Villi veikkaus on että Tyrkky-Minna ja Marko lähtevät.
Monta HMV:tä saisi poistua ennen Minnaa ja Ristoa.
Ristohan on sanakirjassa määritelmänä HMV kohdalla.
Monelta osin kyllä, mutta joka tapauksessa paras vaihtoehto aiheuttamaan Nikolle kilahtamisia. Ja olisi tuota Cheryll-Harri-Risto kolmiodraamaakin passelia seurata vielä hetki.
Siinä vaiheessa Ristolle ei ole enää mitään käyttöä, kun Niko ja Harri ovat poistuneet talosta.
No mitä se Cheryll sitten muka teki?
Harrasti seksiä - tuo on ihan luonnollista ja jopa niillä kilteillä tytöillä on haluja ja nekin harrastavat seksiä vaikka se yllättävältä tuntuisi. Ja ei Cheryllillä taida edes olla ollut morkkista niistä bileistä, muuten kuin että Harrin kanssa Cheryll on hakenut sovintoa. Ja eiköhän aika moni lapsi ole rakastavalle äidilleen ns täyden kympin lapsi, oli se lapsi tehnyt lähes mitä tahansa. Ja Cheryll nyt ei kuitenkaan taida olla tehdä mitään maailmaa mullistavaa tai kamalaa. Muutama muu tuolla voisi tosin katsoa peiliin.
Ja mitäs järkyttävää ne muut sitten ovat tehneet, että pitää ihan peiliin katsoa?
Minnan ja Mian riidassa oli mun mielestä selkeästi enemmän peiliin katsomisen paikkaa (kahden pissiksen kissatappelu) ja en mä kyllä niissä Marian jutuissakaan näe mitään järkeä.
Cherryl on naisista ärsyttävin. Ihme luupää ja vituttaa katsella sen naamaa. Mitä juttua se selitti Ristollekin siellä yläkerrassa. Jotain että Risto on koko paikan koskettavin persoona tms :D Oliko ne edes puhuneet keskenään kunnolla ennen bileitä? Ja housut oli koko ajan jalassa, juu juu..
Voisi tuo Harrikin vähän ryhdistäytyä ja lopettaa tuon vikinän. Ei tollasella muminalla ja itkemisellä mitään naisia kaadeta jatkossakaan. Naispuolisia kavereita sitä vastoin Harrilla tulee olemaan tulevaisuudessakin.
Minnan ja Mian riidassa oli mun mielestä selkeästi enemmän peiliin katsomisen paikkaa (kahden pissiksen kissatappelu) ja en mä kyllä niissä Marian jutuissakaan näe mitään järkeä.
Jos Harri on jo niin paskana niin miksi vielä antaa lisää aseita tuollaisille pelureille lisää aseita häntä vastaan - eli näyttää oman heikkoutensa ja lisätä Cherylin itsevarmuutta.Tunnusta nyt Harri että olit korvia myöten ihastunut Cheryliin äläkä väitä, että "en mä suhun ollu ihastunu". Luulisi nyt että Cherikin olisi 25 vuoden kokemuksella pystynyt tuota tilannetta lukemaan. Harri nyt voi hyvinkin olla ensimmäistä kertaa ihastunut ja pettymyksen ymmärtää. Voisi vaan myöntää sen kuin mies ja tehdä asia Cherille selväksi.
Mua Cherry ei ärsytä ja on ulkoisestikin talon parhaimman näköisiä tapauksia.
Juu kyllähän mäkin tollasta väittäisin jos se niillä tisseillä tulis uhkailemaan. "Juujuu oot ehdottomasti parhaimman näköinen tapaus. Älä saatana niillä tisseillä tökkää...menee läpi...". Niin muovinen tapaus kun olla ja saattaa, kaiken lisäksi uskomattoman paskat jutut ja ärsyttävä ääni.
Juu kyllähän mäkin tollasta väittäisin jos se niillä tisseillä tulis uhkailemaan. "Juujuu oot ehdottomasti parhaimman näköinen tapaus. Älä saatana niillä tisseillä tökkää...menee läpi...". Niin muovinen tapaus kun olla ja saattaa, kaiken lisäksi uskomattoman paskat jutut ja ärsyttävä ääni.
Jos Harri on jo niin paskana niin miksi vielä antaa lisää aseita tuollaisille pelureille lisää aseita häntä vastaan - eli näyttää oman heikkoutensa ja lisätä Cherylin itsevarmuutta.
Onko se nyt niin tavatonta ja harvinaista, että mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa bileisiin (olkoonkin vaikka synttäribileet), jossa tämä naispuolinen kaveri sitten tyrkyttää itseään munansaantimielessä tyypille X ja jättää näin huomiotta kaveri-avecinsa. Itselle on ainakin käynyt useastikin noin, enkä näe siinä mitään kiukuttelemisen aihetta, vaikkei koko illan aikana vaihdettaisi kahta sanaa. Kaverina kun olen nähdäkseni oikeutettu seurustelemaan kenen kanssa tahansa ja pitämään hauskaa ilmankin tämän naispuolisen kaverini läsnäoloa.
Harri nyt vain teki itsestään pellen luulemalla, että jotakin kaveruutta suurempaa olisi syntymässä, vaikkei Cherryl antanut tällaiseen luuloon mielestäni mitään aihetta. Kaverillista makoilua sohvalla, kaverillista hierontaa ja jutustelua milloin mistäkin - ja tätä mielestäni vähäistä ja merkityksetöntä yhdessäoloa kesti ainoastaan viikon verran, joten jos joku tässä nyt on jotakuta vienyt kuin litran mittaa, niin Harri lähinnä itseään.
Mua Cherry ei ärsytä ja on ulkoisestikin talon parhaimman näköisiä tapauksia. Ja kyllä ne pikkarit saattoi hyvinkin pysyä jalassa, saa ne silti pois tieltä jos tarvitsee. Eli ei siinä välttämättä valehdeltu.
Mutta mitä helvettiä miten porukka ei hajoa siihen Mariaan vai mikä se vanhempi daami on nimeltään? Se on kyllä just jostain Hämeenlinnasta ja se läppäkin on sellaista kirjaimellisesti paskanjauhantaa.
Onko se nyt niin tavatonta ja harvinaista, että mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa bileisiin (olkoonkin vaikka synttäribileet), jossa tämä naispuolinen kaveri sitten tyrkyttää itseään munansaantimielessä tyypille X ja jättää näin huomiotta kaveri-avecinsa.
No niin, saadaanhan me perinteinen Flintti vs. muut vääntö tänne. Cheryl kävi kuumana ja päätti antaa tona iltana, pikkarit pysyi jalassa hehe.