Vittu sama ongelma. Näkyykö kellään Welhon tv-kanavalla vai alkaako se vasta huomenna?Onko muilla ongelmia Welhon kanssa? Kuvaa ei näy, mutta ääni kuuluu
Vittu sama ongelma. Näkyykö kellään Welhon tv-kanavalla vai alkaako se vasta huomenna?Onko muilla ongelmia Welhon kanssa? Kuvaa ei näy, mutta ääni kuuluu
Mulla on DNA:n kautta, mutta kuva ja ääni pätkivät pahasti.Onko muilla ongelmia Welhon kanssa? Kuvaa ei näy, mutta ääni kuuluu
Mulla on DNA:n kautta, mutta kuva ja ääni pätkivät pahasti.
Mistäs tämmöistä kuulit? Äänet kuitenkin tulevat jo pätkien, ja jengi varmaan sisällä jo kaikki, joten eiköhän tuon olisi pitänyt aueta jo tunti pari sitten. Vikaa siellä on digijakelussa taatusti.Jaaha, Welhon PITÄISI aueta sitten vasta klo21
Siis mitä vattua?
No, jengissä kaksi seinäjokelaista, jotka näköjään vielä tunsivat jo entuudestaan.Aika lailla etelä-painotteinen porukka näyttäisi tälläkin kertaa tulevan.
No, jengissä kaksi seinäjokelaista, jotka näköjään vielä tunsivat jo entuudestaan.
Blondilta tosiaan aika legendaarinen avaus...
Jep. Jep jep.
Tää eka brunettetytsy on kyllä meikäläisen makuun.
Mutta edelleenkään ei ketään pohjoisesta, eikä itä-Suomesta. Toivottavasti loppujen joukossa olisi vielä porukkaa täältä "maakunnistakin".
Häh? Onko Jorma Uotisella ja Matt Damonilla yhteinen lapsi?
Itselleni tuli sellainen olo, että tuo lause oli Marialta ihan tahallaan sanottu. Muija pyrkii johonkin Jade-rooliin ja sillä tavalla erottua muista."mä luulin et Rauma on Lapissa"