoja lukuunottamatta (ennen tyttöjen lähentymistä) Kätlinin rinnalla hyvinkin epävarma itsestään. Uudet naiset voi jälleen nostaa Danan kateuden esiin.

Uskoisin että kun uudet naiset tulee taloon niin Kätlin ja Dana molemmat kyllä haluaa tutustua uusiin naisiin ja mieheen mutta on ihan jännä nähdä millaisia muutoksia jo vakiintuneeseen käyttäytymiseen tytöt tekee kun taloon tulee kilpailijoita jakamaan suosiota.



Mitä tulee tuohon tänne laittamaani videopätkään ja lainaukseen siitä, niin Kätlin sanoo siinä että olisi itsekästä olla jakamatta Samia muiden kanssa kun itse ei halua kaveruutta enempää, eikä Kätlin halua olla itsekäs. Jos sitä muka oli niinku vaikea ymmärtää.


24/7
Tänään aamupäivällä Marko ja Minna on vetänyt koko paratiisin porukalle aamujumpat ulkona, tai paratiisin puolella pojille se aamujumpan vetäjä on lähinnä ollut Kätlinin peppu josta poitsut ei ole tuntuneet saavan katsettaan (ja käsiään) irti ja liikkeiden teko on mennyt vähän sinne päin. Minna olikin todennut että pojat taitaa alkaa olemaan aika hajoamispisteessä. Jo eilen Kätlinin peppu sai paljon huomiota ja tänään tuo homma näyttää heti aamusta jatkuneen samanlaisena. Varsinkin Aso alkaa olemaan niin kypsä (kassit täynnä) etten välttämättä hämmästyisi jos kohta olisi käsi Käpän kielletyllä alueella. Eipä mennyt aikaakaan kun Kätlin jo ojensi Asoa tuosta pepun hiplaamisesta. Tässä vähän uutista ko jutusta BB-sivuilta.

Mensa teki Samille jekun, oli suunnitellut sen jo yöllä kun oli käynyt tyhjentämässä yhden kananmunan tyhjäksi. Nyt Mensa kertoi olevansa katkera Samille eilisestä valinnasta ja halusi kuitata sen rikkomalla kananmunan Samin päähän. Sami suostui. Kun rikottu kananmuna osoittautuikin tyhjäksi niin Mensan jekkua kehuttiin. Tässä uutinen Mensan jekusta.

Tänään on BB-sivujen mukaan luvassa kosteat gourmet-juhlat.

Asukkaat on kutsuttu penkille ja sohvalle, Sami on käynyt pk-huoneessa, olisikohan se uusjako nyt tulossa. Tulihan se...

Jaon jälkeen,
slummit: Kätlin, Dana, Mensa ja Minna
parasiitit: Sami, Aso, Toni, Sampo ja Marko

Mahtaa olla hienot bileet illalla, harrastavatkohan nuo paljonkin vaikkapa pullonpyöritystä, esimerkiksi tehtäväksi Aso nuolee Markon napaa.


(Ja minä en ainakaan ole missään vaiheessa ollut sitä mieltä etteikö suomalaiset naiset olisi myös kauniita vaikka Käpää kauniina pidänkin)
 
Viimeksi muokattu:

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Haluan aloittaa lainauksella Suomen Big Brotherin nettisivuilta:
(lähde:http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?976332)

"Aamuisen jumppatuokion jälkeen asukkaat aloittivat siivousoperaation. Asolle ongelmalliseksi muodostui astianpesukoneen täyttäminen, mutta onneksi Kätlin neuvoi turhautunutta veijaria."

Siitä se elämä lähtee.

Taloon on nyt ilmeisesti tulossa kuusi kappaletta uusia rintoja, kolme tiukkaa peppua ja yksi akateeminen mies, joka kuulostaa melkein yhtä mielenkiintoiselta, kuin minä nahkastringeissä.

Haluan siis korostaa, että mahdollisuudet siihen, että talossa nähdään vielä känniset kimppakivat tänä vuonna ovat siis huimassa nousussa!
 

J.Petke

Jäsen
Taloon on nyt ilmeisesti tulossa kuusi kappaletta uusia rintoja, kolme tiukkaa peppua ja yksi akateeminen mies, joka kuulostaa melkein yhtä mielenkiintoiselta, kuin minä nahkastringeissä.

Hienosti oli muuten editoitu tuosta subin kuvasta tuolta mieheltä silmälasit ja parta pois. Taisi liian moni tunnistaa heti tuosta kuvasta kuka oli kyseessä. Tämä mies on mielestäni sellainen joka tarvitsisi ainakin videoiden perusteella hieman enemmän aikaa jotta pääsisi sisälle hänen ajatuskuvioihinsa.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ei helvetti!
Tuo taloon tuleva miespuolinen laskee vahvuudekseen savolaisuuden.
Perkele jos sanoo kerrankin olevansa "lupsakka savolainen" niin ulos ensi tilassa.
 

J.Petke

Jäsen
Uusi jako Samin suorittamana.

Paratiisiin Sampo ja Marko

Slummiin Kätlin ja EsaA

Eli nyt paratiisissa kaikki poikia ja slummissa tytöt +EsaA. Hauska nähdä että tuo Sami passitti myös Kätlinin slummiin. Kätliniä sorretaan TAAS, nyyh.

Sami: nyt puhutaan jalkapallosta ja piereskellään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eli nyt paratiisissa kaikki poikia ja slummissa tytöt +EsaA. Hauska nähdä että tuo Sami passitti myös Kätlinin slummiin. Kätliniä sorretaan TAAS, nyyh.

Ei tuo jako ainakaan minua haittaa. Eikä Kätliniä sorrettu ainakaan enempää kuin Minnaa joka jäi siis edelleen slummiin, Sami ei taida oikein ymmärtää naisten hygieniatarpeita. No nyt Ason käsien on ainakin syytä pysyä kurissa, Käpän peppu kun on eri puolella narua. Mä olen itseasiassa ihan tyytyväinen että Kätlin on slummissa, tuon äijäporukan jutut ja käytös alkoi olemaan jo vähän turhan tungettelevaa, varsinkin Ason suhteen on parempi että Käpä on nyt toisella puolella ettei Aso hölmöile ja loukkaa molempia. Ja veikkaan että ihan Kätlinin turvallisuuden vuoksi loppujen lopuksi tuo jako oli parempi sillä äijien jutut on olleet jo sen verran limaisia ilman viinaa, että viinan kanssa Kätlin olisi luultavasti joutunut linnoittautumaan pk-huoneeseen ettei äijät olisi kiinni käpsyttimessä. Sunnuntai toki tulee olemaan mielenkiintoinen kun uudet tulee (varmaan taas paratiisiin) ja Kätlin on slummissa josta ei pääse taistelemaan miesten suosiosta vaan joutuu seuraamaan tuota sivusta. Ja hyvä että Mensa on siellä slummissa Käpän seurana. Minna olisi minusta ansainnut pääsyn paratiisiin, Sampo olisi saanut jäädä yhä möllöttämään slummiin. Jos oisin luonteeltani sellainen niin mä voisin jopa olla melkein kateellinen Mensalle, mies kun saa nyt kaikkien talon tyttöjen jakamattoman huomion. Mensan enkelit. :) (Marko muuten puhui 24/7:lla vähän samaa eli vertasi Kätliniä, Danaa ja Minnaa Charlien enkeleihin)

Aso lupasi pakata Kätlinin tavarat, kyseli missäs ne stringit olikaan, Kätlin sanoi että tavarat on jo valmiiksi pakattuna ja Aso ei nyt saa alkaa kaivamaan hänen tavaroista stringejä esiin.

Illan bileet tulee olemaan tuolla paratiisin porukalla aivan mahtavat, ai sitä ähinän ja piereskelyn määrää. Sitä ikivihreää gay-biisiäkin kuullaan varmaan enemmän kuin kukaan jaksaa kuunnella. Kukahan hieroo ketä ja mikä muna menee minnekin reikään, siinä jännitettävää illan bileisiin...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös