Suomen Big Brother 2008

  • 1 245 255
  • 4 325

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Ai mitenkö tämä liittyi Cherylliin, no ei valitettavasti mitenkään. Kunhan vain ihmettelin Anniinan tyhmyyttä ja sitä kuinka vähän antamisella taloon voi olla mukana voittotaistossa.

Samaa ihmettelen minäkin. Kuitenkin voittajaksi olisi voitu valita vaikka...mitä ny sanois...Chipa, jonka claim to fame oli:
1) tissien näyttäminen telkkarissa
2) pillun jakaminen telkkarissa
3) kaikkien talon munankantotelineiden imuttaminen
4) pohjaton typeryys, verrattavissa Anniinaan
5) "mä todella oon tehny töitä mun haluamien asioiden eteen" = pimeät työt ja perintö
6) ristipurenta

Voi minkä potentiaalisen voittajan Suomen kansa nyt Chipachipchipissä nyt menettikään. Taidan kieriä tuhkassa ja pukeutua säkkiin. (jonka hankkimiseksi olen tehnyt paskaduuneja)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Samaa ihmettelen minäkin. Kuitenkin voittajaksi olisi voitu valita vaikka...mitä ny sanois...Chipa, jonka claim to fame oli:
1) tissien näyttäminen telkkarissa
2) pillun jakaminen telkkarissa
3) kaikkien talon munankantotelineiden imuttaminen
4) pohjaton typeryys, verrattavissa Anniinaan
5) "mä todella oon tehny töitä mun haluamien asioiden eteen" = pimeät työt ja perintö
6) ristipurenta

Ihan itsekö teit tuon listan? Ja kiitoksia että käänsit kuitenkin keskustelun jälleen valovoimaiseen Cherylliin, kun itse en keksinyt mitään aasinsiltaa millä olisin tuosta Anniinasta saanut jutun käännetyksi Chipaan.

Cheryll sentään teki talossa jotain ja oli oma itsensä niin hyvässä kuin pahassa. Ei piilotellut tai pidätellyt todellisia tunteitaan. Oli paljon puhetta aikaansaanut mielipiteitä jakava persoona. Anniina on vain tyhmä.

Anniinasta ei valitettavasti voi tehdä minkäänlaista listaa niin tapettia tyttö on talossa ollut. Mutta kuten olen sanonut niin Anniina on hyvin suomalainen voittaja - tyhmä ja mitäänsanomaton. Sari oli räväkkä persoona verrattuna Anniinaan ja Sari oli aidosti hyväsydäminen, Saulilta puuttui myös omat mielipiteet mutta Sauli oli sentään hauska verrattuna Anniinaan, Perttukin oli paljon hauskempi kuin Anniina jolla ei ole mitään omaa vain muiden peesissä menoa. Anniina on vain yksinkertaisesti tyhmä, ilmeisesti se jollekin riittää.

Pienen pieni tarkennus. Jade Goody ei voittanut BB kolmosta eikä myöskään celebrity big brotheria johon osallistui myöhemmin.

Ei niin, silloin voitti räväkkä ja jonkin verran Kadia muistuttava Kate Lawler. Kate ja Jonny oli tosi hauska pari ja nuohan oli kaksi viimeistä asukkia brittien BB talossa.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näinhän se tosiaan menikin, että tuo nykyisin syöpää sairastava 27-vuotias Jade (sai kuulla uutisen BB:n päiväkirjahuoneessa..) päätyikin kuuluisuuteen oikeastaan tyhmyytensä - eikä voittonsa - vuoksi. Luuli esimerkiksi Cambridgen sijaitsevan Lontoossa ja sitä rataa...

Saapa nähdä nähdäänkö Suomessakin sitten joku Anniinan oma talk show, kun näyttää tuonlainen täydellinen yleistiedon puute aiheuttavan sen, että saa vähintäänkin oman tv-show'n.

Hyvin sä vedät Flintti!
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Ei niin, silloin voitti räväkkä ja jonkin verran Kadia muistuttava Kate Lawler. Kate ja Jonny oli tosi hauska pari ja nuohan oli kaksi viimeistä asukkia brittien BB talossa.
Nyt sitten vedetään raja tähän. Tuo on todella kaukaa haettua verrata Kate Lawleria siihen Viron Ruusuun.
Jade oli Anniinan ja Kadin sekoitus, tyhmä ja sekaisin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt sitten vedetään raja tähän. Tuo on todella kaukaa haettua verrata Kate Lawleria siihen Viron Ruusuun.

Totta. Kadi on niin ainutlaatuisen upea, eikä Kadia siksi pidä alkaa vertaamaan kehenkään.

Kadi <3
 

d2uce

Jäsen
Olette tekin aika samanlaisia. Molemmilta tuntuu tasaisin väliajoin lähtevän mopo aika reippaasti näpistä.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Anniina voisi mennä tapettimalliksi jonnekin, olisi vain hiljaa niin kukaan ei huomaisi kuinka tyhmä Anniina on. Toinen vaihtoehto olisi mallinukke, siinäkin hiljaa olemalla pystyy peittämään oman tyhmyytensä. Parturikampaajana Anniina joutuu puhumaan, ehkäpä ne asiakkaat saavat jonkinlaista tyydytystä tuntiessaan älyllistä ylivertaisuutta Anniinaa kohtaan saadessaan kertoa jokatoisen sanan merkityksen Anniinalle.

Anniina on ollut vain tyhmä, mielestelevä tylsä tapetti koko talossaolemisaikansa, mutta se tosin on varsin hyvä kaava voittaa tämä ohjelma.

En oo ohjelmaa seurannu ku lehdistä ja tätä ketjua huvittuneena lukenu. Oon jotenki sympatiseerannu tota Flintstonea, joka ainaki joskus sympatiseeras Tapparaa. Mutta nyt en enää sympatisoi Flinttiä.

Äijä(?) puolustaa yhtä asukkia henkeen ja vereen ja syyttää muita siitä, että ne arvostelee turhanki kovin sanoin ja hepposin perustein sitä kyseistä asukkia. Sitte kirjottaa itte tommosta. Tässähän Flintstone vaipuu vähintään samalle tasolle noitten muitten Cheryllin haukkujien kanssa.

Mitä ihmeen merkitystä sillä on, ettei joku ihminen omaa niin laajaa yleistietoa ku joku muu. Tekeekö se siitä jotenki huonomman? Moni työpaikka on varmasti väärä Anniinalle, mutta miks pitäis pysyä hiljaa ja olla näyttämättä "tyhmyyttään"? Säähän varsinainen rasisti oot. Pitäiskö likinäköstenki pysyä neljän seinän sisällä, ettei muut nää että niillä on rillit? Sairaus ku sairaus, luonteenpiirre ku luonteenpiirre. Ei sun tartte Anniinasta tykätä, mutta käsitykseni mukaan se on varsin sympaattinen, avoin ja muut huomioon ottava ihminen. Niillä piirteilllä pääsee huomattavasti pitemmälle elämässä ku tommoselle typerällä rasismilla.

Mää tapaan työssäni päivittäi noita hieman älyltään heikompia kansalaisia ja niitä tarvitaan. Ne ei voi sille mitään, että äly ei kaikkeen riitä, mutta mitä sitte? Anniina pärjäis monessa palveluammatissa loistavasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En oo ohjelmaa seurannu ku lehdistä ja tätä ketjua huvittuneena lukenu. Oon jotenki sympatiseerannu tota Flintstonea, joka ainaki joskus sympatiseeras Tapparaa. Mutta nyt en enää sympatisoi Flinttiä.

Äijä(?) puolustaa yhtä asukkia henkeen ja vereen ja syyttää muita siitä, että ne arvostelee turhanki kovin sanoin ja hepposin perustein sitä kyseistä asukkia. Sitte kirjottaa itte tommosta. Tässähän Flintstone vaipuu vähintään samalle tasolle noitten muitten Cheryllin haukkujien kanssa.

Jos tuo äijä tuossa alussa viittasi epäsuorasti siihen olenko mies, niin vastaus siihen on että olen kyllä, sen sijaan en mä tiedä olenko nyt niin kamalan äijää. Ja olet oikeassa että minä ylitin tuossa typerässä Anniinan leimaamisessa rajan ja olin asiaton. Olisi pitänyt miettiä enemmän mitä kirjoittaa ja millä sävyllä sitä kirjoittaa. Tämän ritarin valkeaan haarniskaan tuli nyt lommo, katsotaanko vieläkö tämän haarniskan saa korjatuksi ja kiiltäväksi.

Mitä ihmeen merkitystä sillä on, ettei joku ihminen omaa niin laajaa yleistietoa ku joku muu. Tekeekö se siitä jotenki huonomman? Moni työpaikka on varmasti väärä Anniinalle, mutta miks pitäis pysyä hiljaa ja olla näyttämättä "tyhmyyttään"? Säähän varsinainen rasisti oot.

Onneksi yleisesti ottaen sillä ei ole mitään suurta merkitystä ja Anniina varmasti pärjää tässä elämässä ihan hyvin. Eikä se tee Anniinasta huonompaa ihmistä. Anniina on ihan miellyttävä persoona ja varmasti varsin helppo ihminen jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Ja moneen työpaikkaan Anniinan avoimuus ja avuliaisuus varmasti on mitä parhaimpia ominaisuuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Flintstone on kyllä tämän ketjun kingi(tar?), mutta on pakko kyseenalaistaa hieman. Kerroppa, Flintti, ihan omin sanoin, että miten sinä saat Anniinasta ruman, tyhmän ja tapetin? Kun taas Cheryll on aikamme valomaisin kaunotar, joka omaa piinterävän älykkyyden ja taloudenpidon jumalattaren?

Ymmärrän kyllä, että Anniinan tietämättömyys maailman menosta, esim yleistiedossa, on omaa luokkaansa. Mutta ei se Chipakaan tuossa samassa testissä häikäissyt, ellen nyt väärin muista. Ylioppilaita vissiin molemmat, toinen leikkaa tukkia työkseen ja toinen toimii kattiloiden ym.. esittelijänä.

Eli mikä on Flintin mielestä ero, mikä tekee Anniinasta maailman tyhmimmän rumiluksen ja Chipasta fiksun ja älykkään jumalattaren?
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Eli mikä on Flintin mielestä ero, mikä tekee Anniinasta maailman tyhmimmän rumiluksen ja Chipasta fiksun ja älykkään jumalattaren?

Eikö tälle voi avata omaa ketjua esim. "Flint vs. muut BB:n katsojat", "Chipacherlyntshernobylvalkoinenruusu". Ainakaan allekirjoittanut ei jaksaisi lukea enää näitä.

Mutta asiaan koskien tämän viikon viikkotehtävää. Vaikuttaa ihan hyvältä, mutta koko tehtävä olisi pitänyt saada huomattavasti aikaisemmin. Esim. silloin kun puhuttiin paljon paskaa seläntakana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä ihmeen merkitystä sillä on, ettei joku ihminen omaa niin laajaa yleistietoa ku joku muu. Tekeekö se siitä jotenki huonomman?
Tekee.

Mikään jyrkiotila ei tietenkään tarvitse olla mutta kun ei tiedä aivan perusasioitakaan, niin kyllä senlaisen ihmisen kanssa jutustelu olisi aika hankalaa, varsinkin meikäläiselle, joka olen tälläinen älykkö.

No joo, leikki sikseen. Anniinaa äänestäisin (plussaa) jos jotakin äänestäisin. Meissä kaikissa saisi olla enemmän anniinaa, ei yleistiedon, vaan sydänlämmön suhteen. Hänessä ei ripaustakaan mitään paskantärkeyttä tai ilkeilyä. Loistava ihminen. Siinä menisivät rahat täydellisen oikeaan osoitteeseen jos tuo yleistiedon painajainen mutta hyväsydämisyyden apostoli voittaisi tuon kisan.

EDIT: Anniinan uusin möläytys: Mikä on kuopus? Onko se vanhin?
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hitto tämä ketjuhan on huomattavasti kiintoisampi kuin ohjelma josta tässä keskustellaan. Onko se sitten tämän ketjun hyvyyttä vai BB:n huonoutta voi arvuutella.

Itsellä on tosiaan aivan tyssännyt viikkojaksojen seuraaminen. Extraa en ole ikinä katsonut, vihaan Katajaa. Sunnuntaisin On tullut häädöt seurattua kyllä.

Anniina on noussut mun suosiksi ehdottomasta. Se likka ei pelaa ja on hemmetin symppiksen oloinen. Ei kyllä penaalin terävin kynä, mutta eipä noista kukaan mitenkään valaise ympäristöään älykkyydellään tai viisaudellaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Flintstone on kyllä tämän ketjun kingi(tar?), mutta on pakko kyseenalaistaa hieman. Kerroppa, Flintti, ihan omin sanoin, että miten sinä saat Anniinasta ruman, tyhmän ja tapetin?

Anniina ei ole ruma, en kai ole missään niin väittänyt? Ja en minä käsittääkseni ole Anniinan tyhmyyttäkään keksinyt, eikös sille ole naurettu vähän joka suunnalla? Ja kyllä minusta Anniinan on ainakin hyvin tietämätön hyvinkin tavallisista sanoista ja asioista. Ja tapetiksi Anniina menee minusta siksi ettei Anniina ole tehnyt talossa varsinaisesti mitään mielenpainuvaa, peesannut vain kuka nyt on sattunut olemaan talossa ns johdossa, aluksi Adea ja sen jälkeen Johania. Minusta Anniina ei siis ole mielenkiintoinen eikä Anniina ole tehnyt mitään mielenkiintoista. En koe sinä 11 viikon (Anniina tosin ei koko tuota aikaa ollut mukana) aikana mitä talon tapahtumia seurasin varsinaisesti saaneeni mitään konkreettista irti Anniinasta tai Anniinan persoonasta.

Kun taas Cheryll on aikamme valomaisin kaunotar, joka omaa piinterävän älykkyyden ja taloudenpidon jumalattaren?

Chipan ominaisuuksista mun tuskin tarvitsee jälleen uudelleen kertoa, voin toki kertoa jos haluat? ;) En mä Cherylliä ole pitänyt minään piinterävänä älykkönä, en tosin tyhmänäkään vaikka sinne ulosannin heikkouden taakse voisikin piiloutua. Ja taloudenpidostakaan en niin tiedä, näyttää tuo Cheryll kuitenkin ainakin ulkoisesti hyvin toimeentulevalta en lähde sitä sen enempää arvailemaan.

Ymmärrän kyllä, että Anniinan tietämättömyys maailman menosta, esim yleistiedossa, on omaa luokkaansa. Mutta ei se Chipakaan tuossa samassa testissä häikäissyt, ellen nyt väärin muista. Ylioppilaita vissiin molemmat

No ei häikäyssyt ei, mutta ainakin Cheryll tuntui tietävän monien Anniinalle tuntemattomien sanojen merkityksen ja niitähän Cheryll Anniinalle vielä talossa olleessaan selitti. Ja ilman BB:tä koskevia kysymyksiä Cheryll olisi edelleen saanut sen 6 oikein, Anniina ja Tuuli ei. Anniina ei käsittääkseni ole vielä valmis ylioppilas, Cheryll sen sijaan on.

Eli mikä on Flintin mielestä ero, mikä tekee Anniinasta maailman tyhmimmän rumiluksen ja Chipasta fiksun ja älykkään jumalattaren?

Ei Anniina oli maailman tyhmin, en ainakaan usko niin. Eikä rumiluskaan, ihan nätti mutta se jokin minun silmissäni puuttuu. Talossa olleista naisista Anniina on kolmanneksi tai neljänneksi nätein, edellään ainakin Cheryll ja Tuuli ehkä Miakin. Cheryll taas viehättää minun silmääni ja persoonassakin on monia sellaisia puolia joista pidän, mm herkkyys, kiltteys ja hyväsydämisyys.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Anniina ei ole tehnyt mitään mieleen painuvaa. Ollut vain oma itsensä. Totta.

Mitä olisi pitänyt tehdä? Olla tissit paljaana niinkuin C synttäreillään tai siinä rusketuksessa. Vai vaihtaa miestä jatkuvasti.. ja välillä ratsastella, niinkuin C talossa ollessaan..? Itkeä ja huudella "aitojen" miesten perään... Ja pitää yllä henkeviä keskusteluja, välillä niin henkeviä, ettei katsojakaan tiedä onko päivä vai yö.

Kyllä oma valinta osuu joko Johaniin ja Anniinaan. Tero on sen verran hämärä, että jää sijalle 3.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Täytyy sanoa, että tää Jamo (kaikkine piikkilankalävistyksineen) olis selkeä voittajasuosikki jos olis ollut talossa alusta asti.

Hauska hemmo, kilahti Hennan ja Tuulin kimityksestä oikein huolella (tuolla on wittu Siwan vieressä hyvä paikka jatkaa tuota säätänän...) ja meikäläisen pudotti sen väittelytehtävän aikainen kommentti kuinka "olis mahottoman hauska katella jos kaks Teroa juttelis keskenään, siitä ei tulis mithän"!

Mutta eiköhän tuo voitto mene Anskulle (likka on filmannut koko ajan ja onkin oikeasti terävä kuin partaveitsi)?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Anniina ei ole tehnyt mitään mieleen painuvaa. Ollut vain oma itsensä. Totta.

Ja se on valitettavasti liian vähän minusta tämän ohjelman voittamiseen. Tai eihän sitä voi vaatia tietenkään olemaan mitään muuta kuin oma itsensä.

Mitä olisi pitänyt tehdä? Olla tissit paljaana niinkuin C synttäreillään tai siinä rusketuksessa. Vai vaihtaa miestä jatkuvasti.. ja välillä ratsastella, niinkuin C talossa ollessaan..? Itkeä ja huudella "aitojen" miesten perään... Ja pitää yllä henkeviä keskusteluja, välillä niin henkeviä, ettei katsojakaan tiedä onko päivä vai yö.

Heittäytyä hetkeen, antaa mennä. Näkyä ja olla esillä, olla persoonallinen ja mielenkiintoinen (näkyy mm puheena talon ulkopuolella) - tämä nyt kuitenkin on viihdeohjelma tai ainakin sen olisi tarkoitus olla sitä vaikka äänestäjät ei ole sitä ilmeisesti hirveän hyvin missään vaiheessa tajunneet. No ehkä Anniinalla ei ole tarpeeksi persoonallisuutta siihen että olisi tuohon pystynyt. Minun silmissäni Anniina on pelkkä nätti nainen, vähän tyhmä ja hömppä. Ei vain kosketa, eikä sykähdytä toisin kuin se Cheryll teki. Ja sillä paljaan pinnan määrällä ei ole suurta merkitystä tässä asiassa, väsyneellä peitonheiluttelulla vielä vähemmän - ja se Chipan ja Riston peitonheilutteluhan ei taas ollut edes väsynyttä koska sehän oli yksi suurista puheenaiheesta kauden aikana, vaikka Cheryll ei edes halunnut siitä talossa puhua. Eli en pistä vastaan jos paljasta pintaa näkyy, mutta ei sen näkymisellä tai näkymättömyydellä mielenkiintoa hirveästi lisää tai poista.

Kyllä oma valinta osuu joko Johaniin ja Anniinaan. Tero on sen verran hämärä, että jää sijalle 3.

Mulle on ihan sama kunhan se ei ole suklaasorminen riidankylväjä Anna, tosin se viimeiselle viikolle taloon tuleva tuottajan poika/tyttö, Sami Aaltonen tai Vappu Pimiö olisi myös varsin osuvia vaihtoehtoja voittajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja sillä paljaan pinnan määrällä ei ole suurta merkitystä tässä asiassa, väsyneellä peitonheiluttelulla vielä vähemmän - ja se Chipan ja Riston peitonheilutteluhan ei taas ollut edes väsynyttä koska sehän oli yksi suurista puheenaiheesta kauden aikana.
Kun Tuuli ja Tero panee peiton heilumaan, se on väsynyttä touhua, mutta kun Cipa ja Risto panivat, se ei ollut väsynyttä? Joopa joo..

Anniina todellakin on kohoamassa tämän kauden voittajasuosikiksi. Onhan hän hyväntahtoinen ja herttainen typykkä, vaikka yleissivistys loistaa ajoittain poissaolollaan. Mutta mikä parasta, se ei häntä itseään näytä häiritsevän hirveästi. Hän osaa nauraa itselleen ja myös se herättää katsojissa kenties myötätuntoa. Toisaalta jotain tiettyä särmää hänessäkin voisi olla enemmän, mutta uskon että hän on ainakin viimeinen naisasukas, joka talosta lähtee.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun Tuuli ja Tero panee peiton heilumaan, se on väsynyttä touhua, mutta kun Cipa ja Risto panivat, se ei ollut väsynyttä? Joopa joo..

Niinpä niin... Flint on kyllä tehnyt tuosta jos suorastaan taidetta, kuinka katsellaan asioita täydellisesti yhdeltä kantilta ja mahdollisimmän sokeasti. Kaikelle löytyy aina perustelu että saadaan se oma suosikki näytettyä mahdollisimman edullisessa valossa.

Eikö tuo Tuulin ja Teron peiton heiluminen sitten ole ollut kauden puheenaihe siinä missä Cheryllin ja Ristonkin? Tai jopa vielä enemmän? Mikä tuosta sitten tekee väsynyttä verrattuna C&R:n peitonheilutteluun? Tähän haluaisin kuulla vastauksen.
 
Niin ja kun tässä nyt tuli purettua mieltään, niin todetaan nyt vielä se, että kaksi erittäin ärsyttävää termiä mielestäni ovat läyhääminen ja tapetti. Läyhäämisestä en ole ikinä kuullutkaan, joku fiksumpi kaiketi voi kertoa mistä tuo sana tulee, vai onko tässä kyseessä tämän bb-Marian lanseeraamasta uudesta sanasta, jonka nyt fiksut suomalaiset ovat omineet itselleen? Ja tapettihan on käsittääkseni tuon linkin http://fi.wikipedia.org/wiki/Tapetti mukaista materiaalia, jota kai on talossa mutta ihan vain siellä seinillä.

Tuon "tapetti"-termin käyttö omassa tuttavapiirissäni yleistyi huomattavasti, kun seurasimme aktiivisesti Teppo M:n Sata naista -blogia. Blogin ensimmäisissä osissa Teppo jakoi naiset tähtityttöihin ja tapettityttöihin. Ohessa linkki kyseisen blogin Tähtiä ja tapettia -artikkeliin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kun Tuuli ja Tero panee peiton heilumaan, se on väsynyttä touhua, mutta kun Cipa ja Risto panivat, se ei ollut väsynyttä? Joopa joo..

Yllätys yllätys ettei siellä taaskaan ymmärretty pointtia.

En minä sitä ole ollut päättämässä mikä peitonheiluttelu on väsynyttä ja mikä ei. T&T:n peitonheiluttelu ei ole paljoa puhetta talon ulkopuolella herättänyt ja väsynyttähän se on jos ollaan mahdollisimman liikkumatta, hiljaa ja huomaamatta. Chipan ja Riston sviittiyöstä väännettiin viimeksi eilen täällä ja siitä sviittiyöstä on varmaan jo kaksi kuukautta. Ja siitä sviittiyöstä on riittänyt kohua, taloon jopa meni kaksi asukasta, Anna ja Kaisa-Rekka, ilmeisesti missionaan paljastaa sen sviittiyön tapahtumat talossaolijoille. Ja talosta poistuttuaan Cheryll on saanut vastailla sitä yötä koskeviin kyselyihin useissa eri haastatteluissa. Ja jos minulta kysytään niin olihan tuo sviittiyö niiden lyhyiden pätkien perusteella huomattavasti seksikkäämpää katseltavaa/kuunneltavaa Chipan huohotuksineen ja lantion vatkauksineen kuin T&T touhu on missään vaiheessa ollut. Cheryll kun ei siinäkään pyrkinyt olemaan mahdollisimman huomaamaton ja näkymätön.

-OO-, missä siitä T&T peitonheiluttelusta on kohistu ja kuka siitä on kohissut ja ketä se on kiinnostanut? Cheryllin ja Riston sviittiyötä kohtaan ollut kiinnostus on ollut minusta käsittämättömän suurta, se että Cheryll piti kiinni kiltintytön imagostaan eikä myöntänyt asiaa kasvatti tuosta ison asian varsinkin näiden Cheryllin dissareiden mieliin.

Ja minusta lähes kaikki peitonheiluttelu talossa on pääsääntöisesti väsynyttä, koska eihän nuo avoimesti sitä seksiä kuitenkaan harrasta vaan keskitytään olemaan mahdollisimman näkymättömiä niin en näe siinä oikein mitään katsottavaa.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Chipan ja Riston sviittiyöstä väännettiin viimeksi eilen täällä ja siitä sviittiyöstä on varmaan jo kaksi kuukautta.

Jos esim. minä tai joku muu alkaisi täällä samalla tavalla, täysin puusilmäisesti, vänkäämään jotain täysin älytöntä T&T:n peiton heiluttelusta niin todennäköisesti silloin siitäkin käytäisiin samanlaista vääntöä. Mutta kun täällä ei ole minusta toista joka suhtautuu yhtä kiihkeästi ja täydellisen yksipuolisesti asioihin kuin sinä niin siksipä tuota keskustelua käydään Cheryllistä ja Ristosta. Minä olen edelleen sitä mieltä että Cheryllistä ei ole käyty tällä kaudella niin paljoa keskustelua siksi että hän olisi kiinnostava, vaan siksi että nimenomaan sinä olet ylläpitänyt tuota keskustelua hyvin pitkälti. Eli näin kärjistetysti voisi sanoa että se olet sinä josta keskustellaan, ei Cheryll.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos esim. minä tai joku muu alkaisi täällä samalla tavalla, täysin puusilmäisesti, vänkäämään jotain täysin älytöntä T&T:n peiton heiluttelusta niin todennäköisesti silloin siitäkin käytäisiin samanlaista vääntöä. Mutta kun täällä ei ole minusta toista joka suhtautuu yhtä kiihkeästi ja täydellisen yksipuolisesti asioihin kuin sinä niin siksipä tuota keskustelua käydään Cheryllistä ja Ristosta. Minä olen edelleen sitä mieltä että Cheryllistä ei ole käyty tällä kaudella niin paljoa keskustelua siksi että hän olisi kiinnostava, vaan siksi että nimenomaan sinä olet ylläpitänyt tuota keskustelua hyvin pitkälti. Eli näin kärjistetysti voisi sanoa että se olet sinä josta keskustellaan, ei Cheryll.

Cheryllin dissarit toi sen sviittiyön toistuvasti esiin ja teki siitä ison jutun. Cheryll ei siitä itse halunnut edes talossa puhua.

Ja vaikka minä olenkin täällä puhunut Cheryllistä niin en minä näiden BB:tä käsittelevien keskustelupalstojen keskustelunaiheita ole määrittelemässä (kirjoitan vain tällä palstalla BB:stä), niitä seuraamalla on kuitenkin ollut hyvin helppoa huomata että Cheryll on ollut tällä kaudella eniten keskustelua herättänyt asukas. Cheryll oli mm sekä selkeä suosikki että inhokki Plazalla, Cheryll oli viime viikon 3.suosituin asukas 14.6% kannatuksella edellään vain Tero ja Johan, vaikka Cheryll ei ollut enää edes talossa.

Se Extra jossa Cheryll oli vieraana sillä oli yli 100 000 katsojaa enemmän kuin Extralla keskimäärin maanantaisin on ollut ja toiseksi eniten katsojia keränneeseen Extraankin oli eroa yli 50 000 katsojaa.

Taisi se Cheryll olla mielenkiintoinen asukas vaikka sinä et sitä haluaisikaan myöntää tai sinua ei olisi Cheryll kiinnostanut.
 
Viimeksi muokattu:

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Taisi se Cheryll olla mielenkiintoinen asukas vaikka sinä et sitä haluaisikaan myöntää tai sinua ei olisi Cheryll kiinnostanut.

Ainoastaan sinun takiasi täällä Jatkoajassa on kermaperseestä näin paljon palstametrejä väännetty. Jos et olisi koko aikaa puolustelemassa, olisi Cheryll tippunut samaan kastiin kuin muutkin talon asukkaat. Eli siis joku kommentoi: "Voi luoja että tuo blondi, koiran ja Jari Sarasvuon symbioosilta näyttävä jakorasia on rasittava ihminen", johon joku olisi vastannut "näinpä hyvinkin". Se oli siinä. Jos puolestasi olisit valinnut suosikiksesi vaikkapa Tuulin ja joku olisi valittanut typykän rasittavasta äänestä, olisit alkanut jauhamaan rivitolkulla skebeliä kuten: "Tuulin äänestä tulee mieleen on aamuauringon ruusuiset sulosoinnut blaa blaa blaa...". Ja mitä sitten tapahtuu? Taas jankataan.

Tuo siis vain tästä paltasta puhuttaessa. Itse en voinut pitää Cheryllia mitenkään mielenkiintoisena tai kiinnostava asukkaana, sillä en pidä myötähäpeän tunteesta. Jotkut kuitenkin pitävät, ja täten seurasivat mielenkiinnolla mitä se lapanen seuraavaksi keksii (tai jättää keksimättä).
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuo siis vain tästä paltasta puhuttaessa. Itse en voinut pitää Cheryllia mitenkään mielenkiintoisena tai kiinnostava asukkaana, sillä en pidä myötähäpeän tunteesta. Jotkut kuitenkin pitävät, ja täten seurasivat mielenkiinnolla mitä se lapanen seuraavaksi keksii (tai jättää keksimättä).

Myötähäpeällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miksi minä pidän Cherylliä mielenkiintoisena ja viehättävänä persoonana. Tuskin on monella muullakaan Cheryllistä pitäneellä ja pitävällä. Kyllä se mielenkiinto ja paljon puhetta tuli ihan muusta syystä kuin myötähäpeästä. Ja ei tämä tosiaan ole ainoa palsta missä BB:stä keskustellaan, se Cheryllin suosio ja mielenkiinto on näkynyt monilla palstoilla ja paljon selkeämmin kuin täällä. Se että minä en olisi täällä ollut Cheryllistä keskustelemassa tai Chipaa puolustamassa ja hehkuttamassa olisi kokonaiskuvassa hyvin pieni kärpäsenpaska, vaikka toki tämän ketjun sisällöstä se olisi vienyt valtaosan pois ja aika kuiva ketju tämä ilman sitä taitaisi olla? Eikä minun kirjoituksillani ole mitään varsinaista merkitystä kuinka suosittu ja kuinka paljon puhetta Cheryll on eri palstoilla aiheuttanut. Enkä minä omien kirjoituksieni sokaisemana näitä väitteitä ole heittänyt ilmoille vaan kyllä se on ihan tuota nettikirjoittelua eripuolilla seuraamalla saatu havainto ja näkyihän se selkeästi myös tuon Extran (Cheryll vieraana) katsojaluvuissa jotka oli yli 100 000 katsojaa normaalin maanantain keskiarvon yläpuolella.

Manta on niitä harvoja jonka käytöksessä olisi aihetta myötähäpeään niin kuvottavaa se välillä oli.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös