Einari muistuttaa Moderaattoria.Ha-ha! Minä mietinkin tässä että ketä tuo "Eikka" muistuttaa.
En ole katsonut 24/7-kanavaa, mutta kun näitä on lausahduksia on lukenut tästä ketjusta, niin ihan sama asia tuli minullekin heti mieleen.Itselleni tuli sellainen olo, että tuo lause oli Marialta ihan tahallaan sanottu. Muija pyrkii johonkin Jade-rooliin ja sillä tavalla erottua muista.
Jaahas, jälleen tämä vähän tyhmemmän kansanosan suosikkiohjelma ilmeisesti alkaa. Tarjolla takuulla kusipäistä meininkiä 24/7. Näin olen ymmärtänyt, itsehän varjelen itseäni idiotisoitumiselta enkä katso sekuntiakaan Big Brother -ohjelmaa.
Tokihan tämä ohjelma on hyvä peilaus nykysuomesta; ihmiset tyhmenevät, veltostuvat, laiskistuvat, kusipäistyvät. Täytyy vaan varoa ettei itsellen käy samalla tavalla ja keskittyä hyötymään muiden ihmisten tyhmyydestä.
Lähettäjä: peter
Päivämäärä: 28.8.07 20:12:02
Jaahas, jälleen tämä vähän tyhmemmän kansanosan suosikkiohjelma ilmeisesti alkaa. Tarjolla takuulla kusipäistä meininkiä 24/7. Näin olen ymmärtänyt, itsehän varjelen itseäni idiotisoitumiselta enkä katso sekuntiakaan Big Brother -ohjelmaa.
Tokihan tämä ohjelma on hyvä peilaus nykysuomesta; ihmiset tyhmenevät, veltostuvat, laiskistuvat, kusipäistyvät. Täytyy vaan varoa ettei itsellen käy samalla tavalla ja keskittyä hyötymään muiden ihmisten tyhmyydestä.
Onko tumma kaveri sama, joka oli Asukkaaksi taloon-ohjelmassa? Jos on, tunnen kaverin ja mukava supliikkiheppu on kyseessä. Kaiken lisäksi vielä kova Kärppäfani.Tuo tumma kaveri vaikuttaa ihan mukavalta läppämieheltä
Tuon isovehkeisen tummaihoisen kaverin BB-mikrosiru päähän on kyllä jäänyt liian pintaan. Häiritsee mun kattomista.
Onko tumma kaveri sama, joka oli Asukkaaksi taloon-ohjelmassa? Jos on, tunnen kaverin ja mukava supliikkiheppu on kyseessä. Kaiken lisäksi vielä kova Kärppäfani.
Toivottavasti lentää ekana, niin säästyisimme siltäkin. Nousi kyllä ykkösinhokiksi heti alkuillan aikana.Montakohan kertaa syksyn aikana saamme kuulla lauseen "Einari nari pieri ja pani"?