Suomen Big Brother 2007

  • 971 946
  • 3 273

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on oma kiinnostus lopahtanut sarjaan aivan totaalisesti. Ei kiinnosta lukea uutisia tai muutakaan ja en tiedä kovinkaan hyvin mitä tällä viikolla on tapahtunut.

Pääsyy on äärettömän löysä käsikirjoitus, erityisesti vielä tehtävissä. Mun mielestä lässähtänyt tulos on suoraan laiskan tuotannon seurausta. Siihen vielä päälle ääretön BroductBlacement niin tuntuu häntä heiluttavan koiraa.

Vähän samoin on käynyt minullekin, ei vaan oikein enää iske. Syyt on aika pitkälti samat mitä mainitsit, lisättynä vielä sillä että tuotanto "ajaa" lähes väkisellä tiettyjä henkilöitä finaaliin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vähän samoin on käynyt minullekin, ei vaan oikein enää iske. Syyt on aika pitkälti samat mitä mainitsit, lisättynä vielä sillä että tuotanto "ajaa" lähes väkisellä tiettyjä henkilöitä finaaliin.

Ei kaiketi ole mikään pakko katsoa jos ei jaksa kiinnostaa. Ketä sinne finaaliin muuten ollaan ajamassa ja miten tämä finaaliin ajaminen on toteutettu?

Minusta ainakin Saulille, Nikolle ja Kadille on yritetty saada muulta porukalta nimeämispisteitä kahdella porukan jakamis viikkotehtävällä, varsinkin Saulia ja Kadia on pidetty paljon erillään muista. Tämä ei siltikään ole johtanut äänien kerääntymiseen Saulilla tai Kadille ja itseasiassa varsinkin Niko ja Kadi läheni tällä viikolla toisiaan erittäin paljon. Kadi mm kehui Suville ja Saulille sitä että Niko on ymmärtänyt hyvin sen Kadin tarpeen hetken omaan rauhaan aamulla. Ja Niko myöskin kertoili Saulille että tämä viimeisin viikkotehtävä lähensi erityisesti häntä ja Kadia.

Suvi on ollut tänään hieman vaisu ja surullisen oloinen, ehkäpä Suvin hermokin on ollut jopa hieman kireällä. Myös Jarkosta ja Farbodista on jonkin verran näkynyt illan jännitys. Sauli on ilmeisesti saanut soittaa tänään aamupäivällä joko siskolleen tai isällään (isänpäivä) ja se soittaminen sai Saulin herkistymään kyyneliin, no tänään tuokin selvinnee Talk Show:ssa, samoin kuin se että Fabe lähtee leipäkorissaan pihalle.
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ei kaiketi ole mikään pakko katsoa jos ei jaksa kiinnostaa.

Kyllä minusta tämä tuotantokausi on ollut ihan anuksesta verrattuna kahteen aiempaan. Ei pakota kukaan katsomaan juu, ja tuo katsominen onkin jäänyt todella vähälle. Jännä homma kun aiempina vuosina, homma on mennyt juuri toisinpäin. Alussa ei tullut niin tarkasti seurattua, mutta loppua kohti oli miltei joka lähetys katsoa ja nyt on taas juuri päinvastoin..
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ei kaiketi ole mikään pakko katsoa jos ei jaksa kiinnostaa.
Ei tietenkään. Silti tämä tuotantokausi on ollut aivan umpisurkea kahteen aiempaan verrattuna. Sama täällä kuin Ormanilla, itsekin olen tänä vuonna katsonut keskimäärin ehkä yhden illan + su viikossa tuon alun jälkeen kun aiemmin tuli katsottua varmaan 3-5 iltaa + su. Ja katsominen lisääntyi mitä lähemmäs loppua tultiin, nyt on käynyt juuri päinvastoin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä minusta tämä tuotantokausi on ollut ihan anuksesta verrattuna kahteen aiempaan. Ei pakota kukaan katsomaan juu, ja tuo katsominen onkin jäänyt todella vähälle. Jännä homma kun aiempina vuosina, homma on mennyt juuri toisinpäin. Alussa ei tullut niin tarkasti seurattua, mutta loppua kohti oli miltei joka lähetys katsoa ja nyt on taas juuri päinvastoin..

Minulle taas ensimmäinen kausi oli kaikista tylsin, viime kaudella seuraaminen oli varsin tiivistä vaikka loppua kohti mielenkiinto laskikin, tosin siihen vaikutti myös se että silloinen suosikkini tippui reilusti ennen loppua. Tällä kaudella mielenkiinto on varsin kova (kiitos Kadin, Nikon, Saulin ja Jarkon myös Timo ja Maxine oli hyviä tyyppejä), vaikkakin on myönnettävä että viimeiset kaksi viikkotehtävää on olleet minusta suhteellisen perseestä.

Lisäys: Pienenä sivuhuomautuksena vilkasin pelin päätyttyä tuonne 24/7 puolelle ja täytyy todeta että onpa Kadi laittautunut tänään nätiksi.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kaiketi ole mikään pakko katsoa jos ei jaksa kiinnostaa.

Sitähän minä juuri sanoin! Että ei jaksa enää kiinnostaa ja siksi en ole juurikaan enää katsonut sen enempää 24/7:ää kuin TV:stäkään. Mutta ei kai se silti tarkoita sitä etteikö voisi tänne kommentoida sitä että tämä kausi on ollut pohjanoteeraus monessa suhteessa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alkaa taas kerran vituttaa tuo Vapun höpinä siitä, että eniten häätöuhan alla oleva asukas "kirittää" suoran lähetyksen aikana. Kyllä se nyt Fabu on joka sieltä lähtee, ei epäilystä.

Yksi pikkuseikka joka ainakin minua on jo pidemmän aikaa huvittanut, on se kun Niko irvailee Jari Karjalaisen kuulutusäänelle: tämä on Big Bradöör. Muuten kyllä tämä tuotanto kausi on kokonaisuudessaan ollut aikamoista sontaa. Kuten täällä muutamat ovat jo kommnetoineet, niin päinvastoin kuin edellisillä kausilla, alkuvaiheita ei tullut seurattua tiiviisti, mutta loppua kohti kiinnostus lisääntyi. Tänä vuonna on käynyt päinvastoin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vai että Fabe lähti. En kyllä ymmärrä mitä toi Suvi tuonne tuo. Fabella oli sentään hetkensä toisin kuin Suvi joka lähinnä näyttää itkeskelevän milloin mistäkin.
 
Ei jumalauta, meinasin mennä "mille naurat juuri nyt"-ketjuun, mutta laitetaan tänne. Meinaan tuo Riitan leivonta-akatemia -juttu oli kyllä naurettavin juttu pitkään aikaan. Tuli revettyä kyllä aika pahasti!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vai että Fabe lähti. En kyllä ymmärrä mitä toi Suvi tuonne tuo. Fabella oli sentään hetkensä toisin kuin Suvi joka lähinnä näyttää itkeskelevän milloin mistäkin.

Tyttöjen välistä ystävyyttä Kadin ja Suvin välille, hölmöilyä ja blondivoimaa. Eilinen saunan sytytys episodi oli hauska, kuten perjantainen Nikon ja Jarkon järjestämä tyttöjen minuutin hiljaisuus yrityskin (vei varmaan 10 minuuttia, ennen kuin lopulta onnistui). Nuo nyt nopeasti mieleen tulleina nauratti.

Fabe ei edes hymyilyttäny niillä ns komiikkaesityksillään, Fabella oli hetkensä ja se oli tämä lähtöhetki.
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tyttöjen välistä ystävyyttä Kadin ja Suvin välille, hölmöilyä ja blondivoimaa.
Jaa. Ensimmäinen muuttuu mielenkiintoiseksi jos ryhtyvät tähän esim alusvaatteisillaan. En mä ainakaan muuten saa tuosta mitään viihdettä irti. Kahdessa jälkimmäisessä taas tuo rooli on jo Kadin puolesta täytetty.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Tyttöjen välistä ystävyyttä Kadin ja Suvin välille, hölmöilyä ja blondivoimaa. Eilinen saunan sytytys episodi oli hauska, kuten perjantainen Nikon ja Jarkon järjestämä tyttöjen minuutin hiljaisuus yrityskin (vei varmaan 10 minuuttia, ennen kuin lopulta onnistui). Nuo nyt nopeasti mieleen tulleina nauratti.

Fabe ei edes hymyilyttäny niillä ns komiikkaesityksillään, Fabella oli hetkensä ja se oli tämä lähtöhetki.

Minä jotenkin veikkaan, että vaikka talossa tuijotettaisiin seinää, olisi se sinusta huikean hauskaa, kunhan vain Kadi olisi mukana.
 

scholl

Jäsen
Sitähän minä juuri sanoin! Että ei jaksa enää kiinnostaa ja siksi en ole juurikaan enää katsonut sen enempää 24/7:ää kuin TV:stäkään. Mutta ei kai se silti tarkoita sitä etteikö voisi tänne kommentoida sitä että tämä kausi on ollut pohjanoteeraus monessa suhteessa.

Ei tuon ohjelman juttu ole sen katsominen. Ei sitä ihmiset katso. Monestihan on tullut esille se, että iltapäivälehdet kirjoittavat niin kattavasti tapahtumista, että jos vain ikinä satut niiden lehtien sivuilla käymään niin saat kaiken informaation sarjan tapahtumista. Sama koskee maajussimorsian ohjelmaa. Sehän on sinänsä näppärää. Antaa toimittajien katsoa kansan puolesta pitkäveteiset ohjelmat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jaa. Ensimmäinen muuttuu mielenkiintoiseksi jos ryhtyvät tähän esim alusvaatteisillaan. En mä ainakaan muuten saan tosta mitään irti. Kahdessa jälkimmäisessä taas tuo rooli on jo Kadin puolesta täytetty.

Kadi saa hymyn kasvoille ja naurattaa ilman Suviakin, mutta vain Suvin kanssa Kadilla nähdään tyttöjen keskinäistä hauskaa hölmöilyä. Nikon, Saulin ja Jarkon kanssa se Kadin hauskuutus on eri luonteista.
 
Viimeksi muokattu:

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Se perse niissä vaaleanpunaisissa pöksyissä on kiva katsella.

Ei perkele näy meidän telkkarista sitä persettä kun saman neitokaisen nenä on kaiketi sen edessä. Helvetin rasittava huutaja jonka toivon lähtevän seuraavaksi. Silmänruokaa tuo ei meikäläisen makuun tarjoile eikä sillä kyllä tässä ohjelmassa mitään funktiota olekaan. Silmänruokaa tarjoilee yömyöhällä aika monikin kaapelikanava jos sitä pitää telewisiosta etsiä.

Eli seuraavat lähtijät mun puolesta: Suvi ehdottomasti seuraavaksi jonka jälkeen Riitta. Suvi siksi että ei ole milläänlailla viihdyttävä/kiinnostava ihminen joten ei tarjoa katselijalle yhtään mitään. Blondiuttakaan ei voi pitää perusteena sillä talosta löytyy "The Blondi" Kadi joka on aivan saatanan paljon hauskempaa seurattavaa älyvapautensa vuoksi ja vie siis Suvilta 100-0 tuon kiintiöpaikan. Jos täti pystyisi nuorisoa hämmentämään nähtyä huomattavasti enemmän niin siinä tapauksessa mulla ei olisi mitään Riitan talossa jatkoa vastaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä jotenkin veikkaan, että vaikka talossa tuijotettaisiin seinää, olisi se sinusta huikean hauskaa, kunhan vain Kadi olisi mukana.

No Kadi tuskin pystyisi tekemään tuotakaan ilman tahatonta hauskuutusta, myös Sauli ja Niko vetäisi tuonkin kunnialla. Ja tuotahan jo melkein kokeiltiin tän viikon viikkotehtävän aikana kun Kadi, Sauli ja Niko teki tappavan tylsiä hommia mutta hymy ei silti hyytynyt.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulipahan katsottua noin kk tauon jälkeen kyseistä ohjelmaa. Itse veikkaan, että Sauli tai Irokeesi-Pohjalainen vie. Ei voi, kun ihmetellä miten tuo Kadi on tulla pysynyt? Varsin ärsyttävä ihminen. Onko tuollaisia oikeasti olemassa?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Fabe sitten äänestettiin pois. Taisi olla melko tiukka äänestys tällä kertaa. Mulle on aivan yksi lysti kuka tämän tuotantokauden voittaja tulee olemaan. Melko tylsää menoa kaikenkaikkiaan. Luulen että Sauli tulee olemaan todella vahvoilla. Kadi ja Jarkko lienee pahimmat uhkaajat.

Edit. Viilausta..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei voi, kun ihmetellä miten tuo Kadi on tulla pysynyt? Varsin ärsyttävä ihminen. Onko tuollaisia oikeasti olemassa?
Samaa minä olen jo pari kuukautta ihmetellyt. Tämän kauden ehdoton kohokohta tulee olemaan se, kun Vappu sanoo sunnuntain talk-show´ssa Kadin nimen häätöäänestyksen ratkettua. Ja harras toiveeni on, että tämä tapahtuu ennen joulukuun toista päivää. Viime kauden Mirakaan ei saanut sappeani kiehumamaan samoin, vaikka melkoinen tampio hänkin oli.

Nuo käytä valtaasi -äänestyksetkin ovat kyllä niin syvältä ja poikittain. Riitan leivonta-akatemia. Nikon parkour-koulu, tai Saulin hius- ja stailauskurssi. Hohhoijaa. Sami Aaltonenko nämä on keksinyt?
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nuo käytä valtaasi -äänestyksetkin ovat kyllä niin syvältä ja poikkitain. Riitan leivonta-akatemia. Nikon parkour-koulu, tai Saulin hius- ja stailauskurssi. Hohhoijaa. Sami Aaltonenko nämä on keksinyt?

Vaihtoehdot näissä äänestyksissä ovat kyllä olleet sieltä ja syvältä, mutta nämä vaihtoehdot lienee vielä enemmän syvältä, jos vain on edes enää mahdollista. Mutta onhan se kivaa nähdä kuinka Riitta opettaa talon muille asukkaille miten pullia leivotaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös