Suomen Big Brother 2007

  • 971 946
  • 3 273

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hesarin NYT-liitteessä erittäin osuvaa piikittelyä "Kuinka Kadi olet?" -testin muodossa. Tässä muutama kysymys kyseisestä tekeleestä, aiheutti lieviä nauruja aamulla:

Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi? a) hetero, b) homo, c) bi, d) en mä vaan tiedä! mistä mä voisin tietää!


Mitä teet kun viinat loppuvat? a) painut pehkuihin, b) murtaudut kioskiin, c) vaihdat kahviin, d) vaihdat suuveteen

Täriset ja pitelet otsaasi. mitä on tapahtunut? a) olet lyönyt pääsi, b) sinulla on krapula, c) sinulla on migreeni, d) olet vastannut puhelimeen


On aamu. juot viinaa. miksi? a) koska viina on hyvää, b) koska viina virkistää, c) koska vielä on viinaa jäljellä, d) koska mä teen mitä mä haluan eikä kukaan määrää mua!


Käykää ihmeessä testaamassa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kadi veti taas jäätävän lausahduksen kun puhuivat opiskeluista.

Riitta kysyi Kadilta:
"aiotko Kadi vielä opiskella jotain"

Kadi vastasi: "Joo aion mä opiskella mutta en haluu mitään 2-3 vuoden opiskeluja ja en todellakaan haluu ainakaan mitään matikkaa koska SE ON IHAN TURHAA MULLE JA MÄ EN MATIKALLA MITÄÄN TEE ELÄMÄSSÄNI".

Huvitti vain. Olkoot vain tyhmä kuin veltto kulli mutta silti ainakin itseäni viihdyttää paljon.

edit: en ihan sanasta sanaan muista mitä Kadi sanoi mutta noin se ehkä suurinpiirtein meni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Extran mukaan suurimmassa vaarassa pudota on Farbod (reilusti miinuksilla), sitten seuraavaksi on Jarkko (n. puolet Farbodin miinuksista) ja Suvikin oli niukasti miinuksella.

Tänään talossa ei ole tapahtunut oikein mitään, sateinen ja synkkä päivä piti asukkaat sisällä ja kun BB ei tarjonnut aktiviteetteja niin asukkaat on pääasiassa jutelleet keskenään. Jotain jekkuja on tehty mutta ei muuta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Avasin huvikseni 24/7:n eka kertaa tälle viikolle tarkistaakseni perjantai-illan meiningin. Asukkaat makaavat jo kello 22 sängyssä ja ovat menossa nukkumaan. Huikea meninki!

edit: Taidan käydä antamassa palautetta tuotannolle että rakentakaa vaikka paintball rata sinne sisäpihalle tai jotain aktionia. Eihän tällaista perseilyä jaksa kukaan.

edit2: Päivän otsikoita virallisilta sivuilta:

"Päiväunista porukkaa"
"Sukat kadoksissa"
"Pannukakku uuniin"
jne.

Olen entistä vakuuttuneempi että Pena hoitelee HIFK:n ohessa BB:n tuotannon ideapalavereja.
 
Viimeksi muokattu:

Koke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Philadelphia Flyers
Mielestäni formaattiin kuuluu, että välillä otetaan löysemmin. Ei mikään porukka jaksa riehua 97 päivää putkeen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielestäni formaattiin kuuluu, että välillä otetaan löysemmin. Ei mikään porukka jaksa riehua 97 päivää putkeen.

Joo ei tuollaista uskomatonta riehaa kyllä kukaan jaksa kovin kauaa. Onneksi asukkaat saavat hieman lomailla talosta päästyään. Voin vain kuvitella kuinka rikki he ovat. Koitappa itse etsiä sukkaa ja laittaa pannukakku uuniin ja vielä samana päivänä :)

Eihän sitä joka päivä tarvitse mitään festareita olla, mutta kyllä tämä kausi on niin uskomatonta tuubaa että huh.
 

J.Petke

Jäsen
Joo ei tuollaista uskomatonta riehaa kyllä kukaan jaksa kovin kauaa. Onneksi asukkaat saavat hieman lomailla talosta päästyään. Voin vain kuvitella kuinka rikki he ovat. Koitappa itse etsiä sukkaa ja laittaa pannukakku uuniin ja vielä samana päivänä :)

Eihän sitä joka päivä tarvitse mitään festareita olla, mutta kyllä tämä kausi on niin uskomatonta tuubaa että huh.

No joo mutkun ollaan herätty aikasin ja mutkun on ollu raskas viikko ja mutkun ei saa raitista ilmaa ja mutkun on mahat täynnä.

Aika anaalista on ollut tämä sukkienetsimis-tuotantokausi. Ei tätä kautta olisi pelastanut edes kukaan pudonneistakaan. Hauskaa, että pudonneista tulee mieleen vain Timo ja Einari, kertoo aika hyvin "noista muista" putoajista.
 

tutzba

Jäsen
Hauskaa, että pudonneista tulee mieleen vain Timo ja Einari, kertoo aika hyvin "noista muista" putoajista.

Tänään kun katsoin BB-Extraa ja siellä haastateltiin Mariaa, niin kysäisin että milläs tuotantokaudella tämä Maria on ollut mukana. Yllätyksekseni sain vastauksen, että tällä kaudellahan se.
 

Moosehead

Jäsen
Ja taas nukutaan.... hohhoijaa... uskomattoman löysää ja tylsää porukkaa.
 
Sauli on kyllä aika uskomaton neiti. Aina silloin, kun ei ole "ullataalasmaa". Silmiin on sattunut harvinaisen usein Sauli ja joku muu puhumassa paskaa toisten selän takana. Esimerkkinä vaikkapa nyt Sale+Kadi ja Sale+Tiina Jussista.
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Taas meni lähetys täysin ohi, sohvalla rapsuttelin palleja. Kuka olis mieluummin katsonut sitä? Itse olin ainakin tyytyväinen. Avasin myös oluen, ja join sen, ja taas rapsuttelin.
Voikun tulisi karkkisade tai se hinaaja sais pestä muiden pikkuhousuja.
Kirkuis edes blondi. Ja muuten, sen ääsjokisen jutut eivät todellakaan ole Pohojalaasta uhoa, vaan normaalia ääsjokelaisen provinssiin kasvaneen mielen heikkoutta. Pohojalaanen uho on jotain aivan muuta.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tylsää on. Eipä tuota ole pahemmin jaksanut seurata enää. Jotain pitäisi keksiä, mutta ei tuosta porukasta taida saada irti oikein mitään.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä sellaista paskaa tuo tämänvuotinen bb. Tänään varmaan häviää jonkun lapanen, ja leivotaan kääretorttu...

Antaisivat edes viinaa noille asukkaille, jos eivät muuta keksi saadakseen elämää taloon.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
edit2: Päivän otsikoita virallisilta sivuilta:

"Päiväunista porukkaa"
"Sukat kadoksissa"
"Pannukakku uuniin"
jne.

Olen entistä vakuuttuneempi että Pena hoitelee HIFK:n ohessa BB:n tuotannon ideapalavereja.
Tälle linjalle kun lähettiin niin tämän päivän highligtheja...
"Nalle pelastui sateesta"
"Miehet Riitan vetimissä"
"Tuoreita sämpylöitä aamuksi"
"Lihasäilyke voitti puolelleen"
"Pyykejä ja tiskejä"

Nämä siis poimittu BB:n omista uutisotsikoista...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
On kyllä sellaista paskaa tuo tämänvuotinen bb. Tänään varmaan häviää jonkun lapanen, ja leivotaan kääretorttu...

Antaisivat edes viinaa noille asukkaille, jos eivät muuta keksi saadakseen elämää taloon.
He ovat saaneet jo perinteistä lauantai-illan tavaraa: nisua, kalsarit ja makkaraa. Seuraavaksi kirkasta ja saunaa?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen entistä vakuuttuneempi että Pena hoitelee HIFK:n ohessa BB:n tuotannon ideapalavereja.

Minä muuten mietin ihan samaa tässä eräänä päivänä! On nimittäin ollut tämä viimeisin BB niin aneeminen ja köyhä että pakko Pentin on olla jotenkin siinä takana. Sehän jo kertoo tuosta Pentti-yhteydestä että pahiten tässä BB:ssä on pettänyt casting...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pentti-läppää voisi heittää vielä vaikka tuonne Jokela-ketjuun. Siellä ei ole tainnut vielä ollakaan?

Uskomatonta paskaa tämän vuoden BB. Omistan 24/7 -kanavan ja yhteensä varmaan vartin verran katsonut tällä viikolla. Sellainen toive silti on, että Niko voittaisi. Se sentään yrittää saada jotain meininkiä taloon.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sauli oli tuossa aamulla melkoisen liikuttuneessa mielentilassa kioskikäynnin, ja päiväkirjahuonevierailun jälkeen. On ilmeisesti saanut soittaa siskolleen, ja onnitella tätä lapsen syntymän johdosta? Tämäniltaisessa ohjelmassa varmaankin selviää enemmän.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Niko, Jarkko ja Fabu puhuivat jalkapallosta makuuhuoneessa tunti sitten ja kaikki olivat sitä mieltä, että muuan F. Torres on floppi Liverpoolissa ja Voronin on paljon parempi.

Toki eivät ole ajantasalla urheilussa mutta nauratti silti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sauli oli tuossa aamulla melkoisen liikuttuneessa mielentilassa kioskikäynnin, ja päiväkirjahuonevierailun jälkeen. On ilmeisesti saanut soittaa siskolleen, ja onnitella tätä lapsen syntymän johdosta? Tämäniltaisessa ohjelmassa varmaankin selviää enemmän.

Miksikähän juuri Sauli sai tuon puhelun? Jarkon siskohan on myöskin saanut lapsen nyt BB:n aikana.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksikähän juuri Sauli sai tuon puhelun? Jarkon siskohan on myöskin saanut lapsen nyt BB:n aikana.
Veikkaisin syyksi sitä, että tuotantotiimille kelpaisi vallan mainiosti Sauli voittajaksi. Liikuttunut Sauli saa varmasti lisää sympatioita.

Ei sillä, että minulla jotain Saulia vastaan olisi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaisin syyksi sitä, että tuotantotiimille kelpaisi vallan mainiosti Sauli voittajaksi. Liikuttunut Sauli saa varmasti lisää sympatioita.
Onhan Sale ihan selkeä voittajasuosikki tämän syksyn BB:ssä. Oma veikkaukseni lähtöjärjestyksestä on seuraava: Tänään lähtee Fabu, ensi viikolla Riitta, sitten Suvi. Viimeisestä nelikosta joutuu Niko ekana pois. Kolmen finalistin kesken on tasainen skaba tulossa. Punkki jää pronssille, Kadi on toisena ja Sale korjaa potin.
 

tutzba

Jäsen
Onhan Sale ihan selkeä voittajasuosikki tämän syksyn BB:ssä. Oma veikkaukseni lähtöjärjestyksestä on seuraava: Tänään lähtee Fabu, ensi viikolla Riitta, sitten Suvi. Viimeisestä nelikosta joutuu Niko ekana pois. Kolmen finalistin kesken on tasainen skaba tulossa. Punkki jää pronssille, Kadi on toisena ja Sale korjaa potin.

Ellei tänään, aivan puskista, tule mukaan kaikki naiset kuumaksi saava Timo! Eikös viime kaudellakin tullut sellainen henkilö takaisin, kuka oli jo tippunut? Kai tänäkin vuonna vanhaa perinnettä kunnioitetaan. Nyt kun olisi viimeiset hetket sellaiselle.

No joo, leikki leikkinä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ellei tänään, aivan puskista, tule mukaan kaikki naiset kuumaksi saava Timo! Eikös viime kaudellakin tullut sellainen henkilö takaisin, kuka oli jo tippunut? Kai tänäkin vuonna vanhaa perinnettä kunnioitetaan. Nyt kun olisi viimeiset hetket sellaiselle.

No joo, leikki leikkinä.
Kyllähän Timoa sinne varmaan kysytään (siis lähteekö hän äänestykseen mukaan), mutten usko, että häntä äänestykseen huolittaisiin (osa katsojista ottaisi hänet vaikka heti takaisin taloon). Uskon, ettei tuotanto haluaisi muodostaa enää "pyhää kolminaisuutta" (Niko,Punkki ja Timo) sotkemaan Saulin mahdollista voittoa. Tänään lähtee Fabe, ilman muuta. Hiukan on ollut HMV-tyyppi koko ajan ja kahdessa viimeisimmässä viikkotehtävässä ollut aika passiivinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös