Tässäpä tämä onkin kiteytettynä. Olet niin korviasi myöten ihastunut milloin kehenkin, että millään mitä oikeasti tapahtuu ei ole enää mitään merkitystä. Cheryll olisi ihq ja huippumielenkiintoinen vaikka istuisi 24/7 tekemättä yhtään mitään.
Ja vaikka tuo onkin osittain totta ja Cheryll pystyi viihdyttämään minua tekemättä oikeastaan mitään niin siitä huolimatta olen sitä mieltä että niitä Cheryllin aiheuttamia tilanteita ja tapahtumia oli talossa paljon enemmän kuin monilla muilla asukkailla. Cheryll oli alusta asti tunnettu draamakuningatar ja Chipa-Show nousi tunnetuksi ilmiöksi talossa jo alkuaikoina, Niko ja Ade oli myös näitä näkyviä hahmoja Minnan, Mantan ja Mian lisäksi. Näistä en itse sietänyt Mantaa enkä oikein Miaakaan, kun se suhtautuminen Chipaan oli niin vittujen säestämää teiniangstia että ei pahemmasta väliä. Ja vaikka täällä jatkoajan keskustelussa saattaa helposti tulla sellainen kuva että minä teen Cheryllistä ison jutun, niin kyllä netin BB keskusteluissa Cheryll on niitä puhutuinpia ja keskustelua herättäneimpiä asukkaita. Ja edelleen keskustelen vain täällä palstalla enkä siis tee Chipasta asiaa muualla, vaikka siis luenkin niitä muitakin palstoja.
Oikeasti esim. Anniina, Tero/Tuuli, Johan ovat ainakin minulle tarjonneet paljon enemmän huvia kuin Cheryll ikinä.
Ja mitähän viihdettä tämä on? Ja kaiken viihteen ei tarvitse olla ns huvia ja hauskuutusta, on olemassa myös vakavampaa viihdettä, hyvät keskustelut ja väittelyt ainakin kiinnostaa itseäni, samoin kuin asukkaiden keskinäinen vuorovaikutus itselle oudoissa tilanteissa ja sopeutuminen erilaisiin ryhmiin. Anniina on ollut koko kauden ajan tyhmä tapetti, Tero oli todella vaisu ensimmäiset viikot niin pitkään kunnes Ade häädettiin ja senkin jälkeen viihde on ollut lähinnä epäselvät puheet joiden lisäksi nähtiin Mariannen sekä Tuulin panemista ja näiden kahden saaminen vittuuntuneeksi omalla käytöksellään. Ja Johan pelaa niin paljon että ei taida tietää edes mihin suuntaan pyllistää. Johanissa olisi potentiaalia, se on nähty väläyksittäin mutta yleensä mies tyytyy vain pelaamaan ja olemaan teflonia. Tuuli oli pari ekaa viikkoa täysin hiljaa, mahtoikohan tuo saada kokonaista lausetta aikaiseksi tuona aikana? Sen jälkeen alkoi Teron kanssa säätäminen ja pikkuhiljaa Tuuli vapautui ja näytti itsestään enemmän puolia. Tuuli loppujen lopuksi oli tuosta nelikosta viihdyttävin, tosin odotetusti Tuuli on nelikosta myös ulkona finaalista. Aika turhaa tästä tosin täällä puhuminen on koska täällä suurin osa on näitä Cherylliä vastustaneita, joita Chipan jatkuva näkyminen lähinnä ärsytti. Tosin siinä sivussa sen seikan myöntäminen että näkymättömän on vaikea olla viihdyttävä on sivuseikka.
Noin yleisesti ottaen minä toivon BB:ssä että kaikilla asukkailla olisi pääsääntöisesti kivaa enkä näe oikein mitään hauskuutta niillä kurjuutta ja epämukavaa oloa tuovilla viikkotehtävillä, ymmärrän että välillä on tarpeen koetella asukkaiden psyykettä ja tuollaisillakin tehtävillä on tilausta. Kaikissa tehtävissä pitäisi olla myös selkeät tavoitteet (ei niitä asenne ratkaisee epämääräisyyksiä) ja niissä pitäisi olla suunniteltua ohjelmaa koko ajalle jotta se sohvalla makoilu jäisi suhteellisen vähälle. Asukkailta toivon särmikkyyttä ja tunteiden näyttämistä niin hyvässä kuin pahassa sekä tietenkin esillä olemista. Ristiriitoja saa ja pitääkin olla, niistä saadaan aikaiseksi hyviä tilanteita joissa nähdään ihmisistä erilaisia puolia ja sitä miten tuollaiseen tilanteeseen reagoi. Miehissä plussaa on eräänlainen äijämäisyys ja reiluus kaikkia kohtaan, myös huumorilla on merkitystä. Naisissa plussaa on minun silmääni iskevä ulkonäkö (lähtee silmistä) ja naisellisuus, tietynlainen kiltteys ja tunteiden näyttäminen sekä herkkyys. Molempien pitää olla tietyllä tapaa persoonallisia ja viihdyttäviä.
En tosin ole mitenkään kovin tiiviisti sarjaa seurannut, mutta Cheryllistä ainoa hauska asia mikä tulee mieleen oli kun se ajoi sillä vekottimella seinän läpi ja veti hullut pultit loppujen lopuksi muille siitä. Verrattuna esimerkiksi nyt vaikka Anniinaan niin sehän väläyttää joka kerran jotain hauskaa kun BB:tä katsoo.
Anniina on t-y-l-s-ä, eikä väläyttele yhtään mitään. Yksi tyhmä kysymys päivässä ei ole mitään viihdettä ja 24/7 katsomisen aikana Anniinaa tuskin huomasi, se että koosteeseen saadaan joku Anniinan tyhmä lausahdus on 24/7 mittakaavassa surkea esitys. Anniina on tylsä, piste.