flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lähden itkemään itseni uneen. Kiitos ja näkemiin tämän kauden Big Brotherin osalta. Paskiaiset näyttää pärjäävän tässä maailmassa.
Paskiaiset näyttää pärjäävän tässä maailmassa.
Anna olisi kyllä omasta mielestäni joutanut pihalle. Täysin turha
Olet väärässä: juurihan pilalle lellitty ja äitinsä rahojen turvin talossa pysynyt paskiainen lähti pihalle.
Ulkonäkö?Onhan Annassa sentään jotain seurattavaa. Mitä seurattavaa on Tuulissa?
Ulkonäkö?
Täsmentäisitkö mitä seuravattavaa Annassa on?
Siis mitä?!? Chipahan on tehnyt vaikka mitä paskaduunia, jotta unelmat ovat käynyt toteen.
Täsmentäisitkö vaikka kaksi hyvää Annalta tänään kuultua heittoa tältä illalta?Eikö tämänkin päivän ohjelmassa ole kuultu Annalta muutama hyvä heitto??
Täsmentäisitkö vaikka kaksi hyvää Annalta tänään kuultua heittoa tältä illalta?
Nyt kyllä sympatiat Chipan puolella, vittu tuo Pimiä on pimeä. "Tsihihi, siellä harrastettiin seksiä, tunnusta Cheryll, tunnusta". Vappu ei taida itse saada parrua, kun pitää joka helvetin jaksossa jauhaa tuota samaa tuubaa.
Juicea lainatakseni: "..itseni uneen itkin ja uniin onanoin". Buahhahaa! Flintille hyviä öitä, siis niinku silleen oikeesti :)Lähden itkemään itseni uneen. Kiitos ja näkemiin tämän kauden Big Brotherin osalta. Paskiaiset näyttää pärjäävän tässä maailmassa.
Leuaton silakka flippasi kyllä ihan kybällä! "Mun paras ystävä." "Mäkii voin lähtee samantien"..
Tervemenoa! Tuskin kukaan jää kaipaamaan.
Jeeeeeeeee! Juhuuu! Halaaa!
Joo jotain uskomattoman lapsellista tuo, ja vielä laittoivat jotain klippiä pyörimään.
Eipä tätä kyllä enää muutenkaan paljoa ole tullut katsottua, mutta oishan tuon Cherin pitänyt jäädä tonne vielä..Kyl vaan tylsistyy ja tylsistyy kokoajan tämä kausi.
Minusta on uskomattoman lapsellista Cherylin väitteet "Ei tapahtunut mitään mainittavaa." Koko Suomi on nyt nähnyt, että jotain on tapahtunut. Tai sitten minulla on erilainen käsitys mikä on mainittavaa.
Siis kuka helvetti meni antamaan plussaa tolle Tapetille??? Ei voi ymmärtää..