Suomen Big Brother 2007

  • 971 229
  • 3 273
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Voisin muuten lyödä aika paljosta vetoa, että Jussin jälkeen seuraava lähtijä on iki-ihana Martina. Siis mikäli se nyt vaan on sääntöjen mukaan mahdollista.

Niin, Martina nyt kuitenkin eilisissä keskusteluissa pelasti kasvojaan jonkun verran asukkaiden silmissä, ja saa sitä kautta "uuden mahdollisuuden". Mielenkiintoista onkin nähdä, käyttääkö neiti mahdollisuuden hyväksi. Eli jos Martinan käytös muuttuu tarpeeksi, niin voi hyvinkin olla ettei tyttö olekaan ensi viikon häätöäänestyksessä.
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Tuosta Farbodista tulee koko ajan sellainen olo että se on varmaan helvetin hyvä ystävä. Sellainen kaveri johon voi luottaa kuin vuoreen ja joka on varmasti ensimmäisenä auttamassa ystäviään kun ovat avun tarpeessa. Muutenkin on fiksu herrasmies, koko ajan enemmän ja enemmän nostaa pisteitään.
Samaa mieltä. Rehellinen ja kiltti. Arvostan.

Kadi ärsyttää edelleen eniten. Harmi vaan kun ei tipu vieläkään.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jussi varmaan on ikionnellinen, kun suorassa lähetyksessä kuulee yhden nimeämisperusteen olevan sen, että haisee paskalle.
Ehkä se herättää miehessä jotain ajatuksia ja hän oppii käymään suihkussa kerran päivässä tai ainakin laittamaan sitä dödöä.

Joskus asiat vaan pitää kuulla jonku muun sanomana että ne tajuaa :-)
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Jussi varmaan on ikionnellinen, kun suorassa lähetyksessä kuulee yhden nimeämisperusteen olevan sen, että haisee paskalle.

Nimeämisperusteista näytetään vain pätkiä, eli voi olla että tuo jää näkemättä. Mutta taitaa olla ikionnellinen siitäkin, että kaikki naiset antoivat herralle nimeämispisteitä, erityisesti Piian nimeämispisteet lämmittävät varmaan mieltä.

Iski kyllä eilen pieni myötähäpeä, kun Jussi avautui vakavien keskustelujen jälkeen sohvalla vielä siitä, kuinka hän ei ole ollut oma itsensä tms, ja kukaan ei näyttänyt kuuntelevan miestä.

E: on muuten Niko aika paljon kuvassa Amin Asikaisen näköinen: http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?570321
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jotenkin tuntuu, että Kadi lähtee, jos saa enemmän miinus, kuin plus-ääniä.
Jussi ei varmaankaan saa yhtään miinus-, eikä plus-ääniä, kun äänestäjät unohtavat hänen olevan äänestyksessä.
 

Silvio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Hyi vittu mitä paskaa. 1. kautta katsoin minuutin. Sen jälkeen olen ihmetellyt miksi moinen kuona kiinnostaa ketään.


Heh, pidän tämän hetken parhaana tv-sarjana Sopranosia. Jos sitä en olisi koskaan katsonut lainkaan ja sitten katsoisin joku tiistai yhden randomin minuutin niin sanoisin varmasti että paskaa, miten moinen kuona kiinnostaa ketään.

Mutta tietysti tosi-tv on syvältä, osa vain koukuttavan syvältä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jotenkin tuntuu, että Kadi lähtee, jos saa enemmän miinus, kuin plus-ääniä.
Jussi ei varmaankaan saa yhtään miinus-, eikä plus-ääniä, kun äänestäjät unohtavat hänen olevan äänestyksessä.

Extran mukaan Kadi reilusti plussalla ja Jussi saman verran miinuksella. Näytti aivan samalta kuin oli Kadilla tilanne Helin kanssa, tosin nyt ei kerrottu oikeita prosenttieroja vaan näytettiin vain palkit.

Tänään asukkaat sai sitten päivätehtäväksi juoda kohtuudella kun keittiönpöytä on täynnä olutta, siideriä ja muita tölkkejä (ei kuitenkaan kirkkaita). TiinaH:n ja Faben pitäisi kuvata ilta dvd-kameralla, Tellu tosin hajosi taas palasiksi kun kuuli tehtävästä ja nyt toinen kuvaajista on hautautunut makkariin peiton alle. Saa nähdä kuinka tuo kohtuu juominen onnistuu, luulisi että aika hyvin koska mielestäni tuo juominen talossa on tähänkin asti pysynyt aika hyvin kohtuudessa (tosin osin juomien vähyyden takia).
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä muista mutta minun mielestäni tuo Tellu on helvetin rasittava ämmä. Itsehän tuo otti sen antibioottikuurin, turha sitä nyt on kiukutella.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
En tiedä muista mutta minun mielestäni tuo Tellu on helvetin rasittava ämmä. Itsehän tuo otti sen antibioottikuurin, turha sitä nyt on kiukutella.

Niinpä. Ja muistaakseni vielä puheli tyyliin "parempi nyt saada tämä kipu pois, ja että ei haittaa jos muut juovat."
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
En tiedä muista mutta minun mielestäni tuo Tellu on helvetin rasittava ämmä. Itsehän tuo otti sen antibioottikuurin, turha sitä nyt on kiukutella.

Onkos tuo nyt satavarmaa, että Tellun antibiootit eivät sovi alkoholin kanssa? Itse olen kyllä tintannut viinaa useammankin kuurin kanssa. Lääkärit ovat sanoneet, että suurin riski on lääkkeiden oksentaminen ulos.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos tuo nyt satavarmaa, että Tellun antibiootit eivät sovi alkoholin kanssa? Itse olen kyllä tintannut viinaa useammankin kuurin kanssa. Lääkärit ovat sanoneet, että suurin riski on lääkkeiden oksentaminen ulos.

Niitä on erilaisia. Minulle ainakin annettiin hammassärkyyn tuossa muutama viikko sitten sellainen kuuri että oli ehdoton alkoholikielto. Aiheuttaa lääkärin mukaan samanlaisen reaktion kuin antabus.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Palatakseni vanhaan, eli tuohon huoritteluun, niin mielestäni nainen tai mies joka myy itseään on huora, oli ostaja sitten mies, nainen tai juorulehti.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkos tuo nyt satavarmaa, että Tellun antibiootit eivät sovi alkoholin kanssa? Itse olen kyllä tintannut viinaa useammankin kuurin kanssa. Lääkärit ovat sanoneet, että suurin riski on lääkkeiden oksentaminen ulos.

Minäkin olen käsittänyt, että alkoholi korkeintaan heikentää tavallisten antibiottien tehoa tai imeytymistä. Hevoskuureista en tiedä, kun en ole niitä joutunut ottamaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minäkin olen käsittänyt, että alkoholi korkeintaan heikentää tavallisten antibiottien tehoa tai imeytymistä. Hevoskuureista en tiedä, kun en ole niitä joutunut ottamaan.

Kuten sanoin, antibiootteja on erilaisia. Toisten kohdalla ainoastaan vaikutus heikkenee, mutta toiset aiheuttavat samanlaisen reaktion kuin antabus.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Palatakseni vanhaan, eli tuohon huoritteluun, niin mielestäni nainen tai mies joka myy itseään on huora, oli ostaja sitten mies, nainen tai juorulehti.

Täysin samaa mieltä.

edit. typo
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
"Sääli on heikkoutta, heikkous on sun voima. Ei oo heikkoutta olla heikko. Ei oo heikkoutta olla heikko."

-Aikamme suuri ajattelija Martina Aitolehti.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
-Aikamme suuri ajattelija Martina Aitolehti.

Ihminen, jonka todellinen arvo ymmärretään vasta hänen kuolemansa jälkeen. Näitä suurmiehiä/naisiahan on historian kirjat pullollaan ja tässä sitten varmaan yksi lisää ;) Kieltämättä aika "hienosti" todettu.

Pitäsköhän sitä ruveta kokoamaan sellaista listaa kuin Martinan kootut, vai onko jo? Ois vaan sen verran jäätävää tavaraa et huh huh...
 

NKokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Suomen maajoukkue
Pitkästä aikaan kirjoittelen myös tälle vapaallekin puolelle..
Omasta mielestäni tämän vuoden Big Brother on menny varsinaiseksi pelleilyksi.. Väkeä lappaa sisään joka sunnuntai, joskus jopa useampiakin, ja nyt aletaan tunkemaan sinne jo näitä huomionhakuisia julkkiksia, sori Martina, ei kai sun miehes tuu hakkaa mua nyt?

Big Brotherin pääohjaaja Kim Sainiota lainatakseni:
"Onko taloon tulossa vielä uusia asukkaita ?
T:Asukas

Pysykää tarkkana."


Että semmoista. Eiköhän sunnuntaina nähdä taas joku uusi turha naama.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pitkästä aikaan kirjoittelen myös tälle vapaallekin puolelle..
Omasta mielestäni tämän vuoden Big Brother on menny varsinaiseksi pelleilyksi.. Väkeä lappaa sisään joka sunnuntai, joskus jopa useampiakin

Juuri tämän takia itsellänikin on vähän jo mennyt maku tämän vuoden big brotheriin.. Se riittää, että jos sinne tulee kerran koko kauden aikana uusi asukas.. Siinä on ihan tarpeeksi yllätyksiä, mutta eihän siinä enää ole mitään yllättävää, kun sinne kutienkin taas tulee sunnuntaina joku uusi.. Tosin se Martinan taloon meno yllätti itseni aika totaalisesti..
 

axe

Jäsen
"Sääli on heikkoutta, heikkous on sun voima. Ei oo heikkoutta olla heikko. Ei oo heikkoutta olla heikko."

-Aikamme suuri ajattelija Martina Aitolehti.

Kadiin verrattuna Martina kyllä todellakin ON suuri ajattelija. Yllättävän kauan jaksoi yrittää keskustelua sellaisen puupökkelön kanssa, joka ei osannut päästää suustaan yhtä ainutta järkevää lausetta. Oli toki alkoholillakin osuutta asiaan vaikka "kohtuudella" nautittiinkin, mutta herrajjestas sentään silti

Kadi ja Jussi pitäisi sulkea kaksin pieneen huoneeseen juttelemaan asioista. Jussiakin voisi voidella ensin sillä 20 kaljatölkin kohtuukäyttöannoksella, niin sitten juttu luistaisi. Siitä tulisi televisiohistorian paras dialogi.

"Vittu että vittu tekee niinku mieli röökiä. Mut ihan sama!"
"Et sä tajuu mua. Tsöh. Se on niinku siis haloo?"
"12 vuotta oon polttanu ja nyt en saa tupakkaa. Vitun sama."
"Mä oon paska ihminen. Mut emmä välitä. Mä oon tämmönen ja jos sä et tajuu, niin so what? Helööööy? Ei mua kiinnosta. Tsöh."
"..."
"Tsöh. Kukaan ei voi tajuu mun elämää. Mut se on niinku...ei kiinnosta."
"..."
"Mun äiti...hei haloo! Kuin sä voit sanoo, et...tsöh. Yks mun kaveri, ei se ymmärrä mut ihan sama. Mä oon vaan, ei mua kiinnosta. Tsöh."
"Nyt kun sais tupaaakan vittu. Mitä vaan tekisin mut ihan sama!"
"Tsöh. Mua ei kukaan komentele. Hei haloo...mua? Who cares?"
"Vittu, mä tulin tänne taloon ja mä niinku olin niinku uus ja mutta mun mielestä mä oon päässy ihan hyvin mukaan porukkaan ja vittu mä tykkään teistä kaikista mutta mä oon niinku uus, tulin kesken tänne kun te olitte jo ollu....Niinku hyvin oon mun mielestä päässy porukkaan, uutena tulin tänne. Kun mä vittu joudun täältä lähteen, niin vaikka oon uutena tullu niin mä tykkään teistä kaikista ja varmaan niinku tuun joka kerta tonne vastaan vaikka oon kaukaa. Vittu ihan jokaista vastaan."
"Mä en tiä...ei mua kiinnosta. Martina...Suvi...Timo...tsöh...haloo? Mä oon...tsöh, et sä voi tajuu mun elämää. Se on niinku helooooou, miks?"
"Vittu ku olis ny tupaaakkaa. Vittu yks tupaaakka. Tää on niinku ihan sama!"
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kyllähän tuo nainen on juuri niin pinnallinen ja "pissimäinen" kuin olla ja voi. Välillä tuntuu, että Martina on ihan fiksu, mutta välillä menee jutut vähän yli..

Kun hänkin on tällainen koko Suomen rakastama julkkis, niin luulisi että esimerkiksi tuolla talossa ollessaan olisi yrittänyt ehkä parantaa muiden käsitystä itsestään. Tai itse olisin ehkä niin tehnyt.

Subtv.fi kirjoitti:
"Mä vihaan lihavia ihmisiä", Martina paljasti. - "Mä vihaan ihmisiä, jotka haisee ja piereskelee ja lihoo."

"Vihaatko sä mua?" Jussi kysyi suoraan.

- "En, mutta jos sä olisit mun mies, niin vihaisin", Martina sanoi hieman häkeltyneenä.

"Naisen ykkösprioriteetti on se, että pitää itsestään huolta", nainen kiteytti.

"Miehen pitää olla pitkä ja lihaksiksikas", Martina vastasi. - "Mä en haluu lihavaa miestä, en mä haluu puristella sen läskejä".

Martina alkoi kertoa aviomiehestään, joka on naisen sanojen mukaan treenannut paljon.

Voin kuvitella miten monet herneet on vedetty nenään ja tullaan vetämään, kun tämäkin pätkä tulee illalla ulos. Näin sitä fanikantaa kartutetaan!!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kadiin verrattuna Martina kyllä todellakin ON suuri ajattelija.
Itse asiassa Martina tuntuu olevan noista talon naisista selkeästi fiksuin. Se kertoo toki aika paljon porukasta, mutta ainakin minulle tämä BB-aika on muokannut käsitystäni Martinasta selkeästi positiiviseen suuntaan. Toki tuollainen suoraan sanominen on suomalaisille uutta ja siksi rankkaa, mutta odotin paljon pahempaa. Luulen, että koko katsojalauma odotti paljon pahempaa.

Jos Martina ei olisi ollut aikaisemmin salarakas ym. kommellustensa kanssa niin paljon julkisuudessa, olisi hän koko kansan ylivoimainen suosikki. Perinteinen kateus tässä jyllää.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Aikaisemmin ei ole tullut tätä ohjelmaa katsottua, mutta eilen illalla kanavasurffailun seurauksena jäin kiinni ohjelmaan. Homma oli menossa siinä kohdassa, jossa kaikki istuivat sohvalla, ja kertoivat tuntemuksiaan kuluneesta viikosta talossa.
Välillä tuntuu, että Martina on ihan fiksu, mutta välillä menee jutut vähän yli..
No jotenkin jäi tuosta Martinan jutustelusta hieman sama fiilis, mitä lainauksessa on. Välillä siis jopa ihan asialllista juttua tuli, joten eihän mikään tyhmä voi olla. Näkökysymykseen mennäkseni, sekin puoli on kohtuullisen hyvällä mallilla mielestäni, tosin jotain pientä viilausta on varmaan suoritettu. Esim. hampaat eivät oikein näyttäneet alkuperäisiltä.

Ei tämä katselu kuitenkaan sitä vertaa säväyttänyt, että jatkossa pitäisi ohjelmaa seurata. Tyydyn tällä erää tähän näkemääni esitykseen.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Itse asiassa Martina tuntuu olevan noista talon naisista selkeästi fiksuin. Se kertoo toki aika paljon porukasta, mutta ainakin minulle tämä BB-aika on muokannut käsitystäni Martinasta selkeästi positiiviseen suuntaan. Toki tuollainen suoraan sanominen on suomalaisille uutta ja siksi rankkaa, mutta odotin paljon pahempaa. Luulen, että koko katsojalauma odotti paljon pahempaa.

Jos Martina ei olisi ollut aikaisemmin salarakas ym. kommellustensa kanssa niin paljon julkisuudessa, olisi hän koko kansan ylivoimainen suosikki. Perinteinen kateus tässä jyllää.

tuuskin kanssa samoilla linjoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös