Tiesitkö muuten että Riston sanoin hän ei halunnut että hänen Miss Tampere titteli tulee julki - siksi varmaan Risto itse aina muistaa kertoa näistä saavutuksistaan tasaisin väliajoin.
Itse en edes ylipäätään kehtaisi olla mikään mr. Tampere tms, vaikka olisin mikä kivestä veistetty adonis. Tulee ihan mieleen joku Kummelin taannoinen Mr. Lohja -kilpailu...
Ärsyttävyyslistalla on se kynsilakka/keesi jäbä noussut kärkeen. Äijä on niin ihastunut siihen Cheriin, mutta silti jo tuossa vaiheessa "suhdetta" todella tossun alla. Ei helvetti! Muutenkin ihme nösverö. Myös se Cheri on alkanut olemaan kärkipäätä sillä "mitään en myönnä ettei mua voida nolata" -asenteellaan ja tämän jäpikän yleisellä "hyväksikäytöllään".
Niko on tosiaan yllättäen kohentanut asemiaan, kun osaa saada suustaan lopulta jotain muutakin kuin niitä homokliseitä.
Johanista tulee mieleen tämän vuoden Sveitsi. Se venakko on niin totaalisen turha, miksi edes hakee ohjelmaan kun on tollainen luonne että kunhan nyt tässä kulutetaan päivät..? Vai luuleeko nyt tällä BB-julkkikseksi tulollaan saavuttavan jotain etuja?
Marko on ihan normaalin oloinen jamppa, räpsyttää vaan silmiään joku miljoona kertaa minuutissa etenkin PK-huoneessa asioidessaan.
Muista ei mielipiteet ole muuttuneet.
Toivottavasti ne "asenne ratkaisee" -tehtävät olivat tältä vuodelta tosiaankin tässä!