Kyllähän tuo Cherry näytti poskeen ottavan, vai muutenko poskeensa vaan mahaan hinkkasi? Ehkä sitä kutitti? Seuraavan kerran kun Flintin tyttöystävä ottaa poskeen (onko tämä mahdollista?) tuossa asennossa, niin ehkä Flinttikin huomaa, että ei se pää niin kaukana ole, ellei sitten aivan minimuna satu olemaan.
En ole edelleenkään nähnyt tuosta yöstä kuin muutaman sekunnin katkelman. Olen avannut jonkun ilman ääniä olevan huonolaatuisen nettivideon siitä tapahtumasta mutta en jaksanut katsoa sitä kuin parikymmentä sekunttia ja siinä pätkässä prinsessa näytti ratsastavan peiton alla tuolla metallisoturilla. Sen lisäksi olen naureskellen lueskellut Muro BBS:n BB-ketjusta kuvausta tuon yön kulusta, sen perusteella tuo metallisoturi räpläsi sähkötakkaa, telkkaria, sängyn kaukosäädintä, ihaili tapetteja ja pakeni vessaan kun Cherry yritti saada tuhansia tamperelaisnaisia kaataneen soturin kiinnostumaan seksistä. Minä olen siis tuota yötä netissä 24/7:ssa seuranneiden havaintojen varassa, niistä mieleeni on jäänyt että joku sanoi Cherryn poskihoitoa koskien että (kuollutta) lihaa rakastavan metallisoturin elin olisi pitänyt olla huomattavan iso jotta näin olisi käynyt, mutta jos sinä olet todistettavasti nähnnyt että kirsikan pää siellä Riston haaruksissa on heilunut niin en ala vastaan väittämään. Seksiähän ei kai kukaan muu kuin Cherryn äiti, Cherry ja Risto kiellä tapahtuneen?
Millähän Flintkivi saa tuosta Ristosta narussa vedättävän pässin? Näytti kyllä lähinnä siltä, että sitä ei kauheesti kiinnostanut tuota lapastissiä panna, mutta varmaan ajatteli, että kyllähän se käden voittaa.
Katos katos löytyihän sille metallisoturille sentään joku puolustelija. Juu ei näyttänyt (luetun perusteella) sitä metallisoturia kiinnostavan kuumana käyvä tyttö, kun sähkötakka, telkkari ja tapetit oli niin hurjan kiinnostavia. Ja kun tyttö pyytää tulemaan viereensä niin soturi pakeneekin vessaan. Lopulta vain kaikki tekosyyt olla harrastamatta seksiä taisi loppua niin tuo väsytetty soturi joutui antautumaan pikkuprinsessan edessä. Risto oli tuona yönä mies joka kieltäytyy mutta joutuu silti kerjäämään että saisi edes vähän. Niin ja tuo yksinäinen cowboyhan kertoi kirsikalle tekevänsä
kaiken yksin, eli ehkä tuo epäilemäsi ajatuksen kulku ei mene oikein.
Jos asetelmat olisi toisinpäin, eli kiimainen poika olisi koko illan ja yön ajan pyörinyt enemmän ja vähemmän kiimaisesti kiehnäten vastahakoiselta vaikuttavan tytön ympärillä ja lopulta tuo poika olisi kaatanut tuon tytön niin väittäisikö joku tuon tytön olleen lopulta muuta kuin sen yönsankarin narussa viemä pässi? Itseäni tosin ihmetyttää kuinka se puoli Tamperetta kaatanut ja useamman sadan naisen kanssa viimeisen vuoden aikana seksiä harrastanut metallisoturi oli noin paskajäykkänä äidin
kiltin pikkutytön edessä?
Sen mä tosin olen jo pidemmän aikaa tiennyt että tämä jatkoaika on täynnä sellaisia casanovia että nuo kirsikan näköiset lapastissit voi ihan hyvin töniä jonon perällä odottamaan vuoroaan.
Yllätyitkö? Kaiken voi nähdä niinkuin haluaa, lähinnä sen mukaan kuka on oma suosikki ja kuka ei.
No se oikein nähty versio tuosta olisi mukava kuulla, sinä ehkä kerrot sen meille?