Suomen Big Brother 2009

  • 1 140 972
  • 3 798

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi kun voisi vielä palata siihen ensimmäiseen kauteen ja sen aikaiseen tapaan toimia.

Niinpä! Ei paljoa jaksa katsoa enää tätä talk-show'ta, koko ajan on mennyt vaan huonompaan suuntaan, ihan kuin muukin tuotanto. Yleensä annankin vaan telkkarin olla tuossa taustalla auki ja puuhailen muuta, sitten lopussa kun häätö lähestyy niin voi alkaa ihan katsomalla katsomaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aso on aika pienikokoinen (171 cm/67 kg) ja ei paina varmaankaan enää edes noin paljoa, Mensalla on massaa enemmän.

Ei kelpaa selitykseksi, ainakaan täysin: olen siis itse vielä sentin lyhyempi kuin Aso, ja voittanut itseäni selvästi isompikokoisia kädenväännössä (en nyt mitään mörssäriluokan miehiä toki, mutta kuitenkin)..

EDIT: no enpäs olekaan lyhyempi, 171cm olen siis itsekin
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kelpaa selitykseksi, ainakaan täysin: olen siis itse vielä sentin lyhyempi kuin Aso, ja voittanut itseäni selvästi isompikokoisia kädenväännössä (en nyt mitään mörssäriluokan miehiä toki, mutta kuitenkin)..

Joo, ei se massa niin hirveästi kädenväännössä vaikuta. Itse en ole ihan köykäisimmästä päästä ja en nyt ihan mikään narukäsikään ole, mutta kädenväännössä olen jostain syystä aivan paska ja olen hävinnyt paljon pienemmillekin kavereille. Tekniikkalaji, sanoisin.


Vaan itse ohjelmasta sen verran että tuota Markoa on oikeasti tuskallisen vaikeata kuunnella! Tulee oikein itsellekin vaikea olo kun katsoo tuota änkytystä ja ähkintää PK-huoneessa. Minun puolestani joutaisi pois ennemmin kuin Minna. Ja minun mielestäni myös halipusi-Ihq-turhake-Sampo joutaisi pois ennen Minnaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikös tuo Mensa kuitenkin ole entinen judoka, ja oliko vielä peräti joku nuorten SM-mitalistikin ko. lajissa? Että kyllä hänellä jonkinlaista pohjaa on vaikka on sanonutkin että on ollut reilusti ylipainoinen ja monesti tuollaisesta "nörtistä" tulee mieleen että ei ole kovin urheilullinen.

Pitää paikkansa ja aina se voima ei vaadi näkyvää lihaksikkuutta. Mensa on varsin vahva ja hyvä urheilussa, judo varmasti antaa hyvän pohjan tuolle. Olisi varmaan voittanut jo jonkun urheilullisen päällikkökisan jos vain olisi ottanut ne kaikki tosissaan.

Tekniikkalaji, sanoisin.

Totta ja vaatii yläkropan voimaa, mutta ei välttämättä mitään kamalan kokoisia hauiksia.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vaikka täällä Jatkoajan alfaurosten parissa tuota Vappua pidetään ryhävalaana ja läskiperseihralaardimätisäkkinä, niin täytyy omasta puolesta sanoa, että panisin. Äänet kun ottaa pois, niin kuulostaakin hyvältä.
 

J.Petke

Jäsen
Totta ja vaatii yläkropan voimaa, mutta ei välttämättä mitään kamalan kokoisia hauiksia.

Ei niin. Keskinkertainen kaveri voi voittaa lihaskimpun jos oikeasti osaa vääntää kättä teknisesti.

Koko illasta en odota mitään kun tietää
sen nörtin apinapukuisen
menevän taloon. En millään voi kuvitella että siinä olisi kaveri joka nostaa tuota talon tasoa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aiheuttaisko se kauheasti pahennusta, jos joku asukas kuittaisi noihin viiltäviin, ivallisiin, nerokkaisiin ja piikikkäisiin Vapun kuitteihin? Esim. kysäisis pokkana miksi poliisit kutsutiin selvittelemään sun parisuhdetta viime talvena. Se reaktio olisi hauska kuulla.

MACK
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Vapun käsitys "huumorista" on ilmeisesti vittuilla ja olla asukkaiden yläpuolella. Jos ei keksi mitään järkevää sanottavaa tulee aina erittäin väsynyt "just." Ylläri, että Minnalle satelee plussaa ja Sampolle miinusta, ihan kun tää olis jo nähty.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan samaa mieltä tuosta että nuo asukit saisivat vähän pistää takaisin Vapulle, vaan eipä oikein ole kenestäkään sanomaan. Esalta tulee välillä sentään aika hyviä vastauksia mutta muut on aina ihan änkkänä noiden Vapun kysymysten edessä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuinka moni uskoo että tuo lähtijä vaihtuu vielä Minnasta johonkin toiseksi? Jotenkin tuntuu että palkit on vaan laitettu lähekkäin, mutta oikeasti Minna on jo ulkona.

Heh, Mensasta ihQuinta on ollut tyttöjen jutut ja meikkaaminen ja on oppinut että siihen ehostamiseen pitää panostaa suurella sydämellä. Hyvä Mensa. Ai niin Sami vastasi myös varsin hyvin Vapun kyselyyn Kätlinin puheista sviitissä ja ei kieltänyt etteikö Käpä voisi olla Samin tyyppiä.

Heh eroa Minnan ja Markon välillä on enää 0,2% on se tiukkaa, tai ainakin niin taas uskotellaan. Lähtijä ei kuitenkaan ole kertaakaan vaihtunut lähetyksen aikana. Edelleen Minna lähdössä ja Minnahan sieltä siis lähtee. Lopuksi ero tulee vielä kasvamaan Markoon ja Sampoon. Oho, Sampo lähdössä ja Marko on seuraavana. Minna onkin noussut. Markon siskolta hyvää kamppanjointia Markolle.
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Jos en ihan hakoteillä ole niin nyt katkon aikana Sampo onkin lähtijä mutta taas heti seuraavassa kohdassa Minna "onkin pudonnut takaisin lähtijän paikalle".

Tuosta olen samaa mieltä, että joku voisi kuittailla noihin idioottimaisiin kysymyksiin vähän kriittisemmin eikä aina hihhiitellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuinka moni uskoo että tuo lähtijä vaihtuu vielä Minnasta johonkin toiseksi? Jotenkin tuntuu että palkit on vaan laitettu lähekkäin, mutta oikeasti Minna on jo ulkona.

Onko tuo tilanne muuten koskaan muuttunut lähetyksen aikana ihan oikeasti siitä mitä se oli jo lähetyksen alussa?
 

d2uce

Jäsen
Ihan samaa mieltä tuosta että nuo asukit saisivat vähän pistää takaisin Vapulle, vaan eipä oikein ole kenestäkään sanomaan. Esalta tulee välillä sentään aika hyviä vastauksia mutta muut on aina ihan änkkänä noiden Vapun kysymysten edessä.

Vappuhan pisti "loistavan" kuitin takaisin Esan vastaukseen, kun kysyi ensin onko Esa ehostanut tänään. Kohtalaisen ala-arvoinen läppä Vapulta, mutta eipä juuri yllätä. Sitten kun ei keksi mitään, voi aina ylimielisenä sanoa "just".

Oikeasti tuolla kuitenkin melko sanavalmistakin jengiä mm. Esa ja Sami, joten pieni vastavittuilu voisi tuoda vähän mielenkiintoa näihin turhiin sunnuntailähetyksiin.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luulen tosin, että Kim "pukeudun ikäloppuna paksukaisenakin kuin 20-v hoppari" Sainio on uhitellut ennen ohjelmaa, ettei juontajalle sanota mitään takaisin.

MACK
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kohtalaisen ala-arvoinen läppä Vapulta, mutta eipä juuri yllätä.

Mitäpä muuta ala-arvoiselta juontajalta voi edes odottaa... Kovasti kyllä taas kerran kiritellään ja tasaista on, ja äänestystilannetta on tuskin vielä ihan sataa kertaa tänään kuultu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onko tuo tilanne muuten koskaan muuttunut lähetyksen aikana ihan oikeasti siitä mitä se oli jo lähetyksen alussa?

On, Kätlin oli lähdössä Ragnaria vastaan 10% erolla mutta nousi heti lähetyksen alussa reilussa 2 minuutissa lähes 20% johtoon jota Ragnar sit kiri koko illan saamatta kiinni, ero tais jäädä yli 10%.

Minna häädettiin, yllätys (tai ei sittenkään).
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä sitten päästy vieläkään turhake-Samposta ja totanoin Mar... tota **huoh** Mar... totanoin Markosta. Minun puolestani olisivat saaneet lähteä ennen Minnaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Loistavaa. Vihdoinkin toi yli-ikäinen pissaliisa saatiin ulos tuolta. Päivä päivältä toivon enemmän ja enemmän Esan voittavan koko paskan.
Yllättävän paljon muuten äänestyksen aikana heitteli se, kuka sieltä on lähdössä.
Tämä mies on kuitenkin todella tyytyväinen tulokseen.
 

J.Petke

Jäsen
Eipä sitten päästy vieläkään turhake-Samposta ja totanoin Mar... tota **huoh** Mar... totanoin Markosta. Minun puolestani olisivat saaneet lähteä ennen Minnaa.

Mielestäni lerppatissi-Minna oli talon turhin asukas Markon kanssa. Samposta jotenkin pidän vaikka aika mitäänsanomaton onkin.

Amppareissa oli jo joku uutinen bb-stephaniasta. Saa nähdä onko tuossa mitään perää.

Ärsyttää tuo Vapun, "oliko se sen arvoista, oliko oliko oliko oliko oliko oliko?"
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Sinänsä munatonta(heh Minnan kohdalla) laittaa häätöäänestykseen ja ulos, kun ei kuitenkaan yhtään nimeämisääntä saanut. Ja ei se rike niin paha ollut, tosiaan flintin kanssa samaa mieltä, että turhake Sampo ja öhähöh Marko olisi saaneet lähteä pihalle ennen tätä haukkaa.

EDIT:Uudet naiset ainakin ensisilmäyksellä suht kuumaa kamaa ;)
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ne olivat sitten kalliit 3-4 haarukallista paellaa Minnalle..

Mutta tyytyväinen olen, kyllä mielelläni näen Markoa talossa vielä, ihan jo edelleenkin miehen ohjelmaan tuoman tahattoman komiikan vuoksi..
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Tähän alkuun ne pakolliset "en katso ikinä"-litaniat voitte muistella muiden kirjoittajien teksteistä.

Mutta kysymyksiä. Selailin äsken kanavia ja osui kohdalle ohjelma jossa joukko ihmisiä istui hiljaa. No BB se sitten on. Päätin katsoa hetken koska eikös se poispotkiminen ole kuitenkin iso osa ohjelmaa. No, nyt kiinnittyy huomio tuohon juontaja Vappu Pimiään. Onko se oikeasti noin vastenmielinen ja paska juontaja? Ja jos on, niin miten tuollaista ohjelmaa voi katsoa ilman että tekee mieli heittää jollain tv-ruutua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös