Suomen Big Brother 2007

  • 973 325
  • 3 272
Suosikkijoukkue
Kalpa
- Iso savolaisneekeri. Periaatteessa hieno veto, mutta olisivat ottaneet alabaman kyytä heiluttelevan sinkkumiehen.

Vähän OT tuohon viestisi asiasisältöön nähden. Mutta missä mielessä Aki on savolainen, onko hän asunut savonmaalla jossain vaiheessa elämäänsä? Itseltäni on ainakin mennyt tuollainen fakta ohi, koska en ole tuota ohjelmaa niin äärimmäisen tarkkaan seurannut. Ainakin Subtv:n BB -nettisivuilla Akin kohdalla lukee kotipaikkana Helsinki ja syntymäpaikkana Hyrynsalmi, joka ymmärtääkseni sijaitsee tuolla pohjoisempana Kainuun suunnalla.

Muuten kyllä ihan asiallisia ehdotuksia mm. tuo amisviiksi lämmittäisi kyllä mieltä kovasti samoin kuin kunnon rekkalesbo ja ituhippi-kettutyttö!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Mun mielestä tässä saatettaisiin nähdä "parempia" asukkeja jos ajankohta keskittyisi enenmmän kesään. Monella taloon halukkaalla voi näin syksyllä työpaikka tulla esteeksi. Lisäksi kesällä saataisiin enemmän paljasta pintaa ruutuun.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silloin ensimmäisenä päivänä kun Satu tuli taloon, olin sitä mieltä että hän on ulkoisesti lähimpänä omaa naisihannettani, ja hän vaikutti muutenkin varsin viehättävältä. Mutta nyt kun pari viikkoa on seurannut niin kyllähän tuo nainen on kuin suoraan pahimmista painajaisista.

Ei aio hoitaa omia lapsiaan koska sitä varten on lastenhoitajat, ja muutenkin mieluummin adoptoi lapset kuin tekee itse. Ei siivoa, ei laita ruokaa, sotkee sen sijaan aivan älyttömästi. "Mä oon tottunut, että muut aina tekee mun puolesta kaikkea. Mä oon ihan kauhuissani, kun toi ei tee, Satu tilitti osoittaen Timoa.". Ja kaiken huippuna se jatkuva kälätys ja itsensä esiin tuominen. En tiedä kuinka kauan tuollaisissa olosuhteissa pystyisin sietämään tuon naisen seuraa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vähän OT tuohon viestisi asiasisältöön nähden. Mutta missä mielessä Aki on savolainen, onko hän asunut savonmaalla jossain vaiheessa elämäänsä? Itseltäni on ainakin mennyt tuollainen fakta ohi, koska en ole tuota ohjelmaa niin äärimmäisen tarkkaan seurannut. Ainakin Subtv:n BB -nettisivuilla Akin kohdalla lukee kotipaikkana Helsinki ja syntymäpaikkana Hyrynsalmi, joka ymmärtääkseni sijaitsee tuolla pohjoisempana Kainuun suunnalla.
Uskoisin että homma on niin että 10% ohjelman kohderyhmästä pitää jollain tavalla vitsikkäänä sanoa noita Kainuuta tai Karjalaa savoksi (tai kutsua Oulua lapiksi) ja 90% kohderyhmästä on vain niin tyhmiä että he eivät tuota oikeasti tiedä. 90% väittää kuuluvansa nimenomaan tuohon em. ryhmään.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä tässä saatettaisiin nähdä "parempia" asukkeja jos ajankohta keskittyisi enenmmän kesään. Monella taloon halukkaalla voi näin syksyllä työpaikka tulla esteeksi. Lisäksi kesällä saataisiin enemmän paljasta pintaa ruutuun.

Totta, mutta kesällä vain voi olla pikkasen hankala saada niitä katsojia.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei aio hoitaa omia lapsiaan koska sitä varten on lastenhoitajat, ja muutenkin mieluummin adoptoi lapset kuin tekee itse..

Mitä väärää siinä muka on, että mieluummin adoptoi kuin tekee itse? Niinhän jokaisen tulisi toimia, sillä maailma on kodittomia lapsia väärällään, joten miksi puskea niitä enempää ylikansoittamaan maapalloa.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä väärää siinä muka on, että mieluummin adoptoi kuin tekee itse? Niinhän jokaisen tulisi toimia, sillä maailma on kodittomia lapsia väärällään, joten miksi puskea niitä enempää ylikansoittamaan maapalloa.

Kaunis ajatus, eikä siinä tietenkään mitään väärää ole. Eiköhän lähes jokaista kuitenkin ensisijaisesti kiehdo ajatus omasta lapsesta, jos lapsia ylipäänsä haluaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
- Aito trendimies, kulmakarvat coolisti ajettu.

Oli jo jonkun ensimmäisen promokuvan nähtyä mahtava huomata, että joku ihminen oikeasti ajelee kulmakarvojaan vuonna 2007! Tavallaan vielä hienompaa oli huomata se, että se on tämän henkilön mielestä oikeasti coolia. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta onko kulmakarvojen ajelu timomaisesti ollut koskaan muotia? Onko? Häh? Ei ole.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itse en ole ikinä nähnyt kenenkään leikelleen kulmakarvojansa Timon tapaan. Erittäin pöljän näköistä, mutta kai sitä on joskus nähnyt jotain typerämpääkin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en ole ikinä nähnyt kenenkään leikelleen kulmakarvojansa Timon tapaan. Erittäin pöljän näköistä, mutta kai sitä on joskus nähnyt jotain typerämpääkin.

Änkeeköhän Timo siviilissä housunlahkeet sukkien sisään? Se on yhtä urpon näköistä kuin tuo kulmakarvapelleily.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Oli se silloin reilut 10 vuotta sitten. Ainakin jotain paikallista muotia. Seurustelevat parit ruukasivat nyppiä kulmakarvoistaan samasta kohtaa palaset pois, jotta muutkin tiesivät että ovat varattuja.
Ei juma! Tuohan on ihan selvästi jonkun viidakossa asuvan intiaaniheimon hommia. Tai sitten porilaisten. Itse laittaisin huomattavasti mieluummin lahkeet sukkien sisään.
 

krobbe

Jäsen
Tämä savolaisukkoa kovin muistuttava musta poika on jotenkin ristiriitainen tapaus. Ihonväri ei oikein istu kún habitus on tosiaan kuin 60-kymppisellä hampaattomalla perämetsän miehellä.

Onkohan silla hampaita lainkaan, kun tuo ruoan pureskelu on vähintäin inhan näköistä, ja tuo tuijotus vadin kokoisilla silmillä on hiukan painostavan näköistä.

Uskoisin että homma on niin että 10% ohjelman kohderyhmästä pitää jollain tavalla vitsikkäänä sanoa noita Kainuuta tai Karjalaa savoksi (tai kutsua Oulua lapiksi) ja 90% kohderyhmästä on vain niin tyhmiä että he eivät tuota oikeasti tiedä. 90% väittää kuuluvansa nimenomaan tuohon em. ryhmään.

Uskoisin, että tuo "savolaisuus" saattaa juontaa juurensa tuohon ketjun alkumetreillä tekemääni postaukseen. Se mistä Aki on oikeasti kotoisin ei ole mielestäni homman pointti, vaan tuo habituksen ja soulmiehen ulkomuodon melkoinen ristiriita.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli jo jonkun ensimmäisen promokuvan nähtyä mahtava huomata, että joku ihminen oikeasti ajelee kulmakarvojaan vuonna 2007! Tavallaan vielä hienompaa oli huomata se, että se on tämän henkilön mielestä oikeasti coolia. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta onko kulmakarvojen ajelu timomaisesti ollut koskaan muotia? Onko? Häh? Ei ole.

Itselläni tuli heti mieleen Vanilla Ice noista Timon kulmakarvoista. Ajattelinkin että tuossa täytyy olla hauska tyyppi kun ymmärtää noin huonon huumorin päälle. Valitettavasti taisin olla väärässä, koska Timo taitaa tosissan kuvitella että tuo on trendikästä.. Olihan se varmaan joskus 80 ja 90-lukujen vaihteessa.. :D
 
Eiks toi kulmakarvojen klippaaminen ole tommonen mustien räppäreiden ja wannabe gangstojen touhua. Suomessa noita nyt on nähnyt lähinnä ylä-aste ikäisten wannabe housupoliiseiden päässä ja sitten kaiken maailman hiekkalaatikko latinoiden päissä.

Timo on vain niin kool..... Olisi muuten kiva nähdä kaverista kuvia muutaman vuoden takaa, olen melko varma, että jossain vaiheessa kaverilla on ollut semmoinen Cradle of Filth vaihe.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Totta, mutta kesällä vain voi olla pikkasen hankala saada niitä katsojia.

Kummasti se vaan Englannissa toimii... Tosin siellä on yleensä ollut vähän enemmän nähtävää, noin niin kuin (vähäpukeisen) naiskauneuden kannalta.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Aikuisia pehmoleluttaa?

Kulmakarvapelleilyn lisäksi olen kiinnittänyt huomiota siihen, että usealla kilpailijalla on talossa mukanaan jonkinlainen unilelu tms. Haetaanko tällä tietoisesti jotain lutuisuuspisteitä joltakin katsojaryhmältä vai ovatko aikuiset ihmiset yleisestikin ottaen noin lapsellisia? Ainakin Henrin kohdalla olen ajoittain ollut havaitsevinani iljettävän tietoista miellyttämisyritystä sen uniapinanpaijauksensa kanssa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ainakin Henrin kohdalla olen ajoittain ollut havaitsevinani iljettävän tietoista miellyttämisyritystä sen uniapinanpaijauksensa kanssa.

Anteeksi chat, mutta vähäisen katsomiseni perusteella Henri vaikuttaa kokonaisvaltaisestikin aika spank-the-monkey-kaverilta.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Voi vittu mikä lusmu tuo Pia. Nyt se on jollain tapaa kipeä ja pohtii vetäytyvänsä tehtävästä. Ei kuitenkaan suostu menemään yksin sisään! Eikö se osaa sairastaa yksin? Pakko saada muka kaveri mukaan seuraksi. Ihan ihme touhua.
 

jeke

Jäsen
Big Brother -sarjan yksi hyvä ulottuvuus on, että jotenkin sitä ehkä voi katsojanakin oppia paremmaksi ihmiseksi, kun tätä sarjaa ja näitä luonnekiemuroita katsoo. Esimerkiksi joku saattaa vaihtaa taktiikkaa viimeistään nyt, jos on harrastanut naisten iskua Hekan koulukunnan opein.

Asiasta viidenteen, Saulista saattaa tulla se niin sanottu musta hevonen loppua kohti mennessä. Jotenkin hellyyttävä kohtaus oli tuossa tämän illan jaksossa, kun Sauli ja Maxine kävivät motkottamassa lättänästä nukkumapatjastaan.
 

jeke

Jäsen
Hah. Katos vaan mikä juoni. Rupesin seurailemaan tuota 24/7:aa ja aikani tuota "rutinaa" kuuntelin ja rupesi hermo palamaan. No täähän onkin mielenkiintoinen käänne. Hyvin se vetää kuten sanoit.

Kysymys vaan kuuluu, että alottiko Piia shownsa liian aikaisin. Tuon yllä linkitetyn uutisen mukaan "Lisätehtävän suorittamisen saa aloittaa vasta asukkaitten siirtyessä nukkumaan". Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä, että lisätehtävä on jo puoliksi suoritettu, eikä tuo kovin näytä siltä, että asukkaat olisivat siirtymässä nukkumaan.
 
S

solo

Eilisessä subtv:n lähetyksessä Jarkolta tuli muutama hyvä läppä. Itse sain ainakin naurut siitä, kun Jarkko esitti Akia ja sanoi Timolle, joka esitti Satua, että sä oot aina ollu mun sisko, mä en koskaa panis sua. Jarkko(Akina) myös punnerteli vähän väliä ja kyseli, että kuka haluaa olla mun 201 pano. Lähetyksen lopussa huuteli vielä oikealle Sadulle, että sä oot ihan tarpeeton, kun sitä ennen oli ollut puhetta talon miehistä, joista 4 panis Timoa, jos panisivat miehiä.

Huomaa hyvin tämän vuoden tason, koska noi on tällä hetkellä parhaat jutut mitä tuolla on ollut, joten ehdottomasti Jarkolle kuuluu toi 50k€.
 
Muutenkin tuntui olevan semmoista kollektiivista "vittuillaan Sadulle" -meininkiä. Etenkin siinä kun se jostain syystä kertoi niitä hassunhauskoja "heitin kivellä ikkunaan kun se väisti" -tarinoita elämästään.... Ai miten niin huomionkipeä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös