"Sääli on heikkoutta, heikkous on sun voima. Ei oo heikkoutta olla heikko. Ei oo heikkoutta olla heikko."
-Aikamme suuri ajattelija Martina Aitolehti.
Kadiin verrattuna Martina kyllä todellakin ON suuri ajattelija. Yllättävän kauan jaksoi yrittää keskustelua sellaisen puupökkelön kanssa, joka ei osannut päästää suustaan yhtä ainutta järkevää lausetta. Oli toki alkoholillakin osuutta asiaan vaikka "kohtuudella" nautittiinkin, mutta herrajjestas sentään silti
Kadi ja Jussi pitäisi sulkea kaksin pieneen huoneeseen juttelemaan asioista. Jussiakin voisi voidella ensin sillä 20 kaljatölkin kohtuukäyttöannoksella, niin sitten juttu luistaisi. Siitä tulisi televisiohistorian paras dialogi.
"Vittu että vittu tekee niinku mieli röökiä. Mut ihan sama!"
"Et sä tajuu mua. Tsöh. Se on niinku siis haloo?"
"12 vuotta oon polttanu ja nyt en saa tupakkaa. Vitun sama."
"Mä oon paska ihminen. Mut emmä välitä. Mä oon tämmönen ja jos sä et tajuu, niin so what? Helööööy? Ei mua kiinnosta. Tsöh."
"..."
"Tsöh. Kukaan ei voi tajuu mun elämää. Mut se on niinku...ei kiinnosta."
"..."
"Mun äiti...hei haloo! Kuin sä voit sanoo, et...tsöh. Yks mun kaveri, ei se ymmärrä mut ihan sama. Mä oon vaan, ei mua kiinnosta. Tsöh."
"Nyt kun sais tupaaakan vittu. Mitä vaan tekisin mut ihan sama!"
"Tsöh. Mua ei kukaan komentele. Hei haloo...mua? Who cares?"
"Vittu, mä tulin tänne taloon ja mä niinku olin niinku uus ja mutta mun mielestä mä oon päässy ihan hyvin mukaan porukkaan ja vittu mä tykkään teistä kaikista mutta mä oon niinku uus, tulin kesken tänne kun te olitte jo ollu....Niinku hyvin oon mun mielestä päässy porukkaan, uutena tulin tänne. Kun mä vittu joudun täältä lähteen, niin vaikka oon uutena tullu niin mä tykkään teistä kaikista ja varmaan niinku tuun joka kerta tonne vastaan vaikka oon kaukaa. Vittu ihan jokaista vastaan."
"Mä en tiä...ei mua kiinnosta. Martina...Suvi...Timo...tsöh...haloo? Mä oon...tsöh, et sä voi tajuu mun elämää. Se on niinku helooooou, miks?"
"Vittu ku olis ny tupaaakkaa. Vittu yks tupaaakka. Tää on niinku ihan sama!"