Sairas olkoot väärä sana. Jotenkin outoa kuitenkin puolustella jotain televisiopersoona tuolla tavalla. Lisäksi on outoa nähdä hänessä jotain mielenkiintoista verratessa muihin asukkeihin. Lähinnä joku rokkikukkotanssi tulee mieleen Cheryllin suurimpana saavutuksena talossa.
Eihän tämä ole ollut kuin pientä ja välillä suurempaa pilke silmäkulmassa olevaa ruusunpunaista hehkutusta, jossa joku saattaa jopa kyetä nauramaan itselleenkin eikä olla ihan koko aikaa niin tosissaan.
Etko ole tosissasi koko aikaa?
Etpä ole sitten onnistunut paljoa näkemään Cheryllissä ja aikalailla vain siihen pintakimallukseen olet takertunut.
Olen elämäni aikana joutunut tuntemaan samanlaisia tyttöjä kuin Cheryll, eikä heistä ole jäänyt mitään positiivista mielikuvaa söpön sisällön ja kuoren jälkeen. Aika tyhjiä.
En lähtisi arvailemaan paljonko Cheryllillä on vientiä ja ottajia ulkomaailmassa mutta uskallan veikata että ihan riittämiin. Tuskin tuosta siis tarvitsee kantaa huolta.
Epäilen etteikö sinullakin olisi häneen mahdollisuuksia. Ainakin tuntuu siltä että koko jatkoaika jättäisi Cheryllin sinulle. Otos on siis miehiä ajatellen aika laaja kuitenkin.
Teille joita tämä tylsyyden maksimointi vielä kiehtoo heittäisin ilmoille kysymyksen, mitä nähtävää teille siellä on? Kuka tai ketkä on se/ne persoona(t) jota te haluatte nähdä ja mitä mielenkiintoista tuo/nuo persoona(t) on teille tarjonnut?
Itse pidän BB:n henkilöistä sen mukaan, että voisivatko he olla tuttavapiiristäni oikeassa elämässä ja voisinko olla heidän kaverinsa. Johan, Tero ja Jarmo jokainen edustavat minulle tuttuja piirteitä ystäväpiirissäni. Jotkut heidän piirteistään ovat todella lähellä omien kavierieni piirteitä.
Otetaan esimerkki. Lähdet viikoksi Thaimaahan, otatko mukaan Johanin vai Cheryllin?
Johanin kanssa tulisi todennäköisesti koko paikka koluttua läpi ja olisi saatanan hauskaa. Ei jäisi mitään epäselvää ja homma todennäköisesti otettaisiin uudestaan ensi vuonna.
Cheryllin kanssa homma olisi todennäköisesti jotain shoppailun ja auringon palvomisen väliltä. Tylsää kuin homolla vitussa. Ja yhtä vastenmielistäkin. Koko matkan ajan ajattelet että "toivottavasti toi kana antaa edes persettä, muuten tää on ihan sairasta ajan hukkaa". Sitten loman viimeisenä päivänä Cheryll menee ja antaa paikalliselle vapaapainijalle teidän kahden hotellihuoneessa vähän "pöksyt jalassa".
Jos näistä kahdesta jommankumman kanssa pitäisi viettää tunti jossain, niin arvioni mukaan Cheryllin kanssa se tunti tuntuisi kolmelta tunnilta ja Johanin kanssa puolelta tunnilta.
No oikeastaan Johanin, Anniinan ja Teron jälkeen muu sakki onkin minulle vähän kuin Cheryll, ehkä vaan vielä vähän vähemmän.