Suomen Big Brother 2008

  • 1 248 540
  • 4 320

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Villi veikkaus on että Tyrkky-Minna ja Marko lähtevät.

Mikä sen risellan siellä talossa pitäisi? Onko tylsempää tönkköä nähty. Risto on kuin viime kauden tylsimys Heli, tosin sillä erotuksella että isin kiltti pikkuprinsessa "täyden kympin tyttö" Cherry kaatoi enemmän takoista kuin tytöistä kiinnostuneen Metalli-Ripan synttärilahjanaan.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Minna ja Ristohan ovat näistä kolmesta ylivoimaiset vaihtoehdot jääviksi. Marko on ihan mukava jätkä, mutta ei aiheuta mitään skismaa talossa. Kaiken lisäksi nynnyili ja jätti tehtävänsä kesken.

Risto on aiheuttanut jo Nikolle kilahtamisia ja pystyy kyllä Harrillekin tekemään saman. Minna puolestaan saa kenet tahansa raivon partaalle, kunhan vain puhuu jotain. Tämä kaksikko saisi ehdottomasti jäädä. Kilahtamiset ovat ainoa syy ylipäätään katsoa sarjaa edes vähän alusta. Harmi, että antavat talon asukkaille noin suuren vallan häädettävistä. Monta HMV:tä saisi poistua ennen Minnaa ja Ristoa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ristohan on sanakirjassa määritelmänä HMV kohdalla.

Monelta osin kyllä, mutta joka tapauksessa paras vaihtoehto aiheuttamaan Nikolle kilahtamisia. Ja olisi tuota Cheryll-Harri-Risto kolmiodraamaakin passelia seurata vielä hetki.

Siinä vaiheessa Ristolle ei ole enää mitään käyttöä, kun Niko ja Harri ovat poistuneet talosta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Monelta osin kyllä, mutta joka tapauksessa paras vaihtoehto aiheuttamaan Nikolle kilahtamisia. Ja olisi tuota Cheryll-Harri-Risto kolmiodraamaakin passelia seurata vielä hetki.

Siinä vaiheessa Ristolle ei ole enää mitään käyttöä, kun Niko ja Harri ovat poistuneet talosta.

Ok, siinä olet oikeassa että Risto ärsyttää Nikoa aivan kybällä, sen sijaan en usko että kolmiodraama kehittyy mihinkään suuntaan - tai ehkä me nähdään Harrilta kyyneliä mutta se että Harri avatuisi asiasta Ristolle tai Cherille lienee turhaa haihattelua. Ja epäilen muutenkin että Cheri ei ehkäpä ole ihan heti uudelleen heittäytymässä Riston kaulaan, tosin en olisi uskonut sitä ensimmäistäkään tapahtuvaksi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivoisin, että Minnaa ei missään nimessä häädettäisi. Sillä varmistetaan äksön talossa tulevaisuudessakin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Buhahaa! Aivan jäätävää settiä Ristolta pk-huoneessa: "piti nyt antaa vähän kun oli synttärit ja kaikki" - jätkää kiinnosti enemmän takka kuin tyttö ja nyt ollaan sitten niin maailmanomistajaa ja äijää.
 
No mitä se Cheryll sitten muka teki?

Harrasti seksiä - tuo on ihan luonnollista ja jopa niillä kilteillä tytöillä on haluja ja nekin harrastavat seksiä vaikka se yllättävältä tuntuisi. Ja ei Cheryllillä taida edes olla ollut morkkista niistä bileistä, muuten kuin että Harrin kanssa Cheryll on hakenut sovintoa. Ja eiköhän aika moni lapsi ole rakastavalle äidilleen ns täyden kympin lapsi, oli se lapsi tehnyt lähes mitä tahansa. Ja Cheryll nyt ei kuitenkaan taida olla tehdä mitään maailmaa mullistavaa tai kamalaa. Muutama muu tuolla voisi tosin katsoa peiliin.

Ja mitäs järkyttävää ne muut sitten ovat tehneet, että pitää ihan peiliin katsoa?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja mitäs järkyttävää ne muut sitten ovat tehneet, että pitää ihan peiliin katsoa?

Minnan ja Mian riidassa oli mun mielestä selkeästi enemmän peiliin katsomisen paikkaa (kahden pissiksen kissatappelu) ja en mä kyllä niissä Marian jutuissakaan näe mitään järkeä.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Voisi tuo Harrikin vähän ryhdistäytyä ja lopettaa tuon vikinän. Ei tollasella muminalla ja itkemisellä mitään naisia kaadeta jatkossakaan. Naispuolisia kavereita sitä vastoin Harrilla tulee olemaan tulevaisuudessakin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Minnan ja Mian riidassa oli mun mielestä selkeästi enemmän peiliin katsomisen paikkaa (kahden pissiksen kissatappelu) ja en mä kyllä niissä Marian jutuissakaan näe mitään järkeä.

Mun silmiin näytti siltä, että Minna aloitti tuon riidan ja oli ensimmäisenä nimittelemässä. En ihan tarkkaan kuullut, mitä Mia sanoi ennen kuin käveli pois, jolloin perästä kuului lehmää yms. En ainakaan huomannut Mian haukkuvan tai nimittelevän, paitsi tietenkin sitten kun tappelu oli jo käynnissä. Mutta kukapa nainen sitä pystyisi ihan tyynenä olemaan kuin huoritellaan ja haukutaan lehmäksi.

Mutta kyllä pitäisin Minnan näistä kolmesta ensimmäisenä talossa, luonne on mitä on, mutta ihan nätti se mun silmiin on. Paitsi sen nuuskan käytön saisi lopettaa.

Marialla on varmaan BB-historian iljettävimmät jutut. Kuka oikeasti jaksaisi asua naisen kanssa, joka puhuu koko ajan piereskelystä ja paskalla käynnistä? Vastenmielinen tapaus kun avaa suunsa.

Risto saisi noista kolmesta ainakin lähteä, vaikka hyvää settiä heittikin pk-huoneessa. "Enhän mä voinut olla kylmä ja tunteeton kusipää toisen syntymäpäivänä. Pakkohan sitä oli jotain antaa." Aamulla olikin sitten toinen ääni kellossa eikä se meno bileissäkään kovin hurjalta vaikuttanut.

Cherryl on naisista ärsyttävin. Ihme luupää ja vituttaa katsella sen naamaa. Mitä juttua se selitti Ristollekin siellä yläkerrassa. Jotain että Risto on koko paikan koskettavin persoona tms :D Oliko ne edes puhuneet keskenään kunnolla ennen bileitä? Ja housut oli koko ajan jalassa, juu juu..

Marko on asiallinen kaveri. Loistavaa settiä heitti Mariannalle siellä bileissä.

Silti jättäisin Minnan mieluiten taloon. Mutta yllättävää mikäli mikäli kotiinlähtijät eivät ole Minna & Risto.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Cherryl on naisista ärsyttävin. Ihme luupää ja vituttaa katsella sen naamaa. Mitä juttua se selitti Ristollekin siellä yläkerrassa. Jotain että Risto on koko paikan koskettavin persoona tms :D Oliko ne edes puhuneet keskenään kunnolla ennen bileitä? Ja housut oli koko ajan jalassa, juu juu..

Mua Cherry ei ärsytä ja on ulkoisestikin talon parhaimman näköisiä tapauksia. Ja kyllä ne pikkarit saattoi hyvinkin pysyä jalassa, saa ne silti pois tieltä jos tarvitsee. Eli ei siinä välttämättä valehdeltu.
 

karvapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisi tuo Harrikin vähän ryhdistäytyä ja lopettaa tuon vikinän. Ei tollasella muminalla ja itkemisellä mitään naisia kaadeta jatkossakaan. Naispuolisia kavereita sitä vastoin Harrilla tulee olemaan tulevaisuudessakin.

Täysin samaa mieltä!

Uskomatonta miten Minna saa kyllä aina suunsa avatessaan jäätävän vitutuksen aikaan.
 
Minnan ja Mian riidassa oli mun mielestä selkeästi enemmän peiliin katsomisen paikkaa (kahden pissiksen kissatappelu) ja en mä kyllä niissä Marian jutuissakaan näe mitään järkeä.

Niin, yhtä kaikki tuo on aivan yhtä luonnollista ihmisen toimintaa kuin seksin harrastaminen. Jopa kiltit tytöt tappelee jne...

Ja se, että jutut ovat järjettömiä on yhä ihan yleistä ihmisen käytöstä. Etenkin tuolla BB-talossa, jossa ei tunnetusti ole koottuna ne maamme terävimmät kynät.
 

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Tunnusta nyt Harri että olit korvia myöten ihastunut Cheryliin äläkä väitä, että "en mä suhun ollu ihastunu". Luulisi nyt että Cherikin olisi 25 vuoden kokemuksella pystynyt tuota tilannetta lukemaan. Harri nyt voi hyvinkin olla ensimmäistä kertaa ihastunut ja pettymyksen ymmärtää. Voisi vaan myöntää sen kuin mies ja tehdä asia Cherille selväksi.
Jos Harri on jo niin paskana niin miksi vielä antaa lisää aseita tuollaisille pelureille lisää aseita häntä vastaan - eli näyttää oman heikkoutensa ja lisätä Cherylin itsevarmuutta.

Ei kuulu asiaan mutta kuinkahan monta tappoa tai murhaa tässäkin murheellisten laulujen maassa on alkanut vastaavanlaisesta tilanteesta. Ollaan baarissa ... nainen flirttailee miehelle A, mies A ihastuu, nainen nappaakin miehen B baari-illan päätteeksi kainaloon. Mitä tekee mies A?

Vaikka pelureita kaikki ovatkin tuolla ja ehkä olen liian vanha ja vanhanaikainen ja kunnioitan naisia, mutta olihan tuo nyt aika törkeesti tehty Cheryliltä. Tai sitten kaikki nykyajan nuoret ovat tuollaisia. En ole vähään aikaan yrittänyt iskeä alle 25 muijia, joten ei ole sitä dataa mitä analysoida omassa pienessä commodore 64:ssa päässäni.

PS. Ja mitä tulee Cherylin ulkonäköön ... mulla on vanha sanonta, että jos nainen on ruma ilman meikkiä eikä kehtaa mennä viemään koiraani aamukuselle, niin vaihdetaan paremman näköiseksi. Cheryl ei kyllä ilman meikkiä ole mitenkään erikoisen näköinen. Vitun pienet tissitkin ... Ei pystyis ees väliin tuikkaseen :)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mua Cherry ei ärsytä ja on ulkoisestikin talon parhaimman näköisiä tapauksia.

Juu kyllähän mäkin tollasta väittäisin jos se niillä tisseillä tulis uhkailemaan. "Juujuu oot ehdottomasti parhaimman näköinen tapaus. Älä saatana niillä tisseillä tökkää...menee läpi...". Niin muovinen tapaus kun olla ja saattaa, kaiken lisäksi uskomattoman paskat jutut ja ärsyttävä ääni.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Juu kyllähän mäkin tollasta väittäisin jos se niillä tisseillä tulis uhkailemaan. "Juujuu oot ehdottomasti parhaimman näköinen tapaus. Älä saatana niillä tisseillä tökkää...menee läpi...". Niin muovinen tapaus kun olla ja saattaa, kaiken lisäksi uskomattoman paskat jutut ja ärsyttävä ääni.

Cherryl on kyllä jotenkin rasittava.
Marko on kyllä ihan kuningas. Selvä joukkueen liideri joka laitetaan yv:lle ja av:lle ja kolmannen erän viimeiseen oman pään aloitukseen. Minna aiheuttaa häslinkiä niin on ihan ok.

Mutta mitä helvettiä miten porukka ei hajoa siihen Mariaan vai mikä se vanhempi daami on nimeltään? Se on kyllä just jostain Hämeenlinnasta ja se läppäkin on sellaista kirjaimellisesti paskanjauhantaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Juu kyllähän mäkin tollasta väittäisin jos se niillä tisseillä tulis uhkailemaan. "Juujuu oot ehdottomasti parhaimman näköinen tapaus. Älä saatana niillä tisseillä tökkää...menee läpi...". Niin muovinen tapaus kun olla ja saattaa, kaiken lisäksi uskomattoman paskat jutut ja ärsyttävä ääni.

No olen mä kauniinpia tissejä nähnyt (vaikka niiden koossa ei mitään vikaa olekaan) eikä tuossa Cheryllissä mitään suurta vikaa ole. Ja äänelleen nyt ei vain voi mitään. Mutta en mä ala taas tappelemaan teidän kanssa siitä kuka on nätti ja kuka ei. Sinä saat tykätä kenestä pidät, mutta et sä mun mielipidettä tuolla muuta.

Se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli.

Jos Harri on jo niin paskana niin miksi vielä antaa lisää aseita tuollaisille pelureille lisää aseita häntä vastaan - eli näyttää oman heikkoutensa ja lisätä Cherylin itsevarmuutta.

Älä nyt viitsi, itseään Harri tuolla märehtimisellä vain satuttaa. Puhuisi asiasta kun Cheryll selkeästi haluaa saada asiat Harrin kanssa kuntoon. Eikä se nyt yksin Cheryllin syy ole jos Harri kuvitteli enemmän. Se tosin ei poista sitä etteikö Cheryllin käytöksessä Harria kohtaan niissä bileissä olisi ollut parannettavaa (kuten silloin bileiden jälkeen kirjoittelin).
 
Viimeksi muokattu:

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onko se nyt niin tavatonta ja harvinaista, että mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa bileisiin (olkoonkin vaikka synttäribileet), jossa tämä naispuolinen kaveri sitten tyrkyttää itseään munansaantimielessä tyypille X ja jättää näin huomiotta kaveri-avecinsa. Itselle on ainakin käynyt useastikin noin, enkä näe siinä mitään kiukuttelemisen aihetta, vaikkei koko illan aikana vaihdettaisi kahta sanaa. Kaverina kun olen nähdäkseni oikeutettu seurustelemaan kenen kanssa tahansa ja pitämään hauskaa ilmankin tämän naispuolisen kaverini läsnäoloa.

Harri nyt vain teki itsestään pellen luulemalla, että jotakin kaveruutta suurempaa olisi syntymässä, vaikkei Cherryl antanut tällaiseen luuloon mielestäni mitään aihetta. Kaverillista makoilua sohvalla, kaverillista hierontaa ja jutustelua milloin mistäkin - ja tätä mielestäni vähäistä ja merkityksetöntä yhdessäoloa kesti ainoastaan viikon verran, joten jos joku tässä nyt on jotakuta vienyt kuin litran mittaa, niin Harri lähinnä itseään.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Onko se nyt niin tavatonta ja harvinaista, että mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa bileisiin (olkoonkin vaikka synttäribileet), jossa tämä naispuolinen kaveri sitten tyrkyttää itseään munansaantimielessä tyypille X ja jättää näin huomiotta kaveri-avecinsa. Itselle on ainakin käynyt useastikin noin, enkä näe siinä mitään kiukuttelemisen aihetta, vaikkei koko illan aikana vaihdettaisi kahta sanaa. Kaverina kun olen nähdäkseni oikeutettu seurustelemaan kenen kanssa tahansa ja pitämään hauskaa ilmankin tämän naispuolisen kaverini läsnäoloa.

Harri nyt vain teki itsestään pellen luulemalla, että jotakin kaveruutta suurempaa olisi syntymässä, vaikkei Cherryl antanut tällaiseen luuloon mielestäni mitään aihetta. Kaverillista makoilua sohvalla, kaverillista hierontaa ja jutustelua milloin mistäkin - ja tätä mielestäni vähäistä ja merkityksetöntä yhdessäoloa kesti ainoastaan viikon verran, joten jos joku tässä nyt on jotakuta vienyt kuin litran mittaa, niin Harri lähinnä itseään.

Täysin samaa mieltä...allekirjoitan...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua Cherry ei ärsytä ja on ulkoisestikin talon parhaimman näköisiä tapauksia. Ja kyllä ne pikkarit saattoi hyvinkin pysyä jalassa, saa ne silti pois tieltä jos tarvitsee. Eli ei siinä välttämättä valehdeltu.

No niin, saadaanhan me perinteinen Flintti vs. muut vääntö tänne. Cheryl kävi kuumana ja päätti antaa tona iltana, pikkarit pysyi jalassa hehe. Olisin kyllä veikkaillut että Minna olis ollut ensimmäinen joka olis antanut piparia mutta eipä sitten. Minna taitaa olla toinen lähtijä ens sunnuntaina. Marko vois lähteä seuraks, kaveri on ehkä porukan järkevin mutta aikalailla turha jamppa tossa porukassa.
 

J.Petke

Jäsen
Mutta mitä helvettiä miten porukka ei hajoa siihen Mariaan vai mikä se vanhempi daami on nimeltään? Se on kyllä just jostain Hämeenlinnasta ja se läppäkin on sellaista kirjaimellisesti paskanjauhantaa.

Ilmankos minä hänen jutuilleen välillä naureskelen. En välttämättä sille paskahuumorille mutta noin muuten.

Onko se nyt niin tavatonta ja harvinaista, että mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa bileisiin (olkoonkin vaikka synttäribileet), jossa tämä naispuolinen kaveri sitten tyrkyttää itseään munansaantimielessä tyypille X ja jättää näin huomiotta kaveri-avecinsa.

Oletko tuntenut kyseisen kaverin viikon ja ollut hieman ihastunut siihen?

Kyllähän Cheryll on flirttaillut Harrin kanssa ja antanut ymmärtää, että tykkää Harrista. En minä yhtään ihmettele, että Harri on saanut sen kuvan, että on hieman ihastunut Cherylliin. Pointtina oli vain se, että sanoisi suoraan että oli hieman pettynyt kun oli kerennyt jo ihastumaan eikä jauhaisi vaan päätä täyteen "mut enhän mäkään halunnu mitään enempää".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No niin, saadaanhan me perinteinen Flintti vs. muut vääntö tänne. Cheryl kävi kuumana ja päätti antaa tona iltana, pikkarit pysyi jalassa hehe.

Enpä usko että tästä sellaista vääntöä kehittyy, ei ainakaan noilla argumenteilla. Ei kai kukaan ole väittänyt etteikö Cherry olisi käynyt kuumana eikä edes sitä etteikö Cherry olisi kaatanut tämän metallisoturi Riston, vaikka tuo yrittikin illan aikana vähän vikistä prinsessan edessä niin väsytystaktiikalla soturikin lankesi yön pimeydessä pikkuprinsessan pauloihin. Vappu voisi sunnuntaina vaikka kysyä takoista kiinnostuneelta metallisoturilta että kukahan mahtoi olla se tämän tarinan orjatar.
 
Mutta kyllähän hienointa antia oli Riston kommentti eilisessä koostelähetyksessä, kun makkarissa puhuivat juomisen määrästä, niin Risto: "Mää en juonu lähellekään tarpeeks."
Ja Cheryllihän oli siinä vieressä: "Mitä??"

Meikän suosikki suht pienellä seuraamisella on kuitenkin se pieni tumma, oisko Mia? Ja jannuista olkoon Tero tai Marko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös