Suomen Big Brother 2007

  • 971 271
  • 3 273

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eiks olekin hauskoja. Ja olen kyllä huomannut että kun ei pidä jostain niin niillä faktoillakaan ei ole ihan niin paljon väliä vaan silloin voi vaikka keksiä vähän tapahtumia tai tekoja.

Faktoista en tiedä, mutta niin kauan kun täällä väitellään kenestä talon asukkaasta pidetään ja kenestä ei niin silloin jokainen on oikeassa. Vaikka sinä pidät jostakin asukkaasta ja todistat sen aukottomasti ei se tarkoita että minun hänestä täytyy pitää. Ja kirjoitin tuon edellisen viestin sen vuoksi, että olen ollut huomaavinani ettet kirjoita tähän ketjuun muuten kuin nostaaksesi Kadia jalustalle.

EDIT: typo
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
BB kirjoitti:
Jos julkkisasukas voittaisi Big Brotherin, käyttäisi hän osan rahoista omaan asuntoon ja shoppailisi "niin pirusti"!

Tietenkään Kaivarin kämppä ei oma ole. Tosin osoitekin olisi mukava tietää. Kaivari kun tuppaa joskus leviämään kummasti.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Eiks olekin hauskoja. Ja olen kyllä huomannut että kun ei pidä jostain niin niillä faktoillakaan ei ole ihan niin paljon väliä vaan silloin voi vaikka keksiä vähän tapahtumia tai tekoja.

Tämä pätee myös toisinpäin (eli kun pitää jostain paljon), että sinänsä turha kommentti.

Sama asia on kyllä huvittanut kuin Torstiakin. Ja sitä myös ihmettelen, että mitä siinä Kadissa on, kun tyypillä näyttää olevan kuitenkin suht paljon faneja.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenkään Kaivarin kämppä ei oma ole. Tosin osoitekin olisi mukava tietää. Kaivari kun tuppaa joskus leviämään kummasti.
Sama tässä itsellänikin mielessä. Kun täällä pidetään Kaivarin kämppää faktana, haluaisin nähdä tästä jotakin muuta kuin pelkästään Martinan sanomiset. Itse asiassa yllätyn suuresti, jos Aitolehti asuu Kaivarissa. Tietämättä asiasta mitään pidän Ullanlinnaa, Kaartinkaupunkia tai jopa Punavuorta todennäköisempänä vaihtoehtona.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ja sitä myös ihmettelen, että mitä siinä Kadissa on, kun tyypillä näyttää olevan kuitenkin suht paljon faneja.

Joo sitä mäkin oon pikkasen ihmetelly kun en ite tykkää neitosesta yhtään. Mut kyllähän se tosta porukasta sitä värikkäämpää osastoa on, joten siitä se varmaan sit.

Mitä meidän julkkikseen tulee niin on kyllä tuonut aika pirusti lisää väriä ja mielenkiintoa koko touhuun, joka tähän mennessä on ollu niin HMV-kamaa et huh huh. Tuotanto tiimin eka onnistunut päätös tällä tuotanto kaudella, joten se kertoo jo jotain...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Onko tämän Kadin kuultu itse sanovan nimeään? Haluaako itse nimensä sanottavan "Kadi"? Viron puolellahan kaikki tietysti sanoisivat "Kati", mutta BB-ympäristössä on käytössä "Kadi".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tämän Kadin kuultu itse sanovan nimeään? Haluaako itse nimensä sanottavan "Kadi"? Viron puolellahan kaikki tietysti sanoisivat "Kati", mutta BB-ympäristössä on käytössä "Kadi".

Kyllä se itsekin sanoo ihan suomalaisittain "Kadi".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Talossa puhutaan asioita selviks, ihan kuin aikuiset ihmiset!!
M:n on monen avauksen kohteena. Kasvun paikka.

Ihan hyvä eilisen riitelyn jälkeen puhdistaa ilmaa, Kadilla tosin on välillä suuria vaikeuksia pysyä hereillä kuunnellessa muiden jaarittelua. Tosin tuon jaarittelupiirin olisi voinut hoitaa huomenna kun kaikki olisi saaneet nukuttua kunnon unet, varmasti kaikki olisi saaneet hommasta enemmän irti.

Edit: Martina liikuttui kyyneliin kerratessaan eilistä ja Martsu pyysi kaikilta anteeksi eilistä käytöstään ja kertoili siinä sivussa myös varsin rehellisen tuntuisesti omista tunnoistaan asukkaita kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ihan hyvä eilisen riitelyn jälkeen puhdistaa ilmaa, Kadilla tosin on välillä suuria vaikeuksia pysyä hereillä kuunnellessa muiden jaarittelua. Tosin tuon jaarittelupiirin olisi voinut hoitaa huomenna kun kaikki olisi saaneet nukuttua kunnon unet, varmasti kaikki olisi saaneet hommasta enemmän irti.
Kyllä asiat pitää puhua kun on sen tarve - eikä viiden vuoden päästä. Itsekin pitäisi tuo muistaa. Ihan hyvä idea tuo sessio, vaikkei varmaan kaikkia "haavoja" saadaakaan umpeen. Martina on edelleen aika heikoilla ensi viikon nimeämisissä, ei siitä pääse mihinkään. Ei ihmistä yksi tuollainen avautumissessio muuta, jossei oikeasti halua muuttua. Jarkko on nostanut silmissäni pisteitä huikeasti. Hitsi, kun olisi tuollainen heebo kaverina.
 

J.Petke

Jäsen
Kyllä asiat pitää puhua kun on sen tarve - eikä viiden vuoden päästä. Itsekin pitäisi tuo muistaa. Ihan hyvä idea tuo sessio, vaikkei varmaan kaikkia "haavoja" saadaakaan umpeen. Martina on edelleen aika heikoilla ensi viikon nimeämisissä, ei siitä pääse mihinkään. Ei ihmistä yksi tuollainen avautumissessio muuta, jossei oikeasti halua muuttua. Jarkko on nostanut silmissäni pisteitä huikeasti. Hitsi, kun olisi tuollainen heebo kaverina.

Tuollaisia juttutuokioita pitäisi pitää tuolla enemmänkin. Itselläni arvostus Farbodia kohtaan nousee kohisten. Mies on niin aito, rehti ja sydämellinen kaveri joka ei tahdo kenellekään pahaa. Jos tuota menoa jatkaa niin yksi vahvoista voittajaehdokkaista. Nuori sälli mutta paljon on järkeä päässä.

Näyttää olevan Martinallakin lopulta menneen jakeluun se että hän ei ole tuolla talossa yksin ja jos meinaa kauemmin olla niin joutuu muuttamaan asennettaan rajusti.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Tuollaisia juttutuokioita pitäisi pitää tuolla enemmänkin. Itselläni arvostus Farbodia kohtaan nousee kohisten. Mies on niin aito, rehti ja sydämellinen kaveri joka ei tahdo kenellekään pahaa. Jos tuota menoa jatkaa niin yksi vahvoista voittajaehdokkaista. Nuori sälli mutta paljon on järkeä päässä.

Sama täällä. Loistava kaveri. Tässä olen nyt ihmeissäni kuunnelut miten fiksua juttua kaverilta tulee. Ehdottomasti yksi suosikeistani. Aikamoinen herrasmies.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Itselläni arvostus Farbodia kohtaan nousee kohisten. Mies on niin aito, rehti ja sydämellinen kaveri joka ei tahdo kenellekään pahaa. Jos tuota menoa jatkaa niin yksi vahvoista voittajaehdokkaista. Nuori sälli mutta paljon on järkeä päässä.

Hieman samoja tuntoja täällä suunnalla. F vaikuttaa jotenkin hieman liian täysipäiseltä muutoinkin tuohon taloon ja on sellainen tunne, että jos säilyy mukana, kun porukka pienenee, niin rooli talossa voi kasvaa paljonkin. Potentiaalia tuntuisi ainakin olevan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta Farbodista tulee koko ajan sellainen olo että se on varmaan helvetin hyvä ystävä. Sellainen kaveri johon voi luottaa kuin vuoreen ja joka on varmasti ensimmäisenä auttamassa ystäviään kun ovat avun tarpeessa. Muutenkin on fiksu herrasmies, koko ajan enemmän ja enemmän nostaa pisteitään.
 
Martinan mukaan muilla on heikko itsetunto.

Taitaa itsellään olla aika heikko itsetunto, kun on kokoajan tuotava itseään esiin ja kehuttava itseään. Ihan jees, että aiheuttaa ristiriitoja, mutta kun itsekehun määrä on Heka potenssiin 5. Nyt siellä on teille sitä draamaa! Kyllä on omalla tavallaan mukava katsoa jotain Nikoa, joka tuntuu olevan aina suht hyvällä tuulella ja ei aiheuta muille pahaa mieltä.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Martinan mukaan muilla on heikko itsetunto.

Taitaa olla niin että Martinalla ei ole itsetuntoa lainkaan. Ei tollanen itsensä ylivertaisuuden korostaminen oo enää tervettä. Hoitoon toi h???a pitäs ohjata.
Miksei kukaan anna palaa sille ihan täyslaidallista paskaa niskaan, puhuvat vaan selän takana. Mulla olis mennyt käpy tollaseen jo yhessä päivässä.
Tuntee ihan kotikatsomoon saakka kuinka kaikki kärsivät Martinan läsnäolosta.
Samanlainen tissiposki tuntuu tuo Martinan Eskokin olevan, nehän saa sen turpaanvetoklinikan rahoilla maksettua sen kämpän sieltä Korsosta (ja ihan kerrostalosta, jossa on monta kerrosta ja rappua)


Teksipä asukkaat sen elämästä siellä yhtä helvettiä, ei tää oo mikään Martina-tv, vaan Big Brother.

ps. onko muuten Martinalla veljeä?
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko joku tehdä kaikille tv-katsojille palveluksen ja heittää tuon Tellutiinan helvettiin tuolta? Piia voisi mennä samalla ovenavauksella. Että voikin olla raivostuttava parivaljakko. Miten kukaan voi olla noin negatiivinen ja aneeminen koko ajan. Yhyy, en saa juoda, yhyy, säälikää mua. Yhyy, ei saa nukkua.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Martina on tyypillinen itsestään epävarma nuori nainen, joka on hankkinut itselleen silikonitissit ja treenaa ulkonäköään jatkuvasti. Pyörii Helsingin baareissa ja toivoo jackpottia. Jonkin näköinen sivuosuma tulikin, kun Eremenko kelpuutti hänet pedin lämmittäjäksi ja hän pääsi julkisuuteen. Tästä Martina kasvatti itselleen suojakilven ja luultavasti hän itsekin kuvittelee olevansa muita parempi.

Itse kuuntelen työssäni päivättäin Martinan kaltaista puhetta ja paras keino sen murtamiseen on älykkyys. Tämä huomaa Martinan toiminnasta, hän hyökkää Tiinan ja Piian kimppuun, joita itse pidän joukon fiksuimpina. Toisaalta olisi mielenkiintoista nähdä joukossa kaveri, jonka älykkyys ja itsetunto riittäisi haastamaan "Vittu, mä olen niin kova uhka.." Martinan keskusteluun. Nauttisin, kun joku kyseenalaistaisi esimerkiksi hänen työnsä tai arvomaailmansa. Olisinpa talossa...
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyi vittu mitä paskaa. 1. kautta katsoin minuutin. Sen jälkeen olen ihmetellyt miksi moinen kuona kiinnostaa ketään. Iltavisvan ja Iltakuonan lukijoita löytyy joukosamme yllättävän paljon.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi vittu mitä paskaa.
Hyvä kun tulit valaisemaan asiaa. Olen tähän asti jonkin verran seuraillut tätä ohjelmaa, mutta sinä johdatit minut oikealle tielle. Saa loppua big brotherin katselu kohdaltani tähän paikkaan.
Iltavisvan ja Iltakuonan lukijoita löytyy joukosamme yllättävän paljon.
Ilman kynsiä ja hampaita, mistä päättelet, että joukosamme on paljon iltapäivälehtien lukijoita? Miten nämä kaksi, siis big brother ja iltapäivälehdet liittyvät toisiinsa?
 
Ilman kynsiä ja hampaita, mistä päättelet, että joukosamme on paljon iltapäivälehtien lukijoita? Miten nämä kaksi, siis big brother ja iltapäivälehdet liittyvät toisiinsa?

Turkulaisena epäilen Iltavisvan olevan joku pääkaupunkiseudun harrastus ja sen lukeminen tarkoittaa jotain muuta? Iltakuona sen sijaan johdattaa selvästi vessassa käymiseen. Hienoa, tuo pääkaupungin "slangi".

Mutta joo, onhan toi mielenkiintoisemmaksi muuttunut turhakkeen nimeltä Martina muodossa. Eukon älykkyysosamäärä on, noh sitä osastoa että tatuoi itseenä väärin käännetyn tekstin, sen lisäksi että pitää englantia jonain siistinä kielenä tatuointia varten(kaikkihan tietää, että tatskat tulee ottaa latinaksi). Muija tarjoaa viihdettä, oli itsensä tai ei. Ja plussapuolena Suomen noloimman miesstripparinimen omaava mieskin, eli Esko(Esko-niminen strippari, vittu suoraan Kummelista)pääsee päivttäin iltapäivälehtiin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo eilen sitten puhuttiin henkeviä keskustelupiirissä. Prinsessa Kadikin oli hommassa täysillä mukana ja veteli välillä pikku nokoset silloin tällöin. Säpinää on Aitolehti taloon tuonut, eli tuotannolta loppujen lopuksi ihan hyvä veto. Jarkko nosti osakkeitaan niinkuin täälläkin on jo todettu, rehti suoraselkäinen mies pohojanmaalta. Jos olis veikattavana niin Jussin häätö talosta Kadia vastaan olisi vuoden varma.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos olis veikattavana niin Jussin häätö talosta Kadia vastaan olisi vuoden varma.

No ei todellakaan ole varma! Katso vaikka sunnuntain lähetys niin huomaat et tasaista on. Juuri ennen viimeistä mainoskatkoa Jussi on kirinyt ja on jäämässä taloon ja Kadi on lähtemässä.

Antaisivat nyt sitä viinaa niille ja alkaisivat taas toisellansa vittuilun.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
No ei todellakaan ole varma! Katso vaikka sunnuntain lähetys niin huomaat et tasaista on. Juuri ennen viimeistä mainoskatkoa Jussi on kirinyt ja on jäämässä taloon ja Kadi on lähtemässä.

Kannattaa muistaa myös Heli vs. Kadi -äänestys, jossa tilanne ei muistaakseni muuttunut hirveästi koko äänestyksen aikana. Ja tämä taitaa mennä suunnilleen samalla lailla.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
No ei todellakaan ole varma! Katso vaikka sunnuntain lähetys niin huomaat et tasaista on. Juuri ennen viimeistä mainoskatkoa Jussi on kirinyt ja on jäämässä taloon ja Kadi on lähtemässä.

Juurikin näin! Vasta aivan kalkkiviivoilla Kadi ottaa lopullisen eron ja lopputulos on luokkaa: Kadi +40 - Jussi -40.

Voisin muuten lyödä aika paljosta vetoa, että Jussin jälkeen seuraava lähtijä on iki-ihana Martina. Siis mikäli se nyt vaan on sääntöjen mukaan mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös