Suomen Big Brother 2008

  • 1 244 096
  • 4 325

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Flintti, kerrohan tuntemuksesi vielä? Mahtaako olla huomenna bb-extrassa jo Cheryll ilman juurikasvua..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jeeeeeeeee! Juhuuu! Halaaa!

"Mä tiesin tän, siis mä tiesin tän." Niinhän sinä Chipa tiesit jokaisena seitsemänä sunnuntaina, kun olit vaarassa tippua. Vihdoinkin se tapahtui, onneksi ei voita koko paskaa. Sehän tässä oli pääasia. Hienoa BB-yleisö!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lähden itkemään itseni uneen. Kiitos ja näkemiin tämän kauden Big Brotherin osalta. Paskiaiset näyttää pärjäävän tässä maailmassa.
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Perkele. Vaikka en Cheryll- fani ollutkaan, niin Annan olisi mielummin pitänyt lähteä. Paljon lähtee menoa talosta pois.

Otan osaa Flint.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Mahtoi eräällä nimeltämainitsemattomalta jatkoaikalaiselta maailma mustua... Mutta mutta, Anna olisi kyllä omasta mielestäni joutanut pihalle. Täysin turha
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä en kestä! Miks kaikki aidot tyypit häädetään talosta?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Paskiaiset näyttää pärjäävän tässä maailmassa.

Olet väärässä: juurihan pilalle lellitty ja äitinsä rahojen turvin talossa pysynyt paskiainen lähti pihalle.

Paras uutinen tämän sarjan aikana, Chipa oli talosta ainoa, joka rahoja ei tarvinut ja ihanaakin ihanampi näpäytys maamme pissisheimolle.

Jihuu, juhuu, jahuu!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Yhtä asiaa en ole koskaan ymmärtänyt, minkä vitun takia tuolla jengi saa ihan hysteerisiä itkukohtauksia noiden häätöjen jälkeen? Nytkin tuo Hjenna Harkimo itkee kuin sukulaisensa hautajaisissa vaikka on ollut talossa mitä 2 päivää?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Siis mitä?!? Chipahan on tehnyt vaikka mitä paskaduunia, jotta unelmat ovat käynyt toteen.

Ai niin, sori Chipa.

Nyt kyllä sympatiat Chipan puolella, vittu tuo Pimiä on pimeä. "Tsihihi, siellä harrastettiin seksiä, tunnusta Cheryll, tunnusta". Vappu ei taida itse saada parrua, kun pitää joka helvetin jaksossa jauhaa tuota samaa tuubaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Eikö tämänkin päivän ohjelmassa ole kuultu Annalta muutama hyvä heitto??
Täsmentäisitkö vaikka kaksi hyvää Annalta tänään kuultua heittoa tältä illalta?

Kun kehun jonkun ulkonäköä, se ei tarkoita että tämä kertoisi hyviä vitsejä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin siinä kävi, että Cherryll lähti talosta. Todella harmi juttu, itseäni ei oikein enään kiinnosta koko BB tämän jälkeen, koska oma suosikki on poissa.

Tero tai Johan saa hoitaa homman kotiin. Joka tapauksessa, tässä oli meikän tämän vuoden BB katselut.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Nyt kyllä sympatiat Chipan puolella, vittu tuo Pimiä on pimeä. "Tsihihi, siellä harrastettiin seksiä, tunnusta Cheryll, tunnusta". Vappu ei taida itse saada parrua, kun pitää joka helvetin jaksossa jauhaa tuota samaa tuubaa.

Joo jotain uskomattoman lapsellista tuo, ja vielä laittoivat jotain klippiä pyörimään.

Eipä tätä kyllä enää muutenkaan paljoa ole tullut katsottua, mutta oishan tuon Cherin pitänyt jäädä tonne vielä..Kyl vaan tylsistyy ja tylsistyy kokoajan tämä kausi.
 

Ruutu8

Jäsen
Leuaton silakka flippasi kyllä ihan kybällä! "Mun paras ystävä." "Mäkii voin lähtee samantien".. Hehee, kolmen vai neljän päivän ystävyyden jälkeen. Tuo Henna on kyllä hieno tapaus!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähden itkemään itseni uneen. Kiitos ja näkemiin tämän kauden Big Brotherin osalta. Paskiaiset näyttää pärjäävän tässä maailmassa.
Juicea lainatakseni: "..itseni uneen itkin ja uniin onanoin". Buahhahaa! Flintille hyviä öitä, siis niinku silleen oikeesti :)

Luultavasti ensi viikonloppuna tulee tuplahäätö. Sen verran paljon porukkaa vielä talossa ja enää kolme viikkoa jäljellä.
 

J.Petke

Jäsen
Steam:Goodbye

Ding dong the witch is gone.

Tapetit jäi taloon mutta saipahan tuo itsekeskeisyyden huippu jo kenkää.

Johan tai Tero voittoon. Enää ei ole jäljellä ketään kenen voitto olisi vääryys. Tietenkin olettaen sen, että Henna lähtee ensi Sunnuntaina pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös